159.923+159.928
Н 63


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Никончук, Наталія Олександрівна.
    Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці [Текст] / Н. О. Никончук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 209-218 : табл. - Бібліогр.: с. 218 (3 назви)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
молодший шкільний вік -- здібності -- рефлексія -- оцінювання
Анотація: Описано динаміку рефлексії проградієнтності здібностей у молодшому шкільному віці. Виокремлено етапи альтернативної та проградієнтної рефлексії здібностей. Описано тенденції в оцінюванні дітьми власних досягнень та досягнень референтних осіб.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Никончук, Наталія Олександрівна.
    Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного [Текст] / Н. О. Никончук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 157-169 : табл. - Бібліогр.: с. 167 (3 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
молодший шкільний вік -- здібності -- поцінування -- рефлексія -- учіннєва діяльність -- ціннісна підтримка -- визнання
Анотація: Аргументовано доцільність застосування усної народної творчості для ціннісної підтримки розвитку здібностей учнів початкових класів. Описано техніку ціннісної підтримки надання та отримання поцінування та техніку ціннісної підтримки оцінювання власних досягнень.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


153.6
А 43


    Никончук, Наталія Олександрівна.
    До проблеми співробітництва молодших школярів [Текст] / Н. О. Никончук, І. С. Загурська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 111-120. - Бібліогр.: с.119-120 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
молодший шкільний вік -- здібності -- співробітництво -- прислів'я та приказки -- рефлексія -- учіннєва діяльність -- ціннісна підтримка
Анотація: У статті представлено програму ціннісної підтримки розвитку здібностей засобами усної народної творчості, яка орієнтована на навчання дітей взаємному поцінуванню досягнень та співробітництва. Описано техніку ціннісної підтримки надання й отримання допомоги.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Загурська, Інна Станіславівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Никончук, Н. О.
    Як допомогти молодшим школярам адаптуватися до навчання в школі [Текст] / Н. О. Никончук, І. С. Загурська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 188-200
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
молодший шкільний вік -- здібності -- адаптація до навчання в школі -- прислів'я та приказки -- рефлексія -- учіннєва діяльність -- ціннісна підтримка
Анотація: В статті розглядається питання адаптації дітей до навчання у школі у контексті проблеми розвитку рефлексії учіннєвої діяльності. Представлено програму та описано напрями і техніки ціннісної підтримки рефлексії учіннєвої діяльності молодших школярів засобами усної народної творчості. Запропоновано підбір прислів'їв та приказок для підтримки мотиваційно-вольових зусиль учнів початкових класів на різних етапах роботи.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Загурська, І.С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)