153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(8). Ч. 2 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2015. - 310 с. - ISBN 2226-4078 : 19.00 грн.
Присвячується 35-річчю кафедри психології ПНПУ ім. В.Г. Короленка
    Зміст:
Дьяконов, Г. В. Психологія діалогу: гіпотези емпіричного дослідження / Г. В. Дьяконов. - С .6-21
Кл.слова: діалог, емпіричне лослідження
Левіт, Л. З. Студенти Абрахама Маслоу: чому не настала самоактуалізація / Л. З. Левіт. - С .21--32
Кл.слова: гуманістична психологія, самоактуалізація
Горбенко, Ю. Л. Образ світу в структурі мотиваційної сфери особистості / Ю. Л. Горбенко. - С .33-47
Кл.слова: мотиваційна сфера, картина світу
Когут, О. О. Перспективи розвитку сучасної психології / О. О. Когут. - С .48-58
Кл.слова: ноопсихологія, світоглядна наука
Чайкіна, Н. О. Світоглядні парадигмальні дихотомії аналізу індивідуальних відмінностей особистості / Н. О. Чайкіна. - С .59-71
Кл.слова: психодинамічні конструкти, особистість
Хомуленко, Тамара Борисівна. Розвиток естетичного сприйняття у молодших школярів / Т. Б. Хомуленко, В. В. Найчук. - С .72-84
Кл.слова: естетичне сприйняття, молодші школярі
Радчук, Галина Кіндратівна. Особливості самоактуалізації особистості студентів в освітньому середовищі вищої школи / Г. К Радчук. - С .85-97
Кл.слова: особистісне зростання, самоактуалізація
Корнієнко, О. Ю. Психологічна профілактика неврозогенних властивостей у структурі сиблінгового симптомокомплексу / О. Ю. Корнієнко. - С .98-112
Кл.слова: неврозогенні властивості, психологічний тренінг
Клименко, О. Ю. Самоорганізація часу життя як особливе утворення особистості / О. Ю. Клименко. - С .113-123
Кл.слова: особистісна самоорганізація, відчуття часу, психологічний час
Луценко, О. Л. Амбівалентна роль психологічних захисних механізмів для підтримки здорової поведінки у студентської молоді / О. Л. Луценко, О. Є. Габелкова. - С .124-137
Кл.слова: здорова поведінка, психологічний захист
Перетятько, Л. Г. Вплив музики на розвиток морально-естетичних почуттів дитини в молодшому шкільному віці / Л. Г. Перетятько, М. М. Тесленко. - С .138-150
Кл.слова: музичне виховання, морально-естетичні почуття
Табачник, І. Г. Специфіка взаємозв'язку провідних ставлень студентів з алкогольною і тютюновою залежністю / І. Г. Табачник. - С .151-162
Кл.слова: алкогольна адикція, тютюнова адикція, ставлення до здоров'я
Фоменко, К. І. Мотиваційні чинники самоставлення у студентському віці / К. І. Фоменко. - С .163-175
Кл.слова: самосвідомість, самоставлення, губристична мотивація
Фейрчайльд, С. Культурна ідентифікація та використання мови моно-, бі- та трилінгвами / С. Фейрчайльд. - С .176-193
Кл.слова: білінгвізм, мовленнєві вміння
Кузікова, С. Б. Мотиваційно-ціннісний простір у становленні професійної та особистісної самоідентичності студентів ВНЗ / С. Б. Кузікова. - С .194-207
Кл.слова: професійна самоідентичність, особистісна самоідентичність
Біннебезел, Дж. Сприйняття страху смерті в контексті замісної реляційної терапії танатопедагогіки / Дж. Біннебезел. - С .208-222
Кл.слова: замісна терапія, реляційна терапія
Крикля, К. П. Динаміка самоставлення майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / К. П. Крикля. - С .223-234
Кл.слова: самоставлення, професійна підготовка, майбутні психологи
Мишко, Н. М. Шляхи формування мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти / Н. М. Мишко. - С .235-246
Кл.слова: професійна підготовка, майбутні психологи, мотиваційно-ціннісна готовність
Воропаєв, Є. П. Професійне і валеологічне значення взаємозв'язку технічних і художніх аспектів виконавства / Є. П. Воропаєв. - С .247-256
Кл.слова: психосоматична корекція, професійні захворювання
Калюжна, Ю. І. Особливості трудової спрямованості в структурі психологічної готовності до праці підлітків / Ю. І. Калюжна. - С .257-267
Кл.слова: психологічна готовність до праці, професійне самовизначення
Камінська, С. В. Професійна маргінальність у контексті професійної ідентифікації особистості / С. В. Камінська. - С .268-279
Кл.слова: професійна ідентифікація
Метельська, Н. Й. Професійна самосвідомість майбутніх педагогів складова їх професійного самовизначення / Н. Й. Метельська. - С .280-291
Кл.слова: професійна самосвідомість, професійне самовизначення
Шевчук, В. В. Теологічний і філософський напрямки психологічної думки Полтавщини у XVIII-першій половині ХІХ століттях / В. В. Шевчук. - С .292-307
Кл.слова: українська психологія, психологічна думка Полтавщини
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 14. Методологія і теорія психології. Вип. 1 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - 353 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Зміст:
Агачева, Ю. А. Інтрагрупова атракця учнів та регулювання внутрішньогрупових взаємин / Ю. А. Агачева. - С .5-17. - Бібліогр.: с. 12-16 (23 назви)
Балахтар, В. В. Соціально-психологічний супровід професіоналізації особистості фахівців з соціальної групи / В. В. Балахтар. - С .17-26. - Бібліогр.: с. 23-25 (13 назв)
Балашов, Е. М. Психологічні особливості рефлексії в навчальній діяльності студентів / Е. М. Балашов. - С .26-44. - Бібліогр.: с. 40-43 (28 назв)
Блохіна, І. О. Феномен інтернет-залежності в сучасному суспільстві / І. О. Блохіна, О. В. Москаленко. - С .45-53. - Бібліогр.: с. 51-52 (7 назв)
Борисюк, А. С. Причини виникнення та особливості перебігу внутрішньоособистісного конфлікту у студентів-медиків / А. С. Борисюк [и др.]. - С .54-66. - Бібліогр.: с. 63-65 (10 назв)
Інші автори: Тимофієва М. П., Павлюк О. І., А. О. Міхєєв
Воропаєв, Є. П. Ненасилие в художественной деятельности / Є. П. Воропаєв. - С .66-75. - Бібліогр.: с. 72-74 (12 назв)
Гарькавець, С. О. Проблема норми та криза соціальної нормативності / С. О. Гарькавець. - С .75-84. - Бібліогр.: с. 81-83 (19 назв)
Гуд, Г. О. Емоційна сфера особистості: теоретико-методологічний аспект дослідження / Г. О. Гуд. - С .84-94. - Бібліогр.: с. 91-93 (11 назв)
Демчук, О. О. Термінологічні аспекти "емпатії" / О. О. Демчук, І. А. Дружиніна. - С .95-102. - Бібліогр.: с. 100-101 (9 назв)
Демчук, О. О. Психологічні особливості особистісних ініціацій підлітка в умовах школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки / О. О. Демчук, В. В. Лазарчук. - С .102-112. - Бібліогр.: с. 110-111 (12 назв)
Завгородня, О. В. Формування методологічних інструментів фасилітації інтеграційних процесів в психології: розвиток ідей Г. О. Балла / О. В. Завгородня. - С .113-122. - Бібліогр.: с. 119-121 (19 назв)
Зливков, В. Л. Психологічні аспекти феномену після правди / В. Л. Зливков. - С .122-131. - Бібліогр.: с. 129-130 (14 назв)
Zlyvkov, V. Using the multidimensional models to the teacher's Authenticity scale adaptation / V. Zlyvkov [и др.]. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 139-140 (7 назв)
Інші автори: Dykhovichniy O., Kruglova N., S. Lukomska, O. Kotukh
Ivashkevych, E. Z. Social intelligtnce ot teachers as a compltx personality neoplasm / E. Z. Ivashkevych. - С .141-152. - Бібліогр.: с. 150-151 (5 назв)
Копилов, С. О. Інтеграційний потенціал категорії культури у сучасній психології / С. О. Копилов. - С .153-165. - Бібліогр.: с. 162-164 (14 назв)
Котух, О. В. Інтегративний підхід до дослідження особливостей становлення автентичності майбутніх психологів / О. В. Котух. - С .165-174. - Бібліогр.: с. 172-174 (13 назв)
Краєва, О. А. Трансформація ідентичності підлітків 13-14 років, репрезентована психологічним факторами, пов'язаними зі самоставлення на етапі перебігу кризи ідентичності / О. А. Краєва. - С .175-186. - Бібліогр.: с. 185 (3 назви)
Лукомська, С. О. Розлади, зумовлені стресом і травмою: інтегративний підхід / С. О. Лукомська. - С .187-198. - Бібліогр.: с. 195-197 (14 назв)
Максименко, С. Д. Досвід реалізації генетико-моделюючого методу в дослідженні психологічних механізмів наукового відкриття (на прикладі історії створення теорії відносності) / С. Д. Максименко, О. В. Губенко. - С .199-209. - Бібліогр.: с. 206-208 (14 назв)
Марусинець, М. М. Феномен "встрати довіри до світу" у дітей, вихованців інституційних закладів опіки / М. М. Марусинець, О. Т. Смук. - С .209-222. - Бібліогр.: с. 219-220 (9 назв)
Мельник, О. В. Психологічні особливості соціальної адаптації учасників бойових дій на Сході України / О. В. Мельник. - С .222-232. - Бібліогр.: с. 230-231 (8 назв)
Мельник, О. В. Психологічне благополуччя як чинник соціальної адаптації учасників АТО / О. В. Мельник, С. О. Лукомська. - С .233-242. - Бібліогр.: с. 240-241 (7 назв)
Папуча, М. В. Теоретико-методологічний аналіз редукційних тенденцій в психології / М. В. Папуча. - С .242-254. - Бібліогр.: с. 253-254 (7 назв)
Пасічник, І. Д. Логіко-психологічна структура ефективності групової проектної діяльності у процесі вивчення іноземної мови / І. Д. Пасічник, В. О. Каламаж. - С .255-265. - Бібліогр.: с. 262-264 (14 назв)
Перепелиця, А. В. Проблема комп'ютерних ігор, як альтернатива реальності / А. В. Перепелиця. - С .265-279. - Бібліогр.: с. 275-278 (23 назви)
Сизко, Г. І. Психологічні бар'єри при взаємодії з людьми з особливими потребами: причини та шляхи подолання / Г. І. Сизко. - С .279-287 : Бібліогр.: с. 285-286 (5 назв)
Степура, Є. В. До проблеми зв'язку оптимізму та авторитаризму / Є. В. Степура. - С .287-297. - Бібліогр.: с. 294-296 (14 назв)
Тавровецька, Н. І. Конструкти життєвої позиції особистості як опірність кризам життя / Н. І. Тавровецька. - С .298-310. - Бібліогр.: с. 306-309 (20 назв)
Тирон, О. М. Короткострокові дружні стосунки як форма міжособистісних контактів у малих неформальних групах / О. М. Тирон. - С .310-321. - Бібліогр.: с. 319-320 (11 назв)
Харченко, Н. А. Формування емоційного середовища дошкільника у науковій спадщині О. В. Запорожця / Н. А. Харченко, Т. О. Чорна. - С .322-329. - Бібліогр.: с. 328 (4 назви)
Черкаська, Є. Ф. Роль емоційної стійкості педагога у сучасних психологічних дослідженнях / Є. Ф. Черкаська. - С .329-341. - Бібліогр.: с. 337-340 (22 назви)
Шевченко, Р. М. Становлення рольових функцій "ділової жінки" у сфері менеджменту / Р. М. Шевченко. - С .341-352. - Бібліогр.: с. 349-351 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Методологія психології -- Теорія психології

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; А., О. Міхєєв; S. Lukomska, O. Kotukh
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(08)
А 43


    Воропаєв, Є. П.
    Ненасилие в художественной деятельности [Текст] / Є. П. Воропаєв // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 66-75. - Бібліогр.: с. 72-74 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
психология художественного творчества -- педагогика исскуства -- волевые процессы -- ненасилие
Анотація: Художественная деятельность, в том числе педагогика искусства, предполагает поиск профессионалом в своей работе умеренных, комфортных волевых усилий, что и характеризует его "искусность". Эти усилия результативны, поскольку направлены на воспитание высокой степени мастерства и применение навыков, позволяющих "играючи" решать значительные творческие задачи. В статье рассматриваются механизмы, позволяющие артисту сократить масштабы или даже избежать укоренившегося в нашей жизни насилия, которое трактуеться здесь как субъективное, порой незаметное даже самому ему ощущение неблагополучия от превышения индивидуальной комфортной нормы усилия (над собой, зрителем, коллегой, учеником).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)