А 43 Девіс, Л. А. Особливості розвитку співпраці з однолітками в умовах психічної депривації [Текст] / Л. А. Девіс> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 80-88. - Бібліогр.: с. 86-88 (16 назв)
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): психічна депривація -- взаємини -- спілкування -- співпраця -- вихованці школи-інтернату Анотація: У статті досліджується проблема співпраці вихованців школи-інтернату з однолітками. Експериментальні дослідження психологів показують, що у дітей спостерігаються значні відхилення в розвитку особистості і в системі стосунків до світу та інших людей. Таким чином, у вихованців загальноосвітньої школи-інтернату не формується прагнення до ділової співпраці з людьми, а також, в спілкуванні не проявляється пізнавальна активність та домінує прагнення до примітивних індивідуальних контактів, а це, у свою чергу, не сприяє засвоєнню дитиною культурних досягнень людства і повноцінної орієнтації у навколишньому світі. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Кормишев, М. В. Проблема розвитку співпраці з однолітками в умовах депривації сімейної взаємодії [Текст] / М. В. Кормишев> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 127-134. - Бібліогр.: С. 133-134 (9 назв)
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): психічна депривація -- взаємини -- спілкування -- співпраця з однолітками Анотація: У статті досліджується проблема співпраці з однолітками в умовах депривації сімейної взаємодії. Експериментальні дослідження психологів показують, що у вихованців закладів інтернатного типу спостерігаються значні відхилення в розвитку особистості та системі стосунків до світу і до інших людей. Таким чином, у вихованців школи-інтернату не формується прагнення до ділової співпраці з людьми, а також в спілкуванні не проявляється пізнавальна активність та домінує прагнення до примітивних індивідуальних контактів, а це, у свою чергу, не сприяє засвоєнню дитиною культурних досягнень людства і повноцінної орієнтації у навколишньому світі. У статті подано наукове обгрунтування положення про те, що характер взаємодії та співраці дитини з дорослими зумовлює особливості розвитку особистості, ставлення до себе та до інших людей. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |