159.922.73-053.6+316.472.3
Г 12


    Гаврищак, Любовь Ивановна.
    Притязания подростков как фактор их взаимодействия в коллективе сверстников [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гаврищак Любовь Ивановна ; науч. рук. Боришевский М. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1989. - 160 с. : табл. - Библиогр.: с. 140-152. -
УДК
Рубрики: Возрастная психология--Подростки--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
подростки -- коллектив -- сверстники -- взаимодействие

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевский, Мирослав Иосифович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6+159.923.2
С 25


    Свіденська, Галина Миколаївна.
    Психологічні особливості розвитку самосвідомості особистості в період підліткової кризи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Свіденська Галина Миколаївна ; наук. кер. Власова О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самосвідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- самосвідомість підлітка -- типи "Я-концепції" -- підліткова криза -- психокорекція
Анотація: Визначено складові "Я-концепції", співвідношення, самооцінки. компоненти самосвідомості підлітка: змістовний. ціннісно-рефлексивний, динаміко-саморегулятивний. Розкрито психологічні особливості розвитку підструктур, складових компонентів самосвідомості особистості в період підліткової кризи. Розроблено, обгрунтовано доцільність впровадження програми психокорекційної роботи з розвитку самосвідомості підлітка. Визначено позитивний вплив психокорекційного тренінгу на розвиток взаємозв"язку між "Я-концепцією". самоповагою, підструктурних складових компонентів самосвідомості-зі станом тривожності та ставленням підлітка до особистісного успіху. Результати, що були отримані в ході формувального експерименту, повністю підтвердили ефективність програми корекційної роботи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Власова , Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6+316.613.42
Т 48


    Ткач, Маргарита Володимирівна.
    Соціально-психологічні чинники генези міжособистісної довіри старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ткач Маргарита Володимирівна ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 230 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 205-230. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісна довіра--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
довіра -- міжособистісна довіра -- довіра до світу -- довіра до себе -- радіус довіри -- структура міжособистісної довіри -- генеза -- надійність -- передбачуванність -- приязнь -- єдність
Анотація: У дисертації досліджено соціально-психологічні чинники генези міжособистісної довіри старшокласників. Міжособистісна довіра розглядається як соціально-психологічний феномен, який існує, виявляється і динамічно змінюється в інтеріндивідному просторі і здійснює функцію взаємозв"язку між людьми. Обгрунтовано концептуальну модель соціально-психологічних чинників генези міжособистісної довіри як системної взаємодії її структурних компонентів, зміа співвідношення яких є внутрішнім чинником її генези. В експериментально-діагностичній частині роботи встановлено, що найбільше значення у відносинах довіри старшщокласників мають такі індикатори структурних складових міжособистісної довіри як "надійність", "приязнь" та "єдність". встановлено, що до старшого шкільного віку значно зростає кількість учнів, які мають низький рівень довіри як до однокласників так і до вчителів. Практичне значення результатів дослідження полягає в тому, що вони дозволяють врахувати особливості таких чинників формування та розвитку довіри однокласників як: "надійність", "приязнь", "єдність" та "передбачуваність". На цій основі можливо рекомендувати психологічно обгрунтовані засоби корекційної роботи по підвищенню рівня довіри у школярів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ткач, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6+159.923.32
В 88


    Вус, Віктор Ілларіонович.
    Особливості аксіогенезу підлітків у процесі релігійної освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вус Віктор Ілларіонович ; наук. кер. Кокун О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 248 с. : табл. - Бібліогр.: с. 226-248. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Релігійна освіта--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
аксіогенез -- аксіосфера особистості -- релігійна освіта -- підлітки
Анотація: Дисертація присвячена питанню генези духовно-моральної сфери особистості сучасних підлітків. Висвітлюються теоретичні та практичні аспекти цієї проблеми. Визначаються чинники, що обумовлюють аксіогенез людини з вираженим інтересом до містично-трансцендентальної сфери. Обгрунтовуються методологічні засади емпіричного дослідження особливостей духовно-морального становлення підлітків. Здійснюється виклад отриманих емпіричних даних;обговорюються позитивні та негативні наслідки релігійно-етичної спрямованості навчально-виховного процесу закладів освіти на розвиток ціннісно-смислової сфери підлітків. Аналізується ефективність застосування різних форм та методів християнської релігійної освіти при здійсненні ціннісно-формувального впливу на аксіосферу підлітків. Здійснюється визначення особливостей формуання духовно-моральних цінностей у підлітків в умовах сільського та урбаністичного соціокультурного середовища; порівнюється ієрархія системи цінностей підлітків-учнів закладів традиційної освіти та підлітків-вихованців закладів християнської релігійної освіти. Розглядаються сучасні психолого-педагогічні методи формування духовно-моральних цінностей, що застосовуються у навчально-виховному процесі християнських релігійних закладів освіти. Запропонована навчальна програма, яка спрямована на формування в учнівської молоді духовно-моральних цінностей. Визначаються шляхи оптимізації практичних підходів щодо формування цих цінностей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6+316.362
Р 16


    Раєвська, Яна Миколаївна.
    Особливості емоційної сфери підлітків з дистантних сімей [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Раєвська Яна Миколаївна ; наук. кер. Максимова Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 250 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-189. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Дистантна сім'я--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
дистантна сім'я -- тривожність -- агресивність -- реакція на фрустрацію -- соціально-психологічна адаптація -- сімейні міжособистісні стосунки
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу дистанційного батьківського виховання на функціонування емоційної сфери підлітків з дистантних сімей. У роботі дана характеристика дистантної сім'ї як соціального інституту виховання, формування та розвитку особистості; проаналізовано сучасний стан вирішення проблеми соціально-психологічної роботи з дітьми з дистантних сімей, розкрито особливості становлення особистості підлітікв. Розроблено критерії, показники функціонування емоційної сфери підлітків та виявлено рівні тривожності, агресивності, реакції на фрустрацію для оцінки соціально-психологічної адаптації з дистантних сімей. Розроблено структурно-функціональну модель системи соціально-психологічного супроводу дистантних сімей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6+37.015.3:159.955
Г 93


    Гуменюк, Галина Вадимівна.
    Психологічні особливості антиципатії в процесі розв'язання старшокласниками мисленєвих задач [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гуменюк Галина Вадимівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2006. - 188 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-171. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Антиципація--Дисертації
   Педагогічна психологія--Розв'язання задач--Дисертації

   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
антиципація -- моделювання майбутнього результату -- рівні розвитку антиципації -- розв'язання мисленнєвих задач
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено теоретико-експериментальногму вивченню психологічних особливостей антиципації, які проявляються в процесі розв'язання мисленнєвих задач учнями старшого шкільного віку. Визначено особливості антиципації, які впливають на ефективність розв'язування задач. Показано, що вирішальне значення в комплексі цих особливостей має мисленнєве моделювання образу розв'язку задачі. Його ефективність визначається специфікою інтуїтивних (образних) і логічних компонентів мислення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.4+159.922.73-053.6
Є 15


    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Участь у скаутському русі як психологічна умова розвитку національної самосвідомості підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Євдокимова Наталя Олексіївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розвиток самосвідомості--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
національна самосвідомість -- НАЦІОНАЛЬНА ідентифікація -- САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ -- КОГНІТИВНИЙ -- САМООЦІНКА -- РІВЕНЬ домагань -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОЧІКУвання -- ОБРАЗ Я -- ПІДЛІТКОВИЙ ВІК -- скаутинг -- скаутський рух
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічної сутності, структури, складових національної самосвідомості, засобів її формування та розвитку, психологічних особливостей впливу скаутського руху на розвиток національної самосвідомості підлітків. Доведено, що реалізація експериментальної програми наповнює самосвідомість підлітка додатковими позитивними мотивами, потребами, прагненнями, установками, ціннісними орієнтирами, стимулами, інтересами, ідеалами, які у свіїй єдності визначально впливають на становлення особистості, стаючи високоефективними спонуками її навчання, виховання, розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6+159.955.4
К 63


    Комар, Таїсія Василівна.
    Особистісна рефлексія як чинник соціального становлення підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Комар Таїсія Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 204 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Соціальне становлення--Дисертації
   Педагогічна психологія--Рефлексія--Диссертации

   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
особистісна рефлексія -- соціальне становлення -- ПІДЛІТКИ -- ЕКСПЕРИМЕНТ -- ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особистісної рефлексії як чинника соціального становлення підлітків. У роботі поглиблюється уявлення про механізми та психологічні особливості становлення рефлексії підлітків. Деталізовано механізми засвоєння соціальних цінностей і їхнє залучення до процесу рефлексії. Виявлено структурне місце рефлексії в загальній системі самосвідомості підлітків. Також з'ясовано можливість використання спеціальних інструментальних засобів з метою формування умінь і навичок рефлексії та їхнього виявлення в діяльності. З'ясовано вплив особистісно-рефлексивного чинника на засвоєння та діяльнісне вираження соціальних норм.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6+159.947
К 63


    Комогоркин, Валерий Алексеевич.
    Индивидуальные особенности волевой активности школьников-подростков [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Комогоркин Валерий Алексеевич ; науч. рук. Селиванов В. И. ; Рязан. гос. пед. ин-т. - Рязань, 1979. - 233 с. : табл., рис., граф. - Библиогр.: с. 174-186. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Воля--Диссертации
   Возрастная психология--Подростки--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
ИНДИВИДУАЛЬНЫЕ ОСОБЕННОСТИ -- ВОЛЯ -- волевая активность -- школьники-подростки
Анотація: В диссертационной работе с позиции личностного подхода экспериментально исследуются индивидуальные особенности волевой активности школьников-подростков, выявляются различия в волевом процессе учащихся, отличающихся своеобразием проявления волевой функции в умственной и физической работе, на основе чего делается попытка определения основных направлений индивидуальной работы по формированию развитой воли у детей подросткового возраста в условиях семьи и школы.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Селиванов, В. И. \науч. рук.\; Рязанский государственный педагогический институт (Рязань)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6+81'233
Л 54


    Лещинская, Елена Альбертовна.
    Диагностика и коррекция коммуникативных трудностей у младших подростков [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лещинская Елена Альбертовна ; науч. рук. Гильбух Ю. З. ; Науч.-исслед. ин-т психологии Украины. - Киев, 1992. - 121 с. : табл. - Библиогр.: с. 72-97. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Коммуникативная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Младшие подростки--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные трудности -- диагностика -- коррекция -- младший подростки -- психологическая беседа
Анотація: В диссертации исследуется диагностика и коррекция коммуникативных трудностей у младших подростков. Исследована роль ближайшего социального окружения с одной стороны и природно-темпераментальных качеств характера с другой стороны в формировании коммуникативной компетентности. Выявлено важное значение активных методов социально-психологического обучения для преодоления коммуниктивных трудностей у младших подростков. Доказана возможность ускоренного формирования коммуникативной компетентности у младших подростов с помощью применения метода социально-психологического тренинга.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гильбух, Ю. З. \наук. кер.\; Научно-исследовательский институт психологии Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6+159.942
О-58


    Онищенко, Галина Ивановна.
    Роль эмоционально-нравственных отношений в самоорганизации поведения подростков [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Онищенко Галина Ивановна ; наук. кер. Боришевский М. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1989. - 191 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 161-175. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Поведение--Самоорганизация--Диссертации
   Возрастная психология--Подростки--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
нравственное поведение -- эмоциональная регуляция -- самоорганизация поведения -- эмоционально-нравсвенные отношения
Анотація: Диссертация посвящена раскрытию роли гуманных эмоциональных отношений как фактора самоорганизации нравственного поведения подростков. Прослежена динамика развития данных отношений в подростковом возрасте, изучены виды гуманных эмоциональных отношений (сорадость-сочувствие) и показано их влияние на самоорганизацию нравственного поведения подростков. Выделены уровни развития эмоционально-нравственных отношений и изучена их связь с уровнями сформированности готовности к нравственному поведению у школьников. Определены условия формирования гуманных эмоциональных отношений учащихся.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевский , Мирослав Иосифович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6+159.922.73-053.6-058.862
О-72


    Осьмак, Любовь Петровна.
    Психологические особенности самоутверждения подростков (в условиях семейного воспитания и в школах-интернатах для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей) [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Осьмак Любовь Петровна ; науч. рук. Алексеева М. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1990. - 148 с. : табл. - Библиогр.: с. 123-141. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Самоутверждение--Диссертации
   Возрастная психология--Подростки--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
самоутверждение личности -- подростковый период -- воспитание в семье -- воспитание в интернате
Анотація: В исследовании изучаются тенденции самоутверждения через призму соотношения представленности для личности собственного "я" и направленности на его реализацию. В работе показана диагностическая значимость субьективной представленности тенденций самоутверждения в старшем подростковом возрастеприменительно к анализу развития личности в ситуации депривации внутрисемейных контактов. Экспериментально установлено психологическое значение факторов депривации взаимосвязей с родителями и ее длительности в развитии презентируемых на субъективном уровне тенденций самоутверждения. Выявлены различия в содержательных и динамических показателях тенденций самоутверждения у подростков, воспитывающихся в семье и пребывающих вне семьи (в условиях интерната).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Алексеева, М. И. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6+159.947.5
П 44


    Подмазин, Сергей Иванович.
    Роль установки в формировании и проявлении акцентуированных черт характера у подростков [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Подмазин Сергей Иванович ; науч. рук. Гильбух Ю. З. ; Ин-т психологии АНП Украины. - Киев, 1994. - 193 с. : табл. - Библиогр.: с. 131-140. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Акцентуация--Диссертации
   Возрастная психология--Подростки--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
установка -- акцентуированные подростки -- установочное поле -- смысловые установки -- коррекция дезадаптивного поведения
Анотація: В диссертационном исследовании выделены и конкретизированы особенности обобщенных смысловых установок у различных типов акцетуированных подростков. Выявлена зависимость между установками в определенной сфере действительности и типичным поведением в ней. Показано, что установки в одних сферах действительности влияют на установки и стереотипы поведения в других сферах, совокупность обобщенных смысловых установок субъекта - это установочное поле. Генерализированные смысловые установки выступают основой черт характера субъекта.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гильбух, Ю. З. \науч. рук.\; Институт психологии АПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6+37.015.3:159.942
Р 32


    Рева, Олена Миколаївна.
    Формування емоційної стійкості у ранньому юнацькому віці [Рукопис] : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07 / Рева Олена Миколаївна ; наук. кер. Корольчук М. С. ; Київ. міжнар. ун-т. - Київ, 2005. - 199 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 150-166. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емоції--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацтво--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
юнацький вік -- емоційна стійкість -- успішність діяльності -- психодіагностика -- психічна саморегуляція -- психокорекція
Анотація: У роботі показана можливість проведення діагностичної та корекційної роботи з метою підвищення емоційної стійкості в ранньому юнацькому віці під час навчальної діяльності. Представлено аналіз стану розробки проблеми вивчення та формування емоційної стійкості. Проаналізовано психологічні фактори та особливості умов навчальної діяльності у ранньому юнацькому віці. Визначено комплекс методик діагностики проявів емоційної стійкості, представлено і апробовано комплекс ефективних методів психодіагностики ЕС у ранньому юнацькому віці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корольчук, Микола Степанович \наук. кер.\; Київський міжнародний університет (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6+37.018.1
С 38


    Синютка, Людмила Петрівна.
    Психологічні особливості життєвого самовизначення підлітка в сім'ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Синютка Людмила Петрівна ; наук. кер. Орбан Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1997. - 191 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 148-167. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самовизначення--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
життєве самовизначення -- етнопсихологічні особливості -- ціннісні орієнтації -- інситут сім'ї -- міжособистісна взаємодія
Анотація: На основі матеріалів наукового дослідження теоретично обґрунтовано і експериментально доведено, що самовизначення підлітка детерміноване соціальними і етнопсихологічними особливостями сім'ї, індивідуальними психофізіологічними характеристиками дорослих і підлітків. Визначені умови і фактори, що обумовлюють спрямованість та якісний зміст процесу життєвого самовизначення підлітка в сім'ї. Розкриті психологічні особливості життєвого самовизначення і формування ціннісних орієнтацій старших підлітків. Визначені позитивні і негативні фактори впливу сім'ї на процес становлення особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6+37.064.3+316.47
С 48


    Слободяник, Наталія Володимирівна.
    Психолого-педагогічні умови формування гуманних взаємин підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Слободяник Наталія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 203 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гуманність--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- гуманні взаємини -- колективна діяльність -- музичний колектив -- демократичний стиль керівництва
Анотація: Дисертація присвячена вивченню процесу формування гуманних взаємин підлітків у ході колективно-виконавської музично-аматорської діяльності. Розкрита специфіка розвитку гуманних взаємин підлітків - учасників музичних колективів. Розроблена модель формування гуманних взаємин, визначені шляхи і психолого-педагогічні умови ефективного їх формування. Конкретизовані показники і критерії рівнів сформованості гуманних взаємин підлітків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6+159.923.2
С 48


    Слободянюк, Игорь Антонович.
    Психологические условия формирования адекватного "я-образа" в подростковом возрасте [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Слободянюк Игорь Антонович ; наук. кер. Боришевский М. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1989. - 113 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 81-90. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Я-образ--Диссертации
   Возрастная психология--Подростки--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
подростки -- "я-образ" -- самосознание -- "мы-образ" -- семиклассники
Анотація: Диссертация посвящена разработке и уточнению психологической структуры "я-образа", выявлению психолого-педагогических условий развития "я-образа" в подростковом возрасте, определению путей его эффективного формирования. Экспериментально подтверждена возможность оптимизации самопознания подростка в процессе специально организованных занятий.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевский , Мирослав Иосифович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6
Ф 33


    Федоришин, Александр Борисович.
    Динамика самооценки старшеклассников в коллективе сверстников [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Федоришин Александр Борисович ; науч. рук. Романюк И. Т. ; Киев. орденов В. И. Ленина и Октябрьской Революции гос. ун-т им. Т. Г. Шевченко. - Киев, 1985. - 180 с. : табл. - Библиогр.: с. 140-157. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Самооценка--Диссертации
   Возрастная психология--Старшеклассники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
самооценка -- самосознание -- межличностная связь -- свойства личности -- групповая деятельность
Анотація: В диссертации изучены особенности динамики самооценки свойств личности старшеклассников под влиянием оценок одноклассников в условиях групповой деятельности. Выявлен ряд закономерностей динамики самооценки свойств личности учащихся под влиянием групповых оценок, а также ряд параметров, определяющих восприимчивость личности к оценкам, полученных от группы сверстников.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Романюк, И. Т. \науч. рук.\; Киевский ордена Ленина и ордена Октябрьской Революции государственный университет имени Т. Г. Шевченко (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6
Х 79


    Хоружий, Сергей Николаевич.
    Психологические особенности оценочных отношений недисциплинированных подростков [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Хоружий Сергей Николаевич ; науч. рук. Боришевский М. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1981. - 170 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 133-153. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Оценочные отношения--Диссертации
   Возрастная психология--Подростки--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
недисциплинированные подростки -- оценочные отношения -- самооценка -- психологическое воздействие -- нравственные качества -- положение в коллективе
Анотація: Диссертация посвящена изучению самооценки и оценочных отношений личности на примере недисциплинированных подростков. Изучаемая недисциплинированность была связана с основными видами деятельности подростков - учебной, общественной, общением с ровесниками пи взрослыми. Выделены конкретные критерии и признаки недисциплинированного поведения учащихся. Определено само понятие "недисциплинированность". Изучены особенности самооценки и оценочного отношения к окружающим недисциплинированных подростков. Раскрыта взаимосвязь между особенностями оценочной деятельности подростков и уровнем их дисциплинированности.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевский , Мирослав Иосифович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6+316.454.52
Ш 66


    Шкуленда, Николай Михайлович.
    Психологические особенности общения подростков с различной направленностью личности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Шкуленда Николай Михайлович ; науч. рук. Войтко В. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1980. - 212 с. : табл. - Библиогр.: с. 153-178. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Общение--Диссертации
   Возрастная психология--Подростки--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
общение -- направленность личности -- коммуникативное поведение -- мотивационная система -- общественная направленность личности -- групповая направленность личности -- "Я"-направленность
Анотація: В работе выявлены типы направленности личности младших подростков и формы их вербального воздействия на сверстников в процессе совместной деятельности. Установлена взаимосвязь между типом направленности личности подростка и формами его коммуникативного поведения. Определены оптимальные условия и пути формирования коллективистической направленности и адекватные ей формы общения подростка со сверстниками.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека. : Україна, 01033, г. Київ, ул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Войтко, В. И. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)