15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 8. Психологічна теорія і технологія навчання. Вип. 10 / за ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2019. - 328 с. - ISSN 2072-4772. - 20.00 грн.
    Зміст:
Максименко, С. Д. Актуальні проблеми генетичної психології / С. Д. Максименко. - С .8-20. - Бібліогр.: с. 19-20 (10 назв)
Андрієвська, В. В. Досвід дитинства і отроцтва як життєві передумови професійного проектування (за автобіографіями видатних учених) / В. В. Андрієвська. - С .20-33. - Бібліогр.: с. 31-33 (24 назви)
Балл, Г. А. Базовые понятия общей теории задач / Г. А. Балл. - С .33-54. - Бібліогр.: с. 53-54 (20 назв)
Биков, В. Ю. Інновації в організації досліджень та розробок у галузі інформаційно-комунікаційних технологій в освіті у світлі викликів ХХІ сторіччя / В. Ю. Биков. - С .55-74. - Бібліогр.: с. 73-74 (14 назв)
Вернік, О. Л. Психологічні аспекти репетиторства / О. Л. Вернік. - С .75-92. - Бібліогр.: с. 91-92 (16 назв)
Волобуєва, О. Ф. Формування офіцерської честі: психолого-педагогічний аспект / О. Ф. Волобуєва. - С .93-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (15 назв)
Гергей, Т. На пути к экосистеме образования - некоторые психологические и педагогические аспекты / Т. Гергей. - С .105-123. - Бібліогр.: с. 122-123 (19 назв)
Дітюк, П. П. До концепції Ю. І. Машбиця про упрвління учбовою діяльністю / П. П. Дітюк. - С .123-132. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Дригус, М. Т. Психологічна система Ю. І. Машбиця: концептуальний підхід до створення теорій учбової діяльності і навчання / М. Т. Дригус. - С .132-142. - Бібліогр.: с. 141-142 (14 назв)
Коваленко-Кобилянська, І. Г. Естетика старіння і старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .143-152. - Бібліогр.: с. 150-152 (18 назв)
Коміссарова, О. Ю. Реалізація психологічних механізмів навчання через діалогову взаємодію / О. Ю. Коміссарова. - С .152-166. - Бібліогр.: с. 165-166 (16 назв)
Кондратенко, Л. О. Довизначення реальності в процесі її інтеріоризації / Л. О. Кондратенко. - С .166-176. - Бібліогр.: с. 175-176 (11 назв)
Лотоцька, Ю. М. Структура вольового керування власним життям: психологічний феномен "рівень даності" / Ю. М. Лотоцька. - С .176-185. - Бібліогр.: с. 184 (6 назв)
Ляшенко, О. І. Адаптивне навчання як ознака сучасних дидактичних систем / О. І. Ляшенко. - С .185-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (7 назв)
Мещеряков, Д. С. Модель суб'єктної активності / Д. С. Мещеряков. - С .195-205. - Бібліогр.: с. 203-205 (16 назв)
Моляко, В. А. Стоп-кадры памяти / В. А. Моляко. - С .205-208
Моляко, В. А. "Уличный" вектор восприятия в поэтическом фольсклоре / В. А. Моляко. - С .208-228. - Бібліогр.: с. 228 (4 назви)
Назар, М. М. Продуктивнысть групового дистанцыйного навчання у віртуальному просторі / М. М. Назар. - С .228-242. - Бібліогр.: с. 239-242 (27 назв)
Проскура, О. В. Думки про дорогу людини / О. В. Проскура. - С .243-246
Проскура, О. В. Выдающиеся гуманисты ХХ века / О. В. Проскура. - С .247-257
Смульсон, М. Л. Розвиток дорослої людини у сучасному транзитивному світі / М. Л. Смульсон. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 266-267 (15 назв)
Фомічова, Л. І. Проектування навчання та інтелектуальний розвиток в умовах слухової депривації / Л. І. Фомічова. - С .268-282. - Бібліогр.: с. 282 (5 назв)
Чайка, Т. А. Увидеть живое лицо истории (устные истории: свидетельства и свидетели) / Т. А. Чайка. - С .282-300
Чепелева, Н. В. Розв'язання смислових задач як чинник самопроектування особистості / Н. В. Чепелева. - С .300-313. - Бібліогр.: с. 313 (9 назв)
Швалб, Ю. М. Культурно-психологічні витоки форм освіти / Ю. М. Швалб. - С .313-325
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(08)
А 43


    Максименко, С. Д.
    Актуальні проблеми генетичної психології [Текст] / С. Д. Максименко // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 8-20. - Бібліогр.: с. 19-20 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
генетична психологія


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Андрієвська, В. В.
    Досвід дитинства і отроцтва як життєві передумови професійного проектування (за автобіографіями видатних учених) [Текст] / В. В. Андрієвська // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 20-33. - Бібліогр.: с. 31-33 (24 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
досвід дитинства -- досвід отроцтва -- професійне проектування -- Кримський -- Щедровицький -- Орлов -- Шевельов -- Ясперс
Анотація: У статті зроблено спробу порівняти автобіографічні спогади таких видатних вчених, як С. Б. Кримський, Г. П. Щедровицький, Ю. Орлов, Ю. В. Шевельов, Карл Ясперс з тим, щоб попри всю несхожість їхніх життєвих обставин вичвити спільні моменти в їх дитинсті і отроцтві, які, можливо, стали фундаментом для їхнього подальшого професійного самопроектування. Йдеться про емоційний фундамент, на якому далі будується споруда професійних (а також особистісних) цінностей і сенсів. Цей емоційний фундамент містить кілька складових. Основні з них: а) довіра до світу, що завдячує ніжній і життєрадісній матері; б) досвід сильних значущих переживань; в) альтруїстична мотивація вибору майбутньої професії (наприклад: "ощасливити велику кількість людей" у с. Кримського); г) яскраво виражені пізнавальні інтереси (інтенсивне читання, інтерес до серйозної наукової літератури); д) формування працьовитості як вияв внутрішного зобов'язання реалізувати якусь понадівндивідуальну смислову цінність (переписування "Капіталу" К. Маркса малим Г. Щедровицьким; е) ініціативність (включно з підлітковою агресією), толерантність щодо конфлікту; є) розумний егоїзм (відмова від комфорту і тимчасових вигод заради великої мети самореалізації), заради майбутніх великиї звершень.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Биков, В. Ю.
    Інновації в організації досліджень та розробок у галузі інформаційно-комунікаційних технологій в освіті у світлі викликів ХХІ сторіччя [Текст] / В. Ю. Биков // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 55-74. - Бібліогр.: с. 73-74 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології в освіті -- комунікаційні технології в освіті


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Вернік, О. Л.
    Психологічні аспекти репетиторства [Текст] / О. Л. Вернік // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 75-92. - Бібліогр.: с. 91-92 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
репетиторство -- тьюторство -- наставництво -- вчителювання -- структура діяльності -- освітнє середовище -- сімейне середовище
Анотація: В статті йдеться про феномен репетиторства, який є досить затребуваним у сучасному освітньому просторі України. Його основною метою є нетривалий індивідуалізований супровід при засвоєнні певних знань, вмінь, навичок. Репетиторська діяльність має суттєві відмінності порівняно з іншими видами педагогічної і психолого-педагогічної, зокрема вчителюванням, наставництвом і тьоторством, як в цілях і завданнях, так і в інструментах, засобах і ситуаціях її здійснення. Ключову роль в репетиторській діяльності грає психологічна складова. Показано, що позиція репетитора, як зовнішня по відношенню й до освітнього, й до сімейного середовищ учіння, є досить вигідною для вирішення завдання гармонізації взаємодії учня з відповідними сферами його життя. Виділено три принципово різні типи ситуацій здійснення репетиторської діяльності - проблема, розвиток, виступ - які передбачають й різні способи вибудовування репетиторської взаємодії, організації й планування занять тощо.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Волобуєва, О. Ф.
    Формування офіцерської честі: психолого-педагогічний аспект [Текст] / О. Ф. Волобуєва // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 93-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
офіцерська честь -- майбутній офіцер -- управління навчальною діяльністю -- вищий військовий навчальний заклад
Анотація: Статтю присвячено дослідженню особливостей формування офіцерської честі майбутніх офіцерів на концептуальних засадах проблемного навчання в умовах вищого військового навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Гергей, Т.
    На пути к экосистеме образования - некоторые психологические и педагогические аспекты [Текст] / Т. Гергей // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 105-123. - Бібліогр.: с. 122-123 (19 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
обучение в 21 веке -- требования в 21 веке -- модель Школа-парк
Анотація: В статье рассматриваются найболее важніе цели обучения, которіе необходимі для успешной жизни в 21-ом веке. Рассмотрені найболее характерніе социально-экономические и технологические изменения, которые влияют на цели обучения и оказывают влияние на развитие образовательных моделей, отвечающих требованиям 21-го века. Приведены самы важные психологические факторы, а также соответствующие педагогические принципы, которые открывают путь к разработке качественно новой образовательной модели. Описывается модель Школа-парк и обсуждаются некоторые её характерные особенности. Технологическое развитие принесло много новых решений в области ІКТ и образовательной технологии. Это позволяет внедрить модель Школа-парк в образовательной экосистеме.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Дітюк, П. П.
    До концепції Ю. І. Машбиця про упрвління учбовою діяльністю [Текст] / П. П. Дітюк // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 123-132. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітня система -- вчитель -- учень -- навчання -- мета -- завдання
Анотація: В статті розглянуто та певною мірою розвинуто деякі положення концепції Ю. І. Машбиця про діяльність підходу до навчання як до управління учбовою діяльністю. Проаналізовано найпростішу ієрархію управління учбовою діяльністю, розглянуто позиції системи освіти, вчителя та учня щодо їхньої мети, напрямків та способів її досягнення, основні завдання управління навчанням


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Дригус, М. Т.
    Психологічна система Ю. І. Машбиця: концептуальний підхід до створення теорій учбової діяльності і навчання [Текст] / М. Т. Дригус // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 132-142. - Бібліогр.: с. 141-142 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
Машбиць -- теорії учбової діяльності і навчання


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Коваленко-Кобилянська, І. Г.
    Естетика старіння і старості [Текст] / І. Г. Коваленко-Кобилянська // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 143-152. - Бібліогр.: с. 150-152 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
старіння -- інтелект -- розвиток -- естетика -- соціальна інновація -- красива старість
Анотація: У статті проаналізовано соціальну інновацію "красива старість", яка реалізується в міру інтерпретації естетичного і можу набувати деструктивних форм. Відзначається, що тенденція створення суспільства "для всіх" за допомогою впровадження трендів одягу "поза віком" при ігноруванні програми інтелектуального розвитку для людини в період старіння і старості, не може виконати покладену на неї функцію. Проблема зумовлена тим, що в період середнього і пізнього геронтогенезу споглядальність превалює над діяльністю, що не сприяє очікуваній ресоціалізації представників зазначеної вікової групи. Названий феномен доведений експериментально і пояснюється незатребуваністю інтелектуального потенціалу старої людини для суспільства, що в свою чергу, мінімізує її потребу до висхідного розвитку інтелектуального потенціалу. Результати дослідження доводять можливість такого розвитку в пізньому віці, що дасть можливість побудувати не декларативне, а реальне "суспільство для всіх".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Коміссарова, О. Ю.
    Реалізація психологічних механізмів навчання через діалогову взаємодію [Текст] / О. Ю. Коміссарова // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 152-166. - Бібліогр.: с. 165-166 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
психологічні механізми навчання -- діалогова взаємодія


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Кондратенко, Л. О.
    Довизначення реальності в процесі її інтеріоризації [Текст] / Л. О. Кондратенко // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 166-176. - Бібліогр.: с. 175-176 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтеріоризація


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Лотоцька, Ю. М.
    Структура вольового керування власним життям: психологічний феномен "рівень даності" [Текст] / Ю. М. Лотоцька // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 176-185. - Бібліогр.: с. 184 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
вольове керування життям


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Ляшенко, О. І.
    Адаптивне навчання як ознака сучасних дидактичних систем [Текст] / О. І. Ляшенко // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 185-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
адаптивне навчання -- інтелектуальна адаптивна система навчання -- інформаційно-освітнє середовище
Анотація: Стаття розкриває основні підходи до побудови сучасних дидактичних систем на засадах адаптивного навчання. У сучасних адаптивних системах навчання реалізується алгоритм генерування змісту і методів навчання, коли різні здобувачі освіти досягають запланованих результатів різними способами організації освітнього процесу, у різному темпі і на основі різних варіацій навчального матеріалу. Показано, що в практичній реалізації адаптивного навчання важливе поєдання технологічної платформи адаптивної системи навчання з методичним забезпеченням освітньої діяльності. Таке технологічне поєднання технічних і методичних аспектів освітнього процесу дає можливість реалізувати різнорівневе навчання з альтернативним вибором стратегіії і здійснити проектування особистістю орієнтованої траєкторії здобуття освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Мещеряков, Д. С.
    Модель суб'єктної активності [Текст] / Д. С. Мещеряков // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 195-205. - Бібліогр.: с. 203-205 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкт -- суб'єктність -- суб'єктна активність -- модель суб'єктної активності -- рівні розвитку суб'єктності
Анотація: В статті висвітлено основні компоненти структурної організації суб'єктності, рівні її прояву та феномени. Окреслено психологічну модель суб'єктної активності, її структурну організацію, взаємозв'язки та основні етапи. Також описано модель рівня розвитку суб'єктної активності, її динамічність і рівні. Описано можливості застосування цих моделей з іншими моделями, зокрема з моделлю респондента. Наведено основні прикладні можливості застосування моделі респондента. Висвітлено перспективні напрямки досліджень суб'єктної активності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Моляко, В. А.
    Стоп-кадры памяти [Текст] / В. А. Моляко // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 205-208
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
Машбиц


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Моляко, В. А.
    "Уличный" вектор восприятия в поэтическом фольсклоре [Текст] / В. А. Моляко // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 208-228. - Бібліогр.: с. 228 (4 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
літературна критика поезії -- психологія літературної творчості -- уличное творчество


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Назар, М. М.
    Продуктивність групового дистанційного навчання у віртуальному просторі [Текст] / М. М. Назар // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 228-242. - Бібліогр.: с. 239-242 (27 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтернет -- дистанційне навчання -- психологічний курс -- навчання
Анотація: Метою дослідження є виявлення складових продуктивного дистанційного навчального курсу, що здійснюється у мережі Інтернет на основі застосування сучасних інфокомунікативних і мультимедійних технологій. В процесі дослідження виявлені та описані базові компоненти продуктивних групових дистанційних навчальних курсів. Одним із ключових компонетів продуктивних дистанційних навчальних курсів є віртуальний освітній простір (або віртуальне освітнє середовище) - нова комплексна навчальна технологія, що є спеціально створеним інформаційним простом в мережі Інтернет для здійснення різних форм дистанційного навчання, які грунтуються на принципах активності, ініціативності та суб'єктивності тих, хто навчається. Серед представників наявної вибірки учасників інтернет-тренінгу з комунікативної компетентності та успішного спілкування відзначається наявність значимих змін у суб'єктній активності та комунікативній компетентності між початком навчання у дистанційному навчальному курсі та після його завершення. Дистанційні навчальні курси мають величезний психолого-педагогічний потенціал, будучи одним із засобів, що перетворюють навчання та освіту на активний, свідомий, особистісний, творчий процес.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Проскура, О. В.
    Думки про дорогу людини [Текст] / О. В. Проскура // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 243-246
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
Машбиць


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Проскура, О. В.
    Выдающиеся гуманисты ХХ века [Текст] / О. В. Проскура // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 247-257
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
гуманісти


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)