О-64 Терещенко, К. В. Вплив соціально-демографічних чинників на рівень толерантності персоналу освітніх організацій [Текст] / К. В. Терещенко> // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2019. - № 4 (18). - С. 85-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (9 назв)
Рубрики: Організаційна психологія Економічна психологія Кл.слова (ненормовані): толерантність -- види толерантності -- рівень толерантності -- соціально-демографічні чинники -- освітній персонал -- освітні організації Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \за наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \за наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Брюховецька, Олександра Вікторівна. Особливості сформованості соціальної толерантності керівників закладів загальної середньої освіти [Текст] / О. В. Брюховецька> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 3-8. - Бібліогр.: С. 8 (6 назв)
Кл.слова (ненормовані): керівники закладів загальної середньої освіти -- соціальна толерантність -- формування соціальної толерантності Анотація: У статті підкреслено актуальність формування соціальної толерантності керівників закладів загальної середньої освіти, яка виявляється у формі ненасильницької, шанобливої, партнерської взаємодії між керівником і різноманітними соціальними групами, коли визнається потреба у такій співпраці і повага принципів сторін, що сприяє засвоєнню норм, традицій, культурно-історичної спадщини тощо, і є гарантом гармонійних стосунків в освітній організації. Визначено рівні сформованості соціальної толерантності керівників закладів загальної середньої освіти і організаційно-психологічні чинники, що на неї впливають на макро- (регіон, в якому розташовані навчальні заклади), мезо- (тип навчальних закладів, якими керують респонденти) і мікрорівні (стаж управлінської діяльності, стать і вік досліджуваних керівників закладів загальної середньої освіти) аналізу. Підкреслено необхідність формування соціальної толерантності керівників закладів загальної середньої освіти, що можливо здійснити в процесі професійної підготовки (здобутті вищої освіти) та післядипломної освіти (підвищенні кваліфікації). Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |