А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Зарембо, Наталія Олександрівна. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів [Текст] / Н. О. Зарембо, В. Є. Малиш> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 170-180. - Бібліогр.: с. 177-180 (21 назва)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): інклюзивна готовність -- специфічні труднощі, що виникають в інклюзивній практиці -- емоційна саморегуляція -- професійне (емоційне) вигорання педагогів Анотація: Стаття присвячена дослідженню змісту і специфіки труднощів педагогів, що виникають в процесі інклюзивної практики. Представлені результати дослідження рівня інклюзивної готовності, емоційної саморегуляції та професійного (емоційного) вигорання педагогів в залежності від наявності та змісту цих труднощів. Встановлено, що ступінь вираженості емоційної саморегуляції взаємопов'язана з рівнем професійного (емоційного) вигорання та інклюзивної готовності педагогів. Розкрито комплекс умінь, що складають здатність емоційної саморегуляції, який може бути застосований в психолого-педагогічному супровіді педагогів, які працюють в сфері інклюзивної освіти. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Малиш, Вікторія Євгенівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |