А 43 UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ). Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 10 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - 306 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 18.00 р. Зміст: Біла, Ірина Миколаївна. Пізнавальна активність як вектор творчості / І. М. Біла. - С .4-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (19 назв) Ваганова, Наталія Аркадіївна. Психологічні особливості художнього сприймання в дошкільному віці / Н. А. Ваганова. - С .18-31. - Бібліогр.: с. 30-31 (9 назв) Дем`яненко, С. Вивчення особливостей та умов метамовного розвитку дітей старшого дошкільного віку / С. Дем`яненко. - С .31-44. - Бібліогр.: с. 43 (4 назви) Дуткевич, Т. Морально-ціннісна спрямованість як складова усвідомлення міжособистісних конфліктів майбутніми педагогами / Т. Дуткевич, М. Володченко. - С .44-54. - Бібліогр.: с. 52-53 (16 назв) Завадська, Т. Деякі індивідуально-психологічні особливості вихователів дитячих садків / Т. Завадська. - С .54-69. - Бібліогр.: с. 69 (5 назв) : табл. Завязун, Т. Дружба - важлива цінність дошкільного дитинства / Т. Завязун. - С .69-79. - Бібліогр.: с. 78 (5 назв) Калмикова, Лариса Олександрівна. Розвиток мовленнєвої діяльності дітей на дошкільному етапі онтогенезу / Л. О. Калмикова. - С .79-91. - Бібліогр.: с. 90 (4 назви) Карабаєва, Ірина Іванівна. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія педагога та дошкільника в процесі формування ціннісного ставлення дитини до оточення / І. І. Карабаєва. - С .91-102. - Бібліогр.: с. 102 (8 назв) Карасьова, Катерина Володимирівна. Розвиток ціннісних орієнтирів старших дошкільників у самодіяльній грі / К. В Карасьова. - С .102-113. - Бібліогр.: с. 112 (11 назв) Ладивір, Світлана Олексіївна. Оволодіння дошкільниками гуманістичними цінностями в процесі взаємодії з близькими дорослими / С. О. Ладивір. - С .113-125. - Бібліогр.: с. 124 (4 назви) Лічман, С. Особливості професійних деформацій особистості вихователя дошкільного навчального закладу / С. Лічман. - С .125-134. - Бібліогр.: с. 133 (6 назв) Мельник, О. Історико-психологічна реконструкція картини світу людини княжої доби / О. Мельник. - С .134-151. - Бібліогр.: с. 150 (5 назв) Мисан, І. Психологічні особливості сприймання і оволодіння дітьми дошкільного віку фразеологізмами рідної мови / І. Мисан. - С .151-162. - Бібліогр.: с. 161 (2 назви) Павлюк, Н. Теоретичний аналіз проблеми психологічної готовності педагога до співпраці з батьками / Н. Павлюк. - С .162-172. - Бібліогр.: с. 171-172 (10 назв) Піроженко, Тамара Олександрівна. Ціннісні орієнтації дітей старшого дошкільного віку в сьогоденних реаліях життя / Т. О. Піроженко. - С .172-187. - Бібліогр.: с. 185-186 (12 назв) Пісарєва, О. Формування у старших дошкільників ціннісних орієнтацій у спілкуванні з однолітками / О. Пісарєва. - С .187-197. - Бібліогр.: с. 196 (8 назв) Савченко, М. Морально-ціннісний компонент самостійності як базової якості особистості дитини дошкільного віку / М. Савченко. - С .197-208. - Бібліогр.: с. 207-208 (12 назв) Савченко, Ю. Цінність батьківсько-дитячих стосунків у процесі особистісного розвитку дошкільника / Ю. Савченко. - С .208-220. - Бібліогр.: с. 219 (11 назв) Соловйова, Людмила Іванівна. Шляхи активізації регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій старших дошкільників / Л. І. Соловйова. - С .220-229. - Бібліогр.: с. 228-229 (5 назв) : табл. Теплюк, А. Сім'я як найбільша цінність дитини / А. Теплюк. - С .229-240. - Бібліогр.: с. 239-240 (7 назв) Тищук, Л. Психолого-педагогічні передумови становлення ціннісних орієнтацій дитини в дошкільному віці / Л. Тищук. - С .240-252. - Бібліогр.: с. 252 (6 назв) Токарева, Л. Формування у дітей- дошкільників ціннісних орієнтирів / Л. Токарева. - С .252-263. - Бібліогр.: с. 263 (5 назв) : табл. Федорчук, О. Ціннісні орієнтації як особистісні передумови здатності до процесу фасилітації у майбутніх педагогів / О. Федорчук. - С .264-279. - Бібліогр.: с. 278-279 (12 назв) : табл. Хартман, О. Соціально-психологічний аналіз життєвиїх цінностей батьків дітей дошкільного віку / О. Хартман. - С .279-291. - Бібліогр.: с. 290-291 (5 назв) : граф. Харченко, Н. До питання про розуміння дошкільниками мовного матеріалу: теоретичний аспект проблеми / Н. Харченко. - С .291-303. - Бібліогр.: с. 302-303 (17 назв)
Кл.слова (ненормовані): психологія дошкільника Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б 61 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Біла, Ірина Миколаївна. Пізнавальна активність як вектор творчості [Текст] / І. М. Біла> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 4-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (19 назв)
Кл.слова (ненормовані): дошкільники -- пізнавальна активність -- дослідницька діяльність -- експеримент -- творчість Анотація: В дослідженні аналізується специфіка пізнавальної, дослідницької активності дошкільників та форм їх прояву з метою популяризації та розвитку. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
В 12 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Ваганова, Наталія Аркадіївна. Психологічні особливості художнього сприймання в дошкільному віці [Текст] / Н. А. Ваганова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 18-31. - Бібліогр.: с. 30-31 (9 назв)
Кл.слова (ненормовані): творче сприймання -- розуміння -- естетичний розвиток -- дошкільний вік Анотація: У статті представлено результат дослідження психологічних особливостей творчого сприймання і розуміння дошкільниками сюжетних картин. Показано, що розвиток художнього сприцмання у дошкільному віці відбувається за декількома напрямами - розвиток естетичного сприймання, формування естетичних почуттів та розвиток здібності до інтерпретації картин, розумінню зображеного. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Д 30 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Дем`яненко, С. Вивчення особливостей та умов метамовного розвитку дітей старшого дошкільного віку [Текст] / С. Дем`яненко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 31-44. - Бібліогр.: с. 43 (4 назви)
Кл.слова (ненормовані): метамова -- метамовний розвиток -- мовні одиниці -- мовні поняття -- старші дошкільники Анотація: У статті представлено результати проведеного діагностичного вивчення метамовного розвитку дітей старшого дошкільного віку за когнітивним, репродуктивним і рефлексивним критеріями. Проаналізовано отриманий емпіричний матеріал, що дозволило встановити деякі особливості та умови природного метамовного розвитку старших дошкільників. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Д 79 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Дуткевич, Т. Морально-ціннісна спрямованість як складова усвідомлення міжособистісних конфліктів майбутніми педагогами [Текст] / Т. Дуткевич, М. Володченко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 44-54. - Бібліогр.: с. 52-53 (16 назв)
Кл.слова (ненормовані): цінність -- спрямованість -- усвідомлення -- міжособистісний конфлікт -- толерантність -- гуманістичні цінності Анотація: У статті аналізуються результати дослідження морально-ціннісної спрямованості усвідомлення міжособистісних конфліктів майбутніми вчителями. Досліджувана морально-ціннісна спрямованість відбивається у таких показниках, як злагода із товаришами і толерантність. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Володченко, М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
З-13 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Завадська, Т. Деякі індивідуально-психологічні особливості вихователів дитячих садків [Текст] / Т. Завадська> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 54-69 : табл. - Бібліогр.: с. 69 (5 назв)
Кл.слова (ненормовані): емоційне вигорання -- темперамент -- екстраверти -- ригідність -- низький темп реакції Анотація: Досліджуються ознаки синдрому емоційного вигорання та темпераментальні особливості вихователів різного віку та стажу роботи дитячих дошкільних закладів.Визначено кореляційну залежність між емоційністю вихователів та показниками симптомів емоційного вигорання. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
З-13 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Завязун, Т. Дружба - важлива цінність дошкільного дитинства [Текст] / Т. Завязун> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 69-79. - Бібліогр.: с. 78 (5 назв)
Кл.слова (ненормовані): ціннісні орієнтації -- дружба -- дошкільники Анотація: Розкривається поняття дружби як важливої цінності дошкільного дитинства. Аналізується психологічні умови, які сприяють зародженню та встановленню дружби у дошкільників. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
К 17 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Калмикова, Лариса Олександрівна. Розвиток мовленнєвої діяльності дітей на дошкільному етапі онтогенезу [Текст] / Л. О. Калмикова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 79-91. - Бібліогр.: с. 90 (4 назви)
Кл.слова (ненормовані): спонтанне мовлення -- мовленнєва діяльність -- розвиток -- мотив -- інтенція -- цілеутворення -- внутрішнє програмування -- граматичне структурування Анотація: Стаття присвячена з'ясуванню труднощів, які виникають у дітей у процесі побудови довільних, цілеспрямованих висловлювань. Висвітлюються особливості формування у дітей публічного говоріння як вищої психічної функції, його динамічної організації. Описуються особливості мовленнєвих операцій (внутрішніх і зовнішніх). З'ясовується специфіка мовленнєвих дій, трансформації самостійну мовленнєву діяльність. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
К 21 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Карабаєва, Ірина Іванівна. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія педагога та дошкільника в процесі формування ціннісного ставлення дитини до оточення [Текст] / І. І. Карабаєва> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 91-102. - Бібліогр.: с. 102 (8 назв)
Кл.слова (ненормовані): взаємодія -- діалог -- суб'єкт-суб'єктна взаємодія -- діалогове спілкування -- дошкільники Анотація: У статті надається характеристика сучасних підходів до визначення поняття суб'єкт-суб'єктна взаємодія, діалогове спілкування. Окреслюються сучасні підходи до пошуку засобів, які допомагають розвитку активної суб'єктної позиції дитини в виховному процесі. Описується діалогове спілкування як один із важливих кроків на шляху до формування суб'єкт-суб'єктної взаємодії в умовах суспільного дошкільного виховання. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
К 21 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Карасьова, Катерина Володимирівна. Розвиток ціннісних орієнтирів старших дошкільників у самодіяльній грі [Текст] / К. В Карасьова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 102-113. - Бібліогр.: с. 112 (11 назв)
Кл.слова (ненормовані): ціннісні орієнтири -- ціннісні орієнтації -- поле цінностей -- термінальні цінності -- інструментальні цінності Анотація: У статті представлено психологічний аналіз процесу становлення ціннісних орієнтирів та умов їх розвитку у дитини старшого дошкільного віку. Обгрунтовано вибір системи розвиваючих впливів, які сприяють процесу зародження та розвитку ціннісних орієнтирів старших дошкільників у самодіяльній грі. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Л 15 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Ладивір, Світлана Олексіївна. Оволодіння дошкільниками гуманістичними цінностями в процесі взаємодії з близькими дорослими [Текст] / С. О. Ладивір> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 113-125. - Бібліогр.: с. 124 (4 назви)
Кл.слова (ненормовані): СІМЕЙНІ ВЗАЄМИНИ -- базові цінності -- внутрішній світ дитини -- взаємодія Анотація: Представлено результати дослідження проблеми осмислення базових цінностей дітьми-дошкільниками в умовах взаємодії з близькими дорослими в сімейному колі. Обгрунтовано умови психолого-педагогічного супроводу взаємодії сім'ї і дитячого садка. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Л 66 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Лічман, С. Особливості професійних деформацій особистості вихователя дошкільного навчального закладу [Текст] / С. Лічман> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 125-134. - Бібліогр.: с. 133 (6 назв)
Кл.слова (ненормовані): професійна деформація -- особистість вихователя -- педагогічна деформація -- типологічна деформація -- специфічна деформація -- емоційне вигорання Анотація: Стаття присвячена теоретико-методологічним аспектам сутності та виникнення професійних деформацій особистості вихователя дошкільного навчального закладу. Розглянуто основні детермінанти появи деформацій та їх видів. Проаналізовано концептуальні положення та тенденції розвитку професійних деформацій. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
М 48 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Мельник, О. Історико-психологічна реконструкція картини світу людини княжої доби [Текст] / О. Мельник> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 134-151. - Бібліогр.: с. 150 (5 назв)
Кл.слова (ненормовані): образ людини -- картина світу -- ціннісна ієрархія -- ментальний простір -- відповідальність -- совість -- сенс життя -- світобачення -- дух -- душа Анотація: У статті розкрито психологічний зміст уявлень про сутність і покликання людини часів Київської Русі та представлено картину світу людини у давньоруських письмових джерелах (на матеріалі текстів "Правда Руська"). Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
М 65 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Мисан, І. Психологічні особливості сприймання і оволодіння дітьми дошкільного віку фразеологізмами рідної мови [Текст] / І. Мисан> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 151-162. - Бібліогр.: с. 161 (2 назви)
Кл.слова (ненормовані): фразеологізми -- денотативне значення -- перенесення смислів -- сприймання -- розуміння -- дошкільники Анотація: Стаття присвячена психолінгвістичній проблематиці сприймання і розуміння дітьми старшого дошкільного віку фразеологічних одиниць рідної мови, висвітленню особливостей осмислення переносного значення фразеологізмів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
П 12 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Павлюк, Н. Теоретичний аналіз проблеми психологічної готовності педагога до співпраці з батьками [Текст] / Н. Павлюк> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 162-172. - Бібліогр.: с. 171-172 (10 назв)
Кл.слова (ненормовані): психологічна готовність -- мотивація -- співпраця педагога з батьками -- майбутні вчителі -- початкова освіта Анотація: Вивчаються особливості психологічної готовності майбутніх учителів початкової школи до співпраці з батьками. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
П 33 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Піроженко, Тамара Олександрівна. Ціннісні орієнтації дітей старшого дошкільного віку в сьогоденних реаліях життя [Текст] / Т. О. Піроженко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 172-187. - Бібліогр.: с. 185-186 (12 назв)
Кл.слова (ненормовані): ціннісні орієнтації -- індивідуальні інтенції -- усталені нормативні смисли -- орієнтир життя -- соціальна взаємодія -- соціальний контроль -- суб'єктна активність Анотація: Досліджується процес становлення ціннісних орієнтацій старшого дошкільника в умовах суспільного виховання. Визначено основні шляхи вирішення проблеми становлення ціннісних орієнтирів дошкільника в сучасному суспільстві. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
П 34 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Пісарєва, О. Формування у старших дошкільників ціннісних орієнтацій у спілкуванні з однолітками [Текст] / О. Пісарєва> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 187-197. - Бібліогр.: с. 196 (8 назв)
Кл.слова (ненормовані): цінності -- ціннісні орієнтації -- спілкування -- взаємовідношення -- взаємодія Анотація: У статті викладена експериментальна програма розвивальних та формувальних впливів на ціннісні орієнтації у спілкуванні старших дошкільників з однолітками. Визначені мета і завдання формувальної роботи, а також психолого-педагогічні умови, що сприяють ефективній реалізації програми формування ціннісних орієнтацій старшого дошкільника у спілкуванні з метою підвищення рівня сформованості доброзичливих взаємин старших дошкільників з ровесниками в дошкільному навчальному закладі. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
С 12 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Савченко, М. Морально-ціннісний компонент самостійності як базової якості особистості дитини дошкільного віку [Текст] / М. Савченко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 197-208. - Бібліогр.: с. 207-208 (12 назв)
Кл.слова (ненормовані): базові якості особистості -- самостійність -- морально-ціннісний компонент -- етичні інстанції -- засоби виховання Анотація: Розкривається зміст морально-ціннісного компоненту самостійності як базової якості особистості дитини дошкільного віку. Здійснено спробу виділити основні прояви цього компоненту, його складові і засоби виховання. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
С 12 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Савченко, Ю. Цінність батьківсько-дитячих стосунків у процесі особистісного розвитку дошкільника [Текст] / Ю. Савченко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 208-220. - Бібліогр.: с. 219 (11 назв)
Кл.слова (ненормовані): дошкільники -- батьківсько-дитячі стосунки -- психологічна стать дитини -- емоційні стосунки -- статево-рольова взаємодія Анотація: Розглянуто аспекти становлення психологічної статі дітей старшого дошкільного віку у системі батьківсько-дитячих стосунків. Проаналізовано ставлення батьків відповідно до статі дитини дошкільного віку. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
С 60 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Соловйова, Людмила Іванівна. Шляхи активізації регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій старших дошкільників [Текст] / Л. І. Соловйова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 220-229 : табл. - Бібліогр.: с. 228-229 (5 назв)
Кл.слова (ненормовані): цінність -- ціннісні орієнтації -- СУБ'ЄКТНА АКТИВНІСТЬ -- старший дошкільник Анотація: Визначено умови оптимізації взаємодії дорослого з дитиною з метою розвитку регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку в різних специфічно дитячих видах діяльності. Розкрито зміст проведеної розвивальної роботи з дітьми та представлено результати порівняльного аналізу її ефективності. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |