Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (60)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ЗОШ<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.


   
    Використання інноваційних технологій при підготовці й проведенні уроків зарубіжної літератури [Электронный ресурс] : З досвіду роботи вчителя російської мови і зарубіжної літератури Варвинської ЗОШ І–ІІІ ступенів Кулик Віри Миколаївни : навчально-методичний посібник / В. М. Кулик ; Варвинський районний методичний кабінет. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин ; Варва : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 40 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Содержание:
Поняття про інновацію, інноваційні технології в сучасній школі . - С .6-10
Поєднання на уроках літератури творчої випереджуючої роботи з ігровими технологіями . - С .10-12
ВАРІАНТИ УРОКІВ
Театралізована вистава «Театр правди і відвертості» за твором М.В. Гоголя «Мертві душі» . - С .12-17
Інсценування частин творів Ф.М. Достоєвського, А.П. Чехова . - С .17-20
Інтерактивні види робіт на уроці . - С .21-24
Зразок сучасного уроку по твору Вольтера «Простак» . - С .25-29
ДОДАТОК
Кулик, Віра Миколаївна. Театр правди і відвертості: Урок за твором М. В. Гоголя «Мертві душі» / В. М. Кулик. - С .31-40
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Кулик, Віра Миколаївна; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Вольтер (французький письменник, філософ ; 1694-1778) \о нем\; Варвинський районний методичний кабінет
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

2.


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс]. Вип. 6. Ч. 2 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 264 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Содержание:
Присівок, В. Корпоративна культура університету / В. Присівок. - С .3-6
Пучка, Н. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії) / Н. Пучка. - С .6-8
П’ятецька, М. Значення фосфору для живих організмів і довкілля / М. П’ятецька. - С .8-10
Рижа, С. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання / С. Рижа. - С .10-13
Рой, С. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу / С. Рой. - С .13-16
Рой, О. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.) / О. Рой. - С .16-19
Росохач, Ю. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства / Ю. Росохач. - С .19-21
Рубаха, О. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції / О. Рубаха. - С .21-25
Русалим, О. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу / О. Русалим. - С .25-28
Рябоконь, О. Топоніміка Сумської області / О. Рябоконь. - С .28-29
Савченко, І. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї / І. Савченко. - С .29-31
Салівон, Ю. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти / Ю. Салівон. - С .31-35
Самойленко, Т. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії / Т. Самойленко. - С .35-37
Скоромець, А. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ / А. Скоромець. - С .37-39
Соболь, А. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Соболь. - С .39-40
Стешиц, О. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр. / О. Стешиц. - С .40-43
Стрілець, Ю. Словотворчі засоби в соціолекті молоді / Ю. Стрілець. - С .43-46
Сукач, Т. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел / Т. Сукач. - С .46-48
Терещенко, Т. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності / Т. Терещенко. - С .48-52
Тищенко, Л. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові" / Л. Тищенко. - С .52-55
Трашкова, В. Психологічні особливості переживання образи у підлітків / В. Трашкова. - С .55-57
Тукач, А. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога / А. Тукач. - С .57-59
Унтілова, Т. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії) / Т. Унтілова. - С .59-62
Фазан, Н. Конфлікти в молодих сім’ях / Н. Фазан. - С .62-64
Федорченко, Н. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів / Н. Федорченко. - С .64-67
Феофанова, Н. Психологічна характеристика інтернет-залежного / Н. Феофанова. - С .67-71
Фурс, О. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине / О. Фурс. - С .71-72
Філь, В. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка / В. Філь. - С .72-77
Харламова, І. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників / І. Харламова. - С .77-80
Харченко, С. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії / С. Харченко. - С .80-83
Хижняк, Т. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми / Т. Хижняк. - С .83-85
Храменко, Ю. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості / Ю. Храменко. - С .85-87
Цигура, В. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону / В. Цигура. - С .87-90
Чемерис, С. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема / С. Чемерис. - С .90-93
Чиж, О. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях / О. Чиж. - С .93-96
Чонка, Т. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них / Т. Чонка. - С .96-100
Чорна, І. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні / І. Чорна. - С .100-102
Чорнодід, О. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії / О. Чорнодід. - С .102-103
Шафранова, А. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків / А. Шафранова. - С .103-104
Шафранова, А. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак / А. Шафранова. - С .104-106
Шевченко, В. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв / В. Шевченко. - С .106-108
Шкарупіна, К. Фактори детермінації морального розвитку особистості / К. Шкарупіна. - С .108-111
Щербак, А. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять / А. Щербак. - С .111-113
