Л 54 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Лещенко, О. В. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива [Текст] / О. В. Лещенко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
Психологія праці Кл.слова (ненормовані): професійне мислення -- творче мислення -- машиніст локомотива -- нестандартна ситуація -- стратегія -- тактика -- професійна діяльність Анотація: Прийняття рішень є важливою частиною професійної діяльності машиніста локомотива, в якому значну роль відіграє професійне мислення. Відповідно до умов професійної діяльності прийняття рішення буде алгоритмізоване або пошукове. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
П 68 Лещенко, О. В. Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива [Текст] / О. В. Лещенко> // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2017. - Вип. 38. - С. 258-269. - Бібліогр.: с. 267-269 (14 назв)
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): готовність до професійної діяльності -- структура психологічної готовності до професійної діяльності -- психофізіологічний компонент -- емоційно-вольовий компонент -- мотиваційний компонент -- помічник машиніста -- професійно-психологічний тренінг Анотація: У статті описано програму формування психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локоматива на етапі первинної та вторинної професіоналізації. Зазначено переваги професійно-психологічного тренінгу, як ефективного методу формування психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива. Указано ефективність застосування професійно-психологічного тренінгу з метою формування емоційно-вольового, мотиваційного й особистісно-ціннісного компонентів. Представлено результати перевірки ефективності програми професійно-психічного тренінгу, яка проводилася за допомогою використання методів математичної статистики t-критерію Стьюдента для незалежних та залежних вибірок. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Лещенко, О. В. Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива [Текст] / О. В. Лещенко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (16 назв)
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): готовність до професійної діяльності -- структура психологічної готовності до професійної діяльності -- когнітивно-операційний компонент -- помічник машиніста -- машиніст локомотива Анотація: У статті проаналізовано особливості дослідження когнітивно-операційного компоненту психологічної готовності до професійної діяльності помічника машиніста та машиніста локомотива. Вказано результати проведення методик дослідження когнітивно-операційного компоненту у двох групах. На основі отриманих результатів виокремлено рівні сформованості компоненту (низький, середній, високий) та їх критерії. Описано особливості застосування творчого тренінгу системи КАРУС для формування когнітивно-операційного компоненту. Представлено результати застосування системи КАРУС для формування когнітивно-операційного компоненту у помічників машиніста та машиністів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Лящ, О. П. Роль емоційної сфери у структурі професійної ідентичності педагога [Текст] / О. П. Лящ> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - С. 91-96. - Бібліогр.: с. 95-96 (10 назв)
Рубрики: Соціальна психологія Кл.слова (ненормовані): професійна ідентичність педагога -- емоційна сфера -- емоції -- почуття -- емоційна стійкість -- саморегуляція -- педагогічна емпатія Анотація: У статті здійснено аналіз сучасної психологічної літератури з проблеми професійної ідентичності педагога та ролі емоційної сфери в її структурі. Представлена модель професійної ідентичності педагога яка включає: чотири компоненти (когнітивний, поведінковий, емоційно-вольовий, мотиваційно-інтенсивний), стутус ідентичності; етапи розвитку;чинники, що впливають на фомрування та розвиток професійної ідентичності педагога. Показано, що стан емоційної сфери особистості педагога багато в чому визначає його професійну придатність до педагогічної діяльності. Підкреслено важливу роль педагогічної емпатії у професійній діяльності та розвитку професійної ідентичності педагога. Обгрунтовано, що професійна ідентичність педагога має нелінійний характер розвитку. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |