К 43 Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Стратегії подолання старшокласниками проявів агресії однолітків у міжособистісній взаємодії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кіричевська Елеонора Всеволодівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 222 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 204-222. -
Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації Кл.слова (ненормовані): стратегія подолання -- несприятлива ситуація -- шкільне насильство -- агрессивні прояви -- соціально-комунікативна задача -- евристична задача -- соціально-комунікативні здібності -- проблемно-еврестичний тренінг Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічної сутності подолання старшокласниками агресії однолітків. На основі експериментального дослідження визначено структурні компоненти соціально-комунікативного процесу, з"ясовано психологічний зміст властивих старшим підліткам поведінкових реакцій на кривдження однолітків, проаналізовано характерні особливості стратегічних тенденцій протидії агресії; досліджено індивідуально-особистісні ознаки творчого комунікативного мислення. Подано психолого-педагогічні рекомендації щодо активізації еврестичного потенціалу скривджених старшокласників, а також попередження даного деструктивного явища. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С 35 Сікорська, Леся Борисівна. Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сікорська Леся Борисівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 231 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 211-231. -
Кл.слова (ненормовані): міжособистісні взаємини -- відносини -- спілкування -- комунікативна компетентність -- тривожність -- страх -- агресія -- агресивність Анотація: З"ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Доведено, що негативні емоції і несформованість у молодших школярів здатності регулювати їх вияв на початковому етапі навчання блокують становлення конструктивних взаємин. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого,навчання студентів, що лежать у підгрупі навчальної співпраці: це-поряд з пізнавальною діяльністю-конструктивна взаємодія і відповідний характер міжособистісних взаємин. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів. Розроблено програму оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання шляхом розвитку їх комунікативної компетентності. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
К 14 Казачкова, Светлана Михайловна. Особенности восприятия коллектива школьниками разного пола и возраста [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Казачкова Светлана Михайловна ; науч. рук. Немов Р. С. ; Днепропетр. ордена Трудового Красного Знамени гос. ун-т им. 300-леитя воссоединения Украины с Россией, Днепропетр. гос. ин-т физ.культуры. - Днепропетровск, 1988. - 188 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 170-188. -
Возрастная психология--Школьники--Диссертации Кл.слова (ненормовані): ВОСПРИЯТИЕ -- КОЛЛЕКТИВ -- ШКОЛЬНИКИ -- ПОЛ -- ВОЗРАСТ Анотація: Данная работа посвящена изучению особенностей восприятия коллектива школьниками разного пола и возраста. В работе получены разнообразные и дифференциированные данные о специфике восприятия коллективистских отношений у девочек и мальчиков, у детей разного возраста с 4 по 10 классы школы включительно. доказано, что одним из эффективных способов изучения реальных взаимоотношений школьников, и прежде всего в их динамике, является анализ того, как эти отношения отражены в восприятии членов коллектива. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Немов, Р. С. \науч. рук.\; Днепропетровский ордена Трудового Красного Знамени государственный университет имени 300-леитя воссоединения Украины с Россией (Днепропетровск)Днепропетровский государственный институт физической культуры (Днепропетровск) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М 12 Мащак, Світлана Остапівна. Психологічний аналіз розвиваючої взаємодії підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мащак Світлана Остапівна ; наук. кер. Киричук О. В. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1995. - 205 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 151-173. -
Вікова психологія--Підлітки--Дисертації Кл.слова (ненормовані): розвиваюче спілкування -- розвиваюча взаємодія -- продуктивне спілкування -- комунікативна активність -- соціальна активність Анотація: Рукопис містить розгляд проблеми розвиваючої взаємодії підлітків під час навчально-виховного процесу сучасної школи. Визначені зміст, структура і закономірності її здійснення. Показані психологічні умови і способи організацїї розвиваючої взаємодії підлітків. Особливу увагу приділено питанням корекції спілкування. Розроблена тренінгова методика формування раціональних способів спілкування підлітків, яка при відповідній адаптації може бути використана в педагогічній практиці. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Киричук, О. В. \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Р 83 Рудомино-Дусятская, Елена Владимировна. Динамика и функции отношений референтности в процессе формирования студенческого коллектива [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Рудомино-Дусятская Елена Владимировна ; науч. рук. Киричук А. В., Алексеева М. И. ; Киев. ордена Ленина и ордена Октябрьской Революции гос. ун-т им. Т. Г. Шевченко. - Киев, 1988. - 148,[16] с. - Библиогр.: с. 129-148. -
Возрастная психология--Студенты--Диссертации Кл.слова (ненормовані): студенческий коллектив -- референтность -- коллективообразование -- групповая деятельность Анотація: В исследовании выделены уровни развития общественно необходимой групповой деятельности как критерия оценки развития студенческого коллектива. Установлена выраженная зависимость структурно-функциональных характеристик отношений референтности от характера деятельности студенческой группы, определены на этой основе способы и приемы оптимизации групповой деятельности. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Киричук, А. В. \науч. рук.\; Алексеева, М. И. \науч. рук.\; Киевский ордена Ленина и ордена Октябрьской Революции государственный университет имени Т. Г. Шевченко (Киев) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С 48 Слободяник, Наталія Володимирівна. Психолого-педагогічні умови формування гуманних взаємин підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Слободяник Наталія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 203 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-182. -
Вікова психологія--Підлітки--Дисертації Кл.слова (ненормовані): підлітки -- гуманні взаємини -- колективна діяльність -- музичний колектив -- демократичний стиль керівництва Анотація: Дисертація присвячена вивченню процесу формування гуманних взаємин підлітків у ході колективно-виконавської музично-аматорської діяльності. Розкрита специфіка розвитку гуманних взаємин підлітків - учасників музичних колективів. Розроблена модель формування гуманних взаємин, визначені шляхи і психолого-педагогічні умови ефективного їх формування. Конкретизовані показники і критерії рівнів сформованості гуманних взаємин підлітків. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |