Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (506)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (121)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ІНТЕЛЕКТ<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.
151(075.3)
З-14


   
    Загальна психологія [Электронный ресурс] : Навчальний посібник. Т. 2 / М. Д. Бойправ [та ін.] ; за ред. О. П. Щотки, О. П. Пісоцького, О. І. Нещерет ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 258 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-527-045-5 : 49.42 грн.
ББК 88.3я73
РУБ 151(075.3)
Рубрики: Загальна психологія--підручники та посібники для ВНЗ
   Психологія особистості--когнітивна сфера

   Увага (психол.)

   Відчуття (психол.)

   Сприймання (психол.)

   Пам’ять

   Мислення

   Мовлення

   Уява (психол.)

   Інтелект

   Емоції (психол.)

   Почуття (психол.)

   Воля (психол.)

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Бойправ, Марія Дмитрівна (Канд. психол. наук, доцент); Горянська, Анжела Михайлівна; Гришко, Віталій Віталійович; Король, Володимир Степанович; Нещерет, Олена Іванівна; Пісоцький, Вадим Петрович; Пісоцький, Олександр Петрович; Щотка, Оксана Петрівна; Ярослав, Людмила Олександрівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 184 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бурнос, Евгения Юрьевна. Тактика вопросно-ответного единства в диагностирующей стратегии устного медицинского дискурса / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .7-11
Ворона, Наталія Олександрівна. Українська медична термінологія: її походження, особливості та методи засвоєння студентами-іноземцями медичних ВНЗ України / Н. О. Ворона. - С .12-17
Липовецька, Євгенія Юріївна. Теоретичні засади формування естетичної активності учнівської молоді / Є. Ю. Липовецька. - С .18-25
Падун, Ніна Олексіївна. Інтегроване навчання як міждисциплінарна проблема / Н. О. Падун, А. О. Падун. - С .26-31
Рожнова, Анна Ігорівна. Історіографія феномену толерантності в науковій літературі / А. І. Рожнова. - С .32-39
Сагадіна, Оксана Юріївна. Консультативна профорієнтаційна освіта учнів старшої школи: сучасні підходи / О. Ю. Сагадіна. - С .40-46
Тестова, Ірина Юріївна. Проблема готовності дитини до школи / І. Ю. Тестова, Н. В. Білоусова. - С .47-49
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Арнаута, Наталія Володимирівна. Організація самостійної роботи студентів аграрних вишів під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .50-53
Барило, Олена Андріївна. Особливості модернізації змісту і форм роботи з учителями початкової школи та вихователями ГПД і ДНЗ у навчально-виховному процесі післядипломної освіти / О. А. Барило. - С .54-58
Бобро, Лілія Вікторівна. Характеристика рівнів сформованості в дітей 5–7 років уміння долати страх / Л. В. Бобро. - С .59-64
Волкова, Людмила Вікторівна. Комунікативна спрямованість процесу вивчення іноземної мови / Л. В. Волкова. - С .65-69
Гавій, Валентина Миколаївна. Формування предметних компетентостей з біологіїї у профільній школі / В. М. Гавій, С. О. Коваленко, С. О. Приплавко. - С .70-76
Голованенко, Євгенія Олександрівна. Формування граматичних навичок у процесі освоєння української мови як іноземної на початковому етапі / Є. О. Голованенко, Н. Л. Дунь. - С .77-82
Долгорук, Олеся Павлівна. Використання асоціативного методу на уроках у початковій школі / О. П. Долгорук, Н. В. Білоусова. - С .83-85
Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів / Л. О. Дубровська, М. П. Долматова, М. В. Бойко. - С .86-89
Дубровська, Лариса Олександрівна. Технологія інтерактивного уроку в початковій школі / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, А. С. Висовень. - С .90-94
Місце і роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів / Л. О. Дубровська [та ін.]. - С .95-98
Другие авторы: Дубровський В. Л., Долматова М. П., Єрмак К. В.
Дубровський, Валерій Леонідович. Інтернет-середовище як засіб виховання особистості молодшого школяра / В. Л. Дубровський, Я. В. Новікова. - С .99-102
Конончук, Данило Іванович. Роль виховного середовища дитячого оздоровчого табору у формуванні безпечної поведінки підлітків / Д. І. Конончук. - С .103-108
Кузьменко, Петро Іванович. Фізкультурно-оздоровчі заняття зі студентами, які мають ризик захворювання або захворювання хребта – сколіоз / П. І. Кузьменко. - С .109-112
Мелешко, Лілія Володимирівна. Дидактична гра як засіб формування мовленнєвої компетентності учнів / Л. В. Мелешко. - С .113-118
Толочко, Світлана Вікторівна. Інноваційні технології в методиці викладання української мови за професійним спрямуванням в аграрних вищих навчальних закладах / С. В. Толочко, В. І. Хомич. - С .119-125
Шевченко, Світлана Іванівна. Зв’язок між психічними особливостями молодших школярів та їх типами інтелекту у процесі вивчення іноземних мов / С. І. Шевченко, І. Й. Халимон. - С .126-131
Шевчук, Марина Олександрівна. Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні / М. О. Шевчук. - С .132-138
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Горпініч, Тетяна Ігорівна. Особливості ціннісно-мотиваційної сфери студентів вищих медичних навчальних закладів України / Т. І. Горпініч. - С .139-144
Новгородська, Юлія Григорівна. Педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх керівників навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .145-151
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Вилка, Лідія Яківна. Українська мова як іноземна в Буковинському державному медичному університеті: з досвіду роботи / Л. Я. Вилка. - С .152-156
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Суспільствознавство в початковій школі: історичний огляд / Т. В. Гордієнко. - С .157-161
Михайленко, Олена Вікторівна. Вимоги до стажування у юридичних коледжах США / О. В. Михайленко. - С .162-168
Романовський, Сергій Васильович. Навчально-виховне об’єднання "Середня школа – вища технічна школа" – шлях до європейських стандартів освіти (на зразку системи роботи Київського ліцею "Інтелект") / С. В. Романовський. - С .169-175
Федорчук, Ірина Володимирівна. Дослідницька діяльність студентів педагогічних спеціальностей у країнах кавказького регіону (Азербайджан, Вірменія, Грузія) / І. В. Федорчук. - С .176-181
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Єрмак, Катерина Вадимівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

3.
Шифр: ПО-1/2011/2
   Журнал

Психологія особистості [Электронный ресурс] : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Выходит ежегодно
2011г. N 2 . - Электрон. текстовые дан.
Содержание:
Массанов, Анатолій. Несприятливі емоційні стани та їх подолання в діяльності особистості / А. Массанов. - С.7
Палій, Анатолій. Когнітивно-стильові детермінанти в структурі інтегральної індивідуальності / А. Палій. - С.11
Адамська, Зоряна. Суб’єктність у системі професійно значущих якостей особистості майбутніх психологів / З. Адамська. - С.8
Кормило, Оксана. Особливості розвитку емпатійності у студентів різного фахового спрямування / О. Кормило. - С.7
Москалець, Віктор. Смисл життя, свобода та відповідальність особистості у вченні Віктора Еміля Франкла / В. Москалець. - С.13
Сватенкова, Тетяна Іванівна. Екзистенційні переживання у контексті розгортання життєвого шляху особистості в період юності / Т. І. Сватенкова. - С.7
Керечан, Оксана. Гештальттерапія нарцисичних розладів особистості / О. Керечан. - С.7
Глоба, Лідія. Психолінгвістичні аспекти сприйняття і розуміння художнього тексту / Л. Глоба. - С.6
Хомик, Володимир. Фактор межі в розвитку ідентичності юнаків у ситуаціях, що провокують на агресію / В. Хомик. - С.18
Титаренко, Тетяна. Його величність випадок: несподівані конфігурації людського життя / Т. Титаренко. - С.7
Татенко, Віталій. До питання про структуру і типологію інтимного життя / В. Татенко. - С.6
Карпенко, Зіновія. Онтологічне обгрунтування аксіологічної персонології / З. Карпенко. - С.9
Яремчук, Оксана. Карнавальність як принцип актуалізації етнокультурного міфотворчого потенціалу особистості / О. Яремчук. - С.11
Сімак, Алла. Синергетична модель аксіопсихологічної детермінації копінг-поведінки особистості / А. Сімак. - С.10
Милюзина, Ольга. Відображення наративної суб’єктності підлітка засобами народного мистецтва / О. Милюзина. - С.8
Савчин, Мирослав. Дослідження особистості в контексті духовної парадигми психології / М. Савчин. - С.9
Бабич, Марія. Відповідальність у структурі професійної моделі молодшого медичного спеціаліста / М. Бабич. - С.8
Заболоцька, Світлана. Умови становлення моральних форм поведінки на етапі дошкільного дитинства / С. Заболоцька. - С.9
Заміщак, Марія. Молодший шкільний вік як важливий етап становлення / М. Заміщак. - С.7
Зимянський, Андрій. Психолого-педагогічні засоби розвитку моральної самосвідомості підлітків / А. Зимянський. - С.7
Шишко, О. Депривація як чинник формування віктимності у дітей-сиріт / О. Шишко. - С.7
Шпак, Марія. Емоційний інтелект в контексті сучасних психологічних досліджень / М. Шпак. - С.7
Чіп, Руслана. Психологічні особливості переживання життєвої кризи особистістю в ранньому юнацькому віці / Р. Чіп. - С.8
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
159.942
Ш 83


    Шпак, Марія.
    Емоційний інтелект в контексті сучасних психологічних досліджень [Электронный ресурс] / М. Шпак. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2011. - N 2. - С. 7
УДК
Рубрики: Кафедра психології
фывфывфыв:
емоційний інтелект -- емоції -- мислення -- емоційна компетентність
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

5.
159.923
К 26


    Карпенко, Євген.
    Методологічні настанови щодо вивчення емоційного інтелекту в парадигмі позитивної психотерапії [Электронный ресурс] / Є. Карпенко. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2014. - N 5. - С. 8
УДК
Рубрики: Кафедра психології
фывфывфыв:
емоційний інтелект -- емоція -- відчуття -- почуття -- рефлексія -- емпатія -- особистість -- суб’єкт -- позитивна психотерапія -- екзистенційно-аналітична терапія -- конгруентність
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

6.
159.923:159.942
К 26


    Карпенко, Євген.
    Значення емоційної компетентності особистості в дискурсі життєтворення [Электронный ресурс] / Є. Карпенко. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2016. - N 7. - С. 10
УДК
Рубрики: Кафедра психології
фывфывфыв:
емоційна компетентність -- емоційний інтелект -- життєтворення дискурс -- наратив -- ідентичність -- особистість -- суб’єкт
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

7.
378.001-057.87
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів і аспірантів. Вип. 21 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 311 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Содержание:
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА
Билим, А. В. Задачі українського фольклору на уроках алгебри у 7 класі / А. В. Билим. - С .3-6
Гапон, В. М. Активізація пізнавальної діяльності як умова формування творчої компетентності учнів з фізики / В. М. Гапон. - С .6-9
Довбенко, М. С. Програмне забезпечення для створення 3D-анімації / М. С. Довбенко. - С .9-11
Зубрицька, Д. Б. Зображення чотирикутників у паралельній проекції / Д. Б. Зубрицька. - С .11-15
Іванюк, В. В. Програмна реалізація на С# розвивальної гри "Колектор" / В. В. Іванюк. - С .15-17
Коваленко, Д. А. Візуальне програмування з "GOOGLE BLOCKLY" / Д. А. Коваленко
Комісарик, А. В. Основи програмованого навчання / А. В. Комісарик. - С .20-23
Мисаковець, С. А. Постановка задачі аналізу методів архівації даних / С. А. Мисаковець. - С .23-25
Павленко, О. А. Значення теорії диференціальних рівнянь для практичних застосувань / О. А. Павленко. - С .25-26
Павленко, О. А. Методи розв’язування нелінійних диференціальних рівнянь / О. А. Павленко. - С .26-28
Пальчуківська, А. Ю. Уроки PISA для вчителів математики / А. Ю. Пальчуківська. - С .28-32
Пирковська, О. В. Задачі з параметром у сертифікаційних роботах з математики / О. В. Пирковська. - С .32-37
Ященко, Я. Ю. Критерії аналізу алгоритмів сортування / Я. Ю. Ященко. - С .42-45
ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ
Добкевич, А. Р. Європейський парламентаризм: досвід та перспективи розвитку для України / А. Р. Добкевич. - С .45-48
Дученко, О. О. Сміх і гумор у козацьких літописах другої половини ХVII – першої половини XVIIІ століть / О. О. Дученко. - С .48-51
Лях, В. М. Реформування ринку друкованих ЗМІ в Україні: зарубіжний досвід та наслідки для комунальних медіа / В. М. Лях. - С .51-55
Пластун, О. В. Встановлення радянської влади в Кролевецькому повіті в 1919 році / О. В. Пластун. - С .55-57
Примостка (Баран), М. П. Вирощування тютюну на території Чернігівської губернії у ХІХ ст / М. П. Примостка (Баран). - С .57-61
Сохань, О. М. До питання історії Ніжинського Окружного суду (друга половина 20-х років ХХ ст.) / О. М. Сохань. - С .61-65
Шебела, В. В. Україна як об’єкт інформаційної експансії: прояви та методи протидії / В. В. Шебела. - С .68-71
Шебела, В. В. Європейський Союз та Україна в контексті сучасної інформаційної політики / В. В. Шебела. - С .71-76
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Балицька, Г. О. Порушення мовних норм у засобах масової інформації / Г. О. Балицька. - С .76-79
Бойко, Т. В. Фразеологізми як засоби вербалізації емоційних станів персонажів в ідіолекті Володимира Винниченка / Т. В. Бойко. - С .79-82
Головня, Н. В. Трансформовані фразеологічні одиниці – маркери ідіолекту Михайла Стельмаха / Н. В. Головня. - С .85-87
Даниленко, А. В. Особливості функціонування однорідних членів речення в ідіостилі І.Багряного / А. В. Даниленко. - С .87-91
Донська, Д. П. Вербалізація емоції СТРАХ засобами української фразеології / Д. П. Донська. - С .91-94
Драбинога, І. А. Назви діячів-ремісників в українській фразеології та пареміології / І. А. Драбинога. - С .94-98
Желада, Ю. В. Структурно-граматичні моделі фразеологізмів зі значенням "інтелект людини" в українській мові / Ю. В. Желада. - С .98-102
Зарванська, І. Г. Складносурядні речення з єднальною семантикою в художньому мовленні Євгена Гуцала / І. Г. Зарванська. - С .102-106
Козловець, В. П. Прагмонімна номінація меблів у сучасній українській мові / В. П. Козловець. - С .109-112
Лотиш, Н. О. Стилістична багатобарвність старослов’янізмів у різних жанрах художньої літератури та в творчості Т. Г. Шевченка / Н. О. Лотиш. - С .118-121
Мельник, А. С. Специфіка ідіостильових особливостей вербалізованого світу емоцій Валер’яна Підмогильного / А. С. Мельник. - С .131-134
Якименко, М. М. Ергонімікон громадських організацій міста Прилук Чернігівської області в контексті соціокультурного простору / М. М. Якименко. - С .142-145
ІНОЗЕМНІ МОВИ
Балін, П. П. Інтернаціональна лексика в складі сучасної німецької мови / П. П. Балін. - С .148-152
Богдан, В. А. Види та функції оцінювання підручників із німецької мови як другої іноземної мови / В. А. Богдан. - С .152-154
Вераксич, Т. В. Лексико-граматичні особливості мовлення чоловіків і жінок у медіапросторі DEUTSCHE WELLE / Т. В. Вераксич. - С .157-162
Костюк, Є. А. Труднощі вивчення англомовної лексики / Є. А. Костюк. - С .165-169
Рябуха, Т. А. Сутність інноваційних підходів у процесі навчання студентів англомовного ділового писемного спілкування / Т. А. Рябуха. - С .169-173
Шульга, Н. С. Навчання діалогічному мовленню молодших школярів / Н. С. Шульга. - С .177-181
ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА
Антонова, О. Ю. Самостійність дитини дошкільного віку як базова якість особистості / О. Ю. Антонова. - С .181-184
Бакун, О. М. Особливості самопрезентації гендеру у віртуальній комунікації / О. М. Бакун. - С .185-187
Бандоля, А. Ю. Стресостійкість студентів університету / А. Ю. Бандоля. - С .187-189
Бандуріна, Д. Ю. Соціальний інтелект як необхідна складова готовності майбутніх менеджерів до управлінської діяльності / Д. Ю. Бандуріна. - С .189-192
Беретеньова, А. Р. Вікові особливості розвитку навчальної мотивації у підлітковому віці / А. Р. Беретеньова. - С .192-194
Білошицька, С. В. Теоретичні засади виховання самостійності у дітей молодшого дошкільного віку / С. В. Білошицька. - С .194-198
Бузюн, А. О. Інноваційна культура керівника як складова його управлінської культури / А. О. Бузюн. - С .198-201
Висовень, А. В. Підтримка дітей з інвалідністю та їхніх сімей в умовах інклюзивної освіти / А. В. Висовень. - С .203-206
Голован, М. Ю. Гра як інтерактивний метод профілактики підліткової наркозалежності / М. Ю. Голован. - С .206-209
Даниленко, А. В. Сутність ризикованої поведінки молоді як соціального явища / А. В. Даниленко. - С .209-211
Данько, Д. В. До проблеми вивчення впливу інтернет-спілкування на дезадаптацію підлітків / Д. В. Данько. - С .211-215
Дяченко, А. І. Теоретичні аспекти формування комунікативної компетентності у старших дошкільників / А. І. Дяченко. - С .219-222
Євтушенко, Д. В. Психологічні особливості розвитку мотиваційної сфери у підлітків / Д. В. Євтушенко. - С .222-224
Козел, Д. Ф. Соціальний захист дітей з інвалідністю в Україні / Д. Ф. Козел. - С .235-237
Короткіна, О. В. Додаткова освіта як простір для соціалізації дітей / О. В. Короткіна. - С .237-240
Куц, І. Ю. Шляхи формування ключових компетентностей молодших школярів / І. Ю. Куц. - С .243-250
Максименко, С. Г. Особливості соціального виховання дитини в сім’ї / С. Г. Максименко. - С .253-256
Матюха, Є. О. Специфіка вторинної соціалізації осіб похилого віку в сільській місцевості / Є. О. Матюха. - С .256-259
Медвідь, С. С. Формування толерантної поведінки підлітків в умовах шкільного середовища / С. С. Медвідь. - С .259-262
Михайліченко, К. В. Психологія жіночого образу в рекламі парфумів / К. В. Михайліченко. - С .266-268
Михайлюк, Я. В. Основні аспекти соціально-правового захисту обдарованої молоді в Україні / Я. В. Михайлюк. - С .268-270
Могильна, Ю. В. Проблема адаптації у сучасній психолого-педагогічній літературі / Ю. В. Могильна. - С .270-273
Молібог, В. В. Психологічні особливості самооцінки в підлітковому віці / В. В. Молібог. - С .273-276
Руденко, Н. Ф. Особливості соціально-педагогічної профілактики агресивної поведінки підлітків у закладах середньої освіти / Н. Ф. Руденко. - С .281-284
Руденко, Н. Ф. Соціально-психологічні особливості учасників булінгу в шкільному середовищі / Н. Ф. Руденко. - С .284-289
Сокоринська, М. Ю. До проблеми соціалізації дітей-сиріт в постінтернатний період / М. Ю. Сокоринська. - С .289-290
Хилько, Ю. М. Соціально-педагогічна робота з учнівською молоддю у літній період / Ю. М. Хилько. - С .290-295
Шинкаренко, І. В. Духовність і ціннісні орієнтації молоді / І. В. Шинкаренко. - С .297-300
Юрченко, Л. А. Музичний фольклор як засіб розвитку почуття ритму в дітей дошкільного віку / Л. А. Юрченко. - С .300-304
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Булавенко, О. Ю. Фольклорний танець та його вплив на розвиток особистості / О. Ю. Булавенко. - С .304-307
УДК
ББК 74.58.268я43

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

8.
Шифр: У313005/2010/5
   Журнал

Український історичний журнал [Электронный ресурс] : Науковий журнал/ НАН України; Інститут історії України; Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса. - Київ : Редакція "УІЖ", 1957 - . - ISSN 0130-5247. - Выходит раз в два месяца
2010г. N 5
Содержание:
Толочко, О. П. Так званий «напис Петра Могили» у Софії Київській та дата заснування собору / О. П. Толочко. - С.4-25
Архипова, Є. І. Натурні дослідження у Софії Київській: декларації та реалії / Є. І. Архипова. - С.25-37
Федорук, Я. О. Посольства кримського хана Мегмеда Ґірея IV до Швеції, Данії та Австрії у 1655 р. / Я. О. Федорук. - С.37-50
Петренко, І. М. Згода як умова укладання шлюбу в контексті шлюбно-сімейних відносин мирян Російської православної церкви (XVIII ст.) / І. М. Петренко. - С.51-68
Лукашевич, О. А. Бюрократичний інтелект на службі в губернському управлінні ХVІІІ ст. (примус до творчості) / О. А. Лукашевич. - С.68-90
Ткаченко, І. В. Редакційна політика М.Грушевського в «Літературно-науковому вістнику» (1907–1914 рр.) / І. В. Ткаченко. - С.90-103
Корольов, Г. О. Ідея федералізму як парадигма історичної перспективи доби Української революції 1917–1921 рр. / Г. О. Корольов. - С.103-117
Іванець, А. В. До питання про діяльність паризького Українського національного комітету (1919–1921 рр.) / А. В. Іванець. - С.117-135
Рябченко, О. Л. Чистки студентського складу вищих навчальних закладів радянської України (1920-ті рр.) / О. Л. Рябченко. - С.136-152
Папакін, Г. В. Сучасна українська інтернет-археографія: основні форми та джерела електронних публікацій / Г. В. Папакін. - С.153-166
Віднянський, С. В. Стан, проблеми та перспективи досліджень зі всесвітньої історії в Україні / С. В. Віднянський. - С.166-179
Ханенко-Фрізен, Н. У пошуках нового суб’єкта історії: проект «Усна історія деколективізації в Україні 1990-х рр. – селянський досвід» / Н. Ханенко-Фрізен. - С.179-190
Котляр, М. Ф. Княгиня Ольга у давньоруській фольклорній традиції / М. Ф. Котляр. - С.191-202
Козерод, О. В. Британський консервативний політик Стефан Терлецький (1927–2006 рр.) / О. В. Козерод. - С.202-207
Стяжкіна, О. В. Між визволенням і визнанням: примусова праця в нацистській Німеччині в політиці пам’яті СРСР і ФРН часів «холодної війни» / О. В. Стяжкіна. - С.208-214
Гай-Нижник, П. П. Біженство Першої світової війни в Україні: Документи і матеріали (1914–1918 рр.) / П. П. Гай-Нижник. - С.214-218
Кудінов, Ю. М. Бібліографія козацтва. Вибрана бібліографія запорізьких та інших козаків України, донських козаків Росії і кубанських козаків; «Тої слави козацької повік не забудем…» : рекоменд. бібліограф. покажчик з історії українського козацтва; Ucraina terra Cosaccorum: Україна – земля козацька : бібліограф. нарис / Ю. М. Кудінов. - С.219-221
Блануца, А. В. IV симпозіум з історії бюрократії / А. В. Блануца. - С.222-222
Пастушенко, Т. В. Міжнародна наукова конференція з усної історії «Між минулим і майбутнім: усна історія, пам’ять та смисл» / Т. В. Пастушенко. - С.223-223
Ґанус, С. О. Міжнародна науково-практична конференція «Країни Центрально-Східної Європи в модерну і постмодерну добу: теоретичні концепції й політичні реалії» / С. О. Ґанус. - С.224-227
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.


    Лукашевич, О. А.
    Бюрократичний інтелект на службі в губернському управлінні ХVІІІ ст. (примус до творчості) [Электронный ресурс] / О. А. Лукашевич // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2010. - N 5. - С. 68-90 . - ISSN 0130-5247


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

10.
378.001-057.87
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів і аспірантів. Вип. 23 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 223 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Содержание:
Природничо-географічні науки
Комар, Б. М. Аналіз особливостей морфоскульптури території басейну річки Удай у межах Чернігівської області / Б. М. Комар. - С .3-4
Пилипенко, В. О. Аналіз забору води з природних водних об’єктів Чернігівської області / В. О. Пилипенко. - С .4-6
Фізико-математичні науки, інформатика
Ващенко, І. В. Спектри відбиваня MgZnO / І. В. Ващенко. - С .7-10
Стрілець, М. В. Енергоефективність перетворювача частоти для керування трифазними асинхронними двигунами / М. В. Стрілець. - С .10-16
Чубак, Н. Г. Оптична анізотропія монокристалів нітриду галію / Н. Г. Чубак. - С .16-18
Історія, право, політологія
Ворона, М. А. Стратегія "дедемонізації" національного фронту Марин Ле Пен та її результати / М. А. Ворона. - С .19-22
Горьков, О. О. Українське політичне представництво в органах австрійського парламентаризму (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. О. Горьков. - С .22-26
Дендак, А. Я. Сосниччина як складова частина козацько-гетьманської держави у 1668–1782 роках / А. Я. Дендак. - С .26-29
Канаєва, В. В. Міжнародно-правові засоби захисту основних прав і свобод людини і громадянина / В. В. Канаєва. - С .29-31
Куранда, Я. Ю. Процес деколонізації в країнах Африки: політичний аспект / Я. Ю. Куранда. - С .31-34
Потапенко, Н. В. Олександро-Невська Лавра – форпост православної віри північної Русі / Н. В. Потапенко. - С .34-37
Примостка, М. П. Джерела вивчення з історії розвитку тютюнництва на Чернігівщині в ІІ половині ХІХ – на початку ХХ ст. / М. П. Примостка. - С .37-40
Прокоф’єв, М. О. Проблема встановлення кордонів підмандатної Палестини / М. О. Прокоф’єв. - С .40-42
Худя, М. С. Роль Миколи Міхновського в формуванні ідеї українського самостійництва / М. С. Худя. - С .42-46
Циганок, Є. О. Історио-культурний взаємовплив України та Франції / Є. О. Циганок. - С .46-49
Чаплай, С. О. До питання політичної культури у Київській Русі: страта чернігівських князів братів Ігоревичів / С. О. Чаплай. - С .49-53
Школьник, Р. С. Геополітичні виклики Росії на Донбасі / Р. С. Школьник. - С .53-57
Філологічні науки
Андрущенко, Д. Дидактичні ігри на уроках української літератури в 5-7 класах як засіб активізації навчальної діяльності / Д. Андрущенко. - С .58-60
Богдан, К. С. Семантико-стилістичні особливості односкладних безособових речень у художньому мовленні М. Коцюбинського / К. С. Богдан. - С .60-62
Бойко, Д. А. Лексико-семантичні оцінні засоби в поезії Ліни Костенко / Д. А. Бойко. - С .62-65
Васильченко, В. В. Метонімія в геортонімних номінаціях / В. В. Васильченко. - С .65-67
Дяченко-Пацук, М. О. Мовний образ моря у творах М. Коцюбинського / М. О. Дяченко-Пацук. - С .67-70
Завадко, А. О. Семантико-стилістичні особливості відокремлених обставин у романі І. Багряного "Сад Гетсиманський" / А. О. Завадко. - С .70-73
Коломієць, К. Д. Метонімічна номінація періодики України / К. Д. Коломієць. - С .73-76
Кот, І. В. Прислівникові поширювачі дієслів руху в кіноповісті О. Довженка "Зачарована Десна" / І. В. Кот. - С .76-79
Кот, Ю. В. Соматичні фразеологізми з компонентами серце, душа на позначення емоцій суму, душевного болю та страждання / Ю. В. Кот. - С .79-83
Кугук, А. Активізація особистісного сприйняття учнями середніх класів літературних творів / А. Кугук. - С .83-85
Макарчук, А. А. Світ дитинства у творах М. Коцюбинського ("Тіні забутих предків") та Роальда Дала ("Матильда") / А. А. Макарчук. - С .85-88
Микитенко, А. В. Принципи та підходи до класифікації апокаліптичної художньої літератури / А. В. Микитенко. - С .88-95
Могильна, Р. Я. Фольклорні традиції та особливості їх функціонування у "Скотофермі" Джорджа Орвелла / Р. Я. Могильна. - С .92-96
Московцева, К. С. Флороніми в системі метафоричного епітета як засіб експресивізації художнього мовлення Євгена Гуцала / К. С. Московцева. - С .96-99
Насико, А. А. Функціонування міфологічних мотивів про Трою у романі Дж. Мартіна "Гра престолів" / А. А. Насико. - С .99-102
Нештенко, О. О. Темпоральна транспозиція форм дієслова (на матеріалі художніх творів сучасних українських письменників) / О. О. Нештенко. - С .102-106
Потебня, Ю. Портрет как способ характеротворения и индивидуализации персонажей в романе Шолохова "Тихий Дон" / Ю. Потебня. - С .106-108
Романченко, А. О. Вербалізація емоційних станів персонажів (на матеріалі творів В. Винниченка) / А. О. Романченко. - С .108-111
Середюк, А. С. Актуалізація складних багатокомпонентних речень із безсполучниковим і підрядним зв’язками в художньому мовленні Григора Тютюнника (на матеріалі оповідань) / А. С. Середюк. - С .111-114
Скребець, Д. М. Прикметники з одоративною семантикою в художньому мовленні Євгена Гуцала / Д. М. Скребець. - С .114-118
Шутько, В. В. Символіка архаїчних вірувань у романі Стівена Кінга "Воно" / В. В. Шутько. - С .118-122
Іноземні мови
Артюх, Н. В. Сучасні підходи до формування компетентності в техніці англомовного читання молодших школярів / Н. В. Артюх. - С .122-124
Bidnenko, K. V. Constructions denoting marital and romantic relations as a signal of the author’s idiostyle (based on the short stories by Elizabeth Strout) / K. V. Bidnenko. - С .124-128
Богдан, В. А. Мовні засоби маніпулювання в заголовках німецькомовних медійних текстів / В. А. Богдан. - С .128-130
Іценко, О. В. Колороніми в структурі імпліцитних виразів-реалій англійської мови / О. В. Іценко. - С .130-132
Nikytenko, I. I. Lingvorhetorical construction of Generation Y in the English news discourse / I. I. Nikytenko. - С .132-135
Осипенко, Б. І. Модальні слова підтвердження змісту інформації в німецькомовних інтернет-новинах / Б. І. Осипенко. - С .135-137
Петриченко, В. В. Національно-культурна специфіка концепту ORDNUBNG / В. В. Петриченко. - С .137-139
Рубанська, О. О. Відтворення сучасних українських політичних реалій в англомовних медіатекстах / О. О. Рубанська. - С .139-141
Шкурат, В. В. Антропоніми та етноніми в оповіданнях Каті Петровської: етимологія та семантика / В. В. Шкурат. - С .141-144
Ярешко, В. В. Використання пісень на уроках англійської мови в початковій школі / В. В. Ярешко. - С .144-148
Психологія, педагогіка, соціальна робота
Апанасенко, О. В. Маркетинг освітніх послуг як система управління ринковою діяльністю закладу дошкільної освіти / О. В. Апанасенко. - С .148-153
Богомаз, І. М. Структура управління професійним розвитком молодих педагогів в умовах закладу дошкільної освіти / І. М. Богомаз. - С .153-156
Гразіон, Т. С. Теоретичні основи дослідження розвитку кар’єрної орієнтації "Менеджмент" у магістранток / Т. С. Гразіон. - С .156-159
Грицан, Д. В. вік як кризовий період: прояви та адаптація / Д. В. Грицан. - С .159-163
Діптан, Є. О. Виховання моральних якостей дошкільників засобами творів фольклору у процесі трудового виховання / Є. О. Діптан. - С .163-166
Іванчук, Д. В. Використання гумору як засобу подолання стресу персоналом освітньої організації / Д. В. Іванчук. - С .166-170
Коваленко, А. М. Використання тренінгу як інноваційної технології формування конфліктологічної компетентності майбутніх керівників / А. М. Коваленко. - С .170-173
Козяр, Ю. В. Розвиток соціальної адаптованості людей похилого віку в умовах організованої дозвіллєвої діяльності / Ю. В. Козяр. - С .173-177
Красновид, В. В. Проблеми дидактики початкової школи в педагогічній спадщині Я. Ф. Чепіги / В. В. Красновид. - С .177-179
Лебідь, О. О. Адаптація майбутніх керівників до професійної діяльності як психолого-педагогічна проблема / О. О. Лебідь. - С .179-181
Лихошерст, О. В. Організація діяльності з опорою на позитивні риси старшокласників як умова розвитку їх лідерського потенціалу / О. В. Лихошерст. - С .181-184
Маслак, А. О. Психологічні особливості мотивації професійної діяльності студентів вищих навчальних закладів / А. О. Маслак. - С .184-186
Мельник, О. М. Психологічні особливості переживання стресу медичними працівниками / О. М. Мельник. - С .186-190
Охріменко, Н. П. Особливості використання дидактичного матеріалу Кюїзенера у формуванні в дошкільників елементарних математичних уявлень / Н. П. Охріменко. - С .190-193
Подобна, Н. В. Проблемне навчання як засіб розвитку логічного мислення молодших школярів / Н. В. Подобна. - С .193-196
Попок, Ю. М. Психологічні особливості лідера в юнацькому віці / Ю. М. Попок. - С .196-199
Строганова, І. Ю. Історичні аспекти становлення соціально-педагогічних поглядів та ідей в діяльності Софії Русової / І. Ю. Строганова. - С .199-202
Тищенко, Л. А. Особливості самопрезентації в юнацькому віці / Л. А. Тищенко. - С .202-205
Фабриченко, А. Г. Структура кар’єрної компетентності майбутніх менеджерів / А. Г. Фабриченко. - С .205-209
Шейко, О. В. Особливості побудови життєвої перспективи у дітей підліткового віку, які мають порушення слуху / О. В. Шейко. - С .209-213
Шейко, О. Л. Емоційний інтелект як складова соціального інтелекту / О. Л. Шейко. - С .213-217
Щеголькова, Т. М. Алкогольна залежність у підлітків як соціальна проблема / Т. М. Щеголькова. - С .217
УДК

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

11.


    Пісоцький, O. П.
    Сформованість вербального інтелекту дітей 5–6 років [Электронный ресурс] / О. П. Пісоцький // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 3. - С. 34-41
Рубрики:
фывфывфыв:
інтелект, вербальний інтелект, вербальний інтелект дітей 5–6 років, мовленнєва компетентність дітей 5–6 років, здатність до узагальнень, здатність до висунення гіпотез
Аннотация: У статті розглядається проблема розвитку та формування у дітей 5–6 років вербального інтелекту в освітньому процесі. Наголошується, що означена проблема є складовою актуального на сьогодні завдання дошкільної освіти розумового виховання дітей дошкільного віку. У статті автор вказує на основні компоненти, критерії та показники розвиненості вербального інтелекту дітей п’яти-шести років, у відповідності з якими було розроблено емпіричну методику. Крім того, акцентується увага на загальних показниках мовленнєвої компетент- ності (вербального інтелекту) дітей 5–6 років, які аналізується у дослідженні автором: вміння узагальнювати й класифікувати предмети за різними ознаками, виявляти гнучкість мислення, висувати припущення, експериментувати.
У емпіричному дослідженні автором зафіксовано, що переважна більшість (55 %) старших дошкільників характеризується низьким рівнем розвиненості вмінь класифікувати й узагальнювати, проявляти гнучкість мислення, висувати гіпотези, експериментувати, 30 % дітей п’яти-шести років властивий середній рівень розвиненості вербального інтелекту. Найменше виявлено старших дош- кільників (15 %), які мають високий рівень сформованості вербального інтелекту. Вивчаючи виховні впливи вихователів з’ясовано, що для педагогів питання розвитку вербального інтелекту дітей 5–6 років в освітньому процесі є проблемним питанням. Зокрема дорослі недостатньо орієнтуються на пошукову діяльність старших дошкільників, у якій діти 5–6 років мають всі можливості узагальнюва- ти, висувати припущення, класифікувати, виявляти гнучкість мислення, експериментувати. Зафіксовано, що 70 % вихователів мають серйозні прогалини у знаннях технологічного змісту щодо процесу пошукової діяльності дітей старшого дошкільного віку, послідовності її етапів, необхідних матеріалів для її організації. Разом із тим, 80 % фахівців не змогли вказати, яке саме наповнення має бути у куточку для пошукової активності. Виявлено умови організації пошукової діяльності, на які орієнтуються вихователі: наявність необхідної інформації про вербальний інтелект та основні його ознаки, сприятлива атмосфера спілкування із дітьми, спеціально-створений і наповнений куточок у структурі предметно-розвивального середовища закладу дошкільної освіти, особливості педагогічної взаємодії з дітьми, використання пошукової активності у звичних для дітей видах діяльності. За результатами проведеного дослідження зроблено висновки про те, що: вихователі недостатньою мірою орієнтовані на розвиток і формування вербального інтелекту старших дошкільників; необхідно оптимізувати процес розвитку та формування вербального інтелекту дітей 5–6 років, створивши спеціальну програму формування здатності до узагальнень і висунення припущень і перевірити її експериментальним шляхом.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

12.


    Федина-Дармохвал, В. С.
    Особливості емоційного інтелекту в контексті підготовки майбутніх педагогів [Электронный ресурс] / В. С. Федина-Дармохвал // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 3. - С. 98-103
Рубрики:
фывфывфыв:
емоційний інтелект, підготовка студентів педагогічних спеціаль- ностей, емоційна компетентність, емоційно-діяльнісний компонент, регулюван- ня емоцій, психолого-педагогічний компонент, емоційне пізнання
Аннотация: В даній статті ми аналізуємо взаємозв’язок між рівнем розвитку емоційного інтелекту та стилем педагогічної діяльності студентів педагогічних спеціальностей у вищому навчальному закладі.
Ми розглянули теоретичний аналіз проблеми емоційного інтелекту в контексті педагогічної діяльності, включаючи генезис цієї проблеми та змістовні характеристики компонентів емоційного інтелекту. Нами було вивчено такі ключові аспекти як розпізнавання власних та інших емоцій, управління власними почуттями, співчуття та міжособистісна взаємодія. Всі вони акцентують увагу на важливості розуміння та розвитку цих компонентів для досягнення успіху в житті та професійній діяльності. Окрім цього досліджено теоретичні аспекти емоційного інтелекту у педагогічній діяльності студентів. Висвітлено необхідність практичного застосування набутих знань та навичок емоційного інтелекту у реальних педагогічних ситуаціях, а також потребу комплексної освіти для майбутніх педагогів. У підготовці висококваліфікованих педагогів ці аспекти сприяють розвитку позитивних міжособистісних відносин. Розвиток емоційного інтелекту у студентів має своє важливе значення для успішної педагогічної діяльності. Особливо це стосується студентів, які в майбутньому планують використовувати демократичний стиль керівництва у своїй професійній діяльності. Ми прийшли до висновку, що існує тісний зв’язок між рівнем емоційного інтелекту та стилем педагогічної діяльності студентів педагогічних спеціальностей. Студенти з високим рівнем розвитку емоційного інтелекту схильні до демократичного стилю керівництва, що сприяє покращенню якості навчального процесу та взаємодії. Тому важливо стимулювати студентів до активного використання емоційного інтелекту в своїй педагогічній діяльності, зокрема, взаємодії з учнями та створення позитивного емоційного клімату в процесі взаємодії. Отож, дослідження емоційного інтелекту студентів педагогічних спеціальностей розкриває важливий аспект їхньої підготовки та сприяє покращенню педагогічної практики та розвитку освіти загалом. Тому, емоційний інтелект необхідно застосовувати для оптимізації взаємодії між педагогами та студентами, в розвитку індивідуального стилю діяльності педагога.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 100413
Число посетителей 1459
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя