А 43 UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ). Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 16 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - 196 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 12.00 р. Зміст: Болотнікова, Інга Вікторівна. Акмеологічні основи особистісного самоздійснення / І. В. Болотнікова. - С .3-12. - Бібліогр.: с. 10-12 (12 назв) Гуменюк, Галина Вадимівна. Феномен самоздійснення у вимірі акмеологічного розвитку професіоналу / Г. В. Гуменюк. - С .12-24. - Бібліогр.: с. 21-23 (20 назв) Дзвоник, Галина Петрівна. Роль емоційної стійкості в професійному самоздійсненні фахівця / Г. П. Дзвоник. - С .24-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (6 назв) Дубчак, Галина Михайлівна. Порівняльний аналіз навчального стресу у студентів вищих та середніх навчальних закладів / Г. М. Дубчак. - С .30-38. - Бібліогр.: с. 38 (3 назви) : табл. Завадська, Тетяна Василівна. Психологічні особливості професійного самоздійснення вихователів дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .39-48. - Бібліогр.: с. 46-48 (16 назв) Івашкевич, Едуард Зенонович. Моделі соціальних репрезентацій в парадигмі дослідження соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .49-58. - Бібліогр.: с. 55-57 (14 назв) Каплуненко, Ярина Юріївна. Особистісні чинники розвитку соціального інтелекту у фахівців соціономічного профілю / Я. Ю. Каплуненко. - С .58-73. - Бібліогр.: с. 71-73 (14 назв) : табл. Кокун, Олег Матвійович. Чинники професійного самоздійснення особистості (статеві особливості) / О. М. Кокун. - С .74-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (7 назв) : табл. Корніяка, Ольга Миколаївна. Комунікативна компетентність як визначальний чинник професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .82-92. - Бібліогр.: с. 90-92 (11 назв) Кружева, Тетяна Володимирівна. Індивідуальні особливості мотиваційних компонентів в професійному самоздійсненні вчених-дослідників / Т. В. Кружева. - С .93-99. - Бібліогр.: с. 98-99 (6 назв) Лахтадир, Олена Володимирівна. Психологічна характеристика комунікативної компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту: факторний аналіз / О. В. Лахтадир. - С .100-109. - Бібліогр.: с. 108 (4 назви) : табл. Литвинчук, Леся Михайлівна. Основні підходи до вивчення проблеми наркотичної залежності / Л. М. Литвинчук. - С .109-117. - Бібліогр.: с. 115-117 (11 назв) Панасенко, Наталія Миколаївна. Вплив криз професійного розвитку на професійне самоздійснення вчителя / Н. М. Панасенко. - С .117-126. - Бібліогр.: с. 124-126 (13 назв) Панасенко, Наталія Миколаївна. Психологічні особливості подолання особистістю життєвих криз / Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. - С .126-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (13 назв) Пилипенко, Наталія Миколаївна. Психологічні захисти та самоставлення особистості / Н. М. Пилипенко. - С .136-144. - Бібліогр.: с. 142-143 (14 назв) Савченко, Тетяна Леонідівна. Психологічні сприяння психофізіологічному забезпеченню професійного самоздійснення фахівця в умовах соціально-економічних перетворень / Т. Л. Савченко. - С .144-149. - Бібліогр.: с. 148-149 (5 назв) Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні основи самореалізації особистості / Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. - С .150-157. - Бібліогр.: с. 155-157 (14 назв) Удод, Максим Олександрович. Концептуальні основи психологічного відбору працівників служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф / М. О. Удод. - С .157-166. - Бібліогр.: с. 164-166 (15 назв) Ходос, Олександр Сергійович. Стрес, тривога та агресія, як небажані складові адаптаційного процесу для військовослужбовців / О. С. Ходос. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (12 назв) : граф. Шелестова, Олена Вікторівна. Особливості протікання розладів адаптації у різних вікових та соціальних группах / О. В. Шелестова. - С .176-184. - Бібліогр.: с. 180-184 (21 назва) Шульга, В. В. Взаємозв'язок рівня шкільної тривожності та адаптації школярів / В. В. Шульга. - С .184-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (5 назв)
Рубрики: Психофізіологія Психологія праці Експериментальна психологія Кл.слова (ненормовані): Психофізіологія -- Психологія праці Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Шульга, В. В. Взаємозв'язок рівня шкільної тривожності та адаптації школярів [Текст] / В. В. Шульга> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 184-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (5 назв)
Рубрики: Психологія праці Кл.слова (ненормовані): тривожність -- шкільна тривожність -- адаптація -- рівень адаптації Анотація: У статті обговорюються результати емпіричного дослідження шкільної тривожності і рівня адаптації учнів середнього і старшого звена загальноосвітньої школи. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2) Вільні: ЧЗ (2) |
А 43 Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 17 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - 179 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 11.00 р. Зміст: Албул, В. Г. Засоби розвитку словника у дошкільників / В. Г. Албул. - С .3-12. - Бібліогр.: с. 11 (7 назв) Болотнікова, Інга Вікторівна. Визначення загальних чинників професійного самоздійснення працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .12-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (8 назв) Войтович, Марія Володимирівна. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення шкільних психологів / М. В. Войтович. - С .19-30. - Бібліогр.: с. 28-29 (9 назв) Гуменюк, Галина Вадимівна. Теоретико-методологічні підходи до вивчення самоздійснення суб'єкта праці / Г. В. Гуменюк. - С .30-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (16 назв) Дзвоник, Галина Петрівна. Визначення загальних чинників психофізіологічного забезпечення професійного самоздійснення менеджерів / Г. П. Дзвоник. - С .44-57. - Бібліогр.: с. 56 (6 назв) Завадська, Тетяна Василівна. Визначення загальних чинників професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .57-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (10 назв) Кокун, Олег Матвійович. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів музичних шкіл / О. М. Кокун, Ю. В. Серьогін. - С .69-75. - Бібліогр.: с. 74-75 (6 назв) Корніяка, Ольга Миколаївна. Визначальні чинники професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .76-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (11 назв) Панасенко, Наталія Миколаївна. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення лікарів / Н. М. Панасенко. - С .90-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (6 назв) Підлісна, Тетяна Володимирівна. Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості / С. В. Підлісна. - С .101-109. - Бібліогр.: с. 108-109 (13 назв) Сабліна, Наталія Володимирівна. Значення дослідження темпераменту студентів для оптимізації процесу адаптації / Н. В. Сабліна. - С .110-118. - Бібліогр.: с. 117 (5 назв) Савченко, Тетяна Леонідівна. Визначення основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів / Т. Л. Савченко. - С .118-124. - Бібліогр.: с. 123-124 (3 назви) Сердюк, Людмила Захарівна. Структура та функція психологічного благополуччя особистості / Л. З. Сердюк. - С .124-133. - Бібліогр.: с. 130-132 (17 назв) Чайка, Галина Василівна. Методологія дослідження особистісної автономії як ключової ознаки самодетермінації особистості / Г. В. Чайка. - С .133-141. - Бібліогр.: с. 139-141 (16 назв) Чиханцова, Олена Анатоліївна. Модель життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .142-150. - Бібліогр.: с. 148-150 (14 назв) Шамич, Олександр Миколайович. Психологічні особливості самоорганізації особистості в параолімпійському спорті / О. М. Шамич. - С .150-158. - Бібліогр.: с. 157-158 (8 назв) Шульга, В. В. Гедоністичні переваги сучасної молоді / В. В. Шульга. - С .159-164. - Бібліогр.: с. 164(4 назви) Ятчук, М. С. Психологічна робота з працівниками Державної кримінально-виконавчої служби України: сучасний стан, проблеми та перспективи / М. С. Ятчук. - С .165-173. - Бібліогр.: с. 172 (6 назв)
Рубрики: Психофізіологія Психологія праці Експериментальна психологія Кл.слова (ненормовані): Психофізіологія -- Психологія праці Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
А 43 Шульга, В. В. Гедоністичні переваги сучасної молоді [Текст] / В. В. Шульга> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 159-164. - Бібліогр.: с. 164(4 назви)
Рубрики: Психофізіологія Кл.слова (ненормовані): ціннісні орієнтації -- гедонізм -- суспільство споживання -- виховання студентської молоді Анотація: У статті обговорюються результати діагностики ціннісних орієнтацій студентів. Констатується домінування гедоністичних цінностей у студентському середовищі. Аналізуються причини наявності гедоністичних тенденцій в установках молоді. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2) Вільні: ЧЗ (2) |
П 86 Психологічна служба системи освіти України (2002-2003 н.р.) [Текст] : аналітично-статистичний звіт / В. Г. Панок, Л. І. Гриценок [и др.] ; Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - Київ : Ніка-Центр, 2004. - 228 с. - ISBN 966-521-273-7 : б.ц.
Рубрики: Шкільна практична психологія Кл.слова (ненормовані): психологічна служба системи освіти -- діяльність психологічної служби освіти -- результати роботи обласних центрів практичної психології -- нормативно-правові документи психологічної служби Дод.точки доступу: Панок, В.Г.; Гриценок, Л.І.; Цушко, І.І.; Ткачук, І.І.; Терніченко, А.С.; Ляшенко, М.М.; Шульга, В.В.; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |