Б 61 Біла, Оксана Григорівна. Психокорекційні можливості методу активного соціально-психологічного навчання (на матеріалі підготовки психологів-практиків) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Біла Оксана Григорівна ; наук. кер. Яценко Т. С. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2002. - 241 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 172-187. -
Кл.слова (ненормовані): групова психокорекція -- АСПН -- психокорекційні фактори -- процесуальна психодіагностика -- несвідоме -- психомалюнок Анотація: Доведено, що результативність групової психокорекції за методом АСПН залежить від особливостей процесуальної психодіагностики, пов`язаної з об`єктивуванням несвідомих аспектів психіки, від єдності психодіагностичної та психокорекційної процедур, від урахування керівником групи АСПН групових психокорекційних факторів, а також від забезпечення дієвості провідних механізмів психокорекції (позитивної дезінтеграції та вторинної інтеграції). Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Яценко, Тамара Семенівна \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
І-18 Іваненко, Богдана Борисівна. Особистісна психокорекція майбутнього практичного психолога засобами активного соціально-психологічного навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іваненко Богдана Борисівна ; наук. кер. Яценко Т. С. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2005. - 306 с. : фот., рис. - Бібліогр.: с. 200-229. -
Педагогічна психологія--Соціально-психологічне навчання--Дисертації Кл.слова (ненормовані): ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ -- МАЙБУТНІ ПСИХОЛОГИ -- ГЛИБИННІ МЕХАНІЗМИ ПСИХІКИ -- базові та ситуативні захисти -- СОЦІАЛЬНО-ПЕРЦЕПТИВНІ викривлення -- ОСОБИСТІНА психокорекція Анотація: У дисертації проаналізовано наукову літературу, вякій досліджено професійні аспекти підготовки практичних психологів та поставлена проблема формування інструментарію професійної роботи. Констатовано, що різновиди психокорекційної практики, які функціонують у межах соціально-перцептивного тренінгу та психокорекції, забезпечують тренування навичок спілкування, зняття емоційної напруги, проте не здійснюють особистісної психокорекції майбутнього психолога. Досліджено деструктивний вплив особистісної проблематики (внутрішньої суперечливості) психолога на його професійне становлення у зв'язку з наявністю соціально-перцептивних викривлень. Виявлено труднощі та бар'єри особистісної психокорекції, визначено психологічні характеристики відкоректованої особистості. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Яценко, Тамара Семенівна \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім.Б.Хмельницького (Черкаси) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |