Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Йотка, В. В.@<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(05)"540.3"/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Колич.характеристики :126 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
Цена : Б.ц.
ГРНТИ : 15.81.21
УДК : 159.9(05)"540.3" + 37(05)"540.3"
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Особливості інклюзивного навчання здобувачів початкової освіти/ Т. В. Гордієнко, О. С. Філоненко, А. А. Бобро. Музичне виховання дошкільників в умовах передшкільної освіти/ С. І. Матвієнко. Сором’язливість у дошкільників: сутність, чинники виникнення та особливості вияву/ Н. П. Пихтіна. Магістерська робота як кваліфікаційне дослідження/ Т. М. Турчин. / М. О. Шевчук, Н. О. Бугаєць. Сутність та зміст вокально-педагогічної діяльності/ Я. М. Йотка. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Мозковий штурм» на уроках літератури/ Ю. І. Бондаренко. Теоретико-методичні засади розвитку моральної позиції дошкільника у взаємодії з однолітками/ О. Л. Кононко. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Ситуативні вправи на заняттях з української мови за професійним спрямуванням як засіб формування ціннісних орієнтацій здобувачів вищої освіти/ О. А. Гордієнко. Бінарний підхід у формуванні музичної компетентності майбутнього хореографа/ О. В. Мартиненко, О. Ю. Ємельянова. Формування лінгвістичної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови/ О. В. Михайленко, О. Б. Мамчич. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Освіта дорослих у контексті історії самореалізації українського соціуму (ІІ пол. ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.)/ Л. П. Вовк. Життєвий шлях і наукові здобутки професора О. Я. Ростовського/ В. В. Йотка. Мистецько-педагогічні інновації професора О. Я. Ростовського/ О. В. Коваль, Ю. Ф. Дворник.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Йотка В. В.
Заглавие : До сутності поняття «наукова школа»
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 1. - С. 7-13 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-522353)
Предметные рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наукова школа, функції наукової школи, маркери наукової школи, науково-педагогічна школа, критерії для визначення науково-педагогічної школи, лідер наукової школи
Аннотация: У статті висвітлюються теоретичні підвалини поняття «наукова школа». Встановлено, що попри інтерес сучасних науковців до даної теми, вона є вивченою дещо фрагментарно, не завжди охоплюючи саме теоретичний аспект, натомість фокусуючись на розгляді конкретних наукових шкіл та результатів їх діяльності. Ми не маємо на меті знівелювати результати цих наукових пошуків, проте концентруємось на розгляді питання під іншим кутом, вбачаючи сенс проведеного дослідження саме у доповненні та систематизації теорії даного поняття. Для цього нами було зібрано та проаналізовано погляди вчених, виведено точки зору, що збігаються та на їх основі запропоновано узагальнююче визначення дефініції «наукова школа». Для більш глибокого розуміння нами було окреслено функції, що виконуються науковою школою у процесі її діяльності (за С. Гончаренком), а також маркери, завдяки яким можна ідентифікувати наукову спільноту як школу (за В. Євтухом). Виділено поняття «науково-педагогічна школа», як особливий вид наукової школи та вказано критерії для її визначення. Проаналізовано установчі документи провідних закладів вищої освіти України, що дає змогу говорити про плекання ними власних наукових шкіл, що закріплюється відповідними положеннями. Відповідно, встановлено, що для діяльності закладів освіти найбільш притаманними є саме науково-педагогічні школи, що зосереджуються на вихованні наступної генерації науковців шляхом їх наукового супроводу в процесі навчання та здобуття наукового ступеня через наставництво та керівництво написанням академічних робіт. У процесі проведення нашого дослідження було з’ясовано ключову роль особистості як лідера наукової школи, її керівника та засновника, харизматичного науковця, що здатен ввести наступників до наукової парадигми, у якій існує власне його вчення та у якій він прагне розвивати як себе, так і коло послідовників. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(05)"540.3"+/Н 34-522353
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). №1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Колич.характеристики :93 с
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана
ISSN: 2663-4902
Цена : Б.ц.
УДК : 159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Предметные рубрики: Кафедра психології
Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; До сутності поняття «наукова школа»/ В. В.Йотка . Особливості формування організованості дітей 5–6 років засобами предметно-практичної діяльності/ Л. М. Пісоцька . МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Формування способів мислення школярів на уроках літератури в контексті компетентнісного навчання/ Ю. І. Бондаренко . Формування медіаграмотності молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі як одне із актуальних завдань Нової Української Школи/ Н. В. Гудима, Н. В. Мєлєкєсцева, Н. В. Мєлєкєсцева . Формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів в освітньому процесі НУШ/ І. А. Дорож, А. Ф. Ковальчук . Гра як засіб забезпечення наступності у формуванні логіко-математичної компетентності старших дошкільників і учнів першого класу НУШ/ С. І. Матвієнко . Особливості формування гуманного ставлення дітей 5–6 років до вихователів закладу дошкільної освіти/ О. П. Пісоцький . ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Особливості використання навчального тренінгу як засобу підготовки майбутнього вчителя/ Н. М. Демченко,Т. В. Гордієнко. Особливості впровадження STEM освіти в позакласній роботі учнів/ Т. М. Шовкун, С. О. Коваленко, Л. О. Лобань, Л. П. Кузьменко . ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Підготовка та діяльність учителя як умова функціонування системи забезпечення підручниками шкільної освіти Німеччини/ О. В. Мартинюк .
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(05)"540.3"+/Н 34-172512
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] . №2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Колич.характеристики :172 с
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана
ISSN: 2663-4902
Цена : Б.ц.
УДК : 159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Предметные рубрики: Кафедра психології
Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Особливості уявлень дітей п’ятого-сьомого років про час – простір життя/ О. Л. Кононко . МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Формування дослідницьких умінь молодших школярів на уроках із «Я досліджую світ»/ Н. В.Білоусова , Т. В. Гордієнко . Формування природничої компетентності школярів засобами української літератури/ Ю. І. Бондаренко . Формування і розвиток stem-навичок у процесі навчання інформатики/ Н. О. Бугаєць, А. А. Бобро, Т. М. Чабала . Підготовка майбутніх учителів початкової школи до трудового навчання молодших школярів в умовах інклюзії/ Т. В. Гордієнко . Вивчення образів-персонажів літературного твору як носіїв власних назв динамічного типу/ Н. О. Івахно . Формування соціокультурної компетентності на уроці іноземної мови у контексті цифровізації освіти/ Т. В. Калинюк , О. О. Добринчук . Особливості систематизації навчально-пізнавальних інтересів учнів/ В. С.Король . Організація дистанційного та змішаного навчання на платформі Moodle/ І. М. Лисенко . Дослідження поетики антропонімів у процесі шкільного вивчення роману Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»/ Н. І. Михальчук, Т. В. Рудюк . Особливості методики навчання джазової імпровізації Джеймі Еберсольда/ О. М. Павленко . Особливості вивчення творчості Василя Короліва-Старого на уроках української літератури в 5 класі/ Т. В. Рудюк, О. В. Капленко . ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Читання англомовних художніх текстів як невід ємна складова навчання іноземної мови у ЗВО/ М. П. Долматова . Підвищення кваліфікації як фактор розвитку компетентностей керівника щодо управління системою забезпечення школи підручниками/ О. М. Ельбрехт . Інклюзивна компетентність викладача ЗВО: сутність, структура/ Т. В. Качалова, Р. Г. Новгородський, Н. С. Останіна, М.Г. Криловець, М. Ю. Левандовський . Формування професійної компетентності працівників позашкільної сфери в умовах вищої школи/ Н. С. Останіна, Т. В. Качалова . Формування виконавсько-сценічної майстерності майбутніх фахівців з хореографії у закладах вищої освіти України/ Ю. О. Ростовська . Ретроспектива синергії міждисциплінарного підходу в освіті та науці: національний та європейський контекст/ Т. О. Шахрай . ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Наукова школа професора О. Я. Ростовського/ В. В. Йотка . Наукові родини професора Олександра Ростовського: представники, здобутки/ О. А. Кавунник .
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Йотка В. В.
Заглавие : Наукова школа професора О. Я. Ростовського
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 160-166 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-172512)
Предметные рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наукова школа, професор о. я. ростовський, наукова школа професора о. я. ростовського, теорія і методика музичної освіти
Аннотация: У статті висвітлюється науковий доробок доктора педагогічних наук, профе- сора О. Я. Ростовського, його внесок у розвиток музичної педагогіки України та очолювану ним наукову школу з теорії та методики музичної освіти. Зроблено детальний огляд на інноваційні підходи науковця в освіті, серед яких слідування принципу музичного виховання дітей на основі національної культури, дослідження проблеми гуманізації музичної освіти, значний внесок у вивчення та систематизацію історії вітчизняної та західноєвропейської музичної педагогіки, впровадження хореографії як спеціальності навчання у педагогічному інституті, робота над проблемами ізоляції музично-педагогічної освіти та шкільної музичної педагогіки та пропоновані шляхи подолання труднощів. Представлено бачення та оцінку наукової школи від провідних науковців дотичних галузей: дослідниці наукових шкіл мистецького спрямування О. М. Олексюк, дослідниці регіональних контекстів та вимірів культуротворчості О. А. Кавунник, дослідників історії Ніжинської вищої школи Г. В. Самойленка та О. Г. Самойленка. Подано результати наукових пошуків лабораторії музичної освіти, що була ядром та прототипом наукової школи О. Я. Ростовського. Детально розглянуто інновації науковця, представлені у дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук на тему «Педагогічні основи керу- вання процесом музичного сприймання школярів». Розглянуто та проаналізовано тематику кандидатських дисертацій, що були написані й захищені під керівництвом О. Я. Ростовського його учнями та послідовниками, встановлено спільність та послідовність їх тематик, що у подальшому веде до розширення наукової парадигми, в якій функціонує школа та накопичення все більшої кількості цінних наукових знань, носіями та розповсюджувачами яких є представники наукової школи. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

 
Статистика
за 21.06.2024
Число запросов 85440
Число посетителей 820
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя