В 61 Вовчик-Блакитна, М. В. Особливості числової абстракції у дітей на ранніх етапах її розвитку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. В. Вовчик-Блактина ; наук. кер. Костюк Г. С. ; Н.-д. ін-т психології УССР. - Київ, 1954. - 213 с. - Бібліогр.: с. 202-212. -
Вікова психологія--Діти--Дисертації Кл.слова (ненормовані): дошкільники -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- числова абстракція -- ВИХОВНА РОБОТА Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
К 14 Казаннікова , Олена Василівна. Особливості інтелектуального розвитку тривожних дітей 6-8 річного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Казаннікова Олена Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 185 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 160-176. -
Вікова психологія--Діти 6-8 років--Дисертації Кл.слова (ненормовані): інтелектуальний розвиток -- тривожність -- вікові особливості -- єдність афекту і інтелекту -- психотренінг -- прогнозування Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено аналізу впливу тривожності на інтелектуальний розвиток учнів молодшого шкільного віку. В роботі систематизовано основні теоретичні та експериментальні підходи до розв"язання зазначеної проблеми, висувається й обгрунтовується положення про існування певних особливостей співвідношення перебігу інтелектуального розвитку 6-8 річних школярів і проявів тривожності. У роботі розроблена й апробована програма корекції надмірної тривожності учнів молодшого шкільного віку, яка підтвердила свою ефективність в практиці навчально-виховного процесу початкової школи. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ш 71 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Шмаргун, Віталій Миколайович. Інваріантність та концептуальність функціональних систем психічного розвитку [Текст] / В. М. Шмаргун, М. І. Шмаргун> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 267-276. - Бібліогр.: с. 275 (6 назв)
Кл.слова (ненормовані): інваріант -- образ-концепт -- інтелект -- сенсорно-перцептивні дії -- сенсомоторні дії -- інтелектуальний розвиток -- розумові здібності Анотація: Розглядаються питання наявності та важливості інваріантної залежності складових інтелектуального розвитку при дослідженні розумових здібностей, а також механізму формування образів-концептів, як інтегральних утворень, при переході від сенсорно-перцептивного сприймання до думки, мислення. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шмаргун, Микола Іванович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
К 95 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Кутішенко, Валентина Петрівна. Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва [Текст] / В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 141-150 : рис. - Бібліогр.: с. 149 (15 назв)
Кл.слова (ненормовані): життєві стратегії -- прогностичні здібності -- рефлексивні здібності -- вербальні здібності -- юнацтво Анотація: Здійснено кореляційний аналіз та встановлено взаємозв'язки між показниками прогностичних, рефлексивних, вербальних здібностей та загального рівня інтелекту студентської молоді : прямий значущий зв'язок загального рівня інтелекту з рівнем прогностичних, вербальних та рефлексивних здібностей; прямий значущий зв'язок рівня рефлексивних здібностей з рівнем прогностичних та вербальних здібностей; прямий значущий зв'язок рівня прогностичних здібностей з рівнем вербальних здібностей. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Пилипенко, Наталія Георгіївна; Ставицька, Світлана Олексіївна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
С 52 Смульсон , Марина Лазарівна. Психологія розвитку інтелекту [Текст] : монография / М. Л. Смульсон ; Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - К. : Знання, 2001. - 276 с. - ISBN 966-614-030-6 : 16.00 грн., 12.00 грн.
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): інтелект -- психологія -- структура та складники інтелекту -- функції інтелекту -- розвиток інтелекту -- інтелектуальний тренінг -- професійний інтелект Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України Примірників всього: 4 ЧЗ (4) Свободны: ЧЗ (4) |
П 32 Пиаже, Жан. Избранные психологические труды [Текст]. Психология интеллекта. Генезис числа у ребенка. Логика и психология / Ж. Пиаже. - М. : Просвещение, 1969. - 659 с. - 2.15 р.
Рубрики: Загальна психологія Збірки праць з психології одного автора Психологія мислення Інтелектуальний розвиток дитини Методологія і логіка науки Примірників всього: 4 ЧЗ (4) Свободны: ЧЗ (4) |
П 32 Пиаже, Жан. Избранные психологические труды [Текст]. Психология интеллекта. Генезис числа у ребенка. Логика и психология / Ж. Пиаже. - Москва : Международная педагогическая академия, 1994. - 680 с. - 3.30 р.
Рубрики: Загальна психологія Збірки праць з психології одного автора Психологія мислення Інтелектуальний розвиток дитини Методологія і логіка науки Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |