Т 35 Терещенко, Людмила Анатоліївна. Психологічна діагностика взаємодії суб’єктів освітнього простору [Електроний ресурс] : метод. рек. / Терещенко Л. А., Кесьян Т. В. - Київ : [б. в.], 2023. - 63 с. - ISBN 978-617-7745-39-5 : Б. ц.
Психичне здоров'я--діти молодшого шкільного віку--Методичні рекомендації Кл.слова (ненормовані): психологічна діагностика -- суб’єкти освітнього простору -- дитячі неврози -- діти молодшого шкільного віку -- психодіагностика невротичних порушень Анотація: Психологічна діагностика взаємодії суб’єктів освітнього простору є важливою складовою в розвитку навчально-виховного процесу. Вона дозволяє виявити психологічні особливості взаємодії між учнями, вчителями, батьками та іншими учасниками освітнього процесу. Методичні рекомендації розроблено спеціально для фахівців системи освіти. Їх мета – сформувати у спеціалістів теоретичні, методичні та практичні підходи до адекватної взаємодії з дітьми молодшого шкільного віку, які мають різні невротичні прояви у поведінці. Головним завданням методичних рекомендацій є підвищення фахової компетентності у фахівців галузі освіти, формування у них адекватної професійної самооцінки, стійкого прагнення до власного професійного саморозвитку і самореалізації. Методичні рекомендації покликані сформувати у фахівців системи освіти знання: про психологічні причини порушення психічного здоров’я дітей молодшого шкільного віку; про роль соціально-психологічних та біологічних детермінант у виникненні дитячих неврозів; про критерії та ознаки дитячого неврозу; про методи психодіагностики невротичних порушень у молодших школярів. Можуть бути корисними для психологів, педагогів, лікарів та інших фахівців, які працюють з дітьми. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Кесьян, Т. В. Свободных экз. нет |