15(08)
А 43


    Гірняк, А. Н.
    Психологічні прийоми формування атракцій як способи налагодження освітньої взаємодії [Текст] / А. Н. Гірняк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 50-57. - Бібліогр.: с. 56-57 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
атракція -- освітня взаємодія -- психологічний механізм -- психологічний прийом -- психологічний вплив -- атитюд
Анотація: У статті здійснюється психологічний аналіз сутнісного змісту атракцій як передумов налагодження конструктивної взаємодії між учасниками освітнього процесу, а також обгрунтовується сутнісний зміст психологічних механізмів та прийомів проективного формування цих соціальних атитюдів. Також обстоюється думка, що сучасний викладач ЗВО має володіти системою прийомів формування атракцій, котра охоплює такі їх різновиди : "Імя", "Дзеркало", "Золоті слова", "Терплячий слухач", "Особисте життя", "Послуга", "Помилка", "Погляд", "Калька", "Долоні" та "Відчуття ліктя"


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


15(08)
А 43


    Фурман, О. Є.
    Розвивальна взаємодія в освітньому закладі як сфера психологічного оргвпливу [Текст] / О. Є. Фурман, А. Н. Гірняк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 66-71. - Бібліогр.: с. 70-71 (17 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
розвивальна взаємодія -- освітній цикл -- модульно-розвивальна система -- соціально-психологічний простір -- психологічний оргвплив -- самореалізація
Анотація: У статті здійснюється психологічний аналіз соціально-психологічного оргвпливу, який становить центральну ланку розвивальної взаємодії, що розглядається в контексті п'яти компонентів: соціально-культурно-психологічного простору-часу; організаційної культури; взаємодоповнення трьох циклів: освітнього, розвивального і самореалізаційного; психологічного оргвпливу та його класів; вітакультурного підходу. Водночас авторами за допомогою наукового експертизи емпірично відстежено у ході навчальних занять ефективність актуальної розвивальної взаємодії за трьома параметрами: управлінсько технологічними, соціально-психологічними та індивідуально-психологічними.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Гірняк, А.Н.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)