Г 15 Галян , Ігор Михайлович. Саморегуляція оцінних ставлень учителя в педагогічній взаємодії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Галян Ігор Михайлович ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1996. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 160-179. -
Кл.слова (ненормовані): оцінне ставлення -- педагогічна взаємодія -- самооцінка -- домагання -- соціально-психологічні очікування -- професійна рефлексія -- механізми саморегуляції -- адекватність оцінювання -- стиль саморегуляції -- акцентовано афективний -- акцентовано раціональний -- неакцентовано афективно-раціональний Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С .Костюка АНП України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Г 17 Галян , Ігор Михайлович. Психологічні особливості ціннісно-смислового розвитку майбутніх педагогів [Текст] : монографія / І. М. Галян , В. Дуб . - Київ ; Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. - 192 с. : табл. - ISBN 978-966-384-306-3 : 12.00 грн
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): психологічні особливості -- майбутні педагоги -- ціннісно-смисловий розвиток Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Дуб , В. Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
Г 17 Галян , Ігор Михайлович. Ціннісно-смислова саморегуляція особистості: генеза та механізми функціонування [Текст] : монографія / І. М. Галян ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2016. - 402 с. - ISBN 978-966-384-297-4 : 24.00 грн
Рубрики: Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): саморегуляція особистості -- генеза -- механізм функціонування -- самоорганізація особистості -- смисловтрата Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
Г 15 Галян , Ігор Михайлович. Психологія ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / І. М. Галян; наук. кер. Г. О. Балл ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 532 с. : табл. - Бібліогр.: с. 435-503. -
Кл.слова (ненормовані): цінності -- смисли -- ціннісно-смислова саморегуляція -- ціннісний вибір -- принцип ціннісно-смислової саморегуляції -- аксіологічна компетентність -- структурно-функціогальна модель -- аксіогенез -- тип ціннісно-смислової саморегуляції Анотація: Дисертація присвячена вивченню ціннісно-смислових утворень майбутніх педагогів, зміст та структура яких детерміновані рівнем узгодженості особистісних цінностей – засадничим критерієм формування смислотвірної системи. Динаміку ціннісних самозмін суб’єктів аксіоґенезу забезпечує саморегуляція, механізмом якої слугує ціннісний вибір, що спирається на досвід суб’єктної активності та регуляторну компетентність. Розроблено та верифіковано структурно-функціональну модель ціннісно-смислової саморегуляції, утворену соціально-психологічним, смислотвірним та змістовно-психологічним елементами. Обґрунтовано внутрішньосистемні відношення компонентів, що забезпечують ціннісно-смислову саморегуляцію майбутніх педагогів. Для позначення наявності індивідуальної здатності набувати впродовж усього життєвого шляху аксіознання та уміння інтегрувати їх у смислові структури запроваджено термін «аксіологічна компетентність». Запропоновано метод дослідження ціннісно-смислової саморегуляції, що ґрунтується на технології комплексного вивчення зазначеного феномену. Завдяки цьому встановлено типи ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів, а саме: емоційно-моделювальний, раціонально-програмувальний, раціонально- планувальний та емоційно-інтегративний. Кожному з них властивий специфічний комплекс особистісних якостей і властивостей, що вирізняють їх носіїв з поміж інших. Обґрунтовано стратегію ціннісно-смислового становлення майбутніх педагогів та розвитку їхньої регуляторної здатності. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Г 15 Галян , Ігор Михайлович. Психологія ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / І. М. Галян; наук. кер. Г. О. Балл ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 42 с. -
Кл.слова (ненормовані): цінності -- смисли -- ціннісно-смислова саморегуляція -- ціннісний вибір -- принцип ціннісно-смислової саморегуляції -- аксіологічна компетентність -- структурно-функціогальна модель -- аксіогенез -- тип ціннісно-смислової саморегуляції Анотація: Дисертація присвячена вивченню ціннісно-смислових утворень майбутніх педагогів, зміст та структура яких детерміновані рівнем узгодженості особистісних цінностей – засадничим критерієм формування смислотвірної системи. Динаміку ціннісних самозмін суб’єктів аксіоґенезу забезпечує саморегуляція, механізмом якої слугує ціннісний вибір, що спирається на досвід суб’єктної активності та регуляторну компетентність. Розроблено та верифіковано структурно-функціональну модель ціннісно-смислової саморегуляції, утворену соціально-психологічним, смислотвірним та змістовно-психологічним елементами. Обґрунтовано внутрішньосистемні відношення компонентів, що забезпечують ціннісно-смислову саморегуляцію майбутніх педагогів. Для позначення наявності індивідуальної здатності набувати впродовж усього життєвого шляху аксіознання та уміння інтегрувати їх у смислові структури запроваджено термін «аксіологічна компетентність». Запропоновано метод дослідження ціннісно-смислової саморегуляції, що ґрунтується на технології комплексного вивчення зазначеного феномену. Завдяки цьому встановлено типи ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів, а саме: емоційно-моделювальний, раціонально-програмувальний, раціонально- планувальний та емоційно-інтегративний. Кожному з них властивий специфічний комплекс особистісних якостей і властивостей, що вирізняють їх носіїв з поміж інших. Обґрунтовано стратегію ціннісно-смислового становлення майбутніх педагогів та розвитку їхньої регуляторної здатності. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |