005.32+005.7/.8(043.5)
В 58


    Власов, Петро Костянтинович.
    Психологія проектування організаціі на етапі задуму [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / П. К. Власов ; наук. конс.: Л. М. Карамушка , Г. В. Суходольський ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 564 с. : табл. - Бібліогр.: с. 377-415. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організація -- позаорганізаційне середовище -- ресурсна модель організації -- ініціатор створення організацій -- економічний світогляд -- цінності -- задум -- проектування організацій -- технології зміни організації
Анотація: У дисертації ообгрунтовано теоретико-методологічні основи дослідження психологічних основ проектування організації на етапі задуму. Побудовано ресурсну модель діяльності організацій, виділено критерії та здійснено типологію ресурсних моделей організації. Визначено зміст проектування організації, розкрито її структуру, показано місце задуму. Визначено місцезнаходження людини-ініціатора в діяльності із проектуванням організації. Розкрито зміст та види психолого-організаційних технологій зміни організацій та їхнє місце в процесі проектування організації. Представлено результати порівняльного емпіричного дослідження ефективності використання соціально-психологічного тренінгу, психодинаміки і балінтовського семінару в якості психолого-організаційної технологій зміни організацій на соціальному рівні.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Суходольський, Геннадій Володимирович \наук. конс.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

378.015.3
С 53


    Сняданко, Ірина Ігорівна.
    Психологічні засади підготовки студентів технічних університеттів до професійно-управлінської діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / І. І. Сняданко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 558 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 397-443. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
технічні університети -- студенти -- професійно-управлянські компетенції -- організаційно-психологічні чинники -- самоефективний підхід -- когнітивно-поведінковий метод -- навчальні курси -- психологічне консультування
Анотація: У дисертації розкрито психологічні засади підготовки студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності. Розроблено та обґрунтовано модель психологічної підготовки студентів технічних університетів до здійснення професійно-управлінської діяльності. Розкрито зміст професійно-управлінської діяльності в широкому та вузькому значеннях. Виділено види професійно-управлінських компетенцій студентів технічних університетів для підготовки та здійснення професійно-управлінської діяльності (особистісну, навчальну, навчально-професійну, ціннісну та управлінську). Розроблено діагностичний інструментарій, у тому числі авторські методики, для дослідження рівня розвитку компетенцій студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності та організаційно- психологічних чинників їхнього розвитку. У результаті емпіричного дослідження показано недостатній рівень розвитку професійно-управлінських компетенцій студентів технічних університетів. Виокремлено типи студентів технічних університетів за рівнем розвитку в них професійно-управлінських компетенцій. Здійснено аналіз зв’язку між типами студентів за рівнем розвитку в них професійно- управлінських компетенцій та організаційно-психологічними чинниками, які стосуються макрорівня (особливості діяльності технічних університетів), мезорівня (особливості діяльності студентської групи), мікрорівня (характеристики студентів). Проаналізовано психолого-організаційні умови психологічної підготовки студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності. Представлено зміст, структуру та результати впровадження навчального курсу та програму психологічного консультування студентів, які спрямовані на розвиток компетенцій для здійснення професійно-управлінської діяльності. Визначено, що ефективність психологічної підготовки студентів забезпечується самоефективним підходом та когнітивно-поведінковим методом. Гіпотези, що були висунуті на початку дисертаційного дослідження, знайшли своє підтвердження в ході емпіричного дослідження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

153/154
О-64


    Брюховецька, О. В.
    Авторський навчальний модуль "Формування професійної толерантності майбутніх керівників у процесі професійної підготовки (отримання вищої освіти)" та аналіз результатів його впровадження [Текст] / О. В. Брюховецька // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 7-14. - Бібліогр.: с. 13-14 (10 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
майбутні керівники загальноосвітніх навчальних закладів -- професійна толерантність -- формування професійної толерантності в процесі професійної підготовки -- авторський навчальний модуль
Анотація: У статті підкреслено актуальність формування професійної толерантності як інтегральної професійної важливої якості особистості майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі професійної підготовки. Визначено мету, завдання, навчально-тематичний план і зміст авторського навчального модуля, в якому виокремлено три функціональні компоненти: 1) Інформаційно-смисловий; 2) діагностичний; 3) корекційно-розвивальний. Аналіз результатів впровадження авторського навчального модуля в освітній процес довів його ефективність.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153/154
О-64


    Вознюк, Алла Вікторівна.
    Зміст та структура тренінгу "Психологічні особливості управління педагогічними працівниками в освітніх округах". [Текст] / А. В. Вознюк // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 15-24. - Бібліогр.: с. 23-24 (11 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
тренінг -- інтерактивні техніки -- керівники освітніх організацій -- освітній округ -- управління педагогічними працівниками
Анотація: У статті представлено мету, завдання та тривалість проведення тренінгу. Визначено структуру тренінгової програми, яка включає в себе вступну, основну та заключну частини. Розкрито зміст тренінгових сесій, які складаються з трьох компонентів: змістовно-смислового (оволодіння новими знаннями); діагностичного (встановлення рівня знань та ступеню управлінського досвіду); корекційно-розвивального (розвиток первинних вмінь та удосконалення управлінського досвіду). Змістовне наповнення кожної тренінгової сесії представлено через систему інтерактивних технік.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153/154
О-64


    Grubi, T. V.
    A set of techniques to investigation a perfectionism of personality of scientific and pedagogical staff of the higher school [Текст] / T. V. Grubi // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 25-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (18 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
перфекционизм личности -- виды перфекционизма -- научно-педагогический персонал высшей школы -- преподаватель -- комплекс методик -- диагностический инструментарий
Анотація: В статье представлен комплекс методик для исследования перфекционизма личности научно-педагогического персонала высшей школы. Указанный комплекс состоит со следующих методик: анкета с открытыми вопросами «Перфекционизм в профессиональной деятельности научно-педагогического персонала высшей школы» Т. В. Груби, «Большая трехмерная шкала перфекционизма» М. Смит, Д. Саклофски, И. Стоебер, С. Шерри, «Дифференциальный тест перфекционизма» А. А. Золотаревой, авторская модификация «Шкалы самоопределения» Ф. Килпатрик и Г. Кантрил, «Голландская шкала трудовой зависимости» В. Шауфели и Т. Тарис, «Утрехтская шкала вовлеченности в работу» В. Шауфели и В. Беккер.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153/154
О-64


    Дзюба, Т. М.
    Математична верифікація критеріальної валідності методики дослідження ризиків професійного здоров'я [Текст] / Т. М. Дзюба // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 31-38. - Бібліогр.: с. 37-38 (10 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійне здоров’я -- ризики професійного здоров’я -- психодіагностичний інструментарій -- валідність -- критеріальна валідність -- суб’єктивні критерії валідизації
Анотація: У статті представлено результати математичної верифікації критеріальної валідності авторської методики дослідження ризиків професійного здоров’я за суб’єктивним критерієм. Здійснено детальний опис об’єму та репрезентативності вибіркової сукупності. Детально проаналізовано інтроспективні самозвіти досліджуваних на прямі запитання анкети, що виступили суб’єктивними критеріями валідизації. Аргументовано значущість розробки психодіагностичного інструментарію та необхідність дослідження його валідності. Зроблено висновок, що міцність виявлених зв’язків коливається від помірно слабких до дуже сильних із перевагою кореляцій вище за середню силу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153/154
О-64


    Журавльов, В. В.
    Аналіз психологічної готовності до професійно-управлінської діяльності керівників органів охорони державного кордону [Текст] / В. В. Журавльов // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 38-46. - Бібліогр.: с. 45-46 (13 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- програма психологічної готовності -- керівники органів охорони державного кордону
Анотація: У статті проаналізовано сутність психологічної готовності до професійно-управлінської діяльності керівників органів охорони державного кордону. На основі аналізу та проведеного дослідження представлено: а) характеристики управлінської діяльності керівників органів охорони державного кордону; б) зміст психологічної готовності керівника до професійно-управлінської діяльності; в) програма та інструментарій психологічної готовності. Автором представлено рівні (високий, середній, низький) та методика оцінювання психологічної готовності керівного складу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153/154
О-64


    Заіка, І. В.
    Взаємозв'язок соціальної фрустрованості освітнього персоналу з організаційно-професійними та соціально-демографічними чинниками [Текст] / І. В. Заіка // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 47-54. - Бібліогр.: с. 53-54 (11 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- освітній персонал -- соціальна фрустрованість -- організаційно-професійні чинники -- соціально-демографічні чинники
Анотація: У статті на основі емпіричного дослідження виявлено негативний статистично значущий зв’язок між показниками соціальної фрустрованості освітнього персоналу та організаційно-професійними («посада в організації», «освіта», «кваліфікація (звання)», «стаж трудової діяльності», «стаж на посаді») та соціально- демографічним чинником («вік»). Показано, що із підвищенням вираженості цих чинників рівень вираженості соціальної фрустрованості знижується. При цьому констатовано, що такий зв’язок простежується переважно щодо складових соціальної фрустрованості освітнього персоналу, які стосуються професійної сфери життєдіяльності, і значно менше щодо складових соціальної фрустрованості, які стосуються сфери міжособистісних стосунків та соціально-економічної сфери життєдіяльності освітнього персоналу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153/154
О-64


    Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна.
    Дослідження психологічних особливостей монетарної культури старшокласників [Текст] / І. К. Зубіашвілі // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 55-61. - Бібліогр.: с. 60 (7 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
культура -- монетарна культура -- гроші -- ставлення до грошей -- старшокласники -- психолого-економічна адаптація
Анотація: У статті аналізуються результати емпіричного дослідження психологічних особливостей монетарної культури старшокласників, розглядаються різні типи ставлення до грошей; підкреслюється соціально-психологічна роль грошей у контексті становлення монетарної культури особистості. З метою аналізу впливу системних особливостей ставлення до грошей на монетарну культуру старшокласників проведено емпіричне дослідження особливостей їхньої психолого-економічної адаптивності як показника монетарної культури. На підставі кореляції виокремлених особливостей ставлення до грошей з «профілями» соціальної адаптивності виявлено рівні монетарної культури старшокласників


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153/154
О-64


    Ishchuk, O. V.
    The Organizational Culture Of The Institution Of Higher Education: Psychological Research [Текст] / O. V. Ishchuk // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 61-67. - Бібліогр.: с. 67 (7 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
организационная культура -- высшее учебное заведение -- клановый тип -- рыночный тип -- адхократический тип -- иерархический тип -- психологические характеристики
Анотація: В статье представлено психологическое исследование организационной культуры высшего учебного заведения. Проанализировано современное состояние высших учебных заведений Украины, актуальность фундаментальных исследований организационной культуры и феноменов, которые она порождает. Представлены фамилии как западных, так и отечественных ученых, занимавшихся или занимающихся изучением организационной культуры, ее теоретических и практических аспектов. Вниманию читателя предложено исследование организационной культуры высших учебных заведений различных форм собственности – государственной и частной. Автор в статье раскрывает различия и сходства видения студентов относительно доминирующего типа организационной культуры в собственном вузе и относительно ключевых параметров каждого типа культуры. Раскрыта сущность каждого типа организационной культуры и ее основных характеристик.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153/154
О-64


    Карамушка, Людмила Миколаївна.
    Типи організаційної культури позашкільних навчальних закладів: зв'язок з чинниками мезорівня [Текст] / Л. М. Карамушка, В. А. Баранова // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 68-75. - Бібліогр.: с. 73-74 (14 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
позашкільні навчальні заклади -- чинники мезорівня -- тип закладу -- статус закладу -- термін існування закладу -- організаційна культура -- типи організаційної культури
Анотація: У статті представлено дані емпіричного дослідження, які розкривають статистично значущі зв’язки між типами організаційної культури позашкільних навчальних закладів і чинниками мезорівня, які стосуються характеристик позашкільних навчальних закладів: тип закладу; статус закладу; термін існування закладу. Суть виявленої закономірності проявляється в тому, що такі прогресивні типи організаційної культури, як культура «завдань» та культура «особистості» (в «реальних» формах), більше представлені в таких типах позашкільних навчальних закладів, які: функціонують як самостійні заклади (а не діють на базі інших установ); мають більш високий статус; мають менший термін існування. Водночас, в таких типах позашкільних навчальних закладах менше представлені консервативні типи культури, такі як культура «влади» та культура «ролі» (в «реальній» формі).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Баранова, В. А.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153/154
О-64


   
    Методи дослідження соціальної напруженості в організації [Текст] / Л. М. Карамушка [и др.] // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 75-83. - Бібліогр.: с. 81-82 (20 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна напруженість -- соціальна напруженість в організації -- підходи до вивчення соціальної напруженості -- методи дослідження соціальної напруженості в організації -- індикатори соціальної напруженості в організаці -- персонал
Анотація: У статті розглянуто основні методи для дослідження соціальної напруженості в організації. Виокремлено індикатори соціальної напруженості в організації (задоволеність працею, соціально-психологічний клімат, конфліктність, показник якості життя персоналу). Викладено основні методики для дослідження соціальної напруженості в організації, які розподілено на дві групи: такі, що досліджують власне соціальну напруженість в організації, та такі, що досліджують індикатори соціальної напруженості в організації. Зазначено, що для досягнення оптимального результату доцільно поєднання кількох методів дослідження соціальної напруженості в організації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Креденцер, Оксана Валеріївна; Івкін В. М., Ковальчук О. С., Лагодзінська В. І.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153/154
О-64


    Мушегов, О. М.
    Особливості внутрішніх психологічних детермінант самоефективності педагогічних працівників [Текст] / О. М. Мушегов // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 84-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (11 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічні детермінанти -- зовнішні та внутрішні детермінанти -- самоефективність -- суб’єктивна комфортність -- ставлення працівника до самого себе -- мотивація -- організаційний стрес -- педагогічний працівник
Анотація: У статті наведено результати емпіричного дослідження особливостей внутрішніх психологічних детермінант самоефективності педагогічних працівників. Здійснено аналіз особливостей суб’єктивної комфортності педагогічних працівників як детермінанти їхньої самоефективності. Розкрито детермінантну роль для самоефективності ставлення педагогічного працівника до самого себе як суб’єкта професійної діяльності. Виокремлено мотиваційні особливості професійної діяльності педагогічних працівників. Встановлено особливості детермінантного впливу сприйнятливості організаційного стресу на самоефективність педагогічного працівника.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153/154
О-64


   
    Організаційна психологія. Економічна психологія [Текст] : науковий журнал. № 1 (8) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України ; наук. ред. С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка . - Київ : Логос, 2017. - 97 с. : табл. - 6.00 грн.
    Зміст:
Дзюба, Т. М. Професійне здоров'я як умова успішної соціалізації працівника в ситуації мобінгу / Т. М. Дзюба. - С .7-13. - Бібліогр.: с. 12-13 (10 назв)
Журавльов, В. В. Психологічні чинники професійно-управлінської діяльності в контексті прийняття рішень керівниками органів охорони державного кордону / В. В. Журавльов. - С .14-22. - Бібліогр.: с. 21-22 (14 назв)
Карамушка, Людмила Миколаївна. Зміст та структура навчального спецкурсу "Формування психологічної готовності керівників до управління педагогічними працівниками в освітніх округах". / Л. М. Карамушка, А. В. Вознюк. - С .23-37. - Бібліогр.: с. 32-37 (49 назв)
Котлова, Л. О. Гендерні відмінності в уявленнях про "ідеального" керівника організації / Л. О. Котлова, І. Л. Гарбовська. - С .38-45. - Бібліогр.: с. 44 (12 назв)
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Соціально-психологічні проблеми організації волонтерської діяльності / А. М. Льовочкіна, Г. М. Стоколос. - С .45-52. - Бібліогр.: с. 51-52 (13 назв)
Станишевская, Ж. Коммуникативная компетентность у специалистов, работающих в социальном секторе / Ж. Станишевская. - С .53-58. - Бібліогр.: с. 57-58 (16 назв)
Станишевский, М. Развитие профессиональной компетентности у специалистов, работающих в социальном секторе / М. Станишевский. - С .59-65. - Бібліогр.: с. 64-65 (11 назв)
Терещенко, Кіра Володимирівна. Зміст та структура тренінгу розвитку толерантності персоналу закладів освіти в умовах соціальної напруженості / К. В. Терещенко. - С .65-75. - Бібліогр.: с. 73-75 (26 назв)
Урусова, О. Г. Результати експериментальної перевірки програми формування психологічної готовності майбутніх медіаторів до професійної діяльності / О. Г. Урусова. - С .76-83. - Бібліогр.: с. 81-83 (22 назви)
Чуйко, Олена Василівна. Управлінські засади створення середовища особистісно-професійного розвитку на кафедрі / О. В. Чуйко. - С .84-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (14 назв)
Щотка, О. П. Розвиток карєрної орієнтації "менеджменту" у магістранток / О. П. Щотка. - С .91-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (9 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

153/154
О-64


    Дзюба, Т. М.
    Професійне здоров'я як умова успішної соціалізації працівника в ситуації мобінгу [Текст] / Т. М. Дзюба // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2017. - № 1 (8). - С. 7-13. - Бібліогр.: с. 12-13 (10 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- професійна соціалізація -- складові деструктивного професіогенезу -- професійне здоров’я -- мобінг
Анотація: У статті обґрунтовано ознаки руйнівного впливу мобінгу на професійне здоров’я педагогічних працівників, які ускладнюють процес успішної соціалізації працівника. Проаналізовано тісні кореляційні зв’язки за методом рангової кореляції Пірсона між фактором «мобінг» та окремими факторами ризиків професійного здоров’я (використано авторську методику «Ризики професійного здоров’я»). Виявлені кореляти доводять: мобінг, розтягнутий у часі, є особливим видом професійних деструкцій, що стає причиною порушення механізмів саморегуляції, деформації внутрішньої картини здоров’я фахівця, пролонгованою причиною великої кількості соматичних і психосоматичних захворювань педагогів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153/154
О-64


    Журавльов, В. В.
    Психологічні чинники професійно-управлінської діяльності в контексті прийняття рішень керівниками органів охорони державного кордону [Текст] / В. В. Журавльов // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2017. - № 1 (8). - С. 14-22. - Бібліогр.: с. 21-22 (14 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічні чинники -- управлінські рішення -- психологічна готовність -- екстремальна ситуація -- керівники органів охорони державного кордону
Анотація: У статті проаналізовано сутність психологічних чинників професійно-управлінської діяльності керівників органів охорони державного кордону. Охарактеризовані психологічні аспекти управлінських рішень керівників у процесі професійно-управлінської діяльності. Визначено міру сприятливості організаційно-психологічної підготовки для забезпечення ефективності професійно-управлінської діяльності та прийняття управлінських рішень керівним складом ООДК в екстремальних ситуаціях. Представлено результати рейтингової оцінки та рівень професійно значущих якостей ефективного керівника.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153/154
О-64


    Карамушка, Людмила Миколаївна.
    Зміст та структура навчального спецкурсу "Формування психологічної готовності керівників до управління педагогічними працівниками в освітніх округах". [Текст] / Л. М. Карамушка, А. В. Вознюк // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2017. - № 1 (8). - С. 23-37. - Бібліогр.: с. 32-37 (49 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітній округ -- управління педагогічними працівниками в освітніх округах -- психологічна підготовка керівників до управління педагогічними працівниками в освітніх округах -- навчальний спецкурс
Анотація: У статті обґрунтовано мету та завдання навчального спецкурсу. Визначено структуру та обсяг навчального спецкурсу, який включає два розділи. Показано, що спецкурс розроблено для очної та очно- дистанційної форми підвищення кваліфікації керівників освітніх організацій у системі післядипломної педагогічної освіти. Представлено загальний дизайн лекцій, практичних занять та програми особистісно-професійного зростання керівників до управління педагогічними працівниками в освітніх округах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Вознюк, Алла Вікторівна; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153/154
О-64


    Котлова, Л. О.
    Гендерні відмінності в уявленнях про "ідеального" керівника організації [Текст] / Л. О. Котлова, І. Л. Гарбовська // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2017. - № 1 (8). - С. 38-45. - Бібліогр.: с. 44 (12 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гендер -- керівник -- організація -- психосемантичне дослідження -- факторний аналіз
Анотація: У статті проаналізовано результати теоретичного аналізу та емпіричного дослідження ґендерних відмінностей в уявленнях про «ідеального» керівника організації. Для дослідження уявлень чоловіків та жінок про «ідеального» керівника організації було використано асоціативний експеримент. Результати вказують на те, що існують відмінності не лише за статтю, а й за віком. Було встановлено, що жінки різного віку асоціюють «ідеального» керівника, перш за все, з особистісними та моральними характеристиками, а чоловіки різного віку асоціюють «ідеального» керівника з професійними та, деякою мірою, з особистісними характеристиками.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Гарбовська, І. Л.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153/154
О-64


    Льовочкіна, Антоніна Михайлівна.
    Соціально-психологічні проблеми організації волонтерської діяльності [Текст] / А. М. Льовочкіна, Г. М. Стоколос // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2017. - № 1 (8). - С. 45-52. - Бібліогр.: с. 51-52 (13 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організація діяльності волонтерів -- взаємодія з волонтерами -- організація допомоги біженцям та вимушеним переселенцям -- соціальний інтерес -- центри волонтерства -- волонтерський рух
Анотація: У статті розглядаються соціально-психологічні проблеми організації та розвитку волонтерської діяльності як добровільної та безоплатної діяльності на благо інших, якої у наш час в Україні потребують воїни та їхні сім’ї, а також мирні жителі – біженці, переселенці, громадяни, що мешкають у «сірій зоні». Висвітлюються шляхи покращення взаємодії центрів волонтерства та волонтерів, які співпрацюють із такими центрами. Зазначається, що існує необхідність у соціально- психологічній підготовці як волонтерів, що періодично відвідують базові волонтерські центри, так і постійних співробітників таких центрів. Визначаються потреби волонтерів, які вони пропонують, щоб оптимізувати як власну діяльність, так і діяльність центрів волонтерства загалом.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Стоколос, Г. М.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153/154
О-64


    Станишевская, Ж.
    Коммуникативная компетентность у специалистов, работающих в социальном секторе [Текст] / Ж. Станишевская // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2017. - № 1 (8). - С. 53-58. - Бібліогр.: с. 57-58 (16 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- комунікативна компетентність, -- вербальна комунікація -- спілкування -- комунікант -- соціальна інгібіція -- соціальна робота
Анотація: Для розв’язання соціальних проблем, необхідних для стабілізації суспільства, важливим є розвиток соціальних організацій, програм і соціальної допомоги. Особливу значущість тут набуває роль соціального працівника. Один із головних чинників соціальної роботи – установлення контакту з клієнтом. Соціальна робота може бути ефективною тільки у тому випадку, якщо соціальний працівник має певні навички спілкування, тобто вміє створити комунікативний зв’язок між собою та клієнтом. Від того, наскільки ефективно фахівець будує комунікативну стратегію, наскільки висока його комунікативна компетентність, залежить кінцевий результат соціальних послуг, що надаються всім, хто їх потребує.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)