159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954
В 75


    Воропаєв, Євгеній Павлович.
    Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Воропаєв Євгеній Павлович ; наук. кер. Балл. Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 223 с. : табл. - Бібліогр.: с. 212-223. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Театральна студія--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
педагог-режисер -- дитячий театр -- самоактуалізація -- сенсожиттєві орієнтири -- ціннісні орієнтації -- креативність
Анотація: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.6:004/Ч-37-707329

    Чекстере, Оксана Юріївна.
    Психологічні особливості децентрації дітей, залежних від комп'ютерно-ігрової діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чекстере Оксана Юріївна; наук. кер. Кондратенко Л. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 301 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-225. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комп'ютерні ігри--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
децентрація -- егоцентризм -- дошкільники -- молодші школярі -- віртуальні комп'ютері ігри -- комп'ютерна депривація -- залежність від комп"ютера
Анотація: У дисертації досліджуються психологічні особливості впливу ігр у віртуальному просторі на розвиток децентрації у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Проаналізовано вплив реального і віртуального світу на види діяльності й процеси розвитку дітей. Встановлено, що раннє залучення дітей до віртуального світу є чинником депривації, що зачіпає соціальний, емоційний, сенсорний, руховий і інші аспекти їх особистісного розвитку. Доведено негативний вплив на дітей комп'ютерних ігр. Розроблено та апробовано корекційну програму з подолання затримки становлення децентрації, породженої депривуючим впливом надмірного занурення у віртуальний простір, в дошкільників на основі групової психокорекції

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кондратенко , Лариса Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.7
П 75


    Приходько, Юлия Алексеевна.
    Формирование положительного эмоционального отношения детей друг к другу в процессе совместной деятельности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Приходько Юлия Алексеевна ; науч. рук. Котырло В. К. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1980. - 143 с. : табл. - Библиогр.: с. 125-140. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Совместная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Дети--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
эмоции -- отношения -- общение -- совместная деятельность -- эмоциональное содействие
Анотація: Диссертация посвящена изучению положительного эмоционального отношения ребенка-дошкольника к сверстнику не только в ходе его выявления, но и формирования в процессе совместной деятельности. Проведено исследование роли эмоций в формировании положительных эмоциональных отношений между детьми-дошкольниками. Экспериментально прослежена зависимость положительного эмоционального отношения детей друг к другу от формы организации их совместной деятельности и ее мотивов.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Котырло, Вера Кондратиевна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.7+159.937+37.015.3:17+37.016:808.1
Р 82


    Рубцова, Т. В.
    Психология восприятия детьми литературного героического персонажа [Рукопись] : дис. ... канд. пед. наук (по психол.) / Рубцова Т. В. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1948. - 372 с. - Библиогр.: с. 349-372. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Восприятие--Диссертации
   Возрастная психология--Дети--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
героика -- воспиятие литературного персонажа -- отношение к персонажу -- творческое воображение -- психология персонажа -- поведение персонажа
Анотація: В диссертационном исследовании изучается место героической литературы в чтении детей, мотивы выбора детьми книг о героях. Подана характеристика восприятия детьми литературного персонажа, интерпретация и эмоциональные компоненты в восприятии детьми литературного героя. Исследуются особенности восприятия детьми героических черт характера литературного персонажа: интерпретация детьми отдельных героических черт характера литературного персонажа, роль психологического опыта юного читателя в восприятии им героических черт характера литературного персонажа.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.7+37.015.31:17
С 38


    Сингаївська, Ірина Валентинівна.
    Психологічні особливості прогнозування моральної поведінки в молодшому шкільному віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сингаївська Ірина Валентинівна ; наук. кер. Бех І. Д. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1993. - 149 с. : табл. - Бібліогр.: с. 123-140. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Моральна поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
МОРАЛЬ -- моральна поведінка -- прогнозування -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- прогнозування поведінки
Анотація: У дисертації теоретично та експериментально розроблена проблема прогнозування моральної поведінки учнями молодшого шкільного віку. Визначена структура процесу прогнозування моральної поведінки та параметри його оцінки. Виявлена залежність між розвитком саморегуляції моральної поведінки молодших школярів та їх здатністю до прогнозування поведінки. Розроблені засоби психолого-педагогічного впливу на розвиток здатності прогнозувати моральну поведінку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бех, І. Д. \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.7
С 41


    Сіткар, Віктор Ілліч.
    Психологічні особливості виникнення та прояву дитячих пустощів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сіткар Віктор Ілліч ; наук. кер. Татенко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1996. - 197 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 145-160. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
пустощі -- активність -- неадаптованість -- молодші школярі
Анотація: В дисертації досліджується психологічна природа і механізм виникнення пустощів як форми активності молодшого школяра. Виявлені психологічні особливості дитячих пустощів у побутових умовах та під час навчання. Простежено вікову динаміку активності дітей. Визначено зв'язок між специфікою дитячих пустощів, їх динамікою і характером контактів з дорослим, встановлено розходження в трактуванні вчителями мотивації пустування і фактичними цілями поведінки пустунів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Татенко, Віталій Олександрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С .Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.7
С 90


    Сурьянинова, Татьяна Ильинична.
    Социально-психологические аспекты совместной деятельности детей дошкольного и младшего школьного возраста [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / сурьянинова Татьяна Ильинична ; науч. рук. Чернышев А. С. ; Курск. гос. пед. ин-т. - Курск, 1990. - 140,[17] с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 1-12. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Совместная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Дошкольники--Диссертации

   Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
дошкольники -- младшие школьники -- совместная деятельность -- организованность -- лидерство -- межличностные взаимоотношения -- неопределенность деятельности
Анотація: В диссертации разработаны эмпирические критерии оценки динамических характеристик совместной деятельности и проявления основных организационных свойств групп детей данного возраста. Определен методический блок исследования системы организационных отношений и взаимодействий в группах детей дошкольного и младшего школьного возраста.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чернышев, А. С. \науч. рук.\; Курский государственный педагогический институт (Курск)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.7
Ш 91


    Штивельман, М. Г.
    Подражания у детей [Рукопись] : дис. ... канд. пед. наук (по психол.) / М. Г. Штивельман ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1948. - 234 с. - Библиогр.: с. 219-234. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Подражание--Диссертации
   Возрастная психология--Дети--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
подражание -- школьники -- формирование личности

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.7+159.922.73-053.4/.5
Г 68


    Гордєєва, Жанна Вікторівна.
    Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гордєєва Жанна Вікторівна ; наук. кер. Тищенко С. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 172-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМОоцінка -- регулятивна функція -- самосвідомість -- тривожність -- поведінка -- емоційно-ціннісне ставлення -- психокорекція
Анотація: В дослідженні здійснено порівняльний аналіз структури самооцінки у дошкільному та молодшому шкільному віці. Розкрито взаємозв'язок між структурними особливостями самооцінки на різних вікових етапах та рівнем регуляції дітьми власних дій у процесі предметно-практичної діяльності і спілкування. Описано динаміку проявів регулятивної функції самооцінки при переході дітей від дошкільної до шкільної форми навчання. Виявлені індивідуальні особливості проявів регулятивної функції самооцінки дитини, які пов'язані з рівнем розвитку її здатності до рефлексування оцінного ставлення до себе з боку оточуючих.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Тищенко, Світлана Павлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.7+37.018.1
Я 14


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Психологічні засади розвитку ідентичності дитини в системі сімейних взаємин [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Т. М. Яблонська ; наук. консультант М. Й. Боришевський ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 505 с. : табл. + 1 (додатки). - Бібліогр.: с. 456-506. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сімейне виховання--Дисертації
   Вікова психологія--Ідентичність--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ІДЕНТИчність особистості -- САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ -- СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ -- СІМЕЙНІ взаємини -- СІМЕЙНЕ консультування
Анотація: У дисертації визначено психологічний зміст поняття "ідентичність". Розкрито сутність та особливості сімейних взаємин. Розроблено психологічну модель розвитку ідентичності дитини у системі сімейних взаємин. Розкрито психологічний зміст феномену сімейної дисфункції в контексті її впливу на розвиток ідентичності дитини, визначити її характер та специфіку для різних типів сімей. З'ясовано структурно-функціональні, соціально-психологічні та етнопсихологічні особливості сучасної української сім'ї з точки зору їх впливу на розвиток ідентичності дитини. Досліджено зміст, структуру та особливості динаміки ідентичності дитини у період її дорослішання та обґрунтовано закономірності розвитку ідентичності дитини залежно від специфіки сімейних взаємин. Обґрунтовано психолого-педагогічні умови, оптимальні для розвитку ідентичності особистості дитини в сім'ї, визначено шляхи застосування виявлених закономірностей у психокорекційній роботі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.7
М 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мусіяка, Наталія Іванівна.
    До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати [Текст] / Н. І. Мусіяка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 237-245. - Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
генеза -- ефективність -- особистість -- оцінка -- оцінкове ставлення -- самооцінка -- самосвідомість
Анотація: Висвітлено проблему оцінкових ставлень у теорії самосвідомості П.Р. Чамати. Розкрито генезу становлення оцінкової та самооцінкової сфери дитини дошкільного та шкільного віку. Здійснено психологічний аналіз становлення оцінкової та самооцінкової сфери у контексті генези самосвідомості дитини. Охарактеризовано змістову та генетичну лінії становлення оцінкових ставлень у структурі самосвідомості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(06)
Д 70


    Пророк, Наталія Василівна.
    Психологічні особливості роботи вчителя початкової школи з дітьми, постраждалими внаслідок бойових дій [Текст] / Н. В. Пророк, Л. О. Кондратенко // Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах : Збірник наукових статей / За ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, О. В. Креденцер, Ю. Горбанюк. - Київ-Люблін : Логос, 2016. - С. 105-110. - Бібліогр.: с. 109 (23 назв)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
посттравматичні стресові розлади -- розлади адаптації -- гібридна війна
Анотація: У статті на основі проведеного тестування вчителів за Місісіпською шкалою висловлено припущення, що складності, які зараз виникають в процесі навчання дітей, які пережили стрес викликані не тільки особливостями учнів з ПТСР, але й тим, що у більшості вчителів можна фіксувати розлади адаптації, які поєднують ознаки наслідків комулятивного, вторинного і травмівного стресів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Креденцер, Оксана Валеріївна \ред.\; Горбанюк, Ю.; Кондратенко, Лариса Олександрівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(06)
Д 70


    Слободяник, Наталія Володимирівна.
    Особистісний розвиток сучасної молоді у нових вимірах освітнього простору [Текст] / Н. В. Слободяник // Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах : Збірник наукових статей / За ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, О. В. Креденцер, Ю. Горбанюк. - Київ-Люблін : Логос, 2016. - С. 111-117. - Бібліогр.: с. 116-117 (10 назв)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- освітній простір -- особистісний розвиток
Анотація: У статті обгрунтовується потенціал вітчизняного освітнього середовища та визначаються шляхи його сутнісної реалізації для забезпечення особистісного розвитку учнівської та студентської молоді.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Креденцер, Оксана Валеріївна \ред.\; Горбанюк, Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


372
А 43


    Карабаєва, Ірина Іванівна.
    Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників [Текст] / І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 62-74. - Бібліогр.: с. 72-74 (9 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
кваліметрія -- кваліметричний підхід -- моніторинг -- якість -- компетенція -- компетентність
Анотація: У статті на основі аналізу наукової літератури представлена характеристика сучасних підходів до визначення понять: кваліметричний підхід, моніторинг якості освіти, компетенція, компетентність. Розкривається сутність соціально-комунікативної компетенції старших дошкільників.Виділяються основні критерії і показники визначення рівня сформованості етичних інстанцій дітей шостого року життя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


372
А 43


    Костецька, О. І.
    Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра [Текст] / О. І. Костецька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 86-95. - Бібліогр.: с. 94-95 (9 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
молодший школяр -- спілкування -- діалогічність -- структура діалогічності -- емоційний компонент діалогічності -- перцептивний компонент діалогічності -- інтеракційний компонент діалогічності
Анотація: У статті розглянуто теоретико-методологічні основи дослідження діалогічності феномену, що виявляється у розкритті концептуальних підходів та історії вивчення діалогу. Представлена характеристика таких структурних компонентів діалогічності: емоційний, перцептивний та інтеракційний, які у сукупності утворюють "комунікативне ядро" особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


372
А 43


    Ладивір, Світлана Олексіївна.
    Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини [Текст] / С. О. Ладивір // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 95-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (7 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
особистість дошкільника -- загальнолюдські базові цінності -- новоутворення психічного розвитку -- старші дошкільники -- ціннісні орієнтації
Анотація: Стаття присвячена аналізу науково-теоретичних основ психолого-педагогічного супроводу процесу присвоєння дитиною соціально значимих цінностей, який обумовлюється конкретними умовами життя і виховання. Дорослим необхідні повноцінні знання закономірностей цього процесу розвитку, особливості кожної дитини, щоб проектувати свою взаємодію з окремою дитячою особистістю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


372
А 43


    Лесик, В. В.
    Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу [Текст] / В. В. Лесик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 106-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (6 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- дайджест -- педагогічні читання -- рефлексивний дайджест
Анотація: У статті представлено теоретичний та практичний аналіз педагогічних читань у форматі рефлексивного дайджесту. Розглянуто особливості інтерактивного аспекту педагогічних читань, його ролі у професійному навчанні педагогів дошкільних навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


372
А 43


    Метелюк, В. І.
    Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності [Текст] / В. І. Метелюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 113-123. - Бібліогр.: с. 123 (5 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
уява -- творчість -- закономірності уяви -- механізми уяви
Анотація: Зміст статті привертає увагу до проблеми розвитку уяви дошкільника - важливого пізнавального процесу, що тісно переплетений з грою, провідною діяльністю віку та пронизуючи усі сторони життєдіяльності дитини, її мотиваційної сфери, передумов творчості. В статті узагальнено матеріали спостережень за іграми сучасних дітей, розглянуто ряд доцільних форм взаємодії дітей і педагога, що збагачують гру та розвивають уяву.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


372
А 43


    Тищук, Л.
    Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці [Текст] / Л. Тищук, Л. Ковальова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 135-145. - Бібліогр.: с. 144-145 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
прояви агресії -- поведінка дошкільника -- гуманістичні принципи -- профілактика проявів агресії -- оперативна реакція дорослого -- психолого-педагогічний супровід -- модель неперервної допомоги
Анотація: Стаття присвячена особливостям проявів агресії в поведінці дитини дошкільного віку в сучасному дошкільному закладі. Аргументовано необхідність гуманістичного підходу у вихованні дошкільника. Описано три напрямки позитивного впливу на дитину: профілактика проявів агресії, оперативна гуманна реакція дорослого на прояви агресії в поведінці дошкільника, корекційно-відновлювальна та розвивальна робота з учасниками конфлікту.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Ковальова, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


372
А 43


    Товкач, І. Є.
    Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників [Текст] / І. Є. Товкач // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 145-155. - Бібліогр.: с. 1153-155 (7 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна активність -- структурні компоненти -- особливості взаємозв'язку -- старші дошкільники -- індивідуальні характеристики
Анотація: У статті подано аналіз отриманих нами емпіричних даних. Було визначено динаміку взаємозалежності між рівнем прояву особливостей взаємозв'язку структурних компонентів у диференціації емоційно-мотиваційних, процесуально-операційних, контрольно-оцінних ознак пізнавальної активності старших дошкільників на різних етапах її розвитку в процесі мовленєвої діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)