15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бугайова, Н. М.
    Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини [Текст] / Н. М. Бугайова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 49-59. - Бібліогр.: с. 57-59 (17 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
кібербезпека -- дезінформація -- COVID-19 -- суїцид -- адиктивна поведінка -- соціальна ізоляція -- абьюзер -- депресія -- фобія -- стрес -- психіка
Анотація: У статті розглядається вплив дезінформації та надмірних інформаційних навантажень на психіку людини. Аналізуються соціально-економічні наслідки впливу карантину на різні сфери життя та пропонуються рекомендації щодо зниження негативного впливу на населення тривалих соцілаьних обмежень.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Вернік, О. Л.
    Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття [Текст] / О. Л. Вернік // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 60-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
індивід -- особистість -- середовище -- українська психологія
Анотація: Здійснено історико-психологічний аналіз становлення уявлень про середовище в національній психологічній науці принагідно до вивчення особистості. Виділяється п'ять умовних психологічних етапів даного процесу. На першому передовище являє собою об'єктивну даність, що виявляється на матеріально-природному і культурно-духовному рівнях. Другий етап пов'язаний зі стрімким розвитком педології, характеризовано насамперед суб'єктивізацією середовища як суспільно-соціального і повсякденно-предметного рівнів життя індивіда. На третьому відбувається певна регресія - свідоме уникання або заміщення психологічного змісту об'єктивно-матеріалістичним в рамках пануючої ідеології. Четвертий етап становлення поглядів на середовище пов'язується з відходом від класичного детермінізму. Воно перестає усвідомлюватимся зовнішнім по відношенню до індивіда, але стає складовою його психічного життя. З іншого боку, й сам індивід усвідомлюється активною складовою середовища. Починаючи з останнього десятиліття ХХ століття проблема середовища виходить на провідні місця в українській психологічній практиці, що обумовлене значними соціальними трансформаціями у суспільстві.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)