Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (8338)Рідкісна книга (12)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (127)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=виховання<.>
Общее количество найденных документов : 257
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
159.9(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 157 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Перевод заглавия: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Кононко, О. Л. Індивідуальний досвід майбутніх фахівців дошкільної освіти: суть, актуалізація та умови розвитку / О. Л. Кононко. - С .8-20
Пісоцький, О. П. Проблема формування інтелектуальної готовності до школи дітей шостого-сьомого року життя / О. П. Пісоцький, А. М. Калюжна. - С .20-27
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бондаренко, Ю. І. Літературне навчання в "зоні найближчого розвитку" / Ю. І. Бондаренко. - С .27-37
Дубровська, Л. О. Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів у процесі вибору методів інтерактивного навчання на уроках математики у початкових класах / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Козак. - С .37-44
Желобицька, Т. В. Колокація як мінімальна одиниця побудови словникового запасу в процесі вивчення англійської мови / Т. В. Желобицька. - С .44-57
Заплатинська, А. Б. Рухливі ігри як засіб адаптивної фізичної культури для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту / А. Б. Заплатинська, Л. А. Шевчук. - С .57-74
Киричук, І. С. Профілактика булінгу в шкільному середовищі / І. С. Киричук, І. С. Турчина, Ю. М. Лимар. - С .64-71
Ковальчук, І. В. Методика викладання дисципліни "Технологія виробництва молока та яловичини" / І. В. Ковальчук [и др.]. - С .71-83
Другие авторы: Ковальчук І. І., Слюсар М. В., Васильєв Р. О.
Михайлова, О. І. Подія як структурна одиниця усвідомлення відхиленої життєвої альтернативи / О. І. Михайлова. - С .83-92
Пісоцький, О. П. Виховання у дітей дошкільного віку основ моральної культури / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .92-98
Сазонова, А. В. Організація експериментальної діяльності дітей дошкільного віку / А. В. Сазонова. - С .98-105
Черненко, Т. В. Арт-терапія у психолого-педагогічній реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем / Т. В. Черненко, А. О. Цимбалюк. - С .105-111
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Здоровець, Т. Г. Професіоналізм та наративна компетентність майбутніх практичних психологів / Т. Г. Здоровець. - С .111-119
Лукашова, Н. І. Педагогічне проєктування як інноваційна технологія експериментально-методичної підготовки майбутніх учителів хімії у закладі вищої освіти / Н. І. Лукашова, І. М. Білодід. - С .119-127
Цінько, С. В. Дистанційне навчання майбутніх учителів-філологів як засіб формування інформаційної та методичної компетентностей / С. В. Цінько, Н. М. Голуб. - С .127-134
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Клик, Б. О. Становлення вищої освіти у сфері туризму в Італії: історичний контекст / Б. О. Клик, І. Ю. Рейчело. - С .134-146
Матвієнко, С. І. Роль Ніжинської вищої школи у розвитку музичної освіти та виховання дітей і молоді в Україні в ХIХ – на початку ХХ ст. / С. І. Матвієнко. - С .146-155
ГРНТИ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Васильєв, Р. О.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

2.
159.9(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1. ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Т. М. Турчин. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 167 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Перевод заглавия: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Дворник, Ю. Ф. Формування творчої активності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема / Ю. Ф. Дворник. - С .10-17
Грисюк, О. М. Зміст та структура інтегрованої компетентності здобувачів позашкільної спеціалізованої початкової мистецької освіти / О. М. Грисюк. - С .18-23
Злотницький, Є. О. Про загальнонауковий зміст поняття жанрово-стильової компетентності майбутніх учителів мистецтва / Є. О. Злотницький. - С .24-30
Ревенчук, В. В. Формування музично-виконавського досвіду студента як педагогічна проблема / В. В. Ревенчук. - С .31-36
Шевчук, М. О. Управління процесом формування культури проєктної діяльності учнів загальноосвітньої школи / М. О. Шевчук. - С .37-46
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Гусейнова, Л. В. Педагогічні проблеми удосконалення функціональної мобільності ігрового апарату піаніста / Л. В. Гусейнова. - С .47-52
Дяченко, Т. О. Формування інтересу до вокально-хорової діяльності / Т. О. Дяченко, Л. В. Костенко. - С .53-60
Коваль, О. В. Педагогічні умови формування інтересу школярів до музичної діяльності / О. В. Коваль. - С .61-68
Раструба, Т. В. Особистісно орієнтовані технології як інноваційний інструмент навчання студентів мистецьких факультетів / Т. В. Раструба. - С .69-73
Ростовська, І. О. Формування мотивації музичної діяльності у процесі інструментально-виконавської підготовки / І. О. Ростовська. - С .74-79
Тимакова, Ю. С. Стан сценічного хвилювання студентів-співаків у процесі виконання навчального репертуару та його причини / Ю. С. Тимакова. - С .80-85
Чабан-Чайка, С. В. Урок музичного мистецтва – основна форма музичної освіти учнів загальноосвітніх шкіл / С. В. Чабан-Чайка. - С .86-91
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Качуринець, Л. В. До питання вибору репертуару у фаховій підготовці диригента / Л. В. Качуринець. - С .92-99
Максименко, В. І. Творча самореалізація студентів-хореографів у процесі фахової підготовки / В. І. Максименко. - С .100-108
Павленко, О. М. Формування творчої компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / О. М. Павленко. - С .109-115
Пархоменко, О. М. Формування художньо-образного сприймання хореографічної композиції у процесі балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії / О. М. Пархоменко. - С .116-121
Ростовська, Ю. О. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-хореографів у процесі методичної підготовки / Ю. О. Ростовська. - С .122-128
Спіліоті, О. В. Накопичення досвіду, знань, музично-аналітичних умінь у процесі фахової підготовки студентів / О. В. Спіліоті : 129-134
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Горбенко, С. С. Ідеї українських педагогів ІІ пол. ХХ – поч. ХХІ ст. у контексті гуманістичних орієнтирів мистецького навчання і виховання / С. С. Горбенко. - С .135-141
Кавунник, О. А. Культуротворчість Наталії Даньшиної – педагога-вокалістки Ніжинської вищої школи / О. А. Кавунник. - С .142-148
Ляшенко, Т. В. Драматичні сторінки музичної культури Чернігівщини 30-х років XX століття / Т. В. Ляшенко. - С .149-153
Мартинюк, А. К. Феномен диригентського мистецтва і педагогіки у науковому дискурсі академіка В. І. Рожка / А. К. Мартинюк. - С .154-159
Щербініна, О. М. Проблема фортепіанної підготовки китайських студентів у сучасному науково-педагогічному дискурсі / О. М. Щербініна. - С .160-165
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

3.
159.9(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 110 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Перевод заглавия: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Дзюба, Н. В. Теоретичне обґрунтування впливу соціального контексту на розвиток молоді / Н. В. Дзюба. - С .7-16
Lisovets, O. Znajomość praw dziecka wśród sześciolatków / O. Lisovets [и др.]. - С .16-25
Другие авторы: Bejger H., Kowalczyk E., Bondarenko G.
Пихтіна, Н. П. Недисциплінованість у дошкільників: особливості вияву та чинники детермінації / Н. П. Пихтіна. - С .25-32
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Novgorodskyi, R. Motywy podejmowania kształcenia przez osoby dorosłe / R. Novgorodskyi [и др.]. - С .33-42
Другие авторы: Koval T., Vorona M., Szala A.
Субботенко, І. Ю. Значення творів сакрального живопису в розвитку художнього мислення педагога / І. Ю. Субботенко. - С .42-48
Ющенко, К. О. Відповідальна поведінка дошкільників як критерій ефективності пропедевтики поведінкових відхилень у дітей / К. О. Ющенко. - С .48-59
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Аніщук, А. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти / А. М. Аніщук. - С .59-68
Бондаренко, Ю. І. Оптимізація літературного навчання в середній школі / Ю. І. Бондаренко. - С .68-76
Голуб, Н. М. Проєкти як засіб формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя-філолога / Н. М. Голуб, С. В. Цінько. - С .76-87
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Borisyuk, S. Mieczysław Łobocki – twórca współczesnej teorii wychowania / S. Borisyuk [и др.]. - С .87-97
Другие авторы: Novgorodska J., Khlyebik S., Rudzka A.
Забарний, О. В. Літературна освіта у Ніжинській вищій школі: історія і сьогодення кафедри української літератури / О. В. Забарний. - С .97-108
ГРНТИ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Bondarenko, G.; Szala, A.; Rudzka, A.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

4.
373.2.015.31(075.8)
П 34


    Пісоцька, Людмила Миколаївна.
    Виховання у різновікових групах закладу дошкільної освіти [Текст] : навчальний посібник / Л. М. Пісоцька ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 242 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Доп.точки доступа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

5.
159.9(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 126 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Перевод заглавия: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Особливості інклюзивного навчання здобувачів початкової освіти / Т. В. Гордієнко, О. С. Філоненко, А. А. Бобро. - С .7-14
Матвієнко, Світлана Іванівна. Музичне виховання дошкільників в умовах передшкільної освіти / С. І. Матвієнко. - С .14-22
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Сором’язливість у дошкільників: сутність, чинники виникнення та особливості вияву / Н. П. Пихтіна. - С .22-29
Турчин, Тамара Миколаївна. Магістерська робота як кваліфікаційне дослідження / Т. М. Турчин. - С .29-38
Шевчук, Марина Олександрівна. / М. О. Шевчук, Н. О. Бугаєць. - С .38-46
Йотка, Ярослав Миколайович. Сутність та зміст вокально-педагогічної діяльності / Я. М. Йотка. - С .46-52
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бондаренко, Юрій Іванович. Мозковий штурм» на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .52-61
Кононко, Олена Леонтіївна. Теоретико-методичні засади розвитку моральної позиції дошкільника у взаємодії з однолітками / О. Л. Кононко. - С .61-74
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Гордієнко, Олена Анатоліївна. Ситуативні вправи на заняттях з української мови за професійним спрямуванням як засіб формування ціннісних орієнтацій здобувачів вищої освіти / О. А. Гордієнко. - С .74-83
Мартиненко, Олена Володимирівна. Бінарний підхід у формуванні музичної компетентності майбутнього хореографа / О. В. Мартиненко, О. Ю. Ємельянова. - С .83-93
Михайленко, Олена Вікторівна. Формування лінгвістичної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови / О. В. Михайленко, О. Б. Мамчич. - С .93-101
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Вовк, Л. П. Освіта дорослих у контексті історії самореалізації українського соціуму (ІІ пол. ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.) / Л. П. Вовк. - С .101-109
Йотка, В. В. Життєвий шлях і наукові здобутки професора О. Я. Ростовського / В. В. Йотка. - С .109-116
Коваль, О. В. Мистецько-педагогічні інновації професора О. Я. Ростовського / О. В. Коваль, Ю. Ф. Дворник. - С .116-122
ГРНТИ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

6.
   37(05)
   Н 37


   
    Наш український дім [Текст] : науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. № 1/2019 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 107 с. - Загл. с титул. экрана. - 55.00 грн.
    Содержание:
УКРАЇНОЗНАВСТВО
Новак, Ольга Григорівна. Витоки творчого натхнення Марії Заньковецької : до 165-річчя від дня народження / О. Новак. - С .4-25
Астаф’єв, Олександр Григорович. Що ми знаємо про нобелівську номінантку Ольгу Мак? / О. Г. Астаф’єв. - С .25-29
НАУКОВІ РОЗВІДКИ
Тарнашинська, Людмила Броніславівна. Вербально-зоровий "театр" Емми Андієвської: до проблеми психології творчості / Л. Тарнашинська. - С .30-41
Тимків, Богдан Михайлович. Про творчу та педагогічну діяльність митця Бориса Кисілевського / Б. М. Тимків. - С .41-43
Алатиренко, Мирослава Андріївна. Традиції української народної педагогіки в науково-публіцистичних працях дослідників історії та освіти України (культурно-просвітницька функція дослідників слов’янської спадщини) : до 90-ї річниці народження Сергія Плачинди / М. А. Алатиренко. - С .43-46
Смольницька, Ольга Олександрівна. Примноження неокласичної традиції: переклади англійських і шотландських народних балад / О. О. Смольницька. - С .46-54
Скрипка, Ірина Василівна. "І щось в мені таке болить, то це і є, напевно, Україна..." : про Івана Григоровича Сидоренка, уродженця с. Липів Ріг на Ніжинщині / І. В. Скрипка, Т. В. Черненко. - С .54-58
Мироненко-Міхейшин, Владислав Володимирович. Діяльність співака Василя Грицака та української аматорської опери в Чехословаччині : за матеріалами архіву В. та О. Грицаків / В. В. Мироненко-Міхейшин. - С .59-61
Кармазін, Антон Олександрович. Спадщина Михайла Вериківського як пам’ятка національної духовної культури (за фондами НБУВ) / А. О. Кармазін, І. В. Дубровіна. - С .61-64
Цибульська, Олена Анатоліївна. Впливи традицій оформлення титульних аркушів на зображення етикеток ранніх грамплатівок / О. А. Цибульська. - С .64-66
Дацько, Олена Олексіївна. Виникнення та розвиток дитячих садків у Ніжині (кінець 20-х років XX ст.) / О. О. Дацько. - С .67-70
Кресан, Алла Олексіївна. Джерело духовності в просвітницькій діяльності Іоанна Тобольського / А. О. Кресан. - С .70-74
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ
Горянська, Ірина Петрівна. Сценарій літературно-мистецького свята "Слово, освячене любов’ю..." / І. П. Горянська. - С .75-82
Хоменко, Алла Борисівна. Концертно-виконавська практика як необхідна умова ефективного вокального навчання / А. Б. Хоменко. - С .82-85
ПРОЗА, ПЕРЕКЛАДИ, РЕЦЕНЗІЇ
Зорка, ОЛександр Григорович. "Код" (Родинні хроніки) / О. Г. Зорка. - С .86-105
УДК
Рубрики: Викладання української мови
   Викладання української літератури

   Національне виховання

   Історія України

   Кафедра педагогіки

   Кафедра української літератури та журналістики

   Кафедра української мови

   Кафедра історії України та політології

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

7.
15
Н 34


    Лещенко, Марина Євгенівна.
    Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст. [Текст] / М. Є. Лещенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - № 6. - С. 227-229
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

8.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1. ІI мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Т. М. Турчин. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 166 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Перевод заглавия: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Гао, Іюань. Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів / Іюань Гао. - С .9-15
Гудзь, О. А. Феномен професійної рефлексії в контексті вокальної підготовки майбутніх учителів музики / О. А. Гудзь. - С .15-21
Мамикіна, О. А. Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі навчання естрадного співу / О. А. Мамикіна. - С .21-28
Лоу, Яньхуа. Вокально-орфоепічна культура та діагностика рівнів її сформованості в іноземних магістрантів / Яньхуа Лоу. - С .28-35
Мен, Ян. Діагностика рівня підготовленості китайських студентів магістратури до вокально-викладацької діяльності / Ян Мен. - С .35-42
Остапенко, Н. І. Тенденції розвитку в галузі методичного забезпечення підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в умовах сучасної педагогічної освіти / Н. І. Остапенко. - С .42-48
Раструба, Т. В. Педагогічні умови підготовленості вчителя до особистісно орієнтованої музичної освіти учнів / Т. В. Раструба. - С .48-55
Ревенчук, В. В. Музично-виконавська майстерність учнів як педагогічна проблема / В. В. Ревенчук. - С .55-62
Ростовська, І. О. Теоретичні основи формування мотивації інструментально-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / І. О. Ростовська. - С .62-68
Чайка, С. В. Українська народна музична творчість як головний чинник формування інтересу студентів до занять в ансамблі бандуристів / С. В. Чайка. - С .68-75
Чжан, Цзянань. Педагогічні умови формування світоглядної культури майбутнього вчителя музики / Цзянань Чжан. - С .75-82
Чжоу, Лянлян. Сучасні напрямки формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-музиканта в умовах фортепіанного навчання / Лянлян Чжоу. - С .82-90
Чжу, Юньжуй. Просвітницька спрямованість вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Юньжуй Чжу : 90-96
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Ашихміна, Н. В. Методика формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Н. В. Ашихміна. - С .96-103
Вергунова, В. С. Організація спільної діяльності викладачів та студентів у процесі підготовки мистецько-творчих проектів / В. С. Вергунова. - С .103-109
Гао, Юань. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва / Юань Гао. - С .109-116
Клюєва, С. Д. Естетика хореографії в підготовці майбутніх учителів мистецтва / С. Д. Клюєва. - С .116-123
Ян, Сяохан. Пропедевтика типових помилок у професійній діяльності майбутніх викладачів вокалу / Сяохан Ян. - С .123-129
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Горожанкіна, О. Ю. Формування моральної культури майбутніх учителів хореографії в контексті Нової української школи / О. Ю. Горожанкіна. - С .129-139
Кабур, Л. М. Проблема професійної мобільності майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки / Л. М. Кабур. - С .139-144
Мамикіна, А. І. До проблеми формування самоконтролю майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки / А. І. Мамикіна. - С .144-150
Ростовська, Ю. О. Професійна підготовка майбутніх учителів хореографії у контексті формування їх педагогічних переконань / Ю. О. Ростовська. - С .150-157
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Ляшенко, Т. В. Забуті сторінки історії Чернігівщини 20-х років ХХ століття / Т. В. Ляшенко. - С .157-163
ГРНТИ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

9.
159.9(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. Т. М. Турчин. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 118 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Перевод заглавия: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Володченко, Ж. М. Профілактика соціальної ізоляції старших підлітків у середовищі однолітків / Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв, Г. В. Кондратьєва. - С .7-16
Дубровська, Л. О. Теоретичні аспекти проблеми інтеграції змісту навчання в початковій школі / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, Т. В. Коваль. - С .16-22
Завидівська, О. І. Сучасні ідеї змісту комплементарно-інтегративного навчання майбутніх менеджерів: формування здоров’яорієнтованих управлінських навичок / О. І. Завидівська. - С .23-30
Ковтун, А. Ю. Психологічні аспекти (ракурси) научуваності в інклюзивній освіті. Програмоване навчання / А. Ю. Ковтун, Т. О. Гетьман. - С .31-37
Кузів, М. З. Компетентність медіатора та її особливості / М. З. Кузів. - С .38-42
Пархоменко, Л. В. Фахові компетенції з постановки голосу як складова професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. В. Пархоменко. - С .43-48
Українська, О. О. Сутність і зміст методичної інтеракції майбутніх викладачів англійської та французької мов / О. О. Українська. - С .49-56
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Кнорозок, Л. М. Формування критично-креативного мислення учнів з фізичних дисциплін засобами STEM-технологій / Л. М. Кнорозок, О. Г. Шевчук, М. О. Шевчук. - С .57-64
Новгородський, Р. Г. Вивчення стану інтеграції студентської молоді в освітнє середовище закладу вищої освіти / Р. Г. Новгородський, Л. Б. Махоткіна. - С .65-73
Пісоцький, О. П. Середовище розвитку дитини різновікової групи / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .74-81
Шмир, М. Ф. Динаміка розвитку навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови в контексті діяльнісного підходу / М. Ф. Шмир. - С .82-93
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Ярошенко, О. В. Сучасний стан наукової дослідженості проблеми диференційованого формування у майбутніх філологів англомовної міжкультурної комунікативної компетентності в самостійній роботі / О. В. Ярошенко. - С .94-100
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Борисюк, С. О. Досвід соціальної підтримки колишніх в’язнів в умовах діяльності соціальних підприємств (на прикладі Благодійної організації "Регіональний центр соціальної адаптації" на Львівщині) / С. О. Борисюк, І. М. Гнат, І. О. Борисюк. - С .101-109
Лісовець, О. В. Роль Е. Джебб у становленні міжнародного руху захисту дітей / О. В. Лісовець : 110-116
ГРНТИ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

10.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. Т. М. Турчин. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 166 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Перевод заглавия: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бліндар, В. Шкільний фізичний експеримент у сучасних умовах / В. Бліндар, М. Руденко. - С .8-15
Булавенко, С. Д. Соціальна активність учнів: структура, критерії та показники оцінки / С. Д. Булавенко. - С .15-22
Заплішний, І. І. Порівняльний аналіз показників фізичної підготовленості учнів старшої школи (ліцею) та умови їх покращення / І. І. Заплішний, В. В. Боровик. - С .22-28
Кононко, О. Л. Емоційна компетентність майбутнього фахівця дошкільної освіти: суть та умови формування / О. Л. Кононко. - С .28-37
Крaвченкo, O. І. Структура моделі інформаційно-комунікаційної культури майбутніх офіцерів збройних сил України / O. І. Крaвченкo. - С .37-45
Співак, Я. О. Теоретичні засади професійної підготовки соціальних працівників в умовах сьогодення / Я. О. Співак. - С .45-52
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бессараб, Н. А. Особливості виховання міжкультурної толерантності у молодших школярів / Н. А. Бессараб. - С .52-59
Василець, О. П. Сторітелінг на уроках української мови / О. П. Василець, Н. В. Білоусова. - С .59-65
Дубровський, В. Л. Група продовженого дня як одна із форм становлення особистості учня у початковій школі / В. Л. Дубровський. - С .65-71
Матвієнко, С. І. Виховання самостійності в старших дошкільників у процесі занять художнім конструюванням / С. І. Матвієнко. - С .71-77
Мойсєєнко, Ю. В. Передумови формування світосприйняття у дітей 5 - 6 років / Ю. В. Мойсєєнко. - С .77-83
Тернопільська, В. І. Особливості формування уявлень про професії у дітей старшого дошкільного віку / В. І. Тернопільська, А. В. Новиченко. - С .83-89
Шевчук, М. О. Педагогічні умови формування технологічної компетентності учнів початкової школи / М. О. Шевчук. - С .89-97
Щерба, Н. С. Практико-орієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації / Н. С. Щерба. - С .97-104
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бобро, А. А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища / А. А. Бобро [и др.]. - С .104-113
Другие авторы: Бобро Л. В., Дубровська Л. О., Мовчан В. О.
Гребенюк, Л. В. Педагогічні принципи формування готовності майбутніх офіцерів Збройних сил України до професійної взаємодії в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки / Л. В. Гребенюк. - С .113-120
Гриценко, А. П. Досвід умов формування професійної компетентності майбутніх учителів історії / А. П. Гриценко. - С .120-127
Кірдан, О. П. Організаційно-методичні основи професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти / О. П. Кірдан. - С .127-133
Новгородська, Ю. Г. Забезпечення позитивної мотивації майбутніх менеджерів до формування професійного іміджу / Ю. Г. Новгородська. - С .133-139
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Зеленько, О. А. Регіональний гуманітарний (елітний) університет / О. А. Зеленько. - С .139-146
Мовчан, Л. Г. Педагогічна підготовка вчителів іноземних мов для шкіл Швеції / Л. Г. Мовчан. - С .146-153
Нестерова, О. Ю. Особливості наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності, у Сполучених Штатах Америки та Україні / О. Ю. Нестерова. - С .153-158
Самойленко, О. В. Випускники Ніжинської класичної гімназії – видатні вчені-емігранти / О. В. Самойленко. - С .158-164
ГРНТИ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Мовчан, В. О.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

11.
378.14(073)
Т 12


   
    Табір з денним перебуванням: відпочинок і виховання [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник : схвалено до використання у загальноосвітніх навчальних закладах / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад.: Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, О. С. Філоненко; за ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 125 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
ББК 74.200.8р30
Рубрики: Робота в оздоровчих таборах
   Оздоровчі табори--виховна діяльність

   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
вожатий у таборі
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Дубровська, Лариса Олександрівна \уклад.\; Дубровський, Валерій Леонідович \уклад.\; Філоненко, Олена Станіславівна \уклад.\; Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

12.
373.3
І-66


   
    Інноваційні технології навчання і виховання у закладах вищої освіти [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник до навчальної дисципліни для студентів І курсу підготовки магістра напряму 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 013 Початкова освіта / уклад. Л. О. Дубровська ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 138 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Дубровська, Лариса Олександрівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

13.
74я5
Н 37


   
    Наш український дім [Электронный ресурс] : науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. № 1/2018 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 104 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Содержание:
Забарний, О. В. Тема героїв Крут в українській ліриці / О. В. Забарний. - С .4-13
Самойленко, Олександр Григорович. Ніжин у житті професора Лева Окіншевича (до 120-річчя з дня народження вченого) / О. Г. Самойленко. - С .14-18
Нахлік, Євген К. Літературно-художня автопсихографія Олексія Плюща / Є. К. Нахлік. - С .19-41
Затовський, Анатолій. М. В. Гоголь - пророк православної культури / А. Затовський. - С .42-44
Стребкова, Ірина Олексадрівна. Іван Затиркевич: ще один із ніжинців (листування Дмитра Затиркевича й Михайла Грушевського) / І. О. Стребкова. - С .44-48
Смольницька, Ольга Олександрівна. Відображення картини світу в поемі Лесі Українки "Ізольда Білорука" та поезії М. Рильського: Аналіз архетипів / О. О. Смольницька. - С .48-51
Рева, Лариса Григорівна. Християнські виміри: Григорій Сковорода - Микола Гоголь / Л. Г. Рева. - С .52-59
Бондаренко, Юрій Іванович. Дослідження функціональності образів-персонажів літературного твору / Ю. І. Бондаренко. - С .60-66
Хоменко, Алла Борисівна. Музичний салон як форма естетичного виховання / А. Б. Хоменко, Н. П. Онищенко. - С .66-81
Онищенко, Надія Петрівна. Огієнкіада Миколи Тимошика / Н. П. Онищенко. - С .82-85
Стребкова, Ірина Олексадрівна. Друга Україна в ... в Уссурійську / І. О. Стребкова. - С .86-88
Ріхтер, Зігрід. Рим і Гоголь / З. Ріхтер. - С .88-102
ББК 74я5

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Доп.точки доступа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

14.
37.035.6:811.161.2]:004(076)
Н 59


    Нечипоренко, Віолетта Вікторівна.
    Патріотичне виховання старшокласників засобами інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення української мови [Электронный ресурс] : практикум / В. В. Нечипоренко ; ред. Т. І. Бутурлим ; Ніжинський обласний педагогічний ліцей Чернігівської обласної ради. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 68 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра української мови
   Виховання--патріотичне

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Бутурлим, Т. І. \ред.\; Ніжинський обласний педагогічний ліцей Чернігівської обласної ради
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

15.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 87. Серія "Історичні науки". № 7 / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 256 с. - (Історичні науки ; № 7). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Содержание:
ІСТОРІЯ
Кириленко, Сергій Олексійович. Трансформація норманської та антинорманської теорій походження Русі в історичній науці ХVІІ – початку ХХ ст. / С. О. Кириленко. - С .4-22
Качмала, Вікторія Іванівна. Соціально-економічна діяльність земських установ Лівобережної України (кін. ХІХ – поч. ХХ ст.) / В. І. Качмала. - С .23-31
Луговик, Тетяна вікторівна. "Именно благодаря его настойчивости и отзывчивости в Киеве многое было налажено для ... улучшения быта сотен несчастных сирот и полусирот военного времени..." (спогади Є. Ю. Спаської про знайомство з І. Г. Еренбургом) / Т. В. Луговик. - С .32-37
Дьякова, Елена Васильевна. Революция 1917 года и гражданская война в топонимике Харькова / Е. В. Дьякова ; О. В. Дьякова. - С .38-44
Білобровець, Ольга Матвіївна. Ідейне та інституційне розмежування польського суспільства під впливом революційних подій 1917 р.: суспільний погляд / О. М. Білобровець. - С .45-55
Блохин, Даріана. Державотворча діяльність Михайла Грушевського на тлі української національно-визвольної боротьби (1917–1921) / Д. Блохин. - С .56-77
Хоменко, Віталій Олексійович. Співпраця Михайла Грушевського та Української партії соціалістів-революціонерів у документах Комуністичної партії більшовиків України та органів влади УСРР / В. О. Хоменко. - С .78-90
Михайленко, Галина Миколаївна. О. Лотоцький у Празі: від політичних змагань до науково-викладацької роботи / Г. М. Михайленко. - С .91-100
Черемісін, Олександр Вікторович. Плани політичних партій на реформування міського самоврядування на початку ХХ ст. / О. В. Черемісін. - С .101-110
Луняк, Євген Миколайович. Повстанська річкова війна на Дніпрі в 1919–1921 рр. / Є. М. Луняк, В. В. Баров. - С .111-120
Дудка, Раїса Анатоліївна. Є у революції початок / Р. А. Дудка. - С .121-129
Басараб, Володимир Ілліч. Революційні процеси 1917–1921 рр. в Україні крізь призму послань митрополита Андрея Шептицького / В. І. Басараб. - С .130-140
Грибенко, Олександр Миколайович. Державний устрій у законодавчих актах в період гетьманату П. П. Скоропадського: історичний аспект / О. М. Грибенко. - С .141-154
Сачко, Дар’я Вікторівна. Творча та громадська діяльність Є. К. Гуменної за нацистського режиму у Києві (1941–1943 рр.) / Д. В. Сачко. - С .155-163
Нефьодов, Дмитро Валерійович. Розкриття взаємовідносин робітничого класу і селянства УРСР (1946–1965 рр.) в радянській науковій літературі другої половини 1960-х – першої половини 1980-х рр. / Д. В. Нефьодов. - С .164-174
Мицик, Лариса Миколаївна. Жіночі неурядові організації в країнах Європейського Союзу / Л. М. Мицик, О. Д. Петренко. - С .175-185
Крупина, Віктор Олександрович. Партійно-радянська номенклатура СРСР: сучасні підходи та перспективні напрямки дослідження / В. О. Крупина, Ю. В. Кузьменко. - С .186-208
Mytsyk, L. M. The OSCE in the modern еuropean security architecture system / L. M. Mytsyk, Л. М. Мицик. - С .209-215
Моціяка, Петро Петрович. Томаш Масарик про особливості виникнення Чехословацької Республіки / П. П. Моціяка
ІСТОРІЯ КУЛЬТУРИ
Кучменко, Елеонора Миколаївна. Мультикультурне виховання – міжкультурна взаємодія людських цінностей (історіографічний огляд) / Е. М. Кучменко. - С .223-232
Самойленко, Григорій Васильович. Українська кінематографічна гоголіана / Г. В. Самойленко. - С .233-240
РЕЦЕНЗІЇ
Тельвак, Віталій Васильович. Міське самоврядування крізь призму регіонального розвитку : (Рецензія на книгу : Черемісін О. В. Міське самоврядування на Півдні України в 1785–1917 рр. / О. В. Черемісін. – Херсон : Олді-плюс, 2017. – 582 с.) / В. В. Тельвак : 241-245
ББК 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52 + 63.3(4Укр)0-7
РУБ
Рубрики: Історія України
   Історія культури--Україна

   Історія культури--зарубіжні країни

   Культура України--історія

   Освіта в Україні--історія

   Етнографія України

   Чернігівщина--історія
    Чернігівщина--культура--історія

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

16.
87.6
Г 32


    Гельвецій, Клод Адріан.
    Про людину, її розумові здібності та її виховання [Электронный ресурс] / К. А. Гельвецій ; пер. з фр. В. Підмогильного. - Электрон. текстовые дан. - К. : Основи, 1994. - 418 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
ББК 87.6

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Доп.точки доступа:
Підмогильний, Валер’ян \пер.\
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

17.
74.20.056
К 78


    Кравець, В. П.
    Історія гендерної педагогіки [Электронный ресурс] : навч. посібник / В. П. Кравець. - Электрон. текстовые дан. - Тернопіль : Джура, 2005. - 221 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Гендерне виховання

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

18.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1. I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 214 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Ашихміна, Наталія Віталіївна. Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики / Н. В. Ашихміна. - С .7-12
Богданович, Володимир Володимирович. Науково-педагогічне визначення етапів підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнів / В. В. Богданович. - С .13-17
Ван Яюєци. Понятійний тезаурус проблеми формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики / Ван Яюєци. - С .18-21
Вергунова, Валерія Сергіївна. Теоретико-методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва / В. С. Вергунова. - С .22-25
Грисюк, Олена Миколаївна. Сучасний урок музичного мистецтва: проблеми та перспективи / О. М. Грисюк. - С .26-30
Гусейнова, Лариса Василівна. Теоретична концептуалізація процесу формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .31-37
Морозова, Ольга Олександрівна. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема / О. О. Морозова. - С .38-44
Паньків, Людмила Іванівна. Методологічні засади формування художніх орієнтацій старшокласників в умовах позашкільної освіти / Л. І. Паньків. - С .45-48
Проворова, Євгенія Михайлівна. Системно-холістичний контекст методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу / Є. М. Проворова. - С .49-55
Рахманова, Оксана Кахрамонівна. Художньо-творча синестезійність особистості в контексті інтеграції мистецтв / О. К. Рахманова. - С .56-59
Руденко, Олександр Федорович. Розвиток загальної музичної освіти: наступність і спадкоємність / О. Ф. Руденко. - С .60-64
Спіліоті, Олена Володимирівна. Мелодичний слух як базова здібність у процесі формування музично-інтонаційного мислення / О. В. Спіліоті. - С .65-69
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Горбенко, Сергій Семенович. Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів / С. С. Горбенко. - С .70-75
Горожанкіна, Оксана Юріївна. Формування асоціативного мислення майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / О. Ю. Горожанкіна, Н. В. Риженко. - С .76-82
Ван Чжун. Специфіка і зміст підготовки студентів до керівництва ансамблевим музикуванням школярів / Ван Чжун. - С .83-88
Ван Чень. Специфіка й структура виконавського артистизму майбутніх викладачів вокалу та педагогічні принципи його вдосконалення / Ван Чень. - С .89-93
Марцинів, Василь Васильович. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів шкіл мистецтв засобами електронного музичного інструментарію / В. В. Марцинів. - С .94-100
Мащенко, Анна Ігорівна. Аспекти зростання музично-естетичної компетентності учасників хорового колективу в школах мистецтв / А. І. Мащенко. - С .101-106
Мішедченко, Валентина Василівна. Теоретичне обґрунтування змісту та методики формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя початкових класів і музики / В. В. Мішедченко. - С .106-110
Пархоменко, Олександр Миколайович. Методичне забезпечення балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії / О. М. Пархоменко. - С .111-114
Ростовська, Юлія Олександрівна. Вплив ціннісних орієнтацій на формування професійних переконань майбутніх учителів хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .115-120
Хмелюк, Яна Володимирівна. Музично-драматична діяльність як засіб формування творчої індивідуальності / Я. В. Хмелюк. - С .121-125
Хоменко, Леонід Вікторович. Структурні компоненти формування мотивації до музично-педагогічної діяльності в студентів педагогічних коледжів / Л. В. Хоменко. - С .126-129
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Дворник, Юрій Федосійович. Професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах інформатизації освітнього простору / Ю. Ф. Дворник. - С .130-135
Дорошенко, Тетяна Володимирівна. Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації / Т. В. Дорошенко. - С .136-142
Костенко, Людмила Василівна. Взаємодія навчальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів музики / Л. В. Костенко. - С .143-146
Михаськова, Марина Анатоліївна. Реалізація базових компетентностей у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва / М. А. Михаськова. - С .147-150
Мінь Шаовей. Компонентна структура рефлексивних умінь майбутніх учителів музики / Мінь Шаовей. - С .151-156
Пухальський, Тарас Дмитрович. Ефективна організація самостійної роботи студентів – важлива умова формування професійної компетентності майбутніх учителів музики / Т. Д. Пухальський. - С .156-162
Ревенчук, Валентина Василівна. Фортепіанна підготовка як складова професійного становлення майбутнього вчителя музики / В. В. Ревенчук. - С .163-167
Ростовська, Ірина Олександрівна. Мотивація музично-виконавської діяльності як характеристика спрямованості особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва / І. О. Ростовська. - С .168-170
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики через емоційне сприйняття творів хорового мистецтва / Л. А. Теряєва. - С .171-173
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Формування естетичної компетентності у фаховій підготовці майбутніх соціальних працівників / С. Р. Хлєбік. - С .174-177
Шафарчук, Тетяна Георгіївна. Проблеми вокально-технічного розвитку майбутніх вчителів музики та шляхи їх подолання / Т. Г. Шафарчук, Мен Ян. - С .178-184
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Біла, Наталія Леонідівна. Основні напрямки репертуару навчальних оркестрів народних інструментів (на матеріалі оркестру НДУ імені Миколи Гоголя) / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .185-190
Коваль, Олена Віталіївна. Програми з музики кінця ХХ – початку ХХІ ст. у контексті розвитку музичних здібностей: сучасний вимір / О. В. Коваль. - С .191-195
Ляшенко, Тетяна Валеріївна. Традиції та інновації в системі музично-інструментальної підготовки / Т. В. Ляшенко. - С .196-200
Остапенко, Наталія Ігорівна. Культурно-освітні передумови підготовки майбутніх учителів музики в Україні у другій половині ХХ ст. / Н. І. Остапенко. - С .201-206
Раструба, Тетяна Віталіївна. Реалізація концепції особистісно орієнтованої музичної освіти школярів України на межі тисячоліть / Т. В. Раструба. - С .207-210
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

19.
378.1(073)
М 54


   
    Методика роботи в групі продовженого дня (ГПД) [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник до навчальної дисципліни для студентів ІІ курсу факультету психології та соціальної роботи, спеціальності 013 Початкова освіта / Укл. : Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 184 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Початкова школа--позашкільне виховання--методичні посібники для ВНЗ
   Початкова школа--групи продовженого дня

фывфывфыв:
групи продовженого дня
Аннотация: Навчально-методичний посібник з навчальної дисципліни "Методика роботи в групі продовженого дня (ГПД)": перебачені для студентів ІІ курсу факультету психології та соціальної роботи, спеціальності: 013 Початкова освіта і містять: навчальний комплекс, що включає: структуру навчальної дисципліни, матеріали до лекцій, семінарських та лабораторних занять, завдання для ІНДЗ, самостійної роботи, питання для екзамену, орієнтовні теми до передбачених курсових робіт; методичні матеріали для проведення лабораторних занять, список рекомендованої літератури, додатки.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Дубровська, Лариса Олександрівна; Дубровський, Валерій Леонідович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

20.
373.2.17.024.1[(076)а67
А 64


    Аніщук, Антоніна Миколаївна.
    Розвиток почуття совісті у старших дошкільників як регулятора міжособистісних взаємин [Электронный ресурс] : методичний посібник для вихователів, практичних психологів, батьків, аспірантів та студентів спеціальності "Дошкільна освіта" / А. М. Аніщук, В. В. Бойко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 136 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--міжособистісне спілкування
Аннотация: У посібнику, орієнтуючись на основні засади Базового компонента дошкільної освіти, враховано державні вимоги щодо рівня сформованості особистісно-оцінної компетенції старшого дошкільника та розкрито важливі аспекти, що стосуються розвитку внутрішніх етичних інстанцій, зокрема, совісті як регулятора міжособистіс-них взаємин дітей, створення сприятливих умов для формування особистісної зрілості дитини, її базових якостей. Розкрито зміст поняття ―совість‖ та близькі за змістом етичні категорії: ―сором‖, ―провина‖, ―самооцінка‖, ―моральна свідомість‖, ―моральні принципи‖, формуванням зачатків елементарної совісті у дітей дошкільного віку, визначено рівні сформованості почуття совісті у дітей старшого дошкільного віку, виділено педагогічні умови розвитку почуття совісті як регулятора міжособистісних стосунків у старших дошкільників. Посібник містить діагностичні методики для дітей, анкети для педагогів та батьків, перелік художніх творів, етичні бесіди, розповіді вихователя, методичні рекомендації педагогам, пам’ятки для батьків, ігри та вправи для поглиблення уявлень старших дошкільників про етичну категорію - совість та інші поняття, близькі за змістом. Мето-дичний матеріал надасть педагогові інструментальну допомогу щодо їх реалізації. Доцільний для вихователів дошкільних навчальних закладів, практичних психологів, батьків, студентів, магістрів та аспірантів спеціальності "Дошкільна освіта".
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Бойко, Валентина Володимирівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 5023
Число посетителей 452
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя