15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 8. Психологічна теорія і технологія навчання. Вип. 10 / за ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2019. - 328 с. - ISSN 2072-4772. - 20.00 грн.
    Зміст:
Максименко, С. Д. Актуальні проблеми генетичної психології / С. Д. Максименко. - С .8-20. - Бібліогр.: с. 19-20 (10 назв)
Андрієвська, В. В. Досвід дитинства і отроцтва як життєві передумови професійного проектування (за автобіографіями видатних учених) / В. В. Андрієвська. - С .20-33. - Бібліогр.: с. 31-33 (24 назви)
Балл, Г. А. Базовые понятия общей теории задач / Г. А. Балл. - С .33-54. - Бібліогр.: с. 53-54 (20 назв)
Биков, В. Ю. Інновації в організації досліджень та розробок у галузі інформаційно-комунікаційних технологій в освіті у світлі викликів ХХІ сторіччя / В. Ю. Биков. - С .55-74. - Бібліогр.: с. 73-74 (14 назв)
Вернік, О. Л. Психологічні аспекти репетиторства / О. Л. Вернік. - С .75-92. - Бібліогр.: с. 91-92 (16 назв)
Волобуєва, О. Ф. Формування офіцерської честі: психолого-педагогічний аспект / О. Ф. Волобуєва. - С .93-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (15 назв)
Гергей, Т. На пути к экосистеме образования - некоторые психологические и педагогические аспекты / Т. Гергей. - С .105-123. - Бібліогр.: с. 122-123 (19 назв)
Дітюк, П. П. До концепції Ю. І. Машбиця про упрвління учбовою діяльністю / П. П. Дітюк. - С .123-132. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Дригус, М. Т. Психологічна система Ю. І. Машбиця: концептуальний підхід до створення теорій учбової діяльності і навчання / М. Т. Дригус. - С .132-142. - Бібліогр.: с. 141-142 (14 назв)
Коваленко-Кобилянська, І. Г. Естетика старіння і старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .143-152. - Бібліогр.: с. 150-152 (18 назв)
Коміссарова, О. Ю. Реалізація психологічних механізмів навчання через діалогову взаємодію / О. Ю. Коміссарова. - С .152-166. - Бібліогр.: с. 165-166 (16 назв)
Кондратенко, Л. О. Довизначення реальності в процесі її інтеріоризації / Л. О. Кондратенко. - С .166-176. - Бібліогр.: с. 175-176 (11 назв)
Лотоцька, Ю. М. Структура вольового керування власним життям: психологічний феномен "рівень даності" / Ю. М. Лотоцька. - С .176-185. - Бібліогр.: с. 184 (6 назв)
Ляшенко, О. І. Адаптивне навчання як ознака сучасних дидактичних систем / О. І. Ляшенко. - С .185-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (7 назв)
Мещеряков, Д. С. Модель суб'єктної активності / Д. С. Мещеряков. - С .195-205. - Бібліогр.: с. 203-205 (16 назв)
Моляко, В. А. Стоп-кадры памяти / В. А. Моляко. - С .205-208
Моляко, В. А. "Уличный" вектор восприятия в поэтическом фольсклоре / В. А. Моляко. - С .208-228. - Бібліогр.: с. 228 (4 назви)
Назар, М. М. Продуктивнысть групового дистанцыйного навчання у віртуальному просторі / М. М. Назар. - С .228-242. - Бібліогр.: с. 239-242 (27 назв)
Проскура, О. В. Думки про дорогу людини / О. В. Проскура. - С .243-246
Проскура, О. В. Выдающиеся гуманисты ХХ века / О. В. Проскура. - С .247-257
Смульсон, М. Л. Розвиток дорослої людини у сучасному транзитивному світі / М. Л. Смульсон. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 266-267 (15 назв)
Фомічова, Л. І. Проектування навчання та інтелектуальний розвиток в умовах слухової депривації / Л. І. Фомічова. - С .268-282. - Бібліогр.: с. 282 (5 назв)
Чайка, Т. А. Увидеть живое лицо истории (устные истории: свидетельства и свидетели) / Т. А. Чайка. - С .282-300
Чепелева, Н. В. Розв'язання смислових задач як чинник самопроектування особистості / Н. В. Чепелева. - С .300-313. - Бібліогр.: с. 313 (9 назв)
Швалб, Ю. М. Культурно-психологічні витоки форм освіти / Ю. М. Швалб. - С .313-325
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(08)
А 43


    Андрієвська, В. В.
    Досвід дитинства і отроцтва як життєві передумови професійного проектування (за автобіографіями видатних учених) [Текст] / В. В. Андрієвська // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 20-33. - Бібліогр.: с. 31-33 (24 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
досвід дитинства -- досвід отроцтва -- професійне проектування -- Кримський -- Щедровицький -- Орлов -- Шевельов -- Ясперс
Анотація: У статті зроблено спробу порівняти автобіографічні спогади таких видатних вчених, як С. Б. Кримський, Г. П. Щедровицький, Ю. Орлов, Ю. В. Шевельов, Карл Ясперс з тим, щоб попри всю несхожість їхніх життєвих обставин вичвити спільні моменти в їх дитинсті і отроцтві, які, можливо, стали фундаментом для їхнього подальшого професійного самопроектування. Йдеться про емоційний фундамент, на якому далі будується споруда професійних (а також особистісних) цінностей і сенсів. Цей емоційний фундамент містить кілька складових. Основні з них: а) довіра до світу, що завдячує ніжній і життєрадісній матері; б) досвід сильних значущих переживань; в) альтруїстична мотивація вибору майбутньої професії (наприклад: "ощасливити велику кількість людей" у с. Кримського); г) яскраво виражені пізнавальні інтереси (інтенсивне читання, інтерес до серйозної наукової літератури); д) формування працьовитості як вияв внутрішного зобов'язання реалізувати якусь понадівндивідуальну смислову цінність (переписування "Капіталу" К. Маркса малим Г. Щедровицьким; е) ініціативність (включно з підлітковою агресією), толерантність щодо конфлікту; є) розумний егоїзм (відмова від комфорту і тимчасових вигод заради великої мети самореалізації), заради майбутніх великиї звершень.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(03)
Ф 84


   
    Французько-український словник психологічних термінів [Текст] / укладач В. В. Андрієвська. - Київ : [б. в.], 1997. - 200 с. - 18.00 грн.
УДК
РУБ 15(03)

Кл.слова (ненормовані):
словник -- французько-український словник -- психологічні терміни


Дод.точки доступу:
Андрієвська, В.В. \укладач.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)

   159.9(092)
   К 72


   
    Г. С. Костюк - особистість, вчений, громадянин : До 110-ї річниці від дня народження [Текст] / Національна академія педагогічних наук України, НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка ; за ред. С. Д. Максименка[ ; упоряд. В. В. Андрієвська]. - Київ : [б. в.], 2010. - 214, [2] с. - ISBN 978-966-521-581-3 : 8.00 грн. р., 8 грн. р.
УДК
Рубрики: Психологічна спадщина --видатні діячі науки і культури--Наукове видання
   Історія психології--видатні діячі науки і культури--Наукове видання

Кл.слова (ненормовані):
психологічна спадщина -- видатні діячі -- наука -- культура -- історія психології -- історична психологія -- психологічна наука


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Андрієвська, В. В. \упоряд.\; Костюк, Григорій Силович (український психолог, професор Київського педагогічного інституту (з 1935), член-кореспондент Академії педагогічних наук РРФСР (з 1947), дійсний член АПН СРСР (з 1967). Директор науково-дослідного інституту психології УРСР у 1945-1973 роках (нині Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної АПН України). Батько нейрофізіолога Платона Костюка та мистецтвознавця ; 1899-1982) \про нього\; Національна академія педагогічних наук України. НАПН України; Інститут психології імені Г. С. Костюка (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)