159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954
В 75


    Воропаєв, Євгеній Павлович.
    Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Воропаєв Євгеній Павлович ; наук. кер. Балл. Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 223 с. : табл. - Бібліогр.: с. 212-223. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Театральна студія--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
педагог-режисер -- дитячий театр -- самоактуалізація -- сенсожиттєві орієнтири -- ціннісні орієнтації -- креативність
Анотація: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.954+159.955+37.015.3:159.955
Г 94


    Гулько, Юлія Анатоліївна.
    Стратегії розуміння учнями творчих задач у звичайних та ускладнених умовах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Гулько Юлія Анатоліївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 238 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-184. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розуміння творчих задач--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність -- мислення -- розуміння -- стратегія розуміння -- аналогізування -- комбінування -- задача -- ускладнені умови
Анотація: У дисертації подано методи і методику емпіричного дослідження, описано види і рівні прояву в учнів стрптегіальних тенденцій розуміння вербальних і графічних творчих задач. Описано вплив ускладнених умов стратегіальні тенденції розуміння; з'ясовано, що в ускладнених умовах блокується прояв стратегіальної діяльності, і у більшості випадків учні починають користуватися шаблонними методами аналогізування і комбінування. З'ясовано вплив творчого тренінгу на реалізацію учнями стратегіальних тенденцій розуміння.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.9.07+159.954
К 29


    Католик, Галина Викторовна.
    Исследование воображения учащихся экспресс-диагностическим методом [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Католик Галина Викторовна ; науч. рук. Кизименко Л. Д. ; Львов. ордена Ленина политехнический ин-т им. Ленинского комсомола. - Львов, 1989. - 174 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 132-149. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Воображение--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
ВООБРАЖЕНИе -- экспресс-диагностика -- ЭКСПЕРИМЕНТ -- учащиеся
Анотація: В диссертационной работе исследуется воображение учащихся экспресс-диагностическим методом. Разработан метод измерения качественного определения специальных способностей (наличия элементов творчества), благодаря чему можно дифференцировать испытуемых по уровню воображения, что позволит прогнозировать будущие результаты деятельности каждого индивида. Обоснованы возможности выявления наличия элементов творчества на различных интеллектуальных уровнях путем использования разработанной экспресс-методики. Показано, что экспресс-тест "Седнор" позволяет, учитывая совокупность субъективных реакций на стандартные стимулы, диагностировать наличие элементов творчества на разных интеллектуальных уровнях.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кизименко, Леонід Дмитрович \науч. рук.\; Львовский ордена Ленина политехнический институт им. Ленинского комсомола (Львов)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.015.3:159.928+159.954
Н 12


    Найденова, Любовь Антоновна.
    Роль рефлексивного потенциала группы в активизации творческих способностей учащихся [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Найденова Любовь Антоновна ; науч. рук. Смульсон М. Л. ; Науч.-исслед. ин-т психологии Украины. - Киев, 1993. - 192 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 130-142. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Рефлексия--Творческие способности--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
рефлексивный потенциал -- индивидуальные способности -- творческие способности -- совместное творчество
Анотація: В исследовании разработано понятие рефлексивного потенциала группы при совместном и индивидуальном творчестве с учетом его образной составляющей и создании на этом основании метода контекстуально-параметрического анализа индивидуальных вкладов. Разработаны способы диагностики и развития рефлексивного потенциала группы, который обосабливает проявление индивидуальных творческих способностей учеников.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазаревна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.954+316.614.6-053.6
С 82


    Сторож, Олена Василівна.
    Психологічні особливості творчої соціалізації старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Сторож Олена Василівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 358 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 199-232. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Творча соціалізація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- творче мислення -- творча соціалізація -- старшокласники
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей творчої соціалізації старшокласників в умовах трансформації суспільства. Виявлено рівні розвитку соціалізації і творчого мислення у старшокласників. Встановлено взаємозв'язок між показниками складових соціалізації і творчого мислення у старшокласників з їх певними соціально-демографічними характеристиками (вік, стать) і типом навчального закладу, в якому вони навчаються. Виділено типи та визначено психологічні особливості творчої соціалізації старшокласників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.954
В 74


   
    Вопросы теории и психологии творчества [Текст] : 2-е изд., пер. и доп. Т. 1 / ред. Б. А. Лезин. - Харьков : [б. в.], 1911 (Типография "Мирный труд"). - 432 с. - Б. ц.
Екслібрис: (Штамп: "Книжн. магазин П. Я. Квасникова. Киев ")
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Лезин, Б. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.954
В 74


   
    Вопросы теории и психологии творчества [Текст] : альбом. Т. 2. Вып. 1 / ред. Б. А. Лезин. - Санкт-Петербург : Изд. А. С. Суворина, 1909. - 340 с. - Б. ц.
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Лезин, Б. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.954
В 74


   
    Вопросы теории и психологии творчества [Текст] : альбом. Т. 2. Вып. 2 / ред. Б. А. Лезин. - Санкт-Петербург : Изд. А. С. Суворина, 1910. - 226 с. - Б. ц.
Екслібрис: (Штамп : "Книжный магазин "Труд" Н. В. Бибиковой")
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Лезин, Б. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.954
В 74


   
    Вопросы теории и психологии творчества [Текст] : альбом. Т. 3 / ред. Б. А. Лезин. - Харьков : [б. в.], 1911. - 255 с. - Б. ц.
Екслібрис:
Прим.5198: Штамп: "Учительск. Библиотека Киев. Городск. Приходск. Училища" ;
Прим.1587: Штамп : "Библиотека Перм. женск. гимн. М. Н. Зиновьевой"
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Лезин, Б. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.954
В 74


   
    Вопросы теории и психологии творчества [Текст] : альбом. Т. 4. Язык как творчество / ред. Б. А. Лезин. - Харьков : [б. в.], 1913. - 559 с. - Б. ц.
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Лезин, Б. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.954
В 74


   
    Вопросы теории и психологии творчества [Текст] : альбом. Т. 5 / ред. Б. А. Лезин. - Харьков : [б. в.], 1914. - 563 с. - Б. ц.
Екслібрис:
Прим.19594: Штамп: "Библиотека проф. А. Н. Раевского"
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Лезин, Б. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.954
В 74


   
    Вопросы теории и психологии творчества [Текст] : альбом. Т. 6. Вып. 1 / ред. Б. А. Лезин. - Харьков : [б. в.], 1915. - 387 с. - Б. ц.
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Лезин, Б. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.954
В 74


   
    Вопросы теории и психологии творчества [Текст] : альбом. Т. 7 / ред. Б. А. Лезин. - Харьков : [б. в.], 1916. - 261 с. - Б. ц.
Екслібрис: (Штамп: "Учительск. Библиотека Киев. Городск. Приходск. Училища")
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Лезин, Б. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.954
М 42


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Медведева, Надія Віталіївна.
    Спостережливість як індикатор творчого сприймання [Текст] / Н. В. Медведева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
образ -- перетворююче бачення -- спостережливість -- спостереження -- сприймання -- творче сприймання -- художнє сприймання -- перцепція -- творчість -- увага
Анотація: Представлено дослідження психологічних закономірностей творчого сприймання в руслі єдиної стратегіально-діяльнісної теорії. Проаналізовано роль спостережливості у творчому сприйманні. Сприймання, як і інші психічні процеси, розглядається в контексті певних когнітивних процесів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Медведєва, Надія Віталіївна.
    Вивчення творчого сприймання в контексті концепції Л.С. Виготського [Текст] / Н. В. Медведєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 229-238. - Бібліогр.: с. 237-238 (4 назва)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
культурно-історична теорія розвитку Л. С. Виготського -- художні образи -- сприймання -- творче сприймання -- художнє сприймання -- перцепція -- творчість
Анотація: У статті аналізується проблема сприймання, зроблено сприбу розглінути висунуту проблему в контексті дослідження процесів зовнішнього опосередкування діяльності, а саме процесів інтеріоризації та екстеріоризації щодо проблеми вивчення психологічних закономірностей творчого сприймання реальності, в межах культурно-історичної теорії розвитку вищих психічних функцій Л. С. Виготського.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Віготський, Л. С. \о нем\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Медведєва, Надія Віталіївна.
    Особливості художньо-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Н. В. Медведєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 196-203. - Бібліогр.: с. 202-203 (9 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
образотворча діяльність -- стратегіальні тенденції -- творчість -- трансформація задуму -- художня творчість
Анотація: У статті представлено погляд на проблему розвитку дитячої творчості. Творчість розглядається як універсальна здатність, що забезпечує вдале виконання різноманітних дитячих діяльностей. Ключовим моментом розвитку творчості молодших школярів є формування особливої структури їх досвіду - евристичної структури.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


151.51
А 43


    Латиш, Наталія Михайлівна.
    Дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів [Текст] / Н. М. Латиш // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 128-136. - Бібліогр.: с. 135-136 (6 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творче сприймання -- молодший шкільний вік -- конструювання -- графічна інформація -- творча задача -- стратегічні тенденції
Анотація: В статті аналізуються прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів. Дослідження здійснено в рамках концепції творчого сприймання В. О. Моляко, де творче сприймання розуміється саме як процес (та його результат), конструювання суб’єктивно нового образу, який в більш чи менш значній мірі видозмінює, своєрідно модифікує предмети та явища об’єктивної реальності. Конструювання графічної інформації розглядається як процес розв’язування творчих задач, де стимульним матеріалом є геометричні фігури та графічні зображення однієї та різної кількості крапок. Показано, що функціонування перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів відбувається через трансформацію зорових образів, починаючи від праобразу до образу-рішення; процес пошуку організовується і реалізовується стратегією (аналогізування, комбінування, реконструювання).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.51
А 43


    Латиш, Наталія Михайлівна.
    Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій в конструктивній діяльності молодших школярів [Текст] / Н. М. Латиш // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 119-128. - Бібліогр.: С. 127 (7 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
конструктивна діяльність -- задум -- перцептивно-мисленнєва стратегія -- аналогізування -- комбінування -- реконструювання -- молодший шкільний вік
Анотація: В статті здійснено аналіз емпіричного дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій в конструктивній діяльності учнів молодшого шкільного віку. Показано, що задум зароджується як образ-орієнтир, який містить у собі загальний план та засоби його реалізації. Процес формування задуму пов'язаний з композиційним розміщенням, впорядкуванням, інтеграцією елементів у створюваному образі. Подальше формування задуму полягає в уточненні образу, яке відбувається під впливом різних вражень та в результаті ідентифікації з проміжним продуктом діяльності, в результаті чого першочерговий образ змінюється іншим. І кінцевий результат – практична реалізація задуму, що проявляється в остаточному оформленні малюнку. Функціонування перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів відбувається через трансформацію зорових образів, починаючи від праобразу до образу-рішення; процес пошуку організовується і реалізовується здебільшого стратегією аналогізування, рідше комбінування і реконструювання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Завгородня, О. В.
    Концепція власного життя особи: критерії інтегрованості [Текст] / О. В. Завгородня // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 119-128. - Бібліогр.: с. 125-127 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
концепція власного життя -- життєвий шлях -- психобіографічне утворення -- самосвідомість -- ендокомплекс -- екокомплекс -- інтеграція
Анотація: Обгурнтовано доцільність дослідження складової самосвідомості, позначеної нами як "концепція власного життя" людини. "Концепція власного життя" - складне поліаспектне психобіографічне утворення. Окреслено його когнітивний, емоційно-оцінний, смисловий і потенційно-поведінковий аспекти. Охарактеризовано такі складові: ендокомплекс як відносно сталий та екзокомплекс як переважно змінний. Виокремлено показники інтегрованості зазначеного психобіографічного утворення: відкритість новому, гнучкість, врахування реалій, адаптивні (або постадаптивні) версії подій, життєвого шляху в цілому, творчий характер, просоціальність та конструктивність проектування, спрямованість проектів на саморелізацію суб'єкта як його усвідомлене покликання та осягнутий смисл життя, обгрунтовані рішення та ефективні поведінкові стратегії. Інтегрована концепція власного життя забезпечує людині реалістичне бачення життєвих обставин, конструктивність задумів, проектів, ефективність життєвих стратегій, гідні відповіді на виклики долі; є провідною передумовою продуктивної самореалізації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ


15(08)
А 43


    Міщиха, Л. П.
    Креативність як вагома характеристика інноваційної діяльності викладача вищої школи [Текст] / Л. П. Міщиха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 194-202. - Бібліогр.: с. 201 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- креативне мислення -- викладач вищої школи -- інноваційна діяльність -- особистісні риси -- мотиваційні чинники -- безперервна освіта -- студентська молодь
Анотація: У статті піднімається проблема креативності як складової інноваційної діяльності викладача вишу. Розкриваються психологічні особливості креативності викладача через аналіз його особистісних особливостей. Вагома роль відводиться таким складовим як мотиваційні чинники та готовність педагога вищої школи до розвитку, самовдосконалення та безперервної освіти. Творча індивідуальність педагога представлена на різних рівнях її становлення. Проведене дослідження на матеріалі студентської молоді підтвердило основні теоретичні положення в описі психологічного портрету креативного викладача. Перспективу подальших досліджень автор вбачає у розробці методів розвитку креативного мислення викладачів вищої школи, а відтак, і студентської молоді.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)