Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Клименко, Л. В.@<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.013.42:316.6-0/К 49-349782
Автор(ы) : Клименко Л. В.
Заглавие : Профілактика свідомої бездітності серед молоді [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2024
Колич.характеристики :92 с
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана
Цена : Б.ц.
УДК : 37.013.42:316.6-057.875(075.8)
Предметные рубрики: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(05)"540.3"+/Н 34-4982381
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] . №4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Колич.характеристики :98 с
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана
Цена : Б.ц.
УДК : 159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Кафедра дошкільної освіти
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Аналіз стратегічного навчального планування у закладах вищої освіти з урахуванням психолого-педагогічних чинників/ Ю. А. Бондарчук . Аналіз педагогічних умов підготовки здобувачів закладів вищої освіти до усвідомленого батьківства/ Л. В. Клименко . Особливості соціально-просвітницького тренінгу як засобу формування усвідомленого батьківства/ М. Г. Криловець, Т. В. Качалова. Реалізація наступності у формуванні просторових уявлень у старших дошкільників та учнів початкових класів/ С. І. Матвієнко . Маркетингове управління сучасною школою/ І. Я. Мищишин, Х. І. Калагурка . Методика та результати вивчення особливостей педагогічного спілкування вихователя з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ Н. П. Пихтіна . Теоретичний аналіз становлення життєвої перспективи у підлітковому віці: соціально-педагогічний аспект/ С. Р. Хлєбік . МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Використання JINSI MEET та MOODLE для організації відеоконференцій при дистанційному навчанні у реальному часі/ О. Л. Горошко . ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічного партнерства з суб’єктами освітнього процесу/ А. А. Бобро . ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Аналіз досвіду функціонування американських організацій підтримки домашньої освіти/ Ю. М. Дмитрів . Зміст та форми організації виховної роботи в закладах середньої освіти Великої Британії засобами музичного мистецтва/ В. Ф. Черкасов .
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Клименко Л. В.
Заглавие : Аналіз педагогічних умов підготовки здобувачів закладів вищої освіти до усвідомленого батьківства
Место публикации : Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). - 2023. - Вип. 4. - С. 16-22 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-4982381)
Предметные рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): батьківство, усвідомлене батьківство, студентська молодь, педагогічні умови, підготовка студентів
Аннотация: Роль батьківства у сучасних умовах виявляється динамічно змінюваною та вимагає від сучасних закладів освіти активної долученості до підготовки молоді до відповідального виконання батьківських обов’язків. Аналіз педагогічних умов підтверджує актуальність порушеної проблеми, оскільки дозволяє визначити ефективні стратегії навчання та виховання, спрямовані на формування свідомих, відповідальних батьківських практик. У статті проаналізовано наукові підходи до визначення основних понять та виокремлено педагогічні умови підготовки здобувачів закладів вищої освіти до усвідомленого батьківства. Визначено мету статті, яка полягає у теоретичному аналізі педагогічних умов у контексті підготовки студентів закладів вищої освіти до усвідомленого батьківства. Схарактеризовано методи та програми, що використовуються у вищих навчальних закладах для формування у студентів не лише теоретичних знань, але й практичних навичок, необхідних для ефективного виконання ролі батьків. Зокрема, розглядається роль спеціалізованих курсів, тренінгів та психологічної підтримки у цьому процесі. Проаналізовано вплив цих педагогічних ініціатив на студентську готовність до батьківства та підкреслено важливість інтеграції цих аспектів у навчальні програми закладів вищої освіти. Ефективна підготовка до батьківства, як зазначається у висновках, вимагає комплексного підходу, особливістю якого є врахування не лише знань про розвиток та виховання дітей, але й уміння створювати здорову сімейну атмосферу, розуміти гендерні ролі, адаптуватись до культурних та соціальних контекстів. Результати теоретичного дослідження підкреслюють важливість посилення педагогічної підтримки студентської молоді у напрямку їх підготовки до сімейного життя та можуть бути корисними для удосконалення педагогічних підходів до формування у студентів компетенцій, необхідних для успішного батьківства та сімейного життя. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

 
Статистика
за 08.06.2024
Число запросов 1
Число посетителей 1
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя