37.064.2+316.454.52
К 23


    Карикаш, Владимир Иннокентьевич.
    Индивидуально-психологические особенности общения учителя со старшеклассниками [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Карикаш Владимир Иннокентьевич ; науч. рук. Костюк Г. С. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1986. - 201 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 143-201. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Общение--Диссертации
   Возрастная психология--Старшеклассники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
ИНДИВИДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИе особенности -- ОБЩЕНИЕ -- УЧИТЕЛЬ -- СТАРШЕКЛАССНИКИ -- ОТНОШЕНИЯ
Анотація: Диссертация посвящена изучению индивидуально-психологических особенностей общения учителя со старшеклассниками. Индивидуально-психологические особенности рассматриваются как относительно самостоятельное психологическое явление, обусловленного динамикой межличностного взаимодействия субъектов. в центре исследования находится динамическая связь между учителем и учениками, преследующие общую цель. Индивидуальные особенности общения учителя с учениками рассматривается в контексте ряда психологических исследований, посвященных общетеоретическим проблемам общения, межличностным отношениям, общению старшеклассников.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Костюк, Григорий Силович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.064.2+316.454.52
К 68


    Коропецька, Олеся Михайлівна.
    Психолого-педагогічні умови ефективного міжособистісного спілкування вчителя і підлітка [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Коропецька Олеся Михайлівна ; наук. кер. Орбан Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1997. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 144-161. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спілкування--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісне спілкування -- суб'єкт-суб'єктні взаємовідносини -- психологічна готовність -- саморегуляція
Анотація: Дисертація присвячено вивченню процесу між особистісного спілкування вчителя і підлітка, його змісту та умов, що забезпечують ефективність даного процесу. Розглядається явище регуляції та саморегуляції підлітком індивідуальної поведінки як одне із основних умов результативної педагогічної взаємодії. Виявлені три рівні готовності вчителя (високий, середній, низький) до між особистісного спілкування, особливості діалогічного спілкування у психолого-педагогічній взаємодії "вчитель-підліток".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)