15(09)
И 89


    Копилов, С. О.
    Діалог культур як регулятивна ідея сучасного буття та мислення [Текст] / С. О. Копилов // Історична психологія та мультикультурність. Збірка статей ІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Пізнавальний та перетворювальний потенціал історичної психології як науки" 5 лютого-5 березня 2015 р. : научное издание / ред. О. В. Яремчук. - Одеса : ОНУ, 2015. - С. 80-90. - Бібліогр.: С. 90 (6 назв) . - ISBN 978-617-689-143-7
УДК
РУБ 15(09)

Кл.слова (ненормовані):
сучасне буття -- культури -- сучасне мислення


Дод.точки доступу:
Яремчук, Оксана Василівна \ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


155
О-72


   
    Особистість та її історія [Текст] : збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 листопада 2017 р.) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - НДУ ім. М. Гоголя : Ніжин, 2017. - 208 с. - 12.00 грн
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Методологічні орієнтири дослідження генези особистості / С. Д. Максименко. - С. 15-16
Смульсон, Марина Лазарівна. Саморозвиток як провідна діяльність у старості / М. Л. Смульсон. - С. 16-17
Чепелєва, Наталія Василівна. Особистість як оповідач історій / Н. В. Чепелєва. - С. 18-20. - Бібліогр.: С. 18 (1 назва)
Березко, Іванна Василівна. Ставлення до смерті у наративних осіб, що мають онкологічне захворювання / С. 26-27. - Бібліогр.: С. 27 (1 назва)
Білоконь, Ігор Вікторович. Проблеми психологічного пізнання особистості в 20-му столітті / І. В. Білоконь. - С. 30-32
Бучма, В. В. Особистісна самореалізація у підлітковому віці / В. В. Бучма. - С. 38-40. - Бібліогр.: С. 40 (6 назв)
Дзюбко, Людмила Віталіївна. Вікові особливості самореалізації підлітків / Л. В. Дзюбко. - С. 53-54
Завгородня, Олена Василівна. Концепція власного життя людини: типи та рівні функціонування / О. В. Завгородня. - С. 62-63
Зазимко, Оксана Володимирівна. Відчуття часу у наративних історіях юнаків / О. В. Зазимко. - С. 65-66
Зарецька, Ольга Олександрівна. Уявлення дорослих різного віку про особистісне зростання (за матеріалами опитування) / О. О. Зарецька. - С. 66-68. - Бібліогр.: С. 68 (3 назви)
Зливков, Валерій Лаврентійович. Екзистенційний підхід до визначення автентичності особистості / В. Л. Зливков. - С. 69-71 . - Бібліогр.: С. 71 (3 назви)
Копилов, С. О. Категорія особистості у працях Г. О. Балла / С. 89-90. - Бібліогр.: С. 90 (3 назв)
Лебединська, Ірина Вадимівна. Історія особистості у контексті дискурсивної методології / І. В. Лебединська. - С. 105-106. - Бібліогр.: С. 106 (4 назви)
Лукомська, Світлана Олексіївна. Автентичність як ресурс життєстійкості особистості / С. О. Лукомська. - С. 109-110. - Бібліогр.: С. 110 (5 назв)
Мар'яненко, Ліана Василівна. Самореалізація учня в навчально-пізнавальний діяльності / Л. В. Мар'яненко. - С. 115-116. - Бібліогр.: С. 116 (6 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Ґенеза саморозвитку особистості у контексті сучасних парадигм / І. М. Поклад. - С. 145-146. - Бібліогр.: С. 148 (2 назви)
Скальська, Л. О. Концептуально-системотворчі підходи у дослідженні етнонаціональної самосвідомості / Л. О. Скальська, В. О. Горбачьов. - С.162-163
Степура, Євгеній Вікторович. Позитивний та негативгий аспект релігійності в контексті психологічного благополуччя особи / Є. В. Степура. - С. 167-168. - Бібліогр.: С. 168 (6 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Парадигми української психології: становлення та розвиток / В. В. Турбан. - С. 176-178
Турбан, Вікторія Вікторівна. Самообмеження особистоті: постановка проблеми / В. В. Турбан. - С. 178-179
Shatyrko, L. The legitimacy of the scientific results of psychological researches / L. Shatyrko. - P.186-187. - Liter.: P. 187
Швалб, Юрій Михайлович. Образ жизни как предмет психологического исследования / Ю. М. Швалб. - С. 189-190
Бугайова, Наталія Михайлівна. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії злочинця і жертви в кіберпросторі / Н. М. Бугайова. - С. 206-208. - Бібліогр.: С. 208 (2 назв)
УДК
РУБ 155
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- історія особистості -- психологія особистості -- конференція

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

155
О-72


    Копилов, С. О.
    Категорія особистості у працях Г. О. Балла [Текст] / С. О. Копилов // Особистість та її історія : збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 листопада 2017 р.) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - НДУ ім. М. Гоголя : Ніжин, 2017. - Бібліогр.: С. 90 (3 назв)
УДК
РУБ 155


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Київський національний університет ім. Тараса Шевченка(Київ); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


155
П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Текст] : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; за ред. С. Д. Максименко. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - 280 с. - 20.00 грн
    Зміст:
Максименко С. Д., Сергій Дмитрович. Психологічні питання інноваційних проектів (на матеріалі авторської школи "Акмеологічний ліцей") / Сергій Дмитрович Максименко С. Д. - С .8-12
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як чинник особистісної саморегуляції підлітків / В. В. Бучма. - С .36-42. - Бібліогр.: С. 41-42 (7 назв)
Гурлєва, Тетяна Степанівна. Діалогічність як пріоритетна характеристика особистісної взаємодії у сучасній школі / Т. С. Гурлєва. - С .63-66. - Бібліогр.: С. 66 (13 назв)
Дзюбко, Людмила Віталіївна. Безпечність переходу до основної освітньої ланки: як це враховано у концепції нової української школи / Л. В. Дзюбко. - С .74-83. - Бібліогр.: С. 82-83 (10 назв)
Копилов, С. О. Культура як парадигма загальної середньої освіти / С. О. Копилов. - С .113-117. - Бібліогр.: С. 117 (2 назви)
Мар'яненко, Ліана Василівна. Формувальні вміння вчителів / Л. В. Мар'яненко. - С .143-148. - Бібліогр.: С. 148 (8 назв)
Мойзріст, О. М. Формування образу тіла у свідомості дівчат-підлітків у процесі особистісної взаємодії в освітньому середовищі / О. М. Мойзріст. - С .149-155. - Бібліогр.: С. 155 (4 назви)
Невмержицький, Володимир Максимович. Патріотичні цінності суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. - С .158-164. - Бібліогр.: С. 164 (8 назв)
Пастушенко, В. С. Функціонування самопрезентаційного феномена у перехідний період від молодшого шкільного до підліткового віку / В. С. Пастушенко. - С .165-171
Пенькова, Олена Іванівна. Самовдосконалення як регулятор соціальної активності особистості / О. І. Пенькова. - С .171-175. - Бібліогр.: С. 174-175 (11 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Психологічна культура і професійно важливі якості / Н. В. Пророк. - С .184-188. - Бібліогр.: С. 188 (8 назв)
Пушкарська, Л. П. Взаємодія сурдопедагога з дітьми молодшого і дошкільного віку з порушеннями слуху / Л. П. Пушкарська. - С .189-192. - Бібліогр.: С. 192 (8 назв)
Скальська, Л. О. Сутність понять "психічний стан" людини в сучасній психології / Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. - С .193-194
Слободяник, Наталія Володимирівна. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня - теоретичний аспект / Н. В. Слободяник. - С .299-203. - Бібліогр.: С. 202-203 (13 назв)
Субін, А. О. Теоретико-методологічний аналіз поняття "освітнього медіапростору" / А. О. Субін. - С .207-212. - Бібліогр.: С. 211-212 (3 назви)
Терещенко, Людмила Анатоліївна. Види невротичних розладів особистості дитини дошкільного і молодшого шкільного віку в контексті сучасної педагогічної психології / Л. А. Терещенко. - С .212-218. - Бібліогр.: С. 218-219 (10 назв)
Федько, Вікторія Володимирівна. Соціальна компетентність учня як показник якості нової парадигми освіти / В. В. Федько. - С .230-232. - Бібліогр.: С. 232 (3 назви)
Чекстере, Оксана Юріївна. Вплив віртуального світу на навчальну мотивацію та види діяльності дітей у сучасному інформаційному просторі / О. Ю. Чекстере. - С .235-239. - Бібліогр.: С. 238-239 (4 назви)
Чудакова, Олена Миколаївна. Творчо обдаровані діти в освітньому просторі: проблема взаємодії / О. М. Чудакова. - С .247-256. - Бібліогр.: С. 255-256 (27 назв)
Шатирко, Л. О. Експериментальне психологічне вивчення особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .257-263. - Бібліогр.: С. 263 (5 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Проблема самоставлення у контексті психологічного здоров'я та благополуччя особистості / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .264-267. - Бібліогр.: С. 267-268 (8 назв)
Манилова, Лідія Михайлівна. Ризики зменшення мотивації до навчання, пов'язані з переходом дитини з початкової до основної школи / Л. М. Манилова. - С .278-281. - Бібліогр.: С. 281 (7 назв)
УДК
РУБ 155
Рубрики: Загальна психологія, 31 травня 2018 р.
Кл.слова (ненормовані):
матеріали конференції -- суб'єкти освітнього простору -- гуманістична парадигма -- особистісна взаємодія


Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

155
П 86


    Копилов, С. О.
    Культура як парадигма загальної середньої освіти [Текст] / С. О. Копилов // Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - С. 113-117. - Бібліогр.: С. 117 (2 назви)
УДК
РУБ 155


Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 14. Методологія і теорія психології. Вип. 1 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - 353 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Зміст:
Агачева, Ю. А. Інтрагрупова атракця учнів та регулювання внутрішньогрупових взаємин / Ю. А. Агачева. - С .5-17. - Бібліогр.: с. 12-16 (23 назви)
Балахтар, В. В. Соціально-психологічний супровід професіоналізації особистості фахівців з соціальної групи / В. В. Балахтар. - С .17-26. - Бібліогр.: с. 23-25 (13 назв)
Балашов, Е. М. Психологічні особливості рефлексії в навчальній діяльності студентів / Е. М. Балашов. - С .26-44. - Бібліогр.: с. 40-43 (28 назв)
Блохіна, І. О. Феномен інтернет-залежності в сучасному суспільстві / І. О. Блохіна, О. В. Москаленко. - С .45-53. - Бібліогр.: с. 51-52 (7 назв)
Борисюк, А. С. Причини виникнення та особливості перебігу внутрішньоособистісного конфлікту у студентів-медиків / А. С. Борисюк [и др.]. - С .54-66. - Бібліогр.: с. 63-65 (10 назв)
Інші автори: Тимофієва М. П., Павлюк О. І., А. О. Міхєєв
Воропаєв, Є. П. Ненасилие в художественной деятельности / Є. П. Воропаєв. - С .66-75. - Бібліогр.: с. 72-74 (12 назв)
Гарькавець, С. О. Проблема норми та криза соціальної нормативності / С. О. Гарькавець. - С .75-84. - Бібліогр.: с. 81-83 (19 назв)
Гуд, Г. О. Емоційна сфера особистості: теоретико-методологічний аспект дослідження / Г. О. Гуд. - С .84-94. - Бібліогр.: с. 91-93 (11 назв)
Демчук, О. О. Термінологічні аспекти "емпатії" / О. О. Демчук, І. А. Дружиніна. - С .95-102. - Бібліогр.: с. 100-101 (9 назв)
Демчук, О. О. Психологічні особливості особистісних ініціацій підлітка в умовах школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки / О. О. Демчук, В. В. Лазарчук. - С .102-112. - Бібліогр.: с. 110-111 (12 назв)
Завгородня, О. В. Формування методологічних інструментів фасилітації інтеграційних процесів в психології: розвиток ідей Г. О. Балла / О. В. Завгородня. - С .113-122. - Бібліогр.: с. 119-121 (19 назв)
Зливков, В. Л. Психологічні аспекти феномену після правди / В. Л. Зливков. - С .122-131. - Бібліогр.: с. 129-130 (14 назв)
Zlyvkov, V. Using the multidimensional models to the teacher's Authenticity scale adaptation / V. Zlyvkov [и др.]. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 139-140 (7 назв)
Інші автори: Dykhovichniy O., Kruglova N., S. Lukomska, O. Kotukh
Ivashkevych, E. Z. Social intelligtnce ot teachers as a compltx personality neoplasm / E. Z. Ivashkevych. - С .141-152. - Бібліогр.: с. 150-151 (5 назв)
Копилов, С. О. Інтеграційний потенціал категорії культури у сучасній психології / С. О. Копилов. - С .153-165. - Бібліогр.: с. 162-164 (14 назв)
Котух, О. В. Інтегративний підхід до дослідження особливостей становлення автентичності майбутніх психологів / О. В. Котух. - С .165-174. - Бібліогр.: с. 172-174 (13 назв)
Краєва, О. А. Трансформація ідентичності підлітків 13-14 років, репрезентована психологічним факторами, пов'язаними зі самоставлення на етапі перебігу кризи ідентичності / О. А. Краєва. - С .175-186. - Бібліогр.: с. 185 (3 назви)
Лукомська, С. О. Розлади, зумовлені стресом і травмою: інтегративний підхід / С. О. Лукомська. - С .187-198. - Бібліогр.: с. 195-197 (14 назв)
Максименко, С. Д. Досвід реалізації генетико-моделюючого методу в дослідженні психологічних механізмів наукового відкриття (на прикладі історії створення теорії відносності) / С. Д. Максименко, О. В. Губенко. - С .199-209. - Бібліогр.: с. 206-208 (14 назв)
Марусинець, М. М. Феномен "встрати довіри до світу" у дітей, вихованців інституційних закладів опіки / М. М. Марусинець, О. Т. Смук. - С .209-222. - Бібліогр.: с. 219-220 (9 назв)
Мельник, О. В. Психологічні особливості соціальної адаптації учасників бойових дій на Сході України / О. В. Мельник. - С .222-232. - Бібліогр.: с. 230-231 (8 назв)
Мельник, О. В. Психологічне благополуччя як чинник соціальної адаптації учасників АТО / О. В. Мельник, С. О. Лукомська. - С .233-242. - Бібліогр.: с. 240-241 (7 назв)
Папуча, М. В. Теоретико-методологічний аналіз редукційних тенденцій в психології / М. В. Папуча. - С .242-254. - Бібліогр.: с. 253-254 (7 назв)
Пасічник, І. Д. Логіко-психологічна структура ефективності групової проектної діяльності у процесі вивчення іноземної мови / І. Д. Пасічник, В. О. Каламаж. - С .255-265. - Бібліогр.: с. 262-264 (14 назв)
Перепелиця, А. В. Проблема комп'ютерних ігор, як альтернатива реальності / А. В. Перепелиця. - С .265-279. - Бібліогр.: с. 275-278 (23 назви)
Сизко, Г. І. Психологічні бар'єри при взаємодії з людьми з особливими потребами: причини та шляхи подолання / Г. І. Сизко. - С .279-287 : Бібліогр.: с. 285-286 (5 назв)
Степура, Є. В. До проблеми зв'язку оптимізму та авторитаризму / Є. В. Степура. - С .287-297. - Бібліогр.: с. 294-296 (14 назв)
Тавровецька, Н. І. Конструкти життєвої позиції особистості як опірність кризам життя / Н. І. Тавровецька. - С .298-310. - Бібліогр.: с. 306-309 (20 назв)
Тирон, О. М. Короткострокові дружні стосунки як форма міжособистісних контактів у малих неформальних групах / О. М. Тирон. - С .310-321. - Бібліогр.: с. 319-320 (11 назв)
Харченко, Н. А. Формування емоційного середовища дошкільника у науковій спадщині О. В. Запорожця / Н. А. Харченко, Т. О. Чорна. - С .322-329. - Бібліогр.: с. 328 (4 назви)
Черкаська, Є. Ф. Роль емоційної стійкості педагога у сучасних психологічних дослідженнях / Є. Ф. Черкаська. - С .329-341. - Бібліогр.: с. 337-340 (22 назви)
Шевченко, Р. М. Становлення рольових функцій "ділової жінки" у сфері менеджменту / Р. М. Шевченко. - С .341-352. - Бібліогр.: с. 349-351 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Методологія психології -- Теорія психології

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; А., О. Міхєєв; S. Lukomska, O. Kotukh
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(08)
А 43


    Копилов, С. О.
    Інтеграційний потенціал категорії культури у сучасній психології [Текст] / С. О. Копилов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 153-165. - Бібліогр.: с. 162-164 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
логічна модель -- інтеграційний діалог -- культура -- твір -- особистість -- загально психологічні здібності
Анотація: Наріжною методологічною проблемою сучасного психологічного знання є його інтеграція, загальна логічка якої не може полягати ані в уніфікації радикально відмінних і водночас рівною мірою значущих підходів, ані в їх формально-електичному поєднанні. Відтак адекватною формою інтегративних стосунків різних орієнтацій, концепцій тощо є їх діалогічно-творче спілкування на засадничому рівні. Це вимагає передусім окреслення спільного предмета та способу його розгляду, тобто визначення онтологічних та гносеологічних універсалів сучасної доби (сутність атрибутів людського буття й пізнання) як орієнтирів людинознавства. Останні, виступаючі підгрунтям певних психологічних напрямів, суперечать один одному й водночас є потенційно взаємодоповняльними. Відправною універсальною категорією для побудови логічної моделі цих складових зв'язків може бути поняття культури, одне з найпродуктивніших трактувань якого містить філософська концепція В. С. Біблера. У статті на основі цієї концепції культури (як діалогу культур, форми самодетермінації індивіда, покладання "світу вперше" та царини творів) намічено визначення психічного життя та низки провідних категорій психології, яке може стати предметом інтеграційного діалогу. Висунуто припущення, що логіка такого діалогу ("діалогіка" психологічного дослідження та взаємодії різних підходів) має розбудовуватися також як логіка трансдукції (граничного переходу) різних трактувань, логіка їх взаємообгрунтування та логіка парадоксу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 14. Методологія і теорія психології. Вип. 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - 472 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772
    Зміст:
Агачева, Ю. А. Інтрагрупова атракця учнів та регулювання внутрішньо групових взаємин / Ю. А. Агачева. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 12-15 (23 назви)
Акімова, Л. Н. Структурні компоненти психологічної зрілості особистості / Л. Н. Акімова. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 23-25 (13 назв)
Андрушко, Я. С. Дослідження корпоративної культури вищого закладу освіти (на основі кореляційного аналізу) / Я. С. Андрушко. - С .25-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (9 назв)
Балашов, Е. М. Діагностика рефлексивності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності / Е. М. Балашов. - С .35-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (14 назв)
Балахтар, В. В. Соціально-психологічні особливості самоствердження та самовдосконалення як професійно-особистісних новоутворень становлення особистості фахівців з соціальної роботи / В. В. Балахтар. - С .43-54. - Бібліогр.: с. 52-54 (15 назв)
Балахтар, К. С. Креативність як складова професійної компетентності викладача іноземної мови / К. С. Балахтар. - С .54-61. - Бібліогр.: с. 59-61 (17 назв)
Бастун, Н. А. Особливості уявлень реабілітологів про вплив батьківської позиції на ефективність реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи / Н. А. Бастун, І. М. Клещерова. - С .62-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (7 назв)
Блохіна, І. О. До проблеми формування психологічної безпеки особистості у малих групах / І. О. Блохіна, О. В. Москаленко. - С .71-79. - Бібліогр.: с. 76-78 (18 назв)
Вашека, Т. В. Психологічні чинники розвитку хронічної втоми у студентської молоді / Т. В. Вашека, С. В. Тукаєв. - С .79-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (9 назв)
Губенко, О. В. Комплексний підхід до розвитку творчого мислення учнів за допомогою переструктурування гештальту / О. В. Губенко. - С .96-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (11 назв)
Дружиніна, І. А. Соціальне середовище як чинник формування девіантної поведінки у підлітковому віці / І. А. Дружиніна, Л. О. Лях. - С .98-105. - Бібліогр.: с. 103-105 (12 назв)
Єрмакова, Н. О. Нарцисичні прояви сучасної студентської молоді / Н. О. Єрмакова. - С .105-119. - Бібліогр.: с. 116-117 (15 назв)
Завгородня, О. В. Концепція власного життя особи: критерії інтегрованості / О. В. Завгородня. - С .119-128. - Бібліогр.: с. 125-127 (15 назв)
Зливков, В. Л. Наративна ідентичність особистості / В. Л. Зливков. - С .128-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (9 назв)
Зливков, В. Л. Особливості резилентності лікарів-стоматологів / В. Л. Зливков, С. О. Лукомська. - С .137-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (9 назв)
Зливков, В. Л. Міжнародний опитувальник травм (ITQ): адаптація україномовної версії та можливості використання для діагностики комплексного і відтермінованого ПТСР / В. Л. Зливков [и др.]. - С .145-161. - Библиогр.: с. 157-160 (21 назва)
Інші автори: Лукомська С. О., Котух О. В., О. В. Мельник
Іванцевич, В. І. Стресостійкість в структурі особистості школяра / В. І. Іванцевич. - С .161-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (8 назв)
Копилов, С. О. Логіко-методологічні проблеми інтеграції психологічних культур / С. О. Копилов. - С .170-179. - Бібліогр.: с. 177-178 (11 назв)
Котух, О. В. Організація та структура проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності майбутніх психологів / О. В. Котух. - С .179-189. - Бібліогр.: с. 186-188 (12 назв)
Кошель, В. А. Основні суперечності сучасної системи освіти та особистісний розвиток / В. А. Кошель, М. М. Наконечна. - С .189-199. - Бібліогр.: с. 196-198 (12 назв)
Краєва, О. А. Психологічні особливості стану професійної ідентичності медичних працівників під час трансформаційних змін суспільства / О. А. Краєва, Н. В. Романенко. - С .199-210. - Бібліогр.: с. 209 (5 назв)
Кузікова, С. Б. Особливості соціально-психологічної адаптації та самооцінка раціональної поведінки в конфлікті майбутніх педагогів / С. Б. Кузікова, С. В. Пухно. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 217-219 (14 назв)
Лукомська, С. О. Психосоціальні ресурси онкологічних хворих / С. О. Лукомська. - С .220-230. - Бібліогр.: с. 229-230 (6 назв)
Луньов, В. Є. Ефективність компланс-терапії як засобу корекції батьківських настановлень щодо дітей із вадами розвитку / В. Є. Луньов, Я. В. Фесенко. - С .231-237. - Бібліогр.: с. 236 (5 назв)
Марусинець, М. М. Комунікативно-регулятивна складова резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими / М. М. Марусинець, О. Т. Шевченко. - С .237-246. - Бібліогр.: с. 244-245 (9 назв)
Марциняк-Дорош, О. М. Особливості психологічної корекції порушень харчової поведінки у юнаків із надлишковою масою тіла / О. М. Марциняк-Дорош. - С .246-255 : Бібліогр.: с. 254-255 (7 назв)
Мотрук, Т. О. Особливості психосоматичних порушень у викладачів ВНЗ та вчителів ЗОШ: аналіз результатів експериментального дослідження / Т. О. Мотрук, К. М. Пасько. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (4 назви)
Папуча, М. В. Психологічні механізми становлення особистості / М. В. Папуча. - С .266-277. - Бібліогр.: с. 275-276 (13 назв)
Перепелиця, А. В. Значення особистісних якостей в досягненні успіхів серед спортсменів різних видів спорту / А. В. Перепелиця, Є. О. Фокіна. - С .277-286. - Бібліогр.: с. 285 (8 назв)
Примачок, Л. Л. Шляхи актуалізації професійного зростання майбутнього фахівця з фізичної реабілітації / Л. Л. Примачок. - С .286-299. - Бібліогр.: с. 296-297 (11 назв)
Ростомова, Л. М. Інтереси дітей розлучених батьків / Л. М. Ростомова. - С .299-308. - Бібліогр.: с. 307-308 (8 назв)
Свідерська, О. І. Соціально-психологічні особливості формування політичних вподобань у віртуальному середовищі: теоретико-методологічний аналіз / О. І. Свідерська. - С .308-316. - Бібліогр.: с. 315 (4 назви)
Сизко, Г. І. Науково-теоретичне дослідження проблеми психологічної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання / Г. І. Сизко. - С .316-326. - Бібліогр. с. 323-325 (11 назв)
Скоростецька, Н. В. Поняття соціального інтелекту в роботах сучасних зарубіжних дослідників 1979-2019 років / Н. В. Скоростецька. - С .327-337. - Бібліогр.: 335-336 (12 назв)
Степура, Є. В. Проблема позитивних рис особистості / Є. В. Степура. - С .337-347. - Библиогр.: с. 344-346 (24 назви)
Стовбун, О. А. До теоретичного аналізу процесів становлення професійної ідентичності працюючих студентів вищого технічного закладу освіти / О. А. Стовбун. - С .348-356. - Библиогр.: с. 354-355 (10 назв)
Фесенко, Я. В. Батьківські настановлення щодо дітей із мовленнєвими проблемами / Я. В. Фесенко. - С .356-363. - Бібліогр. с. 362-363 (5 назв)
Харченко, Н. А. Образ Я майбутніх психологів: теоретико-емпіричний аналіз / Н. А. Харченко, А. В. Парфенюк. - С .363-370. - Бібліогр. с. 369 (4 назви)
Хворова, Г. М. Дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом / Г. М. Хворова. - С .370-380. - 377-379 (16 назв)
Хворова, Г. М. Психологічні особливості комплаєнтності батьків дітей із вадами мовленнєвого розвитку / Г. М. Хворова, Я. В. Фесенко. - С .380-388. - Бібліогр. с. 377-379 (16 назв)
Хохліна, О. П. Проблема змісту особистості як базової категорії психології / О. П. Хохліна. - С .388-397. - Бібліогр. с. 395-396 (5 назв)
Черкаська, Є. Ф. Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності / Є. Ф. Черкаська. - С .397-404. - Бібліогр. с. 402-404 (20 назв)
Чорна, І. М. Психоаналіз основних чинників появи девіацій у поведінці підлітка / І. М. Чорна. - С .405-415. - Бібліогр. с. 414 (5 назв)
Чорна, І. М. Етіологія поведінкових відхилень / І. М. Чорна. - С .426-436. - Бібліогр.: с. 435 (6 назв)
Шейко, А. О. Психологічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні / А. О. Шейко. - С .437-443. - Бібліогр.: с. 442 (5 назв)
Яковицька, Л. С. Дослідження впливу рівня самооцінки на ступінь стресостійкості студентів-психологів / Л. С. Яковицька. - С .443-452. - Бібліогр.: с. 449-451 (13 назв)
Zlyvkov, V. Communication-centered view on teacher's authentic and critical leaderships / V. Zlyvkov, S. Lukomska, O. Kotukh. - С .452-460. - Бібліогр.: с. 458-459 (11 назв)
Krylova-Grek, Yu. Psycholinguistic peculiarities of translation of semantic units in information space / Yu. Krylova-Grek. - С .461-471. - Бібліогр.: с. 469-470 (19 назв)
Чорна, І. М. Методика підготовки та проведення діагностико-корекційної бесіди з підлітком схильним до девіації / І. М. Чорна. - С .416-426. - Бібліогр.: С. 424 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Методологія психології -- Теорія психології

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; О., В. Мельник
Свободных экз. нет

15(08)
А 43


    Копилов, С. О.
    Логіко-методологічні проблеми інтеграції психологічних культур [Текст] / С. О. Копилов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 170-179. - Бібліогр.: с. 177-178 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
логічна модель інтеграції -- психологічна культура -- інтеграційний діалог
Анотація: Труднощі інтеграції психологічного знання великою мірою зумовлені відсутністю релевантної загально-логічної моделі сполучення його компонентів та аспектів, зокрема на рівні цілісних систем (підходів) як унікальних психологічних культур. Ця модель має на онтологічному рівні відображати надскладні внутрішньо-психічні відношення та стосунки психіки з непсихічною дійсністю, а на методологічному - відповідні відношення між підходами, кожен з яких акцентує певне начало (атрибут) психічного життя та певний спосіб його дослідження. У статті розвинуто припущення, що ці реалізовані чи можливі стосунки можуть бути описані у термінах "групи логічних перетворень" (В. С. Біблер) - логіки парадоксу, логіки начала буття і мислення, логіки трансдукції (граничного переходу) та логіки діалогу. З цих позицій окреслено методику й напрями аналізу відношень між логічними осередками провідних систем новітньої психології, а відтак - шляхи її інтеграційного діалогу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ


15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - 498 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Афанасенко, В. І. Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .8-18. - Бібліогр.: с. 16-17 (18 назв)
Березіна, О. О. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій / О. О. Березіна. - С .19-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (4 назви)
Блискун, О. О. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти / О. О. Блискун. - С .26-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Брисковська, О. М. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання / О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .38-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (14 назв)
Бугайова, Н. М. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини / Н. М. Бугайова. - С .49-59. - Бібліогр.: с. 57-59 (17 назв)
Вернік, О. Л. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття / О. Л. Вернік. - С .60-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (16 назв)
Гаврилькевич, В. К. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина" / В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. - С .70-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (7 назв)
Гейко, Є. В. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості" / Є. В. Гейко. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (6 назв)
Дерев'янко, Н. З. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. З. Дерев'янко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Доценко, Л. В. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів / Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (9 назв)
Дригус, М. Т. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
Іванцанич, В. В. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді / В. В. Іванцанич. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (16 назв)
Калашникова, Л. В. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки / Л. В. Калашникова. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Кириленко, В. Г. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді / В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. - С .134-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (10 назв)
Коваленко, А. Б. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів / А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (14 назв)
Копилов, С. О. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання / С. О. Копилов. - С .157-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
Афанасенко, В. І. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 185-187 (15 назв)
Купрєєва, О. І. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купрєєва. - С .189-201. - Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
Мамчур, І. В. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності / І. В. Мамчур. - С .202-209. - Бібліогр.: с. 208-209 (6 назв)
Марусинець, М. М. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження / М. М. Марусинець, Є. В. Губська. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 218-220 (11 назв)
Мельник, О. А. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції / О. А. Мельник. - С .221-229. - Бібліогр.: с. 229 (6 назв)
Мул, С. А. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності / С. А. Мул. - С .230-238. - Бібліогр.: с. 237 (11 назв)
Мусіяка, Н. І. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання / Н. І. Мусіяка. - С .239-247. - Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
Петяк, О. В. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю / О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (12 назв)
Ортікова, Н. В. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (13 назв)
Павелків, В. Р. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці / В. Р. Павелків. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-277 (15 назв)
Палько, Т. В. Професійний стрес: причини та наслідки / Т. В. Палько. - С .278-284. - Бібліогр.: с. 282-284 (23 назви)
Пенькова, О. І. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність / О. І. Пенькова. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 290-291 (23 назви)
Петяк, О. В. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах / О. В. Петяк, Т. В. Комар. - С .293-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (14 назв)
Побокіна, Г. М. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості / Г. М. Побокіна. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (8 назв)
Сердюк, Л. З. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні / Л. З. Сердюк. - С .312-325. - Бібліогр.: с. 321-324 (39 назв)
Стрижак, А. Є. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність / А. Є. Стрижак. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (28 назв)
Солодчук, С. Є. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології / С. Є. Солодчук. - С .339-348. - Бібліогр.: с. 346-348 (21 назва)
Толмачевська, В. О. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням / В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. - С .349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (15 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .360-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (6 назв)
Туз, Л. Г. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації / Л. Г. Туз. - С .370-380. - Бібліогр.: с. 379 (8 назв)
Турбан, В. В. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом / В. В. Турбан. - С .381-396. - Бібліогр.: с. 393-395 (14 назв)
Турбан, В. В. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття / В. В. Турбан. - С .397-405. - Бібліогр.: с. 404 (5 назв)
Чайка, Г. В. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості / Г. В. Чайка. - С .406-415. - Бібліогр.: с. 412-414 (20 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених / Ю. М. Широбоков. - С .416-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (18 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .428-435. - Бібліогр.: с. 433-436 (13 назв)
Поклад, І. М. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування / І. М. Поклад. - С .436-446. - Бібліогр.: с. 445-446 (12 назв)
Яценко, Т. С. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки / Т. С. Яценко. - С .447-489. - Бібліогр.: с. 485-488 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Копилов, С. О.
    Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання [Текст] / С. О. Копилов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 157-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
системний синтез -- діалогічне спілкування -- модель -- твір культури -- взаємовизначення -- трансдуктивний перехід -- психологічна система
Анотація: У статті розглядаються ключові логіко-методологічні проблеми інтеграції психологічного знання, зокрема різні уявлення про шляхи та логічні форми сполучення альтернативних підходів (орієнтацій) новітньої психології. Співставляються дві впливових парадигми такого сполучення - системний синтез (зокрема у варіанті, розробленому Г.О. Балом) та концепція діалогу культур ("діалогіки" культури) В.С. Біблера та його послідовників. Автор обгрунтовує й конкретизує можливість їх продуктивної взаємодії, взаємовизначення. Зокрема, окреслюється граничний перехід, взаємообгрунтування двох трактувань "одиниці" знаннєвого продукту - як моделюючої системи (моделі) за Баллом, утвореної шляхом синтезу різноманітних об'єктів, та як твору (тексту) культури, що є осередком (опредмеченою цілісною формою) діалогічного спілкування істотно відмінних "індивідуально-всезагальних" способів (культур) розуміння та творення світу й, зокрема, предмета науково-психологічного дослідження. Намічено деякі риси жанрово-композиційної форми наукового твору, орієнтованого на одночасну реалізацію ідей моделі та твору культури в їх взаємовизначенні. Визначено передумови та шляхи застосування розробленої методологічної моделі взаємопокладання стратегій системного синтезу та діалогу культур до ретроспективного й перспективного інтеграційного осмислення стосунків між провідними психологічними орієнтаціями ХХ - початку ХХІ ст.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


   159.9.072
   Т 33


   
    Теоретико-методологічний інструментарій інтеграції психологічного знання в контексті наукових вимог і стандартів ЄС [Электронный ресурс] : монографія / О. В. Завгородня, В. Л. Зливков, С. О. Копилов, О. В. Котух, О. А, Краєва, С. О. Лукомська, В. О. Мєдінцев, Є. В. Степура, В. П. Чудакова, В. В. Депутат ; за наук. ред. О. В. Завгородньої. - https://lib.iitta.gov.ua/737222/. - Київ : [б. в.], 2023. - 288 с. - ISBN ISBN 978-617-7745-26-5 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Експериментальна психологія--Наукове видання
Кл.слова (ненормовані):
експериментальна психологія
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Завгородня, Олена Василівна; Зливков , Валерій Лаврентійович; Копилов, С. О.; Котух, О. В.; Завгородня, Олена Василівна \наук. ред.\
Свободных экз. нет