Ж 68 Жигайло, Оксана Омелянівна. Структурно-динамічні особливості розвитку Я-концепції молодшого школяра [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук. 19.00.07 / Жигайло Оксана Омелянівна ; наук. кер. Ануфрієва Н. М. ; Київ. нац. ун-т ім.Т. Шевченка. - Київ, 2009. - 190 с. - Бібліогр.: с. 174-190. -
Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації Кл.слова (ненормовані): Я-концепція -- молодший школяр -- змістовні складові -- когнітивний компонент -- поведінково-мотиваційний компонент -- навчальна діяльність Анотація: Дисертацію присвячено вивченню структурно-динамічних особливостей розвитку Я-концепції молодшого школяра. Здійснено теоретичне узагальнення і нове вирішення проблеми, що полягає у визначенні сенситивних періодів структурних компонентів Я-концепції молодшого Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Ануфрієва, Наталя Михайлівна \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 39 Акименко, Юрій Федорович. Психологічна корекція ставлення батьків до дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Акименко Юрій Федорович ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 240 с. : табл. - Бібліогр.: с. 180-199. -
Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації Кл.слова (ненормовані): психічний розвиток -- тип батьківського ставлення -- детермінанти батьківського ставлення -- діагностичні критерії -- психологічна корекція -- індивідуальний тренінг -- груповий тренінг -- психологічна ефективність Анотація: Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини від типу батьківського ставлення. Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини молодшого шкільного віку. Визначені соціально-психологічні детермінанти батьківського ставлення, діагностичні критерії та методи вивчення батьківського ставлення, розроблена нова типологія ставлення батьків до дітей. Розроблена трикомпонентна модель психологічної корекції батьківського ставлення, яка включає індивідуальний і груповий тренінги та комбіновану форму роботи з батьками. Визначена психолого-педагогічна ефективність корекційної моделі та проаналізовані зміни у ставленні батьків до дітей. Основні результати праці знайшли практичне впровадження у роботі з психологічного консультування батьків та психокорекції неадекватного батьківського ставлення. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Н 31 Насонова, Елена Борисовна. Влияние внутрисемейных отношений на эмоциональное поведение младшего школьника [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Насонова Елена Борисовна ; науч. рук. Алексеева М. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1990. - 128 с. : табл. - Библиогр.: с. 116-128. -
Педагогическая психология--Внутрисемейные отношения--Диссертации Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации Кл.слова (ненормовані): младший школьник -- роль семьи -- эмоциональное развитие -- эмоциональное поведение -- родительское отношение -- общение Анотація: В исследовании установлено влияние детско-родительских отношений на становление эмоционального поведения младшего школьника в общении со сверстниками. Определены формы эмоционального поведения учащихся из семей с различными типами родительского отношения в ситуациях делового общения со сверстниками. Выявлены способы общения родителей и детей в зависимости от их эмоциональных отношений. Изучен психологический механизм формирования способности ребенка к эмоциональному отклику в условиях внутрисемейных отношений Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Алексеева, М. И. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
О-77 Островська, Катерина Олексіївна . Взаємозв'язок образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Островська Катерина Олексіївна ; наук. кер. Василькевич Х. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 187,[15] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с.169-192. -
Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації Кл.слова (ненормовані): самосвідомість -- самооцінка -- образ "я" -- ціннісні орієнтації -- акцентуації Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню взаємозв'язку образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі розвитку їх самосвідомості. В роботі теоретично обґрунтовано та експериментально виявлено залежність вибору змістових характеристик ціннісних орієнтацій молодшими школярами від різних показників їх самооцінки та індивідуально-особистісних характеристик. Виділено чотири типи особостості молодших школярів на основі вибору ними пріоритетних цінностей. Розроблено програму діяльності шкільного психолога з розвитку самосвідомості молодшого школяра. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Василькевич, Христина Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 25 Пенькова, Елена Ивановна. Диагностика словарного развития младших школьников со специфическим отставанием по языку [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пенькова Елена Ивановна ; науч. рук. Гильбух Ю. З. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1982. - 147 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 118-134. -
Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации Кл.слова (ненормовані): отставание по языку -- словарное развитие -- МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ -- речевая деятельность Анотація: Диссертация посвящена проблеме специфического отставания по языку в младших школьников. В результате эксперимента определены психологические факторы, ответственные за это отставание. Построена психолого-педагогическая типология учащихся со специфическим отставанием по языку. Разработана и апробирована психодиагностограмма этого отставания. Осуществлена модификация, апробация и нормализация тестов словарного запаса и вербального ассоциирования. Разработана и апробирована система коррекционных воздействий, направленных на обогащение и активизациюсловаря учащихся со специфическим отставанием по языку. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Гильбух, Юрий Зиновьевич \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Т 35 Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Особливості емоційних чинників у процесі розв'язання мисленнєвих задач молодшими школярами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терещук Ангеліна Дмитрівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 182 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 153-172. -
Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації Кл.слова (ненормовані): емоційні чинники -- мисленнєві задачі -- емоційна регуляція -- молодші школярі -- розв'язання задач Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу емоційних чинників на процес розв'язання мисленнєвих задач молодшими школярами. Розкрито сутність та специфіку цього процесу, досліджено особливості емоційної сфери та виявлено якісно-кількісні параметри емоційних проявів учнів з різною успішністю. Встановлено критерії оцінювання рівня емоційної регуляції навчально-пізнавальної діяльності, а також розроблено систему занять з метою корекції порушень в інтелектуальному розвитку. Виявлено емоційні чинники, які найбільшою мірою впливають на мисленнєву діяльність учнів з різною успішністю та описано характер їх впливу на розв'язання учнями мисленнєвих задач. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |