Ж 51 Железнякова, Юлія Володимирівна. Почуття самотності як чинник адиктивної поведінки підлітків [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ю. В. Железнякова ; наук. кер. В. В. Зарицька ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2017. - 20 с. -
Кл.слова (ненормовані): самотність -- суб'єктивне почуття самотності -- молодший підлітковий вік -- адиктивна поведінка -- психокорекція -- психопрофілактика Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному дослідженню проблеми почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків. У роботі представлено теоретичне обґрунтування понять “самотність”, “суб’єктивне почуття самотності”, “адиктивна поведінка”, аналізується сутність та зміст суб’єктивного почуття самотності та адиктивної поведінки в молодшому підлітковому віці; виділено сукупність найбільш поширених показників, які викликають суб’єктивне почуття самотності в молодших підлітків і спричиняють потяг до адиктивної поведінки. З урахуванням одержаних результатів розроблено та впроваджено програму, спрямовану на зниження почуття самотності та запобігання виникненню схильності до адиктивної поведінки молодших підлітків; експериментальним шляхом доведено її ефективність. Методичний інструментарій експериментальної роботи включав визначення сукупності психодіагностичних методик, технологію формувального експерименту та математичні методи обробки даних. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Зарицька, Валентина Василівна \наук. кер.\; ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
З-22 Залановська, Леся Ігорівна. Психологічні умови формування міжетнічної толерантності в процесі підготовки фахівців гуманітарного профілю [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. І. Залановська ; наук. кер. В. В. Зарицька ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2017. - 20 с. -
Кл.слова (ненормовані): міжетнічна толерантність -- професійна підготовка -- показники -- технологічна модель -- програма -- умови формування Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному дослідженню проблеми почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків. У роботі представлено теоретичне обґрунтування понять “самотність”, “суб’єктивне почуття самотності”, “адиктивна поведінка”, аналізується сутність та зміст суб’єктивного почуття самотності та адиктивної поведінки в молодшому підлітковому віці; виділено сукупність найбільш поширених показників, які викликають суб’єктивне почуття самотності в молодших підлітків і спричиняють потяг до адиктивної поведінки. З урахуванням одержаних результатів розроблено та впроваджено програму, спрямовану на зниження почуття самотності та запобігання виникненню схильності до адиктивної поведінки молодших підлітків; експериментальним шляхом доведено її ефективність. Методичний інструментарій експериментальної роботи включав визначення сукупності психодіагностичних методик, технологію формувального експерименту та математичні методи обробки даних. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Зарицька, Валентина Василівна \наук. кер.\; ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ч-11 Чміль, Наталія Сергіївна. Психологічні особливості професійного становлення майбутніх священнослужителів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. С. Чміль ; наук. кер. М. О. Орап ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2017. - 20 с. -
Кл.слова (ненормовані): професійне становлення -- студент -- священнослужитель -- професійна спрямованість -- духовність -- організаторські здібності -- комунікативна компетентність -- міжособистісні стосунки Анотація: Дисертацію присвячено проблемі дослідження особливостей професійного становлення майбутніх священнослужителів. На основі теоретичного аналізу сконструйовано концептуальну модель професійного становлення студентів- богословів духовних ВНЗ. Емпірично виявлено показники і рівень професійного становлення майбутніх священнослужителів. Встановлено найбільш істотні змінні у структурі професійного становлення майбутніх священнослужителів. Виявлено відмінності в особливостях професійного становлення студентів різних спеціальностей (духовних та світських ВНЗ). Розроблено тренінгову програму оптимізації професійного становлення майбутніх священнослужителів та доведено ефективність її використання. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Орап, Марина Олегівна \наук. кер.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 32 Піонтковська, Діана Володимирівна. Психологічні особливості розвитку національної ідентичності студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д. В. Піонтковська ; наук. кер. Л. М. Співак ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2017. - 20 с. -
Кл.слова (ненормовані): національна ідентичність -- когнітивний компонент -- афективний компонент -- розвиток -- національна ідентифікація -- студентська молодь Анотація: У дисертації проведено теоретичний аналіз проблеми дослідження, встановлено психологічний зміст і структуру феномена «національна ідентичність». Визначено критерії (усвідомленість студентами своєї національної належності; емоційне ставлення студентів до власної національної належності; емоційне ставлення студентства до представників своєї та чужих націй), показники і рівні (високий, середній, низький) розвитку національної ідентичності студентів. Емпірично виявлено психологічні особливості та соціальні (професійна освіта, що здобувається у вищій школі; знання ознак своєї та інших націй, які одержані самостійно та у взаємодіях із представниками різних націй; взаємодії зі значущими представниками своєї та представниками інших націй) і психологічні (позитивне ставлення до представників своєї нації, толерантне ставлення до представників інших націй) чинники розвитку національної ідентичності студентів. Доведено ефективність авторської програми формування національної ідентичності у студентської молоді. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Співак, Любов Миколаївна \наук. кер.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |