Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (8339)Рідкісна книга (12)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (127)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=виховання<.>
Общее количество найденных документов : 257
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372(075.3)/А 67
Автор(ы) : Аніщук, Антоніна Миколаївна
Заглавие : Індивідуалізація виховання і навчання дітей дошкільного віку [Электронный ресурс] : Тексти лекцій (для студентів спеціальності "Дошкільне виховання; практична психологія" денної та заочної форм навчання)
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Колич.характеристики :102 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 74.10я73
Предметные рубрики: Дошкільне виховання-- індивідуальне
дошкільне навчання-- індивідуальне
Індивідуальний підхід (психол.)-- дошкільний вік
Экземпляры : всего : ВІТКЗ(2)
Свободны : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 4И/З-41
Заглавие : Збірник наукових статей викладачів та студентів факультету іноземних мов [Электронный ресурс]
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Колич.характеристики :203 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2я43
Предметные рубрики: Викладання англійської мови в школі
Підготовка вчителів іноземної мови
викладання іноземної мови в школі
Содержание : Лексичні вправи на заняттях з англійської мови у мовних вищих навчальних закладах/ С. І. Шевченко, І. А. Анатольєва. Проблеми вступного корективного курсу/ І. Й. Халимон, А. П. Штепура. Особливості навчання синтаксичного аналізу англійського речення/ А. М. Абрамович, О. М. Таран. Комунікативно зорієнтоване навчання іноземної мови/ А. М. Грицай, І. І. Колесник. Засоби вираження функціонально-семаничної категорії парності/ Г. Д. Заєць. Проблема виховання особистості майбутнього вчителя сьогодні/ Л. П. Бойко. Створення комунікативних ситуацій на заняттях з англійської мови засобами відеоматеріалів/ О. В. Давиденко. Проектна діяльність на уроках англійської мови як засіб формування мотивації учнів/ Н. І. Іващенко. Удосконалення післядипломної освіти на базі обміну практичної науково-дослідницької роботи та заснування творчих центрів спеціалістів іноземних мов/ Л. Г. Думенко. Дидактизація пісенного матеріалу на заняттях з німецької мови/ Л. П. Євтушик. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів, які вивчають англійську мову як другу спеціальність (1-й рік навчання)/ Ю. В. Козієнко. Особливості організації роботи з газетним матераілом на базі французької преси/ Л. О. Копенкіна. Роль викладача у створенні соціально-психологічного клімату в студентських групах першого року навчання/ О. М. Майстренко. Актуалізація фрейму "родина" як спосіб вказівки на цільову аудиторію в автомобільній рекламі/ А. С. Сальніков. Когнітивний підхід до викладання латинської мови на білінгвальній основі/ В. Я. Терещенко. Проблеми опанування та розширення іншомовного словникового запасу/ Л. М. Тонкогон. Формування та розвиток інтегративного мислення студентів першого курсу на заняттях з практики усного та писемного мовлення/ І. С. Федоренко. Формування фонетичної компетенції на початковому етапі вивчення англійської мови/ Н. В. Данильченко. Формування готовності вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій/ О. І. Черней. Особливості навчання граматики англійської мови в початковій школі/ І. І. Богдан. Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів США/ А. В. Козаченко.
Экземпляры : всего : ВІТКЗ(2)
Свободны : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 158.9(070.3)/К 82
Автор(ы) : Кричковська, Тетяна Домініківна
Заглавие : Психологія дитяча [Электронный ресурс] : Навчально-методичний комплекс дисциплін для студентів спеціальності "Дошкільне виховання; практична психологія" (за вимогами кредитно-модульної системи)
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Колич.характеристики :136 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Разночтения заглавия :Загл., сост. каталогизатором: Дитяча психологія
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Л-ра с. 132-135. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ГРНТИ : 15.31.31
ББК : 88.8р30
Предметные рубрики: психологія дитяча
Дитяча психологія-- методичні посібники для ВНЗ
Экземпляры : всего : ВІТКЗ(2)
Свободны : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 1МИ.72(070.2)/М 54
Заглавие : Методика викладання етики та естетики [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник . -2-е вид., доп. і переробл.
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Колич.характеристики :140 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Бібліогр.: с. 71-73. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ГРНТИ : 02.51 + 02.61
ББК : 87.7р10я73 + 87.8р10я73
Предметные рубрики: Викладання етики в школі
Викладання еcтетики в школі
Етичне виховання в школі
Естетичне виховання в школі
Экземпляры : всего : ВІТКЗ(2)
Свободны : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372(070.3)/М 54
Автор(ы) : Тукач, Ірина Іванівна
Заглавие : Методика проведення занять з народознавства [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :132 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 74.102р30 + 63.52(4Укр)р
Предметные рубрики: народознавство-- дошкільне виховання
Дошкільна освіта
заняття в дошк.навч.закладі
Экземпляры : всего : ВІТКЗ(2)
Свободны : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 7А(07)/М 54
Автор(ы) : Заплішний, Іван Іванович
Заглавие : Методичні рекомендації до навчальної дисципліни "Інструктор з фізичної культури та спорту" [Электронный ресурс] : для викладачів кафедр фізичного виховання, учителів фізичної культури
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Колич.характеристики :31 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 75р-211
Предметные рубрики: викладання фізичної культури в школі
Фізичне виховання школярів
Экземпляры : всего : ВІТКЗ(2)
Свободны : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372(073.3)/Н 15
Заглавие : Навчальні програми професійної підготовки фахівців дошкільної освіти освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" [Электронный ресурс] : збірник
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :229 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 43.25 грн.
ББК : 74.10р30-211
Предметные рубрики: Кафедра дошкільної освіти
Дошкільна освіта-- підготовка спеціалістів
Содержание : Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності фахівця з дошкільної освіти/ Н. П. Пихтіна. Актуальні проблеми дошкільної педагогіки/ А. М. Аніщук. Менеджмент у дошкільній освіті/ Ю. Г. Новгородська. Методична робота в ДНЗ/ Ю. Г. Новгородська, Т. А. Клюшнікова. Профілактика негативізмів у поведінці дошкільників/ Н. П. Пихтіна. Виховання в різновікових групах/ А. М. Аніщук. Індивідуалізація виховання і навчання дітей дошкільного віку/ А. М. Аніщук. Організаційно-педагогічні умови адаптації дошкільників до ВНЗ/ Н. П. Пихтіна. Педагогіка гри дошкільників/ Н. П. Пихтіна, Т. А. Клюшнікова. Особливості використання культури рідного краю у роботі з дошкільниками у ВНЗ/ С. І. Матвієнко. Педагогічні умови формування у дошкільників ціннісного ставлення до своїх прав та обов’язків/ І. І. Тукач.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372(073.3)/Н 31
Автор(ы) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Василенко, Тетяна Андріївна, Пісоцька, Людмила Миколаївна, Василевська, Людмила Семенівна
Заглавие : Наскрізна програма педагогічної практики студентів [Электронный ресурс] : спеціальності "Дошкільне виховання; практична психологія"
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :115 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 9.70 грн.
ББК : 74.1р30-211
Предметные рубрики: Педагогічна практика студентів-- дошкільне виховання-- програма
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372(075.3)/Ф 79
Заглавие : Форми повсякденної роботи з фізичного виховання в дошкільному навчальному закладі [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 5.010101 "Дошкільне виховання"
Выходные данные : Ніжин; Прилуки: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :92 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 9.00 грн.
ББК : 74.100я73
Предметные рубрики: Кафедра дошкільної освіти
Фізичне виховання-- дошкільні навчальні заклади
дошкільна педагогіка-- свята, розваги, сценарії
ігри рухливі
сценарії свят у ДНЗ
Методика фізичного виховання дошкільнят
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фізкультурні розваги--фізкультурні свята--дні здоров’я--тижні фізкультури--туризм дитячий
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(05)/З-41
Автор(ы) : Конончук, Антоніна Іванівна
Заглавие : Збірник наукових доробків студентів-дослідників факультету психології та соціальної роботи [Электронный ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :112 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 25.90 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74.6я43
Предметные рубрики: Адаптація студентів до ВНЗ
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): телефон довіри
Содержание : Використання технік рефлекторного і нерефлексивного слухання у роботі соціального педагога на Телефоні Довіри/ О. П. Авраменко. Особливості саморегуляції психофізичного самопочуття соціального педагога/ О. С. Аушева. Неурядові організації України як суб’єкти соціально-педагогічної роботи з дітьми та мооддю з особливими потребами/ І. А. Бобник. Неформальна організація як фактор соціалізції особистості/ Я. В. Бояринова. Діти-жертви несприятливих умов соціалізації як проблема соціальної педагогіки/ Ю. І. Гринько. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх батьків/ І. М. Даниленко. Соціально-педагогічні умови створення та функціонування прийомної сім’ї/ С. В. Дворнік. Техніки переконання у роботі соціального педагога на Телефоні Довіри/ Є. З. Дутчина. Взаємостосунки поколінь у сім’ї та їх вплив на соціалізцію особистості/ Л. М. Ігнатенко. Вплив однолітків на соціалізацію підлітка/ К. І. Карпухіна. Проституція неповнолітніх як соціально-педагогічна проблема/ Н. М. Кравченко. Проблеми дітей-інвалідів і їх сімей у сьогоденні/ С. О. Крашіненко. Театральне мистецтво як засіб соціалізації особистості/ Т. М. Кривенко. Система соціального виховання в школі-інтернаті як соціально- педагогічна проблема/ І. В. Крицька. Вплив неповноти сім’ї на гендерну соціалізцію старшокласників/ С. Лаврук. Застосування методів соціально-педагогічних досліджень у профорієнтаційній роботі соціального педагога/ Ю. О. Лимар. Теорія соціалізації в дитячому садку за Ф. Фребелем/ Л. В. Лукаш. Соціально-педагогічні засади вальдорфської педагогіки/ А. А. Маклюк. Технології ігротерапії у діяльності соціального педагога/ І. А. Мельникович. До проблеми системного підходу у професійній діяльності соціального педагога в Центрі ранньої медико-срціальної реабілітації дітей-інвалідів/ К. П. Мосєйчук. Неповнолітнє материнство як соціально-педагогічна проблема/ О. В. Прихідько. Соціально-педагогічна діяльність з прийомною сім’єю/ А. В. Руднік. Ефективність адаптації студентів-першокурсників до умов навчально-виховного процесу у ВНЗ/ Ю. І. Сикун. Формування світогляду і свідомості українців засобами системи святковості та обрядовості/ О. М. Станеску. Сім’я як фактор соціалізації особистості/ Г. М. Ткаченко. Соціально-педагогічна віктимологія як галузь соціальної педагогіки/ В. С. Шамрай. Проблема норми і відхилення від норми в соціальній педагогіці/ Ю. В. Шелестянка. Підготовка старшокласників-волонтерів до роботи на підлітковій лінії Телефону Довіри (на матеріалі досвіду фахової практики майбутніх соціальних педагогів)/ Т. А. Шкуліпа.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания :
Автор(ы) : Матвієнко, Світлана Іванівна
Заглавие : Музична освіта і виховання дітей та учнівської молоді на Чернігівщині (XVIII–ХIХ ст.) [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник для студентів музичних та немузичних спеціальностей (за вимогами КМС)
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :34 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Цена : Б.ц.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :201 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 62.40 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Табори літні оздоровчі-- виховна робота
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Содержание : Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст./ Н. М. Дічек. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки/ Ю. В. Пелех. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського/ Л. Ц. Виховський. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст./ Т. Д. Кочубей. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст./ Л. В. Корж-Усенко. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху/ Н. М. Коляда. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст./ З. В. Гіптерс. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння"/ Н. В. Гагіна. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні/ С. Л. Кузьміна. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. А. Гнізділова. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський/ Н. С. Побірченко. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст./ М. М. Ткачук. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України/ Л. Ю. Султанова. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст./ О. О. Кравченко. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки/ І. В. Бабій. Епістолярії як джерело з історії педагогіки/ Д. В. Мартиненко. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії/ О. П. Мокрогуз. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів/ Т. О. Стовбчата. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів/ І. П. Нікітіна. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників/ С. В. Толочкол. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах/ А. М. Аніщук. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників/ Т. І. Бутурлим. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини/ Л. Д. Березівська. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським)/ М. В. Левківський. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини"/ С. М. Шевченко. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формівання в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності/ О. М. Ткаченко. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського/ М. В. Соловей. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології/ Н. Б. Грицай. К. Д. Ушинський про родинне виховання/ О. Б. Медвідь, М В. Клепар. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової/ Є. І. Коваленко. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості/ Н. М. Мирончук. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці/ О. Б. Петренко. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.)/ Н. А. Калініченко. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904)/ Л. В. Задорожна-Княгницька. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи/ С. С. Вітвицька. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи/ Л. С. Бондар. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка/ В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна/ Ю. М. Криловець. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст./ О. М. Заніна, Н. М. Демченко. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні/ Л. М. Пісоцька. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга)/ В. В. Олійник. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст./ В. О. Коваленко. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна/ О. В. Пономаренко. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі/ Т. А. Василенко.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 5
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :290 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 53.58 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Викладання іноземної мови
Тестування-- англійська мова
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Содержание : Дистанційне навчання в іншомовній освіті/ О. А Палій. методическое обоснование учебного пособия для формирования рецептивных грамматичнских навыков чтения/ Л. С. Панова, Н. Н. Жилко. Психолого-педагогічні засади навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку , Т. Г. Чувакова ; Особистісно діяльнісний підхід до організації самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій/ Н. В. Майєр. Наукова організація розумової праці як ефективний засіб формування навичок самоорганізації навчальної діяльності старшокласників/ О. М. Пихтелькова. Комп’ютерні технології як один із засабів інтенсіфікації навчання іноземними мовами/ Н. Ю. Шевченко, І. А. Смущенко. Тестування як ефективний засіб діагностики знань з англійської мови студентів мовних факультетів університетів/ І. В. Литньова. Лексико-граматичні комп’ютерні тести з англійської мови для бакалаврів / Н. В. Нещерет. О принципах отбора учебного материала для формирования социокультурной компетенции у студентов языкового вуза/ И. В. Пинюта. Эволюция понятия профессиональной компетенции будущих инженеров-программистов/ Л. А. Манжос. Критерії оцінювання ритміко інтонаційної складової англійського мовлення учнів 3-4 класів початкової школи/ В. А. Пономорьова. Стратегії формування навичок здорового способу життя (на основі аналізу вітчизняного зарубіжного досвіду)/ Н. П. Пихтіна, О. В. Варуха. Методичні вимоги до змісту навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англомовної художньої літератури/ М. П. Долматова. Формування патріотизму в учнів засобами писанкратства/ І. П. Андрощук. Газетні статті на заняттях з практики анлійської мови/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Самостійна робота студентів під час навчання іноземної мови в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. М. Майстренко. Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови/ Н. А. Момот, О. М. Таран. Використання тестового контролю з метою перевірки іншомовної комунікативної компетенції студентів-туризмознавців ( на базі англійської мови)/ С. Райц. Особливості навчання лексики учнів молодших класів/ Т. Г. Чувакова, Л. М. Павленко. Використання пісень у навчальному процесі на факультеті іноземих мов/ І. В. Селезенко. Методика навчання пунктуації на факультеті іноземної мови/ Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. Формування навичок швидкого читання англійською мовою за допомогою навчальної комп’ютерної програми "MasterReading@/ С. І. Шевченко. особливості навчально-виховного процесу учнів ліцею засобами фізичної культури/ М. М. Кірієнко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами моделювання педагогічних ситуацій/ М. М. Сідун. Резервні можливості використання ресурсів педагогічної практики в процесі формування готовності майбутніх учителів іноземних/ О. С. Гуманкова. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної копметентності майбутнього вчителя іноземних мов/ А. М. Мормуль. Досвід організації педагогічної практики на етапі становлення системи професійної підготовки вчителя іноземних мов в Україні (30-50-і рр. ХХ ст.)/ О. Є. Мисеченко, М. І. Митис. Підгтовка педагогічних кадрів для навчальних закладів КНР/ Н. В. Пазюра. Члени науково-природничих товариств України про національних та загальнолюдських цінностей у вихованні молоді (ІІ пол. ХІХ - почю ХХ ст.)/ А. В. Риженко. К. Д. Ушинський - основоположник сучасної педагогічної науки/ В. В. Стинська, Л. М. Прокопів. Погляди К. Ушинського на зміст та організацію середньої жіночої освіти/ Н. Б. Антонець. К. Д. Ушинський - педагог-демократ, основоположник сучасної педагогічної науки/ Т. І. Куліш. Ушинський про підготовку вчителя народної школи/ О. В. Чепка. К. Д. Ушинський об естетическом аспекте трудового воспитания/ В. М. Благинин. Соціально-педагогічні аспекти педагогічної системи К. Д. Ушинського/ Н. М. Суховєєва. Система виховання підростаючого покоління К. Д. Ушинського/ О. І. Чабан. Педагогічна термінологія в спадщині К. Ушинського/ М. Л. Ваховський. Розвиток системи поглядів на підготовку вчителів географії у ХІХ ст. / М. Г. Криловець. Педагогічні погляди М. В. Лисенка/ Л. В. Костенко. Література як засіб виховання "нової людини" у творчості Христини Алчесвької/ А. С. Киричок. Значення педагогічних ідей Х. Д. Алчесвької: досвід ретроспективного аналізу/ О. Г. Олексієнко. Ідея нової української школи і національного виховання в еміграційному педагогічному доробку С. Русової/ А. І. Лотиш. Русова про роль дитячого колективу в процесі соціалізації особистості/ Ю. Г. Новгородська. Олександр Олександрович Русов і видання Шевченкового "Кобзаря" 1876 року/ І. Г. Карєєва. Домашнє виховання у процесі формуванні молодої людини (на матеріалі спогадів Олени Пчілки)/ О. М. Ковальчук. М. І. Пирогов про загальнолюдське виховання/ Н. О. Падун. Ідеї гуманістичної освіти і виховання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Моральні цінності як основа виховання гідності дітей у науковому доробку М. І. Пирогова/ Н. А. Лещенко. Проблеми виховання "нової людини" у психолого-педагогічній спадщині П. Каптерева/ Е. А. Панасенко. Розвиток гімназійної освіти в Російській імперії другої половини ХІХ ст. у контексті поглядів П. Каптерєєва/ А. Ф. Паладьєва. О. Залужний про виховний потенціал дитячого колективу/ О. Г. Петришен. А. І. Степович (1856-1935) - засновник приватної чоловічої гімназії з правами для учнів у м. Київ/ С. О. Роєнко. Педагогічна й науково-просвітницька діяльність вихованців колегії Павла Галагана (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. М. Шевчук. Етапи розвитку музичної освіти на Чернігівщині (ХVIIІ - початок ХХ ст.)/ С. І. Матвієнко. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини/ Н. О. Ярмак. Вплив ідей Ф. Фребеля на становлення ситсеми дошкільного виховання та просвіту батьків у США/ С. В. Івасішина. До питання використання "Руководства к обучению грамотності по "звуковому способу" М. Корфа у школах Південної України/ М. М. Антощак. Проблеми початкової освіти у педагогічній спадщині та практичній діяльності М О. Корфа/ Н. Є. Колесник. Проблема виховання дітей у літературно-педагогічній спадщині М. Г. Бордуляка/ Г. С. Адамів. Втілення педагогічних ідей М. О. Корфа у вихованні засобами народного образотворчого мистецтва/ Т. К. Володько. Погляди на реальну освіту педагогів ХХ ст./ Г. В. Бондаренко. Іван Франко про психолого-педагогічні аспекти виховання "нової людини"/ Ж. М. Гущак. Педагогічне краєзнавство в контексті просвітницько-педагогічної реформації ХІХ ст./ Ю. В. Підвальна. Теоретичні основи підготовки учителів Швеції/ Н. В. Кошарна. Кейс-метод у підготовці вчителя: аналіз досвіду університетів Канади та США/ С. В. Тезікова, О. Б. Пулінець. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності учителя в системі освіти Канади/ Л. Б. Андрущенко. Особливості підготовки вчителів у країнах Західної Європи/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Модернізація освітньої системи Німеччини у працях українських та зарубіжних учених/ С. В. Павлюк. Роль самостійності позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії/ О. М. Палеха. Зарубежный опыт в подготовке андрогогов в контексте Болонского процеса/ И. В. Фольварочний. Підготовка фахiвців із вищою освітою у Данії у контексті Болонського процесу/ О. В. Ольхович.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :114 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 55.10 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: освіта в Україні
Навчання-- методи-- форми-- засоби
викладання хімії
Трудове виховання учнів
Юридична освіта-- розвиток --Україна
Музичне виховання-- методика
Засоби Multimedia
Виховання-- підлітки
Содержание : Якість освіти в контексті європейського вибору України/ А. А. Харьківська. Інформатизація освітнього простору у контексті сучасного розвитку суспільства/ Ю. Ф. Дворник. Цель и важнейшие принципы православной педагогики/ С. А. Плотников. Історико-філософський аналіз проблеми самовдосконалення особистості/ В. В. Дмитренко. Нові перспективи у моделюванні розвитку освітніх систем/ Л. П. Пата. Інтелігентність - компонент духовного і душевного здоров’я - в світлі актуальних завдань вищої школи сьогодення/ О. В. Євсєєва. Освоєння іншомовних запозичень у терміносистемах англійської мови/ Л. П. Помігієва. Пізнання студентами багатомоніторності культур у процесі навчання іноземних мов/ Я. Г. Гулецька. Особливості підготовки до навчання у вузах та інших навчальних закладах дітей-сіріт, Віл-інфікованих або хворих на СНІД/ А. І. Лотиш. Удосконалення методів відбору обдарованих спринтерів до спортивних відділень та секцій вищих навчальних закладів/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид. Гендерні стереотипи у вихованні старшокласників / І. І. Киричок, О. М. Капуста. Гендерна експертиза української суспільної думки: історичний аспект (психолого-педегогічна просвіта старшокласників)/ Т. І. Бутурлим. Організаційні форми навчання студентів з використанням інформаційно-комунікативних технологій/ Ю. В. Деркач. Створення установки на художньо-осмислене сприймання в процесі музично-слухової активності виконавців/ С. А. Сливко. Вивчення сучасних технологій навчання хімії в історичному аспекті - важливий напрям формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії/ Н. І. Лукашова. Особливості професфйної діяльності конструктора та структура конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей/ Н. І. Федорина. Концертмейтерська підготовка студента у системі музично-педагогічної освіти/ В. В. Ревенчук. Формування у студентів немовних спеціальностей читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту/ Ю. В. Романюк. Педагогічний та методичний аспекти використання мультимедійних засобів для взаємопов’язаного навчання продуктивних видів мовленевої діяльності майбутніх учителів англійської мови/ Б. В. Кукса. Вироблення у майбутнього вчителя вміння формувати орфографічну грамотність учнів початкової школи/ Н. В. Грона. Вищі народні школи Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга/ Н. Є. Шугалій. Проблема трудового виховання у педагогічній спадщині С. А. Ананьїна/ Х. М. Лісковацька. Зародження і розвиток ідеї індивідуального підходу у зарубіжній педагогічній думці/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Музика як засіб масової індоктринації в освітній політиці Третього рейху/ І. О. Сташевська. Тенденції розвитку юридичної освіти в Україні/ О. В. Михайленко.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :206 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 70.40 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Болонський процес --Україна
Содержание : Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения/ Л. П. Костикова. Генезис наукових поглядів на індивідальний підхід у вихованні дошкільників/ Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом/ Л. М. Калініна. Україна к контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів/ Т. В. Отрошко. Українознавство в науково-освітніх процесах/ Т. Усатенко. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти/ Л. П. Пата. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти/ Л. Ю. Султанова. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності/ І. М. Борозинець. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів/ О. М. Попенко. Проблема формування морально-етичних цінностей/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків/ Л. І. Драчук. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект/ Ю. І. Бондаренко. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творв/ О. В. Забарний. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте/ А. С. Белая. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки"/ Т. І. Бутурлим. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю/ Т. К. Донченко. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти/ Т. О. Яценко. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас)/ Г. Т. Шелехова. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки/ З. О. Шевченко. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури/ В. Ф. Погребенник. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору/ С. П. Паламар. "Злиття ріних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури/ С. О. Жила. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі/ В. О. Братко. Ігрові технології у процесі вивчення історії/ Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів/ Г. М. Загадарчук. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах/ Г. А. Чередниченко. Формування пізнавальної самостійності учнів: експерементальна програма/ Н. М. Щербакова. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору/ М. М. Красновид. Специфіка навчання дітей хореографії/ В. М. Кирилюк. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти/ В. В. Ревенчук. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України/ Я. М. Рудик. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях/ Л. І. Романовська. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови/ Н. Грона. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів/ С. В. Толочко. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до прфесійної діяльності в умовах профільного навчання/ Т. Г. Гуцан. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови/ Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі/ І. А. Гриценюк. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності"/ І. І. Киричок. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога/ О. А. Осавалюк. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини)/ І. М. Конончук. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект/ С. І. Самаріна. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.)/ Н. М. Демченко. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст./ О. В. Самойленко. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді/ А. А. Харківська. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти/ Н. Є. Шугалій. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США/ О. В. Михайленко.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 40/Н 34
Автор(ы) : Самойленко, Григорій Васильович
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. Кн. 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :116 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 42.20 грн.
ГРНТИ : 16
ББК : 81.00я5
Предметные рубрики: Кафедра світової літератури та історії культури
Кафедра української літератури
Кафедра української мови
Кафедра німецької мови
Німецька мова-- фразеологія
Содержание : Автентичний текст і його тоталітарна корекція "Жива вода"/"Мир" Ю. Яновського/ В. П. Хархун. Теоретико-методологічний аспект порівняльно-історичного літературознавства/ А. В. Бахтаров. Предметний світ у казці Джоан Роулінг "Гаррі Поттер і філософський камінь"/ В. І. Тесля. Роль метафори та образного порівняня у розкритті особливостей концептуальної картини світу М. Дребл/ С. П. Сборик. Іронія як форма розкриття ідейного змісту в творах С. Беллоу "Лови мить" і "Герцог"/ О. О. Механікова. Американський жіночій роман ХVIII - ХІХ ст.: традиція виховання почуттів/ О. В. Лось. Концепт "природа" в романі Йозефа Рота "Марш Радецького"/ Н. Т. Дашко. Есхатологія як засадчий елемент поетики Толкіна/ А. А. Полякова. Текстове асоціативно-смислове поле й концепт у світлі проблеми інтерпретації текту/ А. І. Бондаренко. Сементико-граматичні класи гендерно маркованих фразеологічних одинць із загальними назвами/ Т. В. Рудюк. Категорії інтенсивності й параметричності в об’єкті наукових досліджень/ Т. Л. Хомич. Дієприкметник у працях українських мовознавців 20-30-х років ХХ ст./ С. П. Шевченко. Приватне листування електронною поштою як засіб формування епістолярію у віртуальному середовищи/ Т. М. Сидоренко, Н. С. Хоменко. Юридична термінологія, труднощі та особливості її перекладу в текстах із різних галузей правознавства/ С. В. Радецька. Вплив суспільної свідомості на розвиток фразеосемантичного поля/ А. М. Трибуханчик. Номінація невербальних засобів на позначення іронії в англомовному художньому дискурсі/ І. І. Волощук. Структурно-семантичні особливості термінологічних словосполучень (на матеріалі термінології соціальної ринкової економіки в сучасній німецькій мові)/ О. В. Подвойська. Лінгвокогнітивні особливості лексичних засобів відображення одруження в англійській мові/ В. В. Якуба. Генеза гендерних досліджень/ Г. Ю. Цапро. Семантична структура німецьких фразеологічних одиниць з антропонімічним компонентом і його фразеотворча активність/ Н. С. Лалаян. Структурно мотивированные позиции элементов простого предложения в германских славянских языках/ Е. П. Сергиенко. Семантична деривація антропонімів та її роль у формуванні міфологізованої реальності (на матеріалі фразеологічних одиниць)/ Н. І. Куликовська. Реалія як компонент фразеолгічних одиниць на позначення соціально-економічної сфери у сучасній німецькій мові/ О. П. Дмитренко. Про деякі тенденції розвитку сучасної німецької мови/ Н. І. Лєпухова.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания :
Автор(ы) : Конончук, Антоніна Іванівна, Хлєбік, Світлана Ростиславівна
Заглавие : Студентський науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення [Электронный ресурс] : Матеріали наукових досліджень учасників ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Соціальна педагогіка" 13–17 квітня 2009 року
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :115 с
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Цена : Б.ц.
Содержание : Соціальний супровід людей, які постраждали від сімейного насильства/ К. Абрамова. Рівень обізнаності спеціалістів спеціалізованих соціальних служб з методами кризового втручання/ Г. Біляченко. Профілактика безпритульності у дитячому середовищі/ Р. Бринчук. Корекція моральної свідомості підлітків з деліквентною поведінкою/ І. Гаврилюк. Соціально-педагогічна реабілітація дітей з особливими потребами: досвід роботи волонтерського клубу "Паросток"/ А. Гнатишак. ЗМІ як фактор гендерної соціалізації учнівської молоді/ К. Горбаченко. Соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки серед підлітків/ Н. Дикун. Соціально-педагогічна діяльність та становлення товариства "Червоного Хреста України"/ О. Довгань. Формування екологічної культури підлітків у процесі соціального виховання в загальноосвітньому навчальному закладі/ Є. Донченко. Особливості виявлення негативних психічних станів у студентів під час екзаменаційної сесії/ О. Зінкевич. Інтернет-залежність підлітків як соціально-педагогічна проблема/ М. Ілащук. Особливості соціально-педагогічної діяльності з соціалізації дітей молодшого шкільного віку в умовах притулку для неповнолітніх з використанням потенціалу народних традицій/ Ю. Кайденко. Профілактика наркоманії як альтернативний напрям формування здорового способу життя/ Ю. Кириченко. Особливості агресивної поведінки у молодших школярів/ Ю. Козаченко. Соціально-психологічні особливості дітей вулиці/ К. Крючок. Ігрова діяльність підлітків як фактор соціалізації/ С. Куликовський. Вплив мережі інтернет на соціалізацію студентської молоді/ Н. Левицька. Вплив стилю сімейного виховання на розвиток особистості підлітка/ Т. Лібер. Особливості роботи соціального педагога в умовах центру реабілітації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків/ І. Лучко. Дистантна сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності/ С. Максименко. Профілактика конфліктної поведінки підлітків які виховуються в умовах дитячого будинку/ Г. Манько. Соціально-психологічний аспект у профілактиці поширення віл-інфекції серед молоді/ М. Матюк. Корекція агресивної поведнки старшокласників/ Л. Музика. Супровід соціальним педагогом розвитку пізнавальної діяльності молодших школярів/ О. Мунтян. Проблема відповідального батьківства у сучасній сім’ї/ Г. Палькова-Свірчевська. Культурно-дозвіллєві потреби сучасної студентської молоді/ М. Пейчева. Соціалізація особистості молодої людини засобами аматорської театральної творчості/ О. Песоцька. Профілактика вживання наркотичних речовин в черкаській області/ Н. Петренко. Формування відповідального ставлення молоді до власного здоров’я/ К. Петрук. Застосування анімалотерапії у професійній діяльності соціального педагога з молодшими школярами/ І. Пєшина. Психолого-педагогічна профілактика наркоманії у загальноосвітній школі/ І. Пироговська. Соціальне виховання молодших підлітків засобами профорієнтаційної діяльності/ М. Пучко. Розвиток студентського волонтерського руху у сфері онлайн-консультування молоді/ Є. Радаєва. Оптимізація процесу соціальної адаптації у закладах інтернатного типу дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування/ М. Рапутіна. Профілактика негативних явищ, спричинених побутуванням гендерних стереотипів у військовому середовищі/ О. Сахневич. Соціальне виховання дитини засобами образотворчого мистецтва/ О. Семенова. Актуальні проблеми формування здорового способу життя вихованців притулків для неповнолітніх/ К. Сергеева. Формування толерантного ставлення до віл-позитивних дітей/ М. Скиба. До проблеми раннього материнства/ К. Слободянюк. Вплив інтернет-спілкування на міжособистісну взаємодію підлітків/ М. Снітко. Співвідношення альтруїстичних і прагматичних ціннісних орієнтації у свідомості сучасних підлітків/ Ю. Стародубцева. ПІДТРИМКА ДИТЯЧОЇ ОБДАРОВАНОСТІ – ПРІОРИТЕТНЕ ЗАВДАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА/ Ю. Степура. Негативний вплив тютюну на особистість/ О. Таран. Діяльність соціального педагога у підготовці школярів до усвідомленого батьківства/ Л. Тарасевич. Соціально-педагогічна робота зі студентськими сім’ями/ Т. Терещенко. Соціально-педагогічна корекція агресивної поведінки підлітків/ О. Терновець. Формування готовності практичного психолога до професійної діяльності у сфері дитячо-юнацького спорту/ В. Теслитський. Соціально-педагогічні засади формування усвідомленого ставлення батьків до прав дитини/ А. Тітова. До проблем формування у старшокласників навичок усвідомленого батьківства/ В. Фандич. Соціальна підтримка молодих сімей/ Р. Хайнус. Соціалізація дітей-сиріт як соціально-педагогічна проблема: на базі дитячого будинку "Рідний дім"/ І. Хить. Вплив булінгу на соціалізацію школяра/ О. Цінько. Профілактика сімейного насилля в умовах гендерного виховання молоді/ М. Шершньова.
Аннотация: У збірнику вміщені матеріали наукових досліджень учасників Всеукраїн-ської студентської олімпіади "Актуальні проблеми соціальна педагогіка", що відбулася в м.Ніжині 13–17 квітня 2009 року. Тематика статей висвітлює су-часний стан та перспективи розвитку соціальної педагогіки як науки і прак-тичної діяльності фахівців соціально-педагогічної сфери. Матеріали збірника можуть бути використані студентами вищих на-вчальних закладів майбутніх соціальних педагогів, а також учителями, соціа-льними педагогами, практичними психологами, практиками соціальної сфери.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372(070.3)/П 35
Автор(ы) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Заглавие : Основи педагогічної майстерності (за вимогами КМСОНП) [Электронный ресурс] : Навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності "Дошкільне виховання. Практична психологія" напряму: 0101 - Педагогічна освіта
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :75 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 8.80 грн.
ББК : 74.10р30 + 74.204.2
Предметные рубрики: Кафедра дошкільної освіти
Педагогічна майстерність-- програми
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37(09)(075.33)/М15
Автор(ы) : Коваленко, Євгенія Іванівна, Бєлкіна, Надія Іванівна
Заглавие : Макаренко А. С., Сухомлинський В. О. про виховання [Электронный ресурс] : Хрестоматія
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :354 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 26.60 грн.
ББК : 74.03я73-3
Предметные рубрики: Виховання-- уривки з творів
Содержание : Педагогічна поема/ А. С. Макаренко. Деякі висновки з мого педагогічного досвіду/ А. С. Макаренко. Про мій досвід/ А. С. Макаренко. Виховання в сім’ї. Загальні умови сімейного виховання/ А. С. Макаренко. Про батьківський авторитет/ А. С. Макаренко. Виховання в праці/ А. С. Макаренко. Павлиська середня школа/ В. О. Сухомлинський. Серце віддаю дітям/ В. О