37.091.315.7+37.091.33:001.895
Г 27


    Гебос, А. И.
    Зависимость эффективности программированного обучения от способов активизации познавательной деятельности учащихся [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гебос А. И. ; науч .рук. Костюк Г. С. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1969. - 399 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 361-395. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Познавательная деятельность--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
обучение -- программированное обучение -- познавательная деятельность -- активизация -- ученики

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Костюк, Григорий Силович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(08)
А 43


    Дітюк, П. П.
    До концепції Ю. І. Машбиця про упрвління учбовою діяльністю [Текст] / П. П. Дітюк // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 123-132. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітня система -- вчитель -- учень -- навчання -- мета -- завдання
Анотація: В статті розглянуто та певною мірою розвинуто деякі положення концепції Ю. І. Машбиця про діяльність підходу до навчання як до управління учбовою діяльністю. Проаналізовано найпростішу ієрархію управління учбовою діяльністю, розглянуто позиції системи освіти, вчителя та учня щодо їхньої мети, напрямків та способів її досягнення, основні завдання управління навчанням


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)