378-057.875:37.011.3-051:81'243
Б 24


    Барашева, Дар`я Євгеніївна.
    Психологічні особливості особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Барашева Дар`я Євгеніївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутній викладач--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічні особливості -- особистісне становлення -- професійне становлення -- викладач -- самоідентифікація -- професійна інтеграція -- усвідомлена суб`єктність -- іноземна мова
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови. У роботі визначено самоідентифікацію як критерій виявлення особистісних і професійних особливостей становлення майбутнього викладача іноземної мови, а її розвиток як спосіб оптимізації інтеграції особистісних і професійних смислів. Диференційовано, по-перше, психологічні особливості особистісного становлення: 1) прагнення до ідентифікації себе як екзестенційної даності, до самовизначення і саморозуміння; 2) тенденція до саморефлексії у міжєособистісному спілкуванні; 3) прагнення до визначення своєї ролі у власному суспільному житті, по-друге, психологічні особливості професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови: 1)особистість стикається з необхідністю присвоєння образу професії перетворюючого характеру (професія педагога), що актуалізує суб"єктивну активність через розвиток творчих здібностей, самосвідомості, рефлексії, відповідальності; 2) професійний образ педагога-словесника передбачає розвиток суб"єктивної активності в інтерсуб`єктивному спілкуванні ; 3) спеціальність викладача іноземної мови вимагає ототожнення особистості студента себе із образом лінгвокультури, мова якої вивчається. У дослідженні доведено, що продуктивність процесу психологічного становлення особистості майбутнього викладача іноземної мови в період професійного навчання залежить від гармонійної інтерпритації психологічних особливостей його особистісного і професійного становлення. Актуалізація самоідентифікації особистості студента у соціально і професійно значущих образах і ролях сприяє трансформації особистості в нову інтегративну функціональну систему-свідомий суб"єкт інтерсуб"єктивних взаємовідносин.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков , Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.014.5
Т 48


    Ткач, Тамара Володимирівна.
    Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ткач Тамара Володимирівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-188. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Освіта--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція освіти -- освітній комплекс -- адаптація -- соціалізація -- навчально-виховний процес -- професійне самовизначення
Анотація: Дисертація присвячена проблемам інтеграції середньої та вищої шкіл, її психологічним особливостям в умовах освітнього комплексу при увищому закладі освіти. Розроблено психолого-педагогічну модель науково-освітнього комплексу вищого навчального закладу. Виявлено відмінності в індивідуально-психологічних складових особистості учнів, що навчалися в НОК, від усіх інших. Обґрунтовано доцільність інтеграції через НОК навчально-виховного процесу загальноосвітньої школиз академічним середовищем вузу на партнерських засадах, що сприяє забезпеченню наступності освітніх закладів різних рівнів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

316.614.6-053.2-056.26
С 32


    Сербова, Ольга Вікторівна.
    Психологічні чинники економічної соціалізації дітей з обмеженими фізичними можливостями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Сербова Ольга Вікторівна ; наук. кер. Волянюк Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 267 с. : табл. - Бібліогр.: с. 193-218. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Економічна соціалізація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ЕКОНОМІЧНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ -- інтеграція в економічний простір -- діти з обмеженими фізичними можливостями -- усвідомлення економічних понять -- соціалізуючий потенціал сім'ї -- внутрішні чинники соціалізації
Анотація: у дослідженні здійснено теоретичний аналіз сучасних психологічних підходів до розуміння проблеми економічної соціалізації дітей з обмеженими фізичними можливостями. З'ясовано особливості сформованості усвідомлення основних економічних понять у дітей з обмеженими фізичними можливостями. Розроблено і вивчено модель зовнішніх і внутрішніх чинників економічної соціалізації дітей з обмеженими фізичними можливостями. Розроблено програму психологічного супроводу економічної соціалізації дітей з обмеженими фізичними можливостями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Волянюк, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.942.5
Ш 33


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Швалб, Юрій Михайлович.
    Психологічні моделі соціалізації особистості [Текст] / Ю. М. Швалб // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 503-517. - Бібліогр.: с. 515 (10 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- особистість -- життєвий шлях -- соціальний статус -- групова взаємодія -- самоставлення -- інтеграція -- соціальний простір
Анотація: Розкрито психологічні механізми соціалізації як одного з базових процесів становлення індивіда як суб'єкта соціальних відносин та побудови на цій підставі періодизації соціального розвитку. Виокремлено вікові етапи соціалізації, що відкриває можливість створення періодизації соціального розвитку особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.9(075.85)
Ц 57


    Цивильская, Екатерина Анасьевна.
    Особенности усвоения правил поведения младшими школьниками с нормой и патологией интеллектуального развития [Текст] / Е. А. Цивильская // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 728-740. - Бібліогр.: с. 736-737 (11 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
поведінка -- молодші школярі -- інтелектуальний розвиток -- нормативна ситуація -- інтелектуальна недостатність -- психіка -- культура особистості -- соціальна інтеграція -- освітній процес
Анотація: У статті відображено результати експериментального дослідження особливостей використання молодшими школярами з нормою і патологією інтелектуального розвитку правил у нормативній ситуації; виявлення кореляційних взаємозв'язків між правилами й віковими новоутвореннями.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


378
Ш 33


    Швалб, Ю. М.
    Майбутнє і сьогодення студентів з обмеженими функціональними можливостями: психологічні аспекти [Текст] : монография / Ю. М. Швалб, Л. В. Тищенко. - К. : Основа, 2015. - 239 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-699-822-7 : 15.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
СТУДЕНТИ -- ІНВАЛІДНІСТЬ -- СОЦІАЛЬНА ІНТЕГРАЦІЯ -- МАЙБУТНЄ -- обмежені функціональні можливості -- ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА -- ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Тищенко, Лілія Валеріївна
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

34с5
К 82


   
    Кримінально-виконавча політика України та Європейського Союзу: розвиток та інтеграція [Текст] : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 27 листоп. 2015 р.). - К. : Ін-т крим.-викон. служби, 2015. - 648 с. - ISBN 978-617-7101-26-1 : 55.00 грн.
УДК
РУБ 34с5
Рубрики: Право

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(57.026)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 42 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - 268 с. - ISSN 2072-4772. - 16.00 грн.
    Зміст:
Борець, Юлія Василівна. Соціально-психологічна сутність та структурно-функціональні компоненти громадської компетентності / Ю. В. Борець. - С .10-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (7 назв)
Буковська, О. О. Реінтерпретація та інтеграція психотравмуючого досвіду учасників бойових дій методом наративу / О. О. Буковська. - С .18-25. - Бібліогр.: с. 24 (4 назви)
Булгакова, О. Ю. Психологічна готовність до соціальної взаємодії у світлі окремих психодіагностичних показників / О. Ю. Булгакова. - С .26-38. - Бібліогр.: с. 35-37 (18 назв)
Вернік, Олексій Леонідович. Життєві цілі і життєві задачі як психологічна основа життєдіяльності / О. Л. Вернік. - С .39-50. - Бібліогр.: с. 48-50 (16 назв)
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Погляд на екологічно орієнтовану життєдіяльність крізь призму особистісних детермінант / О. О. Вовчик-Блакитна. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (13 назв)
Гірченко, Олена Леонідівна. Взаємозв'язок індивідуально-типологічних особистостей та національної ідентичності у студентів / О. Л. Гірченко. - С .61-69. - Бібліогр.: с. 67-68(7 назв)
Дубініна, Д. Е. Взаємозв'язок особистісних детермінант та спосіб саморегуляції поведінки людей з різним рівнем стресостійкості / Д. Е. Дубініна. - С .70-76. - Бібліогр.: с. 75 (6 назв)
Дячок, О. В. Соціалізація підлітків у освітніх закладах / О. В. Дячок. - С .77-87. - Бібліогр.: с. 85-86 (14 назв)
Живоглядов, Ю. О. Экзистенциальный коучинг "Навигация Пути": психологический и психотерапевтический ракурсы / Ю. О. Живоглядов. - С .88-102. - Бібліогр.: с. 100-102 (15 назв)
Іванцова, Наталя Борисівна. Дослідження професійної спрямованості як умови розвитку особистості у ВНЗ / Н. Б. Іванцова. - С .103-111. - Бібліогр.: с. 109-110 (8 назв) : табл.
Казарьян, П. А. Професійний розвиток майбутнього психолога / П. А. Казарьян. - С .112-119. - Бібліогр.: с. 117-118 (11 назв)
Кирпенко, Тетяна Михайлівна. Функція волі в процесі саморозвитку особистості / Т. М. Кирпенко. - С .120-127. - Бібліогр.: с. 126-127 (8 назв)
Кулікова, А. О. Трансформація я-образу у жінок в залежності від терміну відбування покарання / А. О. Кулікова. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 134-135 (7 назв)
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Стереотипні екологічні уявлення, що потребують переосмислення / А. М. Льовочкіна. - С .137-147. - Бібліогр.: с. 144-146 (18 назв)
Мунасипова-Мотяш, І. А. Особливості екологічної компетентності та екологічних установок студентів різних спеціальностей / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .148-155. - Бібліогр.: с. 154-155 (5 назв)
Носко, Людмила Анатоліївна. Емпіричне дослідження рефлексивності студентів-психологів / Л. А. Носко. - С .156-164. - Бібліогр.: с. 162-164 (7 назв) : табл.
Панченко, В. О. Обумовленість професійної адаптації менеджерів комерційних організацій їх життєстійкістю / В. О. Панченко. - С .165-172. - Бібліогр.: с. 171 (7 назв)
Піонтківська, О. Г. Порівняльний аналіз підходів до визначення поняття соціальної активність людей похилого віку в Україні та далекому зарубіжжі / О. Г. Піонтківська. - С .173-181. - Бібліогр.: с. 179-180 (11 назв)
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Еколого-психологічні аспекти дослідження особистісної та соціальної ідентичності / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .182-193. - Бібліогр.: с. 191-192 (15 назв)
Скок, Алла Георгіївна. Особливості етнічної толерантності молоді / А. Г. Скок. - С .194-201. - Бібліогр.: с. 200-201 (7 назв)
Ткач, Т. В. Соціальні компетенції менеджера / Т. В. Ткач. - С .202-212. - Бібліогр.: с. 211-212 (12 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Исследование личностных детерминант образа жизни / Ю. М. Швалб. - С .213-228. - Бібліогр.: с. 227-228 (3 назви)
Шлімакова, І. І. Розробка та психометричні характеристики опитувальника діагностики чутливості до впливів / І. І. Шлімакова. - С .229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (6 назв)
Котик, Інна Олександрівна. Соціальні межі й надійна автентичність особистості / І. О. Котик. - С .237-249. - Бібліогр.: с. 247-248 (9 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Парадигма суб'єктності Сергія Рубінштейна: сфера становлення етико-моральних уявлень / В. В. Турбан. - С .250-260. - Бібліогр.: с. 258 (6 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(57.026)
А 43


    Буковська, О. О.
    Реінтерпретація та інтеграція психотравмуючого досвіду учасників бойових дій методом наративу [Текст] / О. О. Буковська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 18-25. - Бібліогр.: с. 24 (4 назви)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
досвід -- психотравма -- реінтерпретація -- інтеграція -- наратив -- наративно-експозиційна терапія
Анотація: У статті розглядаються питання психологічної допомоги в осмисленні та реінтерпретації психотравмуючого досвіду, отриманого в умовах бойових дій комбатантами. Важливим чинником реабілітаційного процесу учасників бойових дій розглядається інтеграція психотравми, як невід'ємної частини життєвого досвіду. Ефективним методом реінтерпретації та інтеграції психотравмуючої події в особистий досвід є наратив.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Литвиненко, Л. І.
    Особистісний розвиток інвалідів у психодраматичній групі [Текст] / Л. І. Литвиненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ТОВ Полігранд, 2011. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 8. - С. 217-228. - Бібліогр.: с. 227 (16 назв)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
інвалідність -- бар'єр відчуження -- психодрама -- психодраматична група -- протагоніст -- особистісний розвиток -- інтеграція -- бондінг
Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми інвалідності, зокрема бар'єра відчуження, який не дозволяє інвалідам повноцінно розвиватися в суспільстві. В роботі демонструється випадок із психодраматичної практики


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 1(11) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - 347 с. - 21.00 грн.
    Зміст:
Тітов, Іван Геннадійович . Психологія світогляду / І. Г. Тітов. - С .13-24. - Бібліогр.: С. 22-23 (26 назв)
Омельченко, І. М. Сутнісні модуси категорії "комунікативна діяльність" у дискурсі постнекласичної психології / І. М. Омельченко. - С .25-40. - Бібліогр.: С. 37-39 (30 назв)
Мирошник, Олена Георгіївна. До проблеми генезису рефлексії / О. Г. Мирошник. - С .41-52. - Бібліогр.: С. 50-51 (19 назв)
Петровська, І. Р. Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу / І. Р. Петровська. - С .53-63. - Бібліогр.: С. 61-62 (20 назв)
Клименко, Ю. О. Категорія часу в психологічній науці / Ю. О. Клименко. - С .64-72. - Бібліогр.: С. 71 (12 назв)
Булатевич, Н. М. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога / Н. М. Булатевич. - С .73-81. - Бібліогр.: С. 80 (7 назв)
Кочергіна, І. А. Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині / І. А. Кочергіна. - С .82-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (15 назв)
Крамченкова, . Методика психодіагностики впливу паління на сімейне функціонування / В. О. Крамченкова. - С .94-108. - Бібліогр.: С. 104-105 (14 назв)
Компанович, М. С. Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями / М. С. Компанович. - С .109-119. - Бібліогр.: С.118 (11 назв)
Куроєдова, В. Д. Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування / В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко. - С .120-129. - Бібліогр.: С. 128-129 (12 назв)
Лавріненко, В. А. Особливості смислової сфери підлітків із неформальних об'єднань агресивної та романтико-ескапітської спрямованості / В. А. Лавріненко. - С .130-145. - Бібліогр.: С. 143-144 (22 назви)
Перетятько, Л. Г. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності / Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна. - С .146-154. - Бібліогр.: С. 153-154 (18 назв)
Тітова, Т. Є. Особливості ціннісно-смислової регуляції підлітків / Т. Є. Тітова, К. О. Красильна. - С .155-163. - Бібліогр.: С. 162-163 (8 назв)
Фельдман, Ю. І. Установки особистості по відношенню до здоров'я у період молодості / Ю. І. Фельдман. - С .164-173. - Бібліогр.: С. 172-173 (6 назв)
Харченко, А. С. Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров'я сучасних підлітків / А. С. Харченко. - С .174-182. - Бібліогр.: С. 180-181 (9 назв)
Шевчук, В. В. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам'яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук. - С .183-192. - Бібліогр.: С. 191-192 (16 назв)
Гончарова, Н. О. Концепції професійної кар'єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях / Н. О. Гончарова. - С .193-201. - Бібліогр.: С. 200 (7 назв)
Калюжна, Ю. І. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності / Ю. І. Калюжна. - С .202-212. - Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
Коваленко, М. В. Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності / М. В. Коваленко. - С .213-222. - Бібліогр.: С. 221 (13 назв)
Пахомова, Н. Г. Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки / Н. Г. Пахомова. - С .223-236. - Бібліогр.: С. 234-235 (20 назв)
Процай, Л. П. Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів / Л. П. Процай, Н. В. Гібалова. - С .237-248. - Бібліогр.: С. 246-247 (6 назв)
Потоцька, Ірина Сергіївна. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл / І. С. Потоцька. - С .249-257. - Бібліогр.: С. 256 (5 назв)
Тодорова, І. С. Розвиток креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів / І. С. Тодорова, Д. С. Бульченко. - С .258-267. - Бібліогр.: С. 265-266 (15 назв)
Мельничук, М. М. Проблема впливу творів кіномистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача / М. М. Мельничук. - С .268-278. - Бібліогр.: С. 276-277 (28 назв)
красильников, І. О. Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса / І. О. красильников. - С .279-288. - Бібліогр.: С. 287 (9 назв)
Кузнецов, О. І. Психологічний аналіз феномену віри у науковому пізнанні / О. І. Кузнецов. - С .289-297. - Бібліогр.: С. 296-297 (22 назви)
Мельник, В. В. Вибір як страх свободи в психології протестантизму / В. В. Мельник. - С .298-307. - Бібліогр.: С. 306-307 (10 назв)
Ларін, Д. І. Методологія історико-психологічного дослідження періоду "відкритої кризи" в контексті становлення сучасної парадигми / Д. І. Ларін. - С .308-316. - Бібліогр.: С. 314-315 (20 назв)
Максименко, Сергій Дмитрович. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - С .317-326
75-річний ювілей С. Д. Максименка . - С .327-329
70-річний ювілей Л. Ф. Бурлачука . - С .330-332
70-річний ювілей В. В. Рибалки . - С .333-335
Балл Георгій Олексійович . - С .336-338
Дьяконов Геннадій Віталійович . - С .339-340
УДК
РУБ 153
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

153
П 86


    Пахомова, Н. Г.
    Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки [Текст] / Н. Г. Пахомова // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 223-236. - Бібліогр.: С. 234-235 (20 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- інтегративні знання -- мотиви -- мотивація -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкрита сутність поняття «інтеграція». Висвітлена необхідність інтегративної професійної підготовки логопедів. Здійснюється аналіз шляхів та механізмів мотивації до оволодіння інтегративними знаннями і вміннями, як основи формування професійної компетентності. За результатами дослідження стану сформованості мотивації до інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань і вмінь, встановлено що переважна більшість студентів (майбутніх вчителів-логопедів) мають середній і низький рівні. Аналіз експериментальних даних підтвердив необхідність організації спеціальних заходів щодо стимулювання мотивації щодо інтегративної професійної підготовки та її оцінки.


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153
П 86


    Процай, Л. П.
    Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів [Текст] / Л. П. Процай, Н. В. Гібалова // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 237-248. - Бібліогр.: С. 246-247 (6 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- хмарні технології -- проектні технології -- дослідницький проект -- інформаційно-телекомунікаційний навчальний проект, -- математична статистика -- сучасні інформаційні технології
Анотація: Стаття присвячена інтеграції хмарних і проектних технологій при викладанні математичних та інформатичних дисциплін для студентів спеціальності «Психологія». Обгунтовано необхідність упровадження хмарних технологій у навчальний процес сучасних українських вишів. Описано досвід поєднання хмарних та проектних технологій навчання при викладанні «Математичної статистики» та «Сучасних інформаційних технологій» майбутнім психологам. З’ясовано ефекивність дослідницького проекту в контексті формування практичних умінь збирати та обробляти дані експериментального дослідження засобами Google Apps. Розглянено можливості інформаційно-телекомунікаційного проекту в процесі вивчення інформатичних дисциплін, описана координація інформаційно телекомунікаційним проектом викладачем, наведено орієнтовні завдання інформаційно-телекомунікаційних проектів з використанням хмарних технологій


Дод.точки доступу:
Гібалова, Н. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


902.7
З-41


   
    Зберігаючи українську самобутність [Текст] : колективна монографія / В. Б. Євтух, Є. Є. Камінський, О. О. Ковальчук, В. П. Трощинський. - Київ : Інтел, 1992. - 100 с. - 6.00 грн
УДК
РУБ 902.7
Рубрики: Етнографія
Кл.слова (ненормовані):
українська самобутність -- українська етнічність -- асиміляція -- інтеграція -- українська діаспора

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Євтух, В. Б.; Камінський, Є. Є.; Ковальчук, О. О.; Трощинський, В. П.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(12) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - 344 с. - 21.00 грн.
    Зміст:
Тітов, Іван Геннадійович . Психологія світогляду / І. Г. Тітов. - С .13-24. - Бібліогр.: С. 22-23 (26 назв)
Омельченко, І. М. Сутнісні модуси категорії "комунікативна діяльність" у дискурсі постнекласичної психології / І. М. Омельченко. - С .25-40. - Бібліогр.: С. 37-39 (30 назв)
Мирошник, Олена Георгіївна. До проблеми генезису рефлексії / О. Г. Мирошник. - С .41-52. - Бібліогр.: С. 50-51 (19 назв)
Петровська, І. Р. Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу / І. Р. Петровська. - С .53-63. - Бібліогр.: С. 61-62 (20 назв)
Клименко, Ю. О. Категорія часу в психологічній науці / Ю. О. Клименко. - С .64-72. - Бібліогр.: С. 71 (12 назв)
Булатевич, Н. М. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога / Н. М. Булатевич. - С .73-81. - Бібліогр.: С. 80 (7 назв)
Кочергіна, І. А. Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині / І. А. Кочергіна. - С .82-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (15 назв)
Крамченкова, . Методика психодіагностики впливу паління на сімейне функціонування / В. О. Крамченкова. - С .94-108. - Бібліогр.: С. 104-105 (14 назв)
Компанович, М. С. Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями / М. С. Компанович. - С .109-119. - Бібліогр.: С.118 (11 назв)
Куроєдова, В. Д. Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування / В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко. - С .120-129. - Бібліогр.: С. 128-129 (12 назв)
Лавріненко, В. А. Особливості смислової сфери підлітків із неформальних об'єднань агресивної та романтико-ескапітської спрямованості / В. А. Лавріненко. - С .130-145. - Бібліогр.: С. 143-144 (22 назви)
Перетятько, Л. Г. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності / Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна. - С .146-154. - Бібліогр.: С. 153-154 (18 назв)
Тітова, Т. Є. Особливості ціннісно-смислової регуляції підлітків / Т. Є. Тітова, К. О. Красильна. - С .155-163. - Бібліогр.: С. 162-163 (8 назв)
Фельдман, Ю. І. Установки особистості по відношенню до здоров'я у період молодості / Ю. І. Фельдман. - С .164-173. - Бібліогр.: С. 172-173 (6 назв)
Харченко, А. С. Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров'я сучасних підлітків / А. С. Харченко. - С .174-182. - Бібліогр.: С. 180-181 (9 назв)
Шевчук, В. В. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам'яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук. - С .183-192. - Бібліогр.: С. 191-192 (16 назв)
Гончарова, Н. О. Концепції професійної кар'єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях / Н. О. Гончарова. - С .193-201. - Бібліогр.: С. 200 (7 назв)
Калюжна, Ю. І. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності / Ю. І. Калюжна. - С .202-212. - Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
Коваленко, М. В. Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності / М. В. Коваленко. - С .213-222. - Бібліогр.: С. 221 (13 назв)
Пахомова, Н. Г. Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки / Н. Г. Пахомова. - С .223-236. - Бібліогр.: С. 234-235 (20 назв)
Процай, Л. П. Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів / Л. П. Процай, Н. В. Гібалова. - С .237-248. - Бібліогр.: С. 246-247 (6 назв)
Потоцька, Ірина Сергіївна. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл / І. С. Потоцька. - С .249-257. - Бібліогр.: С. 256 (5 назв)
Тодорова, І. С. Розвиток креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів / І. С. Тодорова, Д. С. Бульченко. - С .258-267. - Бібліогр.: С. 265-266 (15 назв)
Мельничук, М. М. Проблема впливу творів кіномистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача / М. М. Мельничук. - С .268-278. - Бібліогр.: С. 276-277 (28 назв)
красильников, І. О. Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса / І. О. красильников. - С .279-288. - Бібліогр.: С. 287 (9 назв)
Кузнецов, О. І. Психологічний аналіз феномену віри у науковому пізнанні / О. І. Кузнецов. - С .289-297. - Бібліогр.: С. 296-297 (22 назви)
Мельник, В. В. Вибір як страх свободи в психології протестантизму / В. В. Мельник. - С .298-307. - Бібліогр.: С. 306-307 (10 назв)
Ларін, Д. І. Методологія історико-психологічного дослідження періоду "відкритої кризи" в контексті становлення сучасної парадигми / Д. І. Ларін. - С .308-316. - Бібліогр.: С. 314-315 (20 назв)
Максименко, Сергій Дмитрович. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - С .317-326
75-річний ювілей С. Д. Максименка . - С .327-329
70-річний ювілей Л. Ф. Бурлачука . - С .330-332
70-річний ювілей В. В. Рибалки . - С .333-335
Балл Георгій Олексійович . - С .336-338
Дьяконов Геннадій Віталійович . - С .339-340
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бриндіков, Ангеліна Дмитрівна.
    Шляхи подолання посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців: соціально-психологічні аспекти [Текст] / Ю. Л. Бриндіков // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 72-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (9 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
комбатант -- посттравматичний стресовий розлад -- психологічна реабілітація -- психологічна терапія -- соціальна реабілітація -- соціальна інтеграція
Анотація: В проведеному дослідженні висвітлено зміст посттравматичного стресового розладу. Продемонстровано клінічні симптоми, якими характерезується комбатант зі стресовими розладами. Висвітлено недоліки у роботі соціальних служб у роботі із військовослужбовцями зі стресовими розладами. Запропоновано шляхи оптимізації процесу соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців з посттравматичними стресовими розладами.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - 223 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 15.00 грн.
    Зміст:
Балтина, Л. В. Детство как социальный феномен / Л. В. Балтина. - С .4-14
Біла, І. М. Діагностика здібностей дітей / І. М. Біла. - С .14-31
Ваганова, Н. М. Творче сприймання і його психологічні характеристики / Н. М. Ваганова. - С .31-40
Гальченко, В. М. Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими / В. М. Гальченко. - С .40-51
Гальцева, Т. О. Становлення навчальної самоефективності особистості у дошкільному та молодшому шкільному віці / Т. О. Гальцева. - С .51-63
Завадська, Т. В. Самоактуалізація в системі професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .63-72
Завязун, Т. В. Особливості розвитку мовлення дошкільників як самостійна проблема педагогічної психології / Т. В. Завязун. - С .72-82
Карабаєва, І. І. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія дорослого з дитиною як чинник прийняття дошкільником соціально значущих моральних цінностей / І. І. Карабаєва. - С .82-94
Клименко, І. В. Специфіка саморегуляції та її взаємозв'язку з парціальними характеристиками рефлексивності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супровіду / І. В. Клименко. - С .94-108
Кондратець, І. В. Рефлексійна культура педагога як ціннісний орієнтир педагога-професіонала / І. В. Кондратець. - С .108-115
Піроженко, Т. О. Психолого-педагогічні чинники вибору дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей / Т. О. Піроженко. - С .115-129
Половіна, О. А. Поліхудожній розвиток особистості у площині "Дитина-мистецтво" / О. А. Половіна. - С .129-140
Рижкова, О. С. Інтеграція навчальних занять у школі як засіб формування пізнавальної компетенції / О. С. Рижкова. - С .140-151
Соловйова, Л. І. Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей / Л. І. Соловйова. - С .151-159
Степанюк, К. І. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи: результати наукових пошуків / К. І. Степанюк. - С .159-168
Товкач, І. Є. Психологічні засоби оптимізації індивідуальних характеристик пізнавальної активності / І. Є. Товкач. - С .168-178
Токарєва, Л. Д. Спрямованість дорослого на вибір соціально значущих цінностей у дітей старшого дошкільного віку / Л. Д. Токарєва. - С .178-190
Федорчук, О. І. Психолого-педагогічні умови прийняття дитиною соціально значимих цінностей / О. І. Федорчук. - С .190-199
Швець, Д. В. Прогностична компетентність як психологічний чинник готовності до інноваційної діяльності курсантів правоохоронців / Д. В. Швець. - С .199-213
Шульга, А. М. Психологічні особливості дошкільного віку як підгрунтя розвитку творчої особистості / А. М. Шульга. - С .213-222
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

372
А 43


    Рижкова, О. С.
    Інтеграція навчальних занять у школі як засіб формування пізнавальної компетенції [Текст] / О. С. Рижкова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 140-151
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- інтегрований урок -- загальногуманістична основа -- пізнавальна компетентність -- педагогічні технології
Анотація: В статті дається визначення поняття "інтеграція", "інтегровані уроки". Розкриваються основні методологічні вимоги, яким повинна відповідати педагогічна технологія. Аналізуються основні групи інтегрованих видів діяльності, які підвищують якість засвоєння навчального матеріалу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Пушкарська, Л. П.
    Психологічна допомога дошкільникам з вадами слуху [Текст] / Л. П. Пушкарська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 137-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
сурпопсихологія -- психологічна допомога -- діти з вадами слуху -- психологічна консультація батьків -- корекційна робота -- інтеграція -- інклюзивна освіта -- компенсація
Анотація: У повсякденному житті ми часто зустрічаємо таке поняття, як "психологічна допомога". проходячи етапи свого розвитку від дитини до дорослого, людина, час від часу, потребує психологічної допомоги. Джерелом такої допомоги можуть бути як батьки, друзі, так і фахівці, що спеціалізуються на вивченні та практичному використанні психології людини. Автор статті звертає увагу на психологічну допомогу дітям з вадами слуху. Йдеться про психологічну допомогу таким дітям, бо вони обмежені в одному з найважливіших людських аналізаторів - слуху. В статті надана інформація про стан психологічної допомоги дітям з порушенням слуху, що проживають в Україні; акцентується увага на особливостях психологічної допомоги та її важливості для всебічного розвитку дитини.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ


15(08)
А 43


    Завгородня, О. В.
    Концепція власного життя особи: критерії інтегрованості [Текст] / О. В. Завгородня // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 119-128. - Бібліогр.: с. 125-127 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
концепція власного життя -- життєвий шлях -- психобіографічне утворення -- самосвідомість -- ендокомплекс -- екокомплекс -- інтеграція
Анотація: Обгурнтовано доцільність дослідження складової самосвідомості, позначеної нами як "концепція власного життя" людини. "Концепція власного життя" - складне поліаспектне психобіографічне утворення. Окреслено його когнітивний, емоційно-оцінний, смисловий і потенційно-поведінковий аспекти. Охарактеризовано такі складові: ендокомплекс як відносно сталий та екзокомплекс як переважно змінний. Виокремлено показники інтегрованості зазначеного психобіографічного утворення: відкритість новому, гнучкість, врахування реалій, адаптивні (або постадаптивні) версії подій, життєвого шляху в цілому, творчий характер, просоціальність та конструктивність проектування, спрямованість проектів на саморелізацію суб'єкта як його усвідомлене покликання та осягнутий смисл життя, обгрунтовані рішення та ефективні поведінкові стратегії. Інтегрована концепція власного життя забезпечує людині реалістичне бачення життєвих обставин, конструктивність задумів, проектів, ефективність життєвих стратегій, гідні відповіді на виклики долі; є провідною передумовою продуктивної самореалізації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