159.923.2:331.54:159.9-051
П 78


    Пророк, Наталія Василівна.
    Психологічні основи професійного розвитку практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Пророк Наталія Василівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 458 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 408-458. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійний розвиток--Практичний психолог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ -- САМОВдосконалення -- неперервна освіта -- освітньо-професійна задача
Анотація: В роботі розроблено концептуальну психологічну модель практичного психолога. Здійснено дослідження індивідуально-психологічних властивостей практичних психологів, які перебувають на різних етапах професіогенезу. Досліджено особливості уявлень практичних психологів про професійне самовдосконалення. Визначено критерії психологічної готовності до професійного самовдосконалення у системі неперервної освіти. Досліджено процес прийняття освітньо-професійної задачі, вбудованої у професійну діяльність, як механізм професійного розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.955:159.942]:331(043.5)
К 88


    Куценко, Яна Миколаївна.
    Емоційний інтелект як чинник психологічної готовностідо соціономічних професій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Куценко Я.М. ; наук. кер. Т. В. Говорун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 238 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 210-238. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емоційний інтелект--Психологічна готовність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- психологічна готовність -- професійна діяльність -- соціономічні професії -- майбутні фахівці -- формувальний експеримент
Анотація: В роботі проведено теоретичний аналіз психолого-педагогічних джерел та визначено концептуальні підходи до вивчення проблеми. Визначено та обґрунтовано критерії, показники та рівні сформованості складових психологічної готовності до соціономічних професій у майбутніх спеціалістів (лікарів, психологів та педагогів). Дослідити рівні розвитку емоційного інтелекту і складових психологічної готовності в різних групах досліджуваних і проведено порівняльний аналіз цих особливостей в даних групах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(06)
П 86


   
    Психологічний часопис [Текст] : збірник наукових праць. № 2 (2) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. С. Д. Максименко . - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - 120 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-189-358-9 : 8.00 грн.
    Зміст:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Рецепція проблеми творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов / Н. І. Антюхова. - С .4-9. - Бібліогр.: с. 9 (12 назв)
Ботіна, Л. Й. До проблеми трансформації форм і способів усної презентації своїх досліджень психологами-науковцями в умовах інформаційного суспільства / Л. Й. Ботіна. - С .10-15. - Бібліогр.: с. 15 (7 назв)
Виноградна, Олена Володимирівна. Особливості використання новітніх інформаційних технологій в психологічному консультувані / О. В. Виноградна. - С .16-23. - Бібліогр.: с. 22 (8 назв)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Роль світоглядних орієнтацій особистості та образу "Я" у самотворення особистості / Н. Д. Володарська. - С .24-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (12 назв)
Гріньова, О. М. Психологічні аспекти дослідження феномена проектування життєвого шляху особистості / О. М. Гріньова. - С .30-35. - Бібліогр.: с. 34-35 (18 назв)
Дембицька, Наталія Миколаївна. Метафоричні моделі особистої власності в економічній свідомості підлітків / Н. М. Дембицька. - С .36-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (9 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Потенціал методів письмового інтерв'ювання для дослідження ціннісних аспектів свідомості / О. О. Зарецька. - С .42-48. - Бібліогр.: с. 47-48 (11 назв)
Кондратенко, Лариса Олександрівна. Роль психологічної культури вчителя у подоланні шкільної неуспішності учнів / Л. О. Кондратенко. - С .49-55. - Бібліогр.: с. 53-54 (19 назв)
Костюченко, Е. В. Психотехники сенсорно-перцептивной активизации / Е. В. Костюченко. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (24 назви)
Максименко, Сергій Дмитрович. Переживание как категориальная основа современной общей и медицинской психологии / С. Д. Максименко. - С .65-70. - Бібліогр.: с. 70 (12 назв)
Манилова, Лідія Михайлівна. Діти з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти / Л. М. Манилова. - С .71-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (21 назва)
Музичук, О. О. Особливості становлення провідних напрямків дослідження в українській психології середини ХХ ст. у одеському та харківському наукових осередках / О. О. Музичук. - С .77-83. - Бібліогр.: с. 82 (14 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Індивідуально-психологічні властивості та прагнення до професійного самовдосконалення як внутрішні чинники професійного розвитку / Н. В. Пророк. - С .84-91. - Бібліогр.: с. 90 (6 назв)
Серьогін, Юрій Володимирович. Психокорекція мовних розладів у дітей, що страждають на дитячий церебральний параліч / Ю. В. Серьогін. - С .92-99. - Бібліогр.: с. 98-99 (6 назв)
Царенко, Л. Г. Українські традиційні моделі здоров'я / Л. Г. Царенко. - С .100-113. - Бібліогр.: с. 112 (13 назв) : табл.
Чекстере, Оксана Юріївна. Особливості поведінки та взаємин дітей у сучасному суспільстві / О. Ю. Чекстере. - С .114-119. - Бібліогр.: с. 119 (6 назв) : табл.
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
загальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(06)
П 86


    Пророк, Наталія Василівна.
    Індивідуально-психологічні властивості та прагнення до професійного самовдосконалення як внутрішні чинники професійного розвитку [Текст] / Н. В. Пророк // Психологічний часопис : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 84-91. - Бібліогр.: с. 90 (6 назв) . - ISBN 978-966-189-358-9
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- етапи професіогенезу -- професійне самовдосконалення -- професійна успішність -- професійний досвід -- комунікативна поведінка
Анотація: Представлено результати дослідження таких чинників професійного розвитку практичного психолога, як професійно значущі індивідуально-психологічні властивості та прагення до професійного самовдосконалення. Проаналізовано індивідуально-психологічні властивості практичних психологів, які перебувають на різних етапах професіогенезу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(06)
Д 70


   
    Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах [Текст] : збірник наукових статей / За ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, О. В. Креденцер, Ю. Горбанюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Ін-т Наук про Родину і Працю Соціальну Католицького Ун-ту Любліна Яна Павла ІІ. - Київ-Люблін : Логос, 2016. - 147 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-171-987-2 : 10.00 грн.
    Зміст:
Говорун, Тамара Василівна. Провісники девіантної поведінки дітей та підлітків / Т. В. Говорун. - С .12-18. - Бібліогр.: с. 17 (11 назв)
Кл.слова: девіантна поведінка, показники загрози, дисфункціональна сім'я
Карамушка, Людмила Миколаївна. Ставлення персоналу до змін та творчий потенціал організації як психологічні детермінанти розвитку організаційної культури закладів освіти / Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко, О. В. Креденцер, В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук. - С .40-49. - Бібліогр.: с. 46-47 (22 назви) : табл.
Кл.слова: організаційна культура, ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ, заклади освіти
Карамушка, Людмила Миколаївна. Лідерство в організації: гуманістична парадигма / Л. М. Карамушка, Т. Г. Фелькель. - С .49-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (24 назви)
Кл.слова: ЛІДЕРСТВО
Кокун, Олег Матвійович. Проблема професійного самоздійснення особистості в умовах соціально-економічних перетворень / О. М. Кокун. - С .56-62. - Бібліогр.: с. 61 (11 назв)
Кл.слова: професійне самоздійснення, професійне становлення, фахівці
Креденцер, Оксана Валеріївна. Підприємницька активність персоналу освітніх організацій: теоретична модель та емпіричне дослідження / О. В. Креденцер. - С .62-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (18 назв) : табл.
Кл.слова: внутрішньоорганізаційне підприємництво, підприємницька активність, персонал освітніх організацій
Луньов, В. Є. Психологія порубіжжя: етно-національні виміри свідомості громадян України / В. Є. Луньов. - С .75-84. - Бібліогр.: с. 82-83 (16 назв) : рис.
Кл.слова: етнічна ідентичність, жителі АТО, вимушені переселенці
Максименко, Сергій Дмитрович. Експериментально-генетичний метод проектування психологічних новоутворень / С. Д. Максименко . - С .84-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (8 назв)
Кл.слова: вищі психічні функції, генетична психологія, експерементально-генетичний метод
Мельничук, Тетяна Іванівна. Психологічні закономірності формування економічних відносин у молодого подружжя / Т. І. Мельничук. - С .92-97. - Бібліогр.: с.96-97 (13 назв)
Кл.слова: молода сім'я, економічні відносини у молодого подружжя, функції сім'ї
Москаленко, Валентина Володимирівна. Соціально-психологічне забазпечення економічної соціалізації особистості / В. В. Москаленко. - С .98-104. - Бібліогр.: с. 103-104 (6 назв)
Кл.слова: економічна соціалізація, соціально-психологічне забезпечення, особистість
Пророк, Наталія Василівна. Психологічні особливості роботи вчителя початкової школи з дітьми, постраждалими внаслідок бойових дій / Н. В. Пророк, Л. О. Кондратенко. - С .105-110. - Бібліогр.: с. 109 (23 назв)
Кл.слова: посттравматичні стресові розлади, розлади адаптації, гібридна війна
Слободяник, Наталія Володимирівна. Особистісний розвиток сучасної молоді у нових вимірах освітнього простору / Н. В. Слободяник. - С .111-117. - Бібліогр.: с. 116-117 (10 назв)
Кл.слова: освіта, освітній простір, особистісний розвиток
Терещенко, Кіра Володимирівна. Толерантність персоналу інноваційних і традиційних закладів освіти / К. В. Терещенко. - С .118-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (15 назви) : табл.
Кл.слова: толерантність, персонал освітніх закладів, традиційні заклади освіти
Турбан, Вікторія Вікторівна. Експерементальне дослідження розв'язання моральних ділем / В. В. Турбан. - С .124-132. - Бібліогр.: с. 131 (9 назв) : табл.
Кл.слова: етика, мораль, етична свідомість
Чепелєва, Наталія Василівна. Дослідження самопроектування особистості у дискурсивному просторі / Н. В. Чепелєва. - С .132-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (15 назв)
Кл.слова: постнекласична психологія, самопроектування особистості, наратив
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
актуальні проблеми психології -- сучасні соціально-політичні умови -- Україна -- Європейський союз

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Креденцер, Оксана Валеріївна \ред.\; Горбанюк, Ю.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(06)
Д 70


    Пророк, Наталія Василівна.
    Психологічні особливості роботи вчителя початкової школи з дітьми, постраждалими внаслідок бойових дій [Текст] / Н. В. Пророк, Л. О. Кондратенко // Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах : Збірник наукових статей / За ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, О. В. Креденцер, Ю. Горбанюк. - Київ-Люблін : Логос, 2016. - С. 105-110. - Бібліогр.: с. 109 (23 назв)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
посттравматичні стресові розлади -- розлади адаптації -- гібридна війна
Анотація: У статті на основі проведеного тестування вчителів за Місісіпською шкалою висловлено припущення, що складності, які зараз виникають в процесі навчання дітей, які пережили стрес викликані не тільки особливостями учнів з ПТСР, але й тим, що у більшості вчителів можна фіксувати розлади адаптації, які поєднують ознаки наслідків комулятивного, вторинного і травмівного стресів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Креденцер, Оксана Валеріївна \ред.\; Горбанюк, Ю.; Кондратенко, Лариса Олександрівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


371.015
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - 774 с. - ISSN 2072-4772. - 40.00 грн.
    Зміст:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології / Н. І. Антюхова. - С .8-21. - Бібліогр.: с. 19-20 (16 назв)
Башмакова, Олена Владиславівна. Психотерапія як екзистенціальний вибір / О. В. Башмакова. - С .22-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (17 назв)
Бугерко, Ярослава Миколаївна. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді / Я. М. Бугерко. - С .34-44. - Бібліогр.: с. 42-43 (10 назв)
Вишньовський, В. В. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги / В. В. Вишньовський. - С .45-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (12 назв)
Герман, Л. В. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців / Л. В. Герман. - С .56-65. - Бібліогр.: с. 64 (9 назв)
Горобець, І. А. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента / І. А. Горобець. - С .66-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (4 назви)
Громова, Наталія михайлівна. Психологічні особливості установки на критичне мислення / Н. М. Громова. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 86-87 (9 назв)
Гура, Т. В. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті / Т. В. Гура. - С .88-99. - Бібліогр.: с. 96-97 (13 назв)
Демиденко, А. М. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі / А. М. Демиденко. - С .99-110. - Бібліогр.: с. 108 (14 назв)
Дзюба, Т. М. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості / Т. М. Дзюба. - С .110-119. - Бібліогр.: с. 118-119 (18 назв)
Дмитришин, Б. Я. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей / Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. - С .120-133. - Бібліогр.: с. 130-131 (18 назв)
Дмитріюк, Н. С. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори / Н. С. Дмитріюк. - С .133-144. - Бібліогр.: с. 142 (6 назв)
Добренко, Ф. А. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків / Ф. А. Добренко. - С .144-154. - Бібліогр.: с. 153 (5 назв)
Ільїна, О. М. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови / О. М. Ільїна. - С .155-163. - Бібліогр.: с. 162 (10 назв)
Каменська, Наталія Леонідівна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів / Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. - С .163-171. - Бібліогр.: с. 170-171 (4 назви)
Капідінова, С. Б. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації / С. Б. Капідінова. - С .172-183. - Бібліогр.: с. 182 (9 назв)
Католик, Галина Вікторівна. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти / Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. - С .184-198. - Бібліогр.: с. 195-197 (29 назв)
Клибанівська, Тетяна Миколаївна. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами / Т. М. Клибанівська. - С .199-208. - Бібліогр.: с. 207 (10 назв)
Коваленко, О. Г. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку / О. Г. Коваленко. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 216 (8 назв)
Коняєва, Лілія Дмитрівна. Особливості творчих здібностей молодших школярів / Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. - С .217-228. - Бібліогр.: с. 226 (13 назв)
Кормишев, М. В. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості / М. В. Кормишев. - С .228-239. - Бібліогр.: с. 235-237 (22 назви)
Корнієнко, В. В. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації / В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. - С .239-249. - Бібліогр.: с. 245-246 (21 назва)
Корнієнко, О. В. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка / О. В. Корнієнко. - С .249-259. - Бібліогр.: с. 255-256 (17 назв)
Кузнецова, С. В. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога / С. В. Кузнецова. - С .259-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (11 назв)
Культенко, В. П. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ / В. П. Культенко. - С .267-278. - Бібліогр.: с. 274-275 (28 назв)
Лапчук, В. С. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ / В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. - С .278-288. - Бібліогр.: с. 286 (10 назв)
Лимар, Леся Володимирівна. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей / Л. В. Лимар, К. О. Моруга. - С .288-296. - Бібліогр.: с. 294 (7 назв)
Мадінова, Ю. І. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості / Ю. І. Мадінова. - С .296-315. - Бібліогр.: с. 312-313 (15 назв)
Мельничук, М. М. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента / М. М. Мельничук. - С .315-323. - Бібліогр.: с. 322 (7 назв)
Михайлюк, І. В. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога / І. В. Михайлюк. - С .323-336. - Бібліогр.: с. 332-333 (26 назв)
Мосьпан, М. О. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності / М. О. Мосьпан. - С .336-344. - Бібліогр.: с. 343 (3 назви)
Мул, Сергій Анатолійович. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів / С. А. Мул. - С .344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
Одинцова, Г. Ю. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста / Г. Ю. Одинцова. - С .353-364. - Бібліогр.: с. 362 (15 назв)
Омельченко, Л. М. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Л. М. Омельченко. - С .364-372. - Бібліогр.: с. 371 (7 назв)
Островська, Катерина Олексіївна . Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку / К. О. Островська. - С .372-383. - Бібліогр.: с. 382 (6 назв)
Отчич, С. В. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті / С. В. Отчич. - С .383-394. - Бібліогр.: с. 392 (9 назв)
Паламар, А. С. Структурні складові технічних здібностей / А. С. Паламар. - С .394-403. - Бібліогр.: с. 402 (8 назв)
Паламар, Олена Михайлівна. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога / О. М. Паламар. - С .403-415. - Бібліогр.: с. 412-413 (17 назв)
Пастух, Людмила Василівна. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти / Л. В. Пастух. - С .415-427. - Бібліогр.: с. 423-425 (20 назв)
Перегончук, Н. В. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога / Н. В. Перегончук. - С .427-436. - Бібліогр.: с. 434-435 (10 назв)
Петренко, О. В. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів / О. В. Петренко. - С .436-451. - Бібліогр.: с. 447-448 (18 назв)
Подкоритова, Лариса Олександрівна. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери / Л. О. Подкоритова. - С .451-460. - Бібліогр.: с. 458-459 (11 назв)
Пророк, М. В. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога / М. В. Пророк. - С .460-471. - Бібліогр.: с. 469-470 (9 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій / Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. - С .471-482. - Бібліогр.: с. 480-481 (6 назв)
Помиткіна, Л. В. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів / Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. - С .482-492. - Бібліогр.: с. 490-491 (11 назв)
Просандєєва, Л. Є. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів / Л. Є. Просандєєва. - С .492-502. - Бібліогр.: с. 500 (9 назв)
Пушкарська, Л. П. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху / Л. П. Пушкарська. - С .502-511. - Бібліогр.: с. 509 (11 назв)
Рєпка, А. О. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності / А. О. Рєпка. - С .511-519. - Бібліогр.: с. 517-518 (17 назв)
Рудюк, Олег Володимирович. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття / О. В. Рудюк. - С .520-532. - Бібліогр.: с. 530 (14 назв)
Тарасенко, А. І. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів / А. І. Тарасенко. - С .532-542. - Бібліогр.: с. 540-541 (9 назв)
Тітова, Т. Є. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів / Т. Є. Тітова. - С .542-552. - Бібліогр.: с. 550 (10 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Теорії девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .552-563. - Бібліогр.: с. 560-561 (20 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю / В. В. Турбан. - С .563-575. - Бібліогр.: с. 574 (10 назв)
Слободяник, Наталія Володимирівна. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості / Н. В. Слободяник. - С .575-588. - Бібліогр.: с. 585-586 (9 назв)
Філоненко, М. М. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря / М. М. Філоненко. - С .588-597. - Бібліогр.: с. 595-596 (6 назв)
Fesenko, R. S. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content / R. S. Fesenko. - С .597-607. - Бібліогр.: с. 605 (16 назв)
Царькова, О. В. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами / О. В. Царькова. - С .607-616. - Бібліогр.: с. 614 (10 назв)
Чанцева-Коваленко, О. М. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства / О. М. Чанцева-Коваленко. - С .616-626. - Бібліогр.: с. 624 (11 назв)
Черкаський, А. В. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів / А. В. Черкаський. - С .634-645. - Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
Шамне, Анжеліка Володимирівна. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку / А. В. Шамне. - С .634-645. - Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
Шапаренко, Ю. В. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків / Ю. В. Шапаренко. - С .645-655. - Бібліогр.: с. 653 (6 назв)
Шевчук, І. В. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя / І. В. Шевчук. - С .655-663. - Бібліогр.: с. 661-662 (8 назв)
Шелег, Л. С. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості / Л. С. Шелег. - С .663-674. - Бібліогр.: с. 671 (13 назв)
Шишак, Ольга Ігорівна. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок) / О. І. Шишак, Н. В. Старик. - С .674-683. - Бібліогр.: с. 681 (10 назв)
Шопіна, Марина Олександрівна. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти / М. О. Шопіна. - С .683-691. - Бібліогр.: с. 689-690 (8 назв)
Щербан, Г. В. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач / Г. В. Щербан. - С .691-703. - Бібліогр.: с. 702 (6 назв)
Яковлева, Н. Ю. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення / Н. Ю. Яковлева. - С .703-712. - Бібліогр.: с. 710 (11 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості / Т. М. Яблонська. - С .712-721. - Бібліогр.: с. 720 (8 назв)
Якимчук, І. П. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків / І. П. Якимчук. - С .721-732. - Бібліогр.: с. 730 (12 назв)
Ятчук, М. С. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання / М. С. Ятчук. - С .732-742. - Бібліогр.: с. 739-740 (12 назв)
Жидецька, С. В. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта / С. В. Жидецька. - С .742-750. - Бібліогр.: с. 748-749 (8 назв)
Kostiuk, O. V. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization / O. V. Kostiuk. - С .750-760. - Бібліогр.: с. 758-759 (5 назв)
Lunov, V. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality / V. Lunov, O. Rygel. - С .760-774. - Бібліогр.: с. 772 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пророк, Наталія Василівна.
    Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій [Текст] / Н. В. Пророк, Я. М. Куценко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 471-482. - Бібліогр.: с. 480-481 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- соціальний інтелект -- активність -- рефлексія -- мотивація -- саморозвиток -- психологічна готовність -- соціономічні професії -- професійна перспектива
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження взаємозв'язку між здібностями емоційного інтелекту та складовими психологічної готовності до соціономічних професій і відмінностей між особливостями емоційного інтелекту і психологічної готовності в різних групах досліджуваних.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Куценко, Яна Миколаївна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)


371.015
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - 483 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови / Н. І. Антюхова. - С .6-17. - Бібліогр.: с. 14-15 (11 назв)
Бевз, Галина Михайлівна. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу? / Г. М. Бевз. - С .17-26. - Бібліогр.: с. 25 (5 назв) : табл.
Безверхий, О. С. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз / О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. - С .26-36. - Бібліогр.: с. 33-34 (21 назва) : табл.
Білінська, О. О. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології / О. О. Білінська, М. В. Черпак. - С .36-47. - Бібліогр.: с. 44-45 (22 назви)
Волошина, В. О. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії / В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. - С .47-58. - Бібліогр.: с. 56 (11 назв)
Гільман, А. Ю. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді / А. Ю. Гільман. - С .58-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
Грабовська, С. К. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації" / С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. - С .69-81. - Бібліогр.: с. 79-80 (4 назви) : рис.
Грединарова, О. М. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання / О. М. Грединарова. - С .81-101. - Бібліогр.: с. 99-100 (11 назв)
Григор'єва, Яна Генадіївна. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології / Я. Г. Григор'єва. - С .101-110. - Бібліогр.: с. 107-108 (15 назв)
Гуменюк, Галина Вадимівна. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини / Г. В. Гуменюк. - С .110-120. - Бібліогр.: с. 118-119 (14 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України / І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. - С .120-131. - Бібліогр.: с. 129 (8 назв)
Жеребцов, С. Н. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания / С. Н. Жеребцов. - С .131-145. - Бібліогр.: с. 141-143 (27 назв)
Zubiashvily, I. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect / I. Zubiashvily. - С .145-161. - Бібліогр.: с. 158-159 (24 назви)
Івашкевич, І. В. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця / І. В. Івашкевич. - С .161-173. - Бібліогр.: с. 170-171 (14 назв)
Івашкевич, Е. З. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .173-186. - Бібліогр.: с. 185 (7 назв)
Каплуненко, Я. Ю. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA" / Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. - С .186-208. - Бібліогр.: с. 206-207 (6 назв)
Ковальчук, Зоряна Ярославівна. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій / З. Я. Ковальчук. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 215 (7 назв)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці / Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. - С .217-226. - Бібліогр.: с. 223-224 (14 назв)
Кулеша, Н. П. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі / Н. П. Кулеша. - С .226-234. - Бібліогр.: с. 233 (5 назв)
Кухарчук, О. В. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців / О. В. Кухарчук. - С .234-243. - Бібліогр.: с. 241 (7 назв)
Кордонець, В. В. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери / В. В. Кордонець. - С .243-251. - Бібліогр.: с. 249 (7 назв)
Норчук, Ю. В. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми / Ю. В. Норчук. - С .251-264. - Бібліогр.: с. 261 (11 назв) : табл.
Мар'яненко, Ліана Василівна. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності / Л. В. Мар'яненко. - С .264-275. - Бібліогр.: с. 272-273 (15 назв)
Мельничук, М. М. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу / М. М. Мельничук. - С .275-286. - Бібліогр.: с. 284-285 (7 назв)
Михайлюк, І. В. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів / І. В. Михайлюк. - С .286-295. - Бібліогр.: с. 293-294 (12 назв)
Панасенко, М. Ю. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор / М. Ю. Панасенко. - С .295-306. - Бібліогр.: с. 303-304 (13 назв) : табл.
Перегончук, Н. В. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів / Н. В. Перегончук. - С .306-315. - Бібліогр.: с. 313 (10 назв)
Пода, Т. О. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології / Т. О. Пода. - С .315-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (13 назв)
Полухіна, М. П. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів / М. П. Полухіна. - С .330-339. - Бібліогр.: с. 337 (9 назв)
Павлюк, Т. Г. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі / Т. Г. Павлюк. - С .339-351. - Бібліогр.: с. 348-349 (10 назв)
Потапчук, Н. Д. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .351-363. - Бібліогр.: с. 360-361 (17 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів / С. А. Мул. - С .344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
Проскурняк, Ольга Петрівна. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки / О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. - С .374-386. - Бібліогр.: с. 384-385 (11 назв)
Російчук, Т. А. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта / Т. А. Російчук. - С .386-396. - Бібліогр.: с. 394 (11 назв)
Сардарзаде, Сурена. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах / С. Сардарзаде. - С .396-404. - Бібліогр.: с. 402-403 (13 назв) : табл.
Сидоренко, О. О. Волонтерський рух у світі та в Україні / О. О. Сидоренко. - С .404-412. - Бібліогр.: с. 410-411 (8 назв) : табл.
Слободяник, Наталія Володимирівна. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності / Н. В. Слободяник. - С .412-424. - Бібліогр.: с. 422 (10 назв)
Теплицька, А. О. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів / А. О. Теплицька. - С .424-433. - Бібліогр.: с. 431-432 (6 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму / Б. М. Ткач. - С .433-444. - Бібліогр.: с. 441-442 (19 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології / В. В. Турбан. - С .444-454. - Бібліогр.: с. 452-453 (8 назв)
Чаплак, Я. В. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності / Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. - С .454-466. - Бібліогр.: с. 465 (9 назв)
Шамне, Анжеліка Володимирівна. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку / А. В. Шамне. - С .466-475. - Бібліогр.: с. 474 (3 назви) : табл.
Шевчук, І. В. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень / І. В. Шевчук. - С .475-483. - Бібліогр.: с. 482 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

371.015
А 43


    Пророк, Наталія Василівна.
    Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів [Текст] / Н. В. Пророк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- "зустріч" з Майстром -- прагнення до професійного самовдосконалення -- психологічні механізми -- професійний досвід -- цінності -- професійна рефлексія
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження впливу професійного зразку на процес професійного становлення і професійної соціалізації. Показано, що цей фактор є надзвичайно важливим для формування такого мотиваційно-цільового утворення, як прагнення до професійного самовдосконалення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


373
Д 68


   
    Довідник учителя початкової школи. Допомога дітям, постраждалим внаслідок воєнного конфлікту [Текст] : довідник / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінікології НАМН України" ; ред. Н. В. Пророк. - Київ : [б. в.], 2016. - 108 с. : табл. - ISBN 978-966-2145-21-2 : 5.00 грн
УДК
РУБ 373
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЕКСТРЕМАЛЬНІ СИТУАЦІЇ -- ПСИХОЛОГІЧНА ТРАВМА -- гострий психологічний розлад -- посттравматичний стресовий розлад -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- вчитель початкової школи -- батьки -- воєнний конфлікт

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна \ред.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології НАМН України"
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)

372
Д 68


   
    Допомога дітям, постраждалим внаслідок воєнного конфлікту. Довідник учителя дошкільного навчального закладу [Текст] : довідник / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінікології НАМН України" ; ред. Н. В. Пророк. - 2-е вид. доп. і уточ. - Київ : ТОВ "Гамазин", 2015. - 79 с. : табл. - ISBN 978-966-2145-21-2 : 5.00 грн
УДК
РУБ 372
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЕКСТРЕМАЛЬНІ СИТУАЦІЇ -- ПСИХОЛОГІЧНА ТРАВМА -- гострий психологічний розлад -- посттравматичний стресовий розлад -- дошкільники -- вихователь -- батьки -- воєнний конфлікт

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна \ред.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології НАМН України"
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

152.5
П 81


    Пророк, Наталія Василівна.
    Професійне становлення практичного психолога [Текст] : наукова монографія / Н. В. Пророк. - Київ : ПП "Канцлер", 2012. - 472 с. - ISBN 978-966-2145-23-6 : 25.00 грн
УДК
РУБ 152.5
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- психологічний аналіз -- самовдосконалення -- практичний психолог -- мотиваційні і ситуаційні фактори -- емпіричне дослідження

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

155
П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Текст] : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; за ред. С. Д. Максименко. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - 280 с. - 20.00 грн
    Зміст:
Максименко С. Д., Сергій Дмитрович. Психологічні питання інноваційних проектів (на матеріалі авторської школи "Акмеологічний ліцей") / Сергій Дмитрович Максименко С. Д. - С .8-12
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як чинник особистісної саморегуляції підлітків / В. В. Бучма. - С .36-42. - Бібліогр.: С. 41-42 (7 назв)
Гурлєва, Тетяна Степанівна. Діалогічність як пріоритетна характеристика особистісної взаємодії у сучасній школі / Т. С. Гурлєва. - С .63-66. - Бібліогр.: С. 66 (13 назв)
Дзюбко, Людмила Віталіївна. Безпечність переходу до основної освітньої ланки: як це враховано у концепції нової української школи / Л. В. Дзюбко. - С .74-83. - Бібліогр.: С. 82-83 (10 назв)
Копилов, С. О. Культура як парадигма загальної середньої освіти / С. О. Копилов. - С .113-117. - Бібліогр.: С. 117 (2 назви)
Мар'яненко, Ліана Василівна. Формувальні вміння вчителів / Л. В. Мар'яненко. - С .143-148. - Бібліогр.: С. 148 (8 назв)
Мойзріст, О. М. Формування образу тіла у свідомості дівчат-підлітків у процесі особистісної взаємодії в освітньому середовищі / О. М. Мойзріст. - С .149-155. - Бібліогр.: С. 155 (4 назви)
Невмержицький, Володимир Максимович. Патріотичні цінності суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. - С .158-164. - Бібліогр.: С. 164 (8 назв)
Пастушенко, В. С. Функціонування самопрезентаційного феномена у перехідний період від молодшого шкільного до підліткового віку / В. С. Пастушенко. - С .165-171
Пенькова, Олена Іванівна. Самовдосконалення як регулятор соціальної активності особистості / О. І. Пенькова. - С .171-175. - Бібліогр.: С. 174-175 (11 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Психологічна культура і професійно важливі якості / Н. В. Пророк. - С .184-188. - Бібліогр.: С. 188 (8 назв)
Пушкарська, Л. П. Взаємодія сурдопедагога з дітьми молодшого і дошкільного віку з порушеннями слуху / Л. П. Пушкарська. - С .189-192. - Бібліогр.: С. 192 (8 назв)
Скальська, Л. О. Сутність понять "психічний стан" людини в сучасній психології / Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. - С .193-194
Слободяник, Наталія Володимирівна. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня - теоретичний аспект / Н. В. Слободяник. - С .299-203. - Бібліогр.: С. 202-203 (13 назв)
Субін, А. О. Теоретико-методологічний аналіз поняття "освітнього медіапростору" / А. О. Субін. - С .207-212. - Бібліогр.: С. 211-212 (3 назви)
Терещенко, Людмила Анатоліївна. Види невротичних розладів особистості дитини дошкільного і молодшого шкільного віку в контексті сучасної педагогічної психології / Л. А. Терещенко. - С .212-218. - Бібліогр.: С. 218-219 (10 назв)
Федько, Вікторія Володимирівна. Соціальна компетентність учня як показник якості нової парадигми освіти / В. В. Федько. - С .230-232. - Бібліогр.: С. 232 (3 назви)
Чекстере, Оксана Юріївна. Вплив віртуального світу на навчальну мотивацію та види діяльності дітей у сучасному інформаційному просторі / О. Ю. Чекстере. - С .235-239. - Бібліогр.: С. 238-239 (4 назви)
Чудакова, Олена Миколаївна. Творчо обдаровані діти в освітньому просторі: проблема взаємодії / О. М. Чудакова. - С .247-256. - Бібліогр.: С. 255-256 (27 назв)
Шатирко, Л. О. Експериментальне психологічне вивчення особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .257-263. - Бібліогр.: С. 263 (5 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Проблема самоставлення у контексті психологічного здоров'я та благополуччя особистості / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .264-267. - Бібліогр.: С. 267-268 (8 назв)
Манилова, Лідія Михайлівна. Ризики зменшення мотивації до навчання, пов'язані з переходом дитини з початкової до основної школи / Л. М. Манилова. - С .278-281. - Бібліогр.: С. 281 (7 назв)
УДК
РУБ 155
Рубрики: Загальна психологія, 31 травня 2018 р.
Кл.слова (ненормовані):
матеріали конференції -- суб'єкти освітнього простору -- гуманістична парадигма -- особистісна взаємодія


Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

155
П 86


    Пророк, Наталія Василівна.
    Психологічна культура і професійно важливі якості [Текст] / Н. В. Пророк // Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - С. 184-188. - Бібліогр.: С. 188 (8 назв)
УДК
РУБ 155


Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


   159.923.2
   П 86


   
    Психологічне діагностування проявів адаптаційних розладів у суб’єктів освітнього простору в умовах воєнного стану і післявоєнного відновлення країни [Електроний ресурс] : практ. посіб. / Н. В. Пророк, С. Т. Бойко [та ін.] ; за ред. Н. В. Пророк. - Київ : [б. в.], 2023. - 220 с. - ISBN 978-617-7745-28-9 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психодіагностика--суб’єкти освітнього простору--Практичний посібник
Кл.слова (ненормовані):
адаптаційні розлади, психологічна травма, психологічна діагностика, освіта під час війни, післявоєнне відновлення, інформаційний стрес
Анотація: Практичний посібник науковці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України підготували на основі практичного досвіду застосування багатьох із представлених методик в Україні, США, Ізраїлі, країнах Західної Європи, Австралії. Ці методики є науково-обґрунтованими, апробованими та схваленими фахівцями. Їх можна використовувати не тільки для діагностування проявів адаптаційних розладів у суб’єктів освітнього простору, а й для проведення скринінгу і психологічного діагностування постраждалих від війни (дорослих і дітей). У посібнику міститься інформація про базові принципи психодіагностики постраждалих осіб і особливості психодіагностичної роботи з цією категорією населення; про психологічну травму і реакції на неї. Практичний посібник адресовано практичним психологам, соціальним працівникам, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів. Також він буде корисним вихователям дошкільних навчальних закладів, батькам та широкій педагогічній спільноті.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна; Бойко, С. Т.; Пророк, Наталія Василівна \ред.\
Свободных экз. нет

   159.922.7
   П 86


   
    Психологічна допомога дітям в умовах воєнного стану [Електроний ресурс] : довідник вихователів дошкільних навчальних закладів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / Н. В. Пророк, С. Т. Бойко, О. В. Гнатюк, О. І. Купрєєва, В. І. Полякова, О. А. Столярчук, Л. Г. Царенко, О. Ю. Чекстере ; за ред. Н. В. Пророк. - Київ : [б. в.], 2022. - 155 с. - ISBN 978-617-7745-19-7 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологічна допомога--Діти в умовах воєнного стану
Кл.слова (ненормовані):
екстремальна ситуація -- діти -- воєнний стан -- стреспосттравматичний стресов -- гостра реакція на стрес -- психологічна травма -- психолого-педагогічна допомога
Анотація: Довідник вихователя і вчителя науковці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України підготували на основі практичного досвіду працівників дошкільних навчальних закладів, вчителів і психологів Києва, Слов’янська та інших міст. Також було узагальнено наукові доробки, присвячені різним аспектам роботи з дітьми, які отримали психічну травму внаслідок військових дій в Україні. У довіднику розглянуто як теоретичні, так і суто практичні проблеми допомоги постраждалим дітям, проаналізовано складні ситуації та дано конкретні рекомендації вихователям, вчителям, батькам. Довідник адресовано вихователям дошкільних навчальних закладів, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів. Також він буде корисним практичним психологам, соціальним працівникам, батькам та широкій педагогічній спільноті.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна; Бойко, С. Т.; Гнатюк, Ольга Владиславівна; Купрєєва, О. І.; Полякова, Віталія Іванівна; Столярчук, Олеся Анатоліївна; Царенко, Л. Г.; Чекстере, Оксана Юріївна; Бойко, С. Т. \ред.\
Свободных экз. нет

   159.922
   П 86


   
    Психологічна діагностика мотивації особистості до навчання в умовах інформаційного суспільст­ва [Електроний ресурс] : монографія / Н. В. Пророк, Л. О. Кондратен­ко, Л. М. Манилова [та ін.]; за ред. Н. В Пророк. - Київ : [б. в.], 2020. - 131 с. - ISBN 978-966-194-323-9 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Мотивація до навчання--психологічна діагностика
Кл.слова (ненормовані):
мотивація до навчання -- мотив -- навчання -- учіння -- діяльність -- діяльність -- інформаційне суспільство
Анотація: Колективна монографія – результат виконання колективом лабораторії психодіагностики та науково-психологічної інформації трирічної науково-дослідної роботи. У першому розділі проаналізовано теоретико-методологічні підходи до проблеми мотивації особистості до навчання та її особливості в інформаційному суспільстві, розглянуто сутність і структуру цього психологічного феномена. У другому – шостому розділах представлено результати дослідження особливостей мотивації до навчання сучасних здобувачів освіти та специфіку психологічної діагностики цієї мотивації. У монографії запропоновано систему діагностики мотивації до навчання, яка допоможе отримувати адекватні дані про її стан у сучасних учнів загальної середньої школи. Це допоможе вдосконалити навчально-виховний процес в закладах освіти та професійний саморозвиток працівників освіти. Монографію адресовано викладачам закладів вищої освіти, практичним психологам, науковцям-психологам, соціальним працівникам, учителям, вихователям, аспірантам та студентам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна; Кондратенко, Лариса Олександрівна; Манилова, Лідія Михайлівна; Пророк, Наталія Василівна \ред.\
Свободных экз. нет