159.9:331.101.3
Л 54


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лещенко, О. В.
    Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива [Текст] / О. В. Лещенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психологія праці

Кл.слова (ненормовані):
професійне мислення -- творче мислення -- машиніст локомотива -- нестандартна ситуація -- стратегія -- тактика -- професійна діяльність
Анотація: Прийняття рішень є важливою частиною професійної діяльності машиніста локомотива, в якому значну роль відіграє професійне мислення. Відповідно до умов професійної діяльності прийняття рішення буде алгоритмізоване або пошукове.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(06)
П 68


    Лещенко, О. В.
    Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива [Текст] / О. В. Лещенко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2017. - Вип. 38. - С. 258-269. - Бібліогр.: с. 267-269 (14 назв)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
готовність до професійної діяльності -- структура психологічної готовності до професійної діяльності -- психофізіологічний компонент -- емоційно-вольовий компонент -- мотиваційний компонент -- помічник машиніста -- професійно-психологічний тренінг
Анотація: У статті описано програму формування психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локоматива на етапі первинної та вторинної професіоналізації. Зазначено переваги професійно-психологічного тренінгу, як ефективного методу формування психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива. Указано ефективність застосування професійно-психологічного тренінгу з метою формування емоційно-вольового, мотиваційного й особистісно-ціннісного компонентів. Представлено результати перевірки ефективності програми професійно-психічного тренінгу, яка проводилася за допомогою використання методів математичної статистики t-критерію Стьюдента для незалежних та залежних вибірок.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.51
А 43


    Лещенко, О. В.
    Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива [Текст] / О. В. Лещенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (16 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
готовність до професійної діяльності -- структура психологічної готовності до професійної діяльності -- когнітивно-операційний компонент -- помічник машиніста -- машиніст локомотива
Анотація: У статті проаналізовано особливості дослідження когнітивно-операційного компоненту психологічної готовності до професійної діяльності помічника машиніста та машиніста локомотива. Вказано результати проведення методик дослідження когнітивно-операційного компоненту у двох групах. На основі отриманих результатів виокремлено рівні сформованості компоненту (низький, середній, високий) та їх критерії. Описано особливості застосування творчого тренінгу системи КАРУС для формування когнітивно-операційного компоненту. Представлено результати застосування системи КАРУС для формування когнітивно-операційного компоненту у помічників машиніста та машиністів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Лящ, О. П.
    Роль емоційної сфери у структурі професійної ідентичності педагога [Текст] / О. П. Лящ // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - С. 91-96. - Бібліогр.: с. 95-96 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність педагога -- емоційна сфера -- емоції -- почуття -- емоційна стійкість -- саморегуляція -- педагогічна емпатія
Анотація: У статті здійснено аналіз сучасної психологічної літератури з проблеми професійної ідентичності педагога та ролі емоційної сфери в її структурі. Представлена модель професійної ідентичності педагога яка включає: чотири компоненти (когнітивний, поведінковий, емоційно-вольовий, мотиваційно-інтенсивний), стутус ідентичності; етапи розвитку;чинники, що впливають на фомрування та розвиток професійної ідентичності педагога. Показано, що стан емоційної сфери особистості педагога багато в чому визначає його професійну придатність до педагогічної діяльності. Підкреслено важливу роль педагогічної емпатії у професійній діяльності та розвитку професійної ідентичності педагога. Обгрунтовано, що професійна ідентичність педагога має нелінійний характер розвитку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)