А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Щербан, Г. В. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач [Текст] / Г. В. Щербан> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 691-703. - Бібліогр.: с. 702 (6 назв)
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): професійне становлення -- педагогічна задача -- рефлексія -- саморефлексія Анотація: На основі дослідження отримано результати: зростає число молодих вчителів з високим і середнім рівнем підготовленості до роз'язання педагогічних задач; велика доля молодих учителів з низьким і нульовим рівнем підготовленості. Проаналізовано ті труднощі, з якими зіштовхуються молоді вчителі на етапі входження в педагогічну професію. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1) Вільні: ЧЗ (1), (1) |