Щербина, М. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування" / М. Щербина. - С .113-116
Якименко, С. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців / С. Якименко. - С .116-118
Якимовська, Я. Мотивація професійної діяльності вчителя / Я. Якимовська. - С .118-121
Ярмоленко, А. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів / А. Ярмоленко. - С .121-123
Гринь, Г. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування / Г. Гринь. - С .123-125
Кавунник, В. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України / В. Кавунник. - С .125-127
Павлов, Ю. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки / Ю. Павлов. - С .127-131
Богдан, Я. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови / Я. Богдан. - С .131-133
Колесник, Н. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови / Н. Колесник. - С .133-136
Завальнюк, К. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови / К. Завальнюк. - С .136-139
Тимченко, О. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць / О. Тимченко. - С .139-141
Веремецька, Т. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови / Т. Веремецька. - С .141-142
Сотник, О. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією / О. Сотник. - С .142-144
Якуба, С. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі / С. Якуба. - С .144-147
Куранда, І. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі / І. Куранда. - С .147-149
Бреус, Н. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі / Н. Бреус. - С .149-152
Лобур, Н. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи / Н. Лобур. - С .152-154
Вдовенко, Т. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи / Т. Вдовенко. - С .154-157
Сероус, А. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма" / А. Сероус. - С .157-160
Дудіна, О. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови / О. Дудіна. - С .160-163
Нестеренко, К. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу / К. Нестеренко. - С .163-165
Суховерська, С. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови / С. Суховерська. - С .165-167
Борщ, О. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи / О. Борщ. - С .167-170
Сергієнко, О. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку / О. Сергієнко. - С .170-172
Ковнер, О. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови / О. Ковнер. - С .172-175
Ровна, Н. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога) / Н. Ровна. - С .175-177
Тарасенко, О. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи / О. Тарасенко. - С .177-178
Русманенко, Л. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи / Л. Русманенко. - С .178-180
Фішелєва, А. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY / А. Фішелєва. - С .180-182
Гринь, В. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії / В. Гринь. - С .182-187
Момот, Н. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse / Н. Момот. - С .187-189
Артемов, А. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Артемов. - С .189-191
Демченко, А. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності / А. Демченко. - С .191-194
Дяченко, І. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи / І. Дяченко. - С .194-196
Воронцова, А. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов / А. Воронцова. - С .196-199
Герус, І. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів / І. Герус, Ю. Жук. - С .199-201
Марушко, О. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти / О. Марушко. - С .201-203
Попильницька, Ю. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці / Ю. Попильницька. - С .203-205
Откидач, І. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.) / І. Откидач. - С .205-209
Максименко, С. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст. / С. Максименко. - С .209-211
Мохір, В. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ / В. Мохір. - С .211-213
Приходченко, Є. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи / Є. Приходченко. - С .213-215
Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .215-217
Остапець, Т. Особливості педагогічної та акторської дії / Т. Остапець. - С .217-221
Нестеренко, О. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя / О. Нестеренко. - С .221-223
Кудін, М. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія» / М. Кудін. - С .223-225
Федорець, А. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності / А. Федорець. - С .225-228
Кудашова, В. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей / В. Кудашова. - С .228-230
Тончило, І. С. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема / І. С. Тончило. - С .230-232
Андрусенко, Н. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст. / Н. Андрусенко. - С .232-235
Костюк, Н. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.) / Н. Костюк. - С .235-240
Харченко, О. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди / О. Харченко. - С .240-242
Дудка, Н. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку / Н. Дудка. - С .242-244
Лаврінова, А. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості / А. Лаврінова. - С .244-248
Бойко, І. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова / І. Бойко. - С .248-251
Євтушенко, Н. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини / Н. Євтушенко. - С .251-254
Ігнатенко, О. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини / О. Ігнатенко. - С .254-257
Савела, Ю. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки / Ю. Савела. - С .257-260
Резвін, К. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ / К. Резвін. - С .260-261
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

3.
74.03(4Укр)я72
С 71


   
    Спадщина С. Ф. Русової в контексті сучасності: з досвіду роботи Шаповалівської ЗОШ [Электронный ресурс] : збірник статей / Т. В. Масюк [та ін.] ; за ред. проф. Є. І. Коваленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра педагогіки, Шаповалівська ЗОШ І–ІІІ ступенів Борзнянської районної ради Чернігівської області. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 84 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
ББК 74.03(4Укр)я72

Аннотация: У збірнику статей представлено досвід Шаповалівської ЗОШ І–ІІІ ступеня Борзнянського району Чернігівської області – освітнього та виховного центру Софії Русової – з вивчення і впровадження педагогічної спадщини видатного українського педагога першої чверті ХХ століття, палкої поборниці української національної ідеї та ідей реформування шкільної системи на засадах демократизації, гуманізації та педоцентризму. Книга адресується працівникам у галузі освіти та всім, хто цікавиться педагогічними поглядами С. Ф. Русової та впроваджує їх у практику роботи, зокрема вихователям та вчителям загальноосвітніх навчальних закладів, студентам педагогічних спеціальностей вишів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Масюк, Т. В.; Коваленко, Євгенія Іванівна; Товстоліс, М. Д.; Лебідь, Н. М.; Шпуй, В. І.; Понтяр, В. В.; Боженко, В. В.; Мітченок, А. А.; Фесенко, Г. І.; Москаленко, М. А.; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра педагогіки; Борзнянська районна рада; Шаповалівська ЗОШ І–ІІІ ступенів
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

4.
74.58.268я43
В 11


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 15 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 289 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Содержание:
ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ
Гречка, М. М. Світовий та вітчизняний досвід дослідження якості життя населення / М. М. Гречка. - С .3-7
Ільяш, Г. А. Чернігівщина в інвестиційних процесах України / Г. А. Ільяш. - С .7-12
Яременко, М. М. Сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму / М. М. Яременко. - С .12-18
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА
Богдан, В. О. Встановлення ізоморфізму карт класичної механіки / В. О. Богдан. - С .19-21
Грушун, Т. М. Асимптотика розв’язку початкової задачі для виродженої системи диференціальних рівнянь / Т. М. Грушун. - С .22-28
Гурчина, Я. М. Просвітлюючі і багатошарові діелектричні покриття, одержані за допомогою вакуумної установки ВУ-1А / Я. М. Гурчина. - С .28-30
Жовтий, С. Ю. Створення скінченного автомата для персонажа комп’ютерної гри / С. Ю. Жовтий. - С .30-32
Леміш, Я. Г. Асимптотика розв’язку деякої крайової задачі для лінійної системи диференціальних рівнянь з виродженнями / Я. Г. Леміш. - С .32-39
ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ
Бондаренко, Ж. П. Леся Коцюба як представниця українського дисидентства у Ніжині / Ж. П. Бондаренко. - С .40-43
Бурляй, О. М. Постать Івана Мазепи в рецепції Теодора Мацьківа та Олександра Оглоблина на сторінках журналу "Український історик" / О. М. Бурляй. - С .43-47
Вакулко, І. О. Соціально-економічний контент повсякденного життя ніжинців у 1964-1985 рр / І. О. Вакулко. - С .47-50
Власенко, І. А. Наслідки невиконання чи неналежного виконання кредитного договору боржником / І. А. Власенко. - С .50-55
Донець, А. О. Методичні засади вивчення періоду середньовіччя у контексті шкільного курсу історії / А. О. Донець. - С .55-58
Донець, А. О. Житлове забезпечення містян Ніжина (1953 – 1964 рр.) / А. О. Донець. - С .58-59
Дячина, В. Л. Правовий режим іноземних інвестицій в Україні / В. Л. Дячина. - С .59-62
Зоценко, Н. Військово-політична боротьба Англії та Франції (остання чверть ХІ ст. – початок ХІІ ст.) / Н. Зоценко. - С .62-66
Іванова, А. С. Відбудова та розвиток медичної галузі у Ніжині у період 1943 – 1953 рр. / А. С. Іванова. - С .66-68
Крупенко, О. В. Правова відповідальність чиновників Наддніпрянської України у ХІХ ст. (за матеріалами законодавчих актів Російської імперії) / О. В. Крупенко, К. Ю. Солодка. - С .68-70
Лукашевич, Т. П. Відомі жінки Єгипту періоду раннього та стародавнього царства / Т. П. Лукашевич. - С .70-74
Мойсейчук, І. І. Єрусалимський храм крізь призму століть / І. І. Мойсейчук. - С .74-77
Солодка, К. Ю. Теоретико-методичні засади проведення практичних занять з історії у 6 класі / К. Ю. Солодка. - С .77-81
Яременко, Б. М. Організаційно-правові засоби обмеження монополізму в Україні / Б. М. Яременко. - С .81-85
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Бордак, М. Г. Вербалізація концепту земля в кіноповісті О.Довженка "Україна в огні" / М. Г. Бордак. - С .85-88
Бурська, А. В. Годоніми міста Ніжина в сучасній інтерпретації / А. В. Бурська. - С .88-91
Зуб, Ю. М. Дієслова руху в художньому мовленні Григора Тютюнника / Ю. М. Зуб. - С .91-94
Коновал, І. І. Комоніми як різновид суспільно-географічних топонімів у творах Олеся Гончара / І. І. Коновал. - С .94-98
Лепьошкіна, О. В. Безособові речення у художньому мовленні Євгена Гуцала / О. В. Лепьошкіна. - С .98-102
Піхота, М. В. Елементи експресивного синтаксису у творах Олександра Довженка / М. В. Піхота. - С .102-105
Приймак, Н. В. Особливості вживання діалектної лексики у прозових творах Олександра Довженка / Н. В. Приймак. - С .105-108
Рибалко, Ю. В. Дієслова мовлення в ідіостилі Євгена Гуцала / Ю. В. Рибалко. - С .108-112
Стрілець, А. С. Фразеосемантичне поле "риси характеру людини" в українській мові / А. С. Стрілець. - С .112-116
Халіман, Ю. П. Вербалізація мовного образу серця в ідіостилі Т. Шевченка / Ю. П. Халіман. - С .116-119
Цехмістер, О. В. Трансформція фразеологізмів як засіб увиразнення худонього тексту (на матеріалі творів Марії Матіос) / О. В. Цехмістер. - С .120-123
Цибаровська, К. В. Функційне навантаження вигуків у поетичних творах Ліни Костенко / К. В. Цибаровська. - С .123-128
Головко, М. В. Портфоліо школяра / М. В. Головко. - С .128-130
Децик, Я. А. Навчання дискусії на уроках англійської мови в старших класах ЗОШ / Я. А. Децик, В. В. Лисенко. - С .130-133
Корнієнко, К. В. Тестовий контроль у навчанні іноземної мови / К. В. Корнієнко. - С .133-137
Кривенко, Д. Ю. Метод Г. Пальмера / Д. Ю. Кривенко, Ю. В. Пилипенко. - С .137-140
Мещенинець, Г. В. Метод Уеста / Г. В. Мещенинець. - С .137-140
Паляничка, І. В. Джерела формування потенційного словника учнів старших класів / І. В. Паляничка, Т. Є. Чорнюк. - С .143-146
Пархоменко, М. А. Тестування як ефективний засіб організації контролю у навчанні іноземних мов / М. А. Пархоменко. - С .146-148
Сеідова, С. М. Роль соціальних мереж у вивченні іноземних мов / С. М. Сеідова. - С .148-151
Штацька, А. В. Формування соціокультурної компетентностіучнів ЗОШ із використанням матеріалів англомовних пісень / А. В. Штацька. - С .151-153
ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА
Байша, А. В. Психологічні особливості психоемоційного вигорання у педагогів зрілого віку / А. В. Байша. - С .154-156
Баклан, О. В. Експериментальна програма розвитку творчості дітей старшого дошкільного віку засобами дитячої хореографії / О. В. Баклан. - С .156-160
Богинська, І. В. Дослідження стану комп’ютерної залежності у підлітків (гендерний аспект) / І. В. Богинська. - С .160-164
Бортнік, О. С. Життєвий простір особистості / О. С. Бортнік. - С .164-166
Вакулко, І. О. Проблема патріотичного виховання в сучасній школі / І. О. Вакулко. - С .166-169
Войтенко, Є. Ю. Форми допрофільної підготовки учнів основної школи до вибору соціально-гуманітарного профілю / Є. Ю. Войтенко. - С .169-172
Галаган, М. А. Особливості формування морально-ціннісних орієнтацій у дівчат-підлітків / М. А. Галаган. - С .172-175
Десятник, А. О. Виховна робота з педагогічно занедбаними дітьми / А. О. Десятник. - С .175-179
Донська, Д. П. Сучасні підходи до організації процесу виховання / Д. П. Донська. - С .179-182
Драбинога, І. А. Значення діяльності Софії Русової у педагогічній науці / І. А. Драбинога. - С .182-184
Івченко, О. А. Організаційно-педагогічні умови ефективної взаємодії школи і сім’ї у вихованні учнів молодшого шкільного віку / О. А. Івченко. - С .184-189
Кашуба, Т. В. Технології інтерактивного навчання / Т. В. Кашуба. - С .189-194
Кв’ятківська, І. В. Всебічний розвиток молодшого школяра засобами художної / І. В. Кв’ятківська. - С .194-198
Кезля, В. С. Особистісна готовність до материнства жінок з різним рівнем агресії / В. С. Кезля. - С .198-200
Ляховець, Т. О. Шляхи оптимізації виховання творчих здібностей молодших школярів у позашкільних закладах / Т. О. Ляховець. - С .200-204
Малютенко, Т. В. Психологічні аспекти світогляду особистості у період ранньої юності / Т. В. Малютенко. - С .204-208
Маценко, К. В. Окремі аспекти проблеми естетичного виховання старшокласників / К. В. Маценко. - С .208-212
Мешкова, А. В. Творчі завдання на уроках української мови в початковій школі / А. В. Мешкова. - С .212-217
Микитенко, А. В. Дослідження взаємин між колективом і особистістю / А. В. Микитенко. - С .217-219
Мусієнко, М. В. Інноваційний підхід О. М. Лобока на уроках читання та письма / М. В. Мусієнко. - С .219-224
Піхота, М. В. Розвиток вмінь та навичок публічного мовлення у школярів молодшого підліткового віку / М. В. Піхота. - С .224-227
Приходько, А. В. Причини виникнення буллінгу в шкільному середовищі / А. В. Приходько. - С .227-230
Рашкевич, Г. І. Педагогічні умови корекції поведінки важковиховуваних учнів в навчально-виховному процесі / Г. І. Рашкевич. - С .230-235
Рева, В. В. Формування відповідального ставлення до виконання гендерних ролей в сучасній українській родині / В. В. Рева. - С .235-238
Сахно, А. О. Роль батьків у вихованні дитини / А. О. Сахно. - С .238-243
Сотніченко, К. А. Методи діагностики важковиховуваних учнів / К. А. Сотніченко. - С .243-247
Сохань, Г. О. Робота класного керівника з метою формування учнівського колективу / Г. О. Сохань. - С .247-250
Тимошенко, О. В. Оптимізація процесу мовленнєвого розвитку старших дошкільників засобами малих форм фольклору / О. В. Тимошенко. - С .250-254
Халенко, М. О. Поняття +*---стресу і стресостійкості / М. О. Халенко. - С .254-257
Хижкова, Н. В. Формування адекватної самооцінки у дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Хижкова. - С .257-262
Христюк, В. О. Процес формування особистості дівчини як майбутньої матері / В. О. Христюк. - С .262-264
Чебану, П. О. Визначення, класифікація та методики проведення нестандартних уроків як засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів / П. О. Чебану. - С .264-266
Шевченко, Л. В. Механізми психологічного захисту в умовах внутрішньоособистісного конфлікту / Л. В. Шевченко. - С .266-269
Шута, О. Г. Художня література як засіб формування мовленнєвої культури старших дошкільників / О. Г. Шута. - С .269-272
Щелочева, Х. В. Нормативно-правова база соціально-педагогічної роботи з онкохворими дітьми в Україні / Х. В. Щелочева. - С .272-276
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Ігнатов, С. В. Імпровізація в системах масового музичного виховання Е. Жак-Далькроза та К. Орфа / С. В. Ігнатов. - С .276-279
Пустовойт, А. Ф. Аранжування музичних творів як творчий процес / А. Ф. Пустовойт. - С .279-280
Пучка, В. І. Феномен дитячого фортепіанного циклу в історії музичного мистецтва / В. І. Пучка. - С .281-285
ББК 74.58.268я43
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--матеріали конференцій, з’їздів, симпозіумів, пленумів, засідань
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

5.
74.58.268я43
В 11


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 20 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. кол.:О. В. Мельничук [та ін.]. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 280 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Содержание:
Природничо-географічні науки
Гвоздев, Д. О. Промисловий вплив на водні ресурси України / Д. О. Гвоздев. - С .3-10
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА
Мартинюк, О. І. Теореми про середнє та їх застосування до розв’язування нерівностей / О. І. Мартинюк, М. М. Рибалка. - С .10-13
ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ
Дендак, А. Я. Татарський похід на Сосниччину в 1663 – 1664 рр / А. Я. Дендак. - С .13-16
Коваленко, А. М. Історична антропометрична наука: становлення та перспективи розвитку / А. М. Коваленко. - С .18-22
Лях, В. М. Політико-правові засади процесу об’єднання територіальних громад в Україні (на прикладі Чернігівської області) / В. М. Лях. - С .22-26
Никоненко, І. С. Становище сім’ї в умовах глобалізації / І. С. Никоненко. - С .26-29
Семенюк, А. П. Історичні розвідки доцента Ольги Ростовської у контексті сучасних наукових студій / А. П. Семенюк. - С .30-34
Сірик, О. В. Особливості проведення Першого Всеросійського перепису на українських землях / О. В. Сірик. - С .34-37
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Божина, Я. В. Жанрово-тематичні особливості календарно-обрядової пісенності зимово-весняного циклу на Чернігівщині / Я. В. Божина. - С .44-48
Конончук, В. Л. Функційно-стилістичні особливості прикладок в українських замовляннях / В. Л. Конончук. - С .83-85
Кравченко, А. Д. Образ небесної сотні у збірці "Небесна сотня. Антологія майданівських віршів" / А. Д. Кравченко. - С .85-89
Ляховець, Т. О. Образ Т.Шевченка в містерійній картині світу драматичної поеми В.Пачовського "Сон української ночі" / Т. О. Ляховець. - С .91-95
ІНОЗЕМНІ МОВИ
Кашуба, Т. В. Навчання дискусії на уроках англійської мови в старших класах ЗОШ / Т. В. Кашуба. - С .116-121
Котляр, Т. С. Особливості стратегій читання іншомовних літературних творів / Т. С. Котляр. - С .127-129
Слива, Н. В. Розвиток вмінь діалогічного мовлення учнів 3 класу на уроці англійської мови засобами рольової гри / Н. В. Слива. - С .142-145
Яременко, О. І. Стуктурна характеристика освітніх реалій Німеччини / О. І. Яременко. - С .145-148
ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА
Басова, І. І. До проблеми про зміст девіантної оповедінки підлітків / І. І. Басова. - С .148-152
Богинська, І. В. Проблема впливу телепродукції з елементами насильства на поведінку підлітків / І. В. Богинська. - С .152-155
Буймістер, Л. М. Характеристика рівнів розвитку в дошкільників впевненості в собі / Л. М. Буймістер. - С .155-158
Медвідь, С. С. Розвиток толерантності підлітків у шкільному середовищі / С. С. Медвідь. - С .218-220
Олійник, К. І. Особливості тривожності у дітей дошкільного віку / К. І. Олійник. - С .232-234
Шадура, В. В. Патріотичне виховання дітей дошкільного віку як пріоритетний напрямок сучасної національної освіти / В. В. Шадура. - С .256-260
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Борисюк, В. В. Естетичне виховання в дитячій хоровій школі / В. В. Борисюк. - С .262-266
Охонько, С. І. Вікові особливості співацького голосу дітей / С. І. Охонько. - С .270-273
ББК 74.58.268я43
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--матеріали конференцій, з’їздів, симпозіумів, пленумів, засідань
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович \ред.\; Самойленко, Григорій Васильович \ред.\; Марисова, Інеса Віталіївна \ред.\; Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Папуча, Микола Васильович \ред.\; Мартиненко, Володимир Васильович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 42755
Число посетителей 1299
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя