А 43 Могиляста, С. М. Дослідження емоційного інтелекту старшокласників [Текст] / С. М. Могиляста> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 164-177. - Бібліогр.: с. 176 (4 назв)
Рубрики: Психофізіологія Психологія праці Експериментальна психологія Кл.слова (ненормовані): емоції -- емоційний інтелект -- емпатія -- самомотивація -- старшокласник Анотація: У статті викладено результати емпіричного дослідження емоційного інтелекту старшокласників. Визначено, що в учнів нашої вибірки є певні труднощі стосовно розпізнавання власних і чужих емоцій та гармонійного "входження" в систему міжособистісних взаємовідносин, інтерпретування емоцій оточення, толерантності і соціальної адаптованості, досягнення гармонії свого внутрішнього світу, власної автентичності. Зазначено необхідність розробки психолого-педагогічної програми розвитку емоційного інтелекту старшокласників. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |
А 43 Могиляста, С. М. Урок англійської мови як психолого-педагогічний засіб розвитку емоційного інтелекту старшокласника: з досвіду роботи [Текст] / С. М. Могиляста> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 106-117. - Бібліогр.: с. 116-117 (10 назв)
Рубрики: Психофізіологія Психологія праці Експериментальна психологія Кл.слова (ненормовані): старшокласник -- емоційний інтелект -- розвиток емоційного інтелекту -- урок англійської мови -- психолого-педагогічні засоби Анотація: У статті теоретично обгрунтовуються можливості розвитку емоційного інтелекту старшокласника на уроках англійської мови. Викладено зміст і структуру апробованого інтегрованого курсу з розвитку емоційного інтелекту старшокласника в контексті апробованого інтегрованого курсу з розвитку емоційного інтелекту старшокласника в контексті Державної Програми з вивчення іноземних мов. У статті також розглядаються можливості впровадження інтегрованого курсу з розвитку емоційного інтелекту старшокласника в навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2) Вільні: ЧЗ (2) |
А 43 Могиляста, С. М. Програма розвитку емоційного інтелекту старшокласника психолого-педагогічними засобами [Текст] / С. М. Могиляста> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - С. 104-112. - Бібліогр.: с. 111 (11 назв)
Рубрики: Соціальна психологія Кл.слова (ненормовані): старшокласник -- емоційний інтелект -- програма розвитку емоційного інтелекту -- емпатія -- мотивація Анотація: У статті представлено структуру та зміст психолого-педагогічної програми розвитку емоційного інтелекту старшокласників як ключового чинника успішного становлення особистості учня старших класів загальноосвітнього навчального закладу. Програма складається із двадцяти чотирьох годин загальної частини та індивідуального психолого-педагогічного супроводу. Метою програми є підвищення у старшокласників рівнів внутрішньоособистісного та міжособистісного емоційного інтелекту; розвиток емпатії, мотивації та самомотивації; актуалізація здатностей стресостійкості та адаптивності. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |