Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Ростовська, Ю. О.@<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(06)/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : науковий журнал. № 1 : ІI мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики"
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Колич.характеристики :166 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
Цена : Б.ц.
ГРНТИ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів/ Іюань Гао. Феномен професійної рефлексії в контексті вокальної підготовки майбутніх учителів музики/ О. А. Гудзь. Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі навчання естрадного співу/ О. А. Мамикіна. Вокально-орфоепічна культура та діагностика рівнів її сформованості в іноземних магістрантів/ Яньхуа Лоу. Діагностика рівня підготовленості китайських студентів магістратури до вокально-викладацької діяльності/ Ян Мен. Тенденції розвитку в галузі методичного забезпечення підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в умовах сучасної педагогічної освіти/ Н. І. Остапенко. Педагогічні умови підготовленості вчителя до особистісно орієнтованої музичної освіти учнів/ Т. В. Раструба. Музично-виконавська майстерність учнів як педагогічна проблема/ В. В. Ревенчук. Теоретичні основи формування мотивації інструментально-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки/ І. О. Ростовська. Українська народна музична творчість як головний чинник формування інтересу студентів до занять в ансамблі бандуристів/ С. В. Чайка. Педагогічні умови формування світоглядної культури майбутнього вчителя музики/ Цзянань Чжан. Сучасні напрямки формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-музиканта в умовах фортепіанного навчання/ Лянлян Чжоу. Просвітницька спрямованість вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Юньжуй Чжу. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Методика формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. В. Ашихміна. Організація спільної діяльності викладачів та студентів у процесі підготовки мистецько-творчих проектів/ В. С. Вергунова. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва/ Юань Гао. Естетика хореографії в підготовці майбутніх учителів мистецтва/ С. Д. Клюєва. Пропедевтика типових помилок у професійній діяльності майбутніх викладачів вокалу/ Сяохан Ян. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Формування моральної культури майбутніх учителів хореографії в контексті Нової української школи/ О. Ю. Горожанкіна. Проблема професійної мобільності майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки/ Л. М. Кабур. До проблеми формування самоконтролю майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки/ А. І. Мамикіна. Професійна підготовка майбутніх учителів хореографії у контексті формування їх педагогічних переконань/ Ю. О. Ростовська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Забуті сторінки історії Чернігівщини 20-х років ХХ століття/ Т. В. Ляшенко.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(05)"540.3"/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : науковий журнал. № 1 : ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір"
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Колич.характеристики :167 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
Цена : Б.ц.
УДК : 159.9(05)"540.3" + 37(05)"540.3"
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Формування творчої активності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема/ Ю. Ф. Дворник. Зміст та структура інтегрованої компетентності здобувачів позашкільної спеціалізованої початкової мистецької освіти/ О. М. Грисюк. Про загальнонауковий зміст поняття жанрово-стильової компетентності майбутніх учителів мистецтва/ Є. О. Злотницький. Формування музично-виконавського досвіду студента як педагогічна проблема/ В. В. Ревенчук. Управління процесом формування культури проєктної діяльності учнів загальноосвітньої школи/ М. О. Шевчук. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Педагогічні проблеми удосконалення функціональної мобільності ігрового апарату піаніста/ Л. В. Гусейнова. Формування інтересу до вокально-хорової діяльності/ Т. О. Дяченко, Л. В. Костенко. Педагогічні умови формування інтересу школярів до музичної діяльності/ О. В. Коваль. Особистісно орієнтовані технології як інноваційний інструмент навчання студентів мистецьких факультетів/ Т. В. Раструба. Формування мотивації музичної діяльності у процесі інструментально-виконавської підготовки/ І. О. Ростовська. Стан сценічного хвилювання студентів-співаків у процесі виконання навчального репертуару та його причини/ Ю. С. Тимакова. Урок музичного мистецтва – основна форма музичної освіти учнів загальноосвітніх шкіл/ С. В. Чабан-Чайка. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; До питання вибору репертуару у фаховій підготовці диригента/ Л. В. Качуринець. Творча самореалізація студентів-хореографів у процесі фахової підготовки/ В. І. Максименко. Формування творчої компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ О. М. Павленко. Формування художньо-образного сприймання хореографічної композиції у процесі балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії/ О. М. Пархоменко. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-хореографів у процесі методичної підготовки/ Ю. О. Ростовська. Накопичення досвіду, знань, музично-аналітичних умінь у процесі фахової підготовки студентів/ О. В. Спіліоті. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Ідеї українських педагогів ІІ пол. ХХ – поч. ХХІ ст. у контексті гуманістичних орієнтирів мистецького навчання і виховання/ С. С. Горбенко. Культуротворчість Наталії Даньшиної – педагога-вокалістки Ніжинської вищої школи/ О. А. Кавунник. Драматичні сторінки музичної культури Чернігівщини 30-х років XX століття/ Т. В. Ляшенко. Феномен диригентського мистецтва і педагогіки у науковому дискурсі академіка В. І. Рожка/ А. К. Мартинюк. Проблема фортепіанної підготовки китайських студентів у сучасному науково-педагогічному дискурсі/ О. М. Щербініна.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] . № 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Колич.характеристики :152 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Разночтения заглавия :: Research Notes
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ГРНТИ : 15.81.21
УДК : 159.9(05)"540.3" + 37(05)"540.3"
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Дослідження стильових особливостей навчальної діяльності студентів в умовах онлайн навчання/ В. В. Артюхова, Я. В. Шведова. Особливості організації ефективної педагогічної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзії/ Т. В. Гордієнко, Н. В. Білоусова. Поняття «педагогічні технології» у парадигмі освітньої діяльності/ С. А. Нестеренко. Інтеграція музичного мистецтва у зміст гуманітарних предметів початкової школи/ О. П. Прищепа. Музичне виконавство як комппонент освітнього процесу в хореографічній школі/ В. В. Ревенчук. Особливості сонатних циклів середнього періоду творчості Л. ван Бетховена/ І. С. Рябов. Театральне мистецтво в практиці сучасної початкової школи/ Т. М. Турчин. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Методичні підходи викладання гри на фортепіано/ Т. В. Ляшенко. Розвиток вокально-хорових навичок у дітей молодшого шкільного віку за допомогою спеціальних ігор та вправ/ В. В. Мішедченко. Мотиваційно-адаптаційний етап особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики в контексті інтегративного підходу/ Імей Хоу, Л. П. Степанова. Критерії та рівні сформованості естетичних почуттів молодших школярів у технологічному навчанні/ М. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Компонентно-структурний аналіз феномену «формування художньо-творчого досвіду майбутніх учителів хореографічного мистецтва»/ В. І. Максименко. До проблеми створення хореографічного проєкту в процесі балетмейстерської діяльності студентів-магістрів/ О. М. Пархоменко. Використання методу BAPNE у фаховій підготовці викладача вокально-хорових та інструментальних дисциплін/ Т. В. Раструба, О. М. Павленко. Формування виконавської надійності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ І. О. Ростовська. Технологічні аспекти формування професійних переконань майбутніх викладачів хореографії у процесі оволодіння методикою роботи з хореографічним колективом/ Ю. О. Ростовська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Спогади В. В. Данилова як історико-педагогічне джерело/ О. В. Самойленко, Н. М. Демченко, О. С. Філоненко. Багатогранні можливості бандурного виконавства/ С. В. Чабан-Чайка.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 78(082)/П 78
Заглавие : Проблеми мистецької освіти та виконавства [Электронный ресурс] : збірник науково-методичних статей. Вип. 13
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Колич.характеристики :235 с
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана
Цена : Б.ц.
УДК : 78(082)
Предметные рубрики: Кафедра вокально-хорової майстерності-- Кафедра інструментально-виконавської підготовки
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Содержание : РОЗДІЛ І. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ ; Академік А. Т. Авдієвський: митець – педагог – особистість/ С. С. Горбенко. До сутності поняття «творча індивідуальність»/ Я. М. Йотка. До проблеми гуманізації початкової мистецької освіти/ М. В. Палаєва. Професійна підготовка майбутніх викладачів хореографії у системі вищої педагогічної освіти/ Ю. О. Ростовська. Структурно-функціональна модель формування музично-інтонаційного мислення на основі стандарту IDEF0/ О. В. Спіліоті. РОЗДІЛ II. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН ТА ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ; Чинники формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Гусейнова. Музична інформатика як міждисциплінарний освітній компонент/ Ю. Ф. Дворник. Проблеми музичної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах педагогічного коледжу/ І. І. Дяченко. Новітні реалії фахової підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів в умовах глобалізації освіти. Гедоністичний підхід/ Т. В. Жигінас. Аксіологічні детермінанти педагогічної практики/ О. В. Коваль. Формування національно-культурного досвіду студентів мистецьких спеціальностей засобами української народної пісні/ В. М. Курсон. Питання професійної підготовки у класі фортепіанного ансамблю/ Т. В. Ляшенко. Організаційна культура як необхідна складова професійної діяльності керівника оркестру/ С. С. Ніжинець, Ю. Г. Новгородська. Готовність до музично-педагогічної діяльності майбутнього викладача сольного співу як предмет наукових досліджень/ Янь Чень. Методологічні засади магістерської підготовки хорового диригента/ Л. Ю. Шумська. РОЗДІЛ III. МЕТОДИКА ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ ; Метод моделювання процесу художньо-творчого розвитку учня-баяніста акордеоніста/ Л. С. Баканов. Навичка читання музичного твору з нот, його структура та принципи розвитку/ Т. С. Гріднева. Музична пам’ять як важливий компонент виховання учня-піаніста/ Л. М. Катаєва. Естрадно-джазове фортепіано у закладах початкової мистецької освіти: проблеми та перспективи/ О. М. Павленко, А. П. Нікуленко. Cторітеллінг як поштовх до творчості/ О. Ю. Томашевська. Використання інноваційних технологій навчання на уроках музичного мистецтва в навчально-реабілітаційному центрі / Л. В. Тянутова. РОЗДІЛ IV. ПРОБЛЕМИ МИСТЕЦТВОЗНАВСТВА ТА ВИКОНАВСЬКОГО МИСТЕЦТВА ; «Думи мої» Тараса Шевченка в хоровій творчості українських композиторів/ Д. І. Бутрей. До сутності поняття «музична архітектоніка»/ Яохуа Вей, А. Б. Хоменко. «Реквієм» В. А. Моцарта: диригентська інтерпретація (на прикладі ч. 1, «Kyrie»)/ В. В. Гливацький, Л. Ю. Шумська. Образи музики на полотнах художників-прерафаелітів/ О. В. Гребенюк. Духовна музика в культурно-мистецькому просторі України/ Л. О. Дорохіна, А. О. Люлько. Мистецькі родини Сергія Голуба: до 75-ти річчя митця/ О. А. Кавунник. Мануальна семантика крізь призму професійної діяльності хорового диригента/ С. В. Приймак, Л. Ю. Шумська. Інтерпретація музичних творів у вокальному мистецтві: основні принципи/ Т. В. Раструба, Б. І. Тонкошкурий. Методичні засади розвитку вокальної майстерності в капелі бандуристів/ А. В. Семеляк. Мистецтво і політика: розмисли в контексті сучасної ситуації/ К. І. Станіславська. Особливості вокальної орфоепії німецькомовних вокальних творів/ М. Р. Тисевич, Т. В. Раструба. Хорове виконавство в Харкові ХІХ – на початку XX ст. у контексті діяльності іноземних фахівців/ В. М. Щепакін. Музичне просвітництво України XVIII – початку XX ст./ А. А. Щербина. Теоретичні засади виконавської інтерпретації вокальних творів/ С. Д. Юскевич, Л. Ю. Шумська. Хоровий менеджмент як важлива складова диригентсько-хорової підготовки здобувачів фахової вищої освіти/ О. В. Ярмолюк. РОЗДІЛ V. ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО В КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ; Наукові аспекти психології художньої творчості в мистецтві хореографії/ В. І. Максименко. Використання мультимедійних технологій на уроках хореографії в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мойсеєнко. Балетмейстерська інтерпретація літературних образів через призму творчого проєкту студентів-магістрантів/ О. М. Пархоменко. Хореографічне мистецтво епохи Відродження: видатні теоретики танцю/ Ю. О. Ростовська. Танцювальний простір та основні його компоненти/ Г. В. Сірякова. Символіка хореографічного мистецтва Китаю: міфопоетична складова/ Кайшен Чень. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(05)"540.3"+/Н 34-172512
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] . №2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Колич.характеристики :172 с
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана
ISSN: 2663-4902
Цена : Б.ц.
УДК : 159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Предметные рубрики: Кафедра психології
Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Особливості уявлень дітей п’ятого-сьомого років про час – простір життя/ О. Л. Кононко . МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Формування дослідницьких умінь молодших школярів на уроках із «Я досліджую світ»/ Н. В.Білоусова , Т. В. Гордієнко . Формування природничої компетентності школярів засобами української літератури/ Ю. І. Бондаренко . Формування і розвиток stem-навичок у процесі навчання інформатики/ Н. О. Бугаєць, А. А. Бобро, Т. М. Чабала . Підготовка майбутніх учителів початкової школи до трудового навчання молодших школярів в умовах інклюзії/ Т. В. Гордієнко . Вивчення образів-персонажів літературного твору як носіїв власних назв динамічного типу/ Н. О. Івахно . Формування соціокультурної компетентності на уроці іноземної мови у контексті цифровізації освіти/ Т. В. Калинюк , О. О. Добринчук . Особливості систематизації навчально-пізнавальних інтересів учнів/ В. С.Король . Організація дистанційного та змішаного навчання на платформі Moodle/ І. М. Лисенко . Дослідження поетики антропонімів у процесі шкільного вивчення роману Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»/ Н. І. Михальчук, Т. В. Рудюк . Особливості методики навчання джазової імпровізації Джеймі Еберсольда/ О. М. Павленко . Особливості вивчення творчості Василя Короліва-Старого на уроках української літератури в 5 класі/ Т. В. Рудюк, О. В. Капленко . ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Читання англомовних художніх текстів як невід ємна складова навчання іноземної мови у ЗВО/ М. П. Долматова . Підвищення кваліфікації як фактор розвитку компетентностей керівника щодо управління системою забезпечення школи підручниками/ О. М. Ельбрехт . Інклюзивна компетентність викладача ЗВО: сутність, структура/ Т. В. Качалова, Р. Г. Новгородський, Н. С. Останіна, М.Г. Криловець, М. Ю. Левандовський . Формування професійної компетентності працівників позашкільної сфери в умовах вищої школи/ Н. С. Останіна, Т. В. Качалова . Формування виконавсько-сценічної майстерності майбутніх фахівців з хореографії у закладах вищої освіти України/ Ю. О. Ростовська . Ретроспектива синергії міждисциплінарного підходу в освіті та науці: національний та європейський контекст/ Т. О. Шахрай . ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Наукова школа професора О. Я. Ростовського/ В. В. Йотка . Наукові родини професора Олександра Ростовського: представники, здобутки/ О. А. Кавунник .
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ростовська Ю. О.
Заглавие : Формування виконавсько-сценічної майстерності майбутніх фахівців з хореографії у закладах вищої освіти України
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 142-147 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-172512)
Предметные рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фахівці хореографії, професійна підготовка, сценічно-виконавські уміння
Аннотация: Зміни, що відбулися у різних сферах суспільного життя, призвели до значних зрушень у системі організації та функціонування вищої освіти. Це обумовило підвищення ролі і значення університетів як основних осередків науки і освіти, здатних підтримувати нерозривний зв язок між викладанням і дослідницькою діяльністю та забезпечити підготовку висококваліфікованих спеціалістів. У статті зазначено, що українська педагогічна система перебуває на етапі кардинальних змін і характеризується інтегративними процесами по зближенню з освітніми системами країн зарубіжжя. Модернізація вітчизняної освіти та її входження в європейський простір висуває нові вимоги до підготовки фахівців. Сьогодні важливим є не тільки об єм знань та практичних умінь, які отримуються випускниками закладів вищої освіти, а й формування в них вміння ними оперувати, зокрема в хореографічній освітній галузі. brНовітній етап розвитку мистецької освіти вимагає підготовки таких викладачів хореографії, які б поєднували у собі творчу індивідуальність та високий виконавський професіоналізм. Саме тому є актуальним пошук обґрунтованих, сучасних науково-методичних підходів до навчання та процесу їх професійного становлення, а саме дослідження особливостей формування виконавсько-сценічної майстерності хореографів під час фахової підготовки. У статті висвітлено поняття «майстерність», «сценічно-виконавська майстерність», «професійна майстерність хореографа». Наголошено, що усвідомленням значущості хореографічного мистецтва у системі культури та освіти стало відкриття спеціальності «Хореографія» у закладах вищої освіти України, що викликало потребу в удосконаленні системи професійної підготовки майбутніх фахівців хореографії, здатних уміло поєднувати ґрунтовні професійні знання із сценічно-виконавськими та педагогічними навичками та вміннями; озброєних відповідним науковим та творчим доробком задля залучення дітей та юнацтва до багатства хореографічної культури. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

 
Статистика
за 30.07.2024
Число запросов 85273
Число посетителей 886
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя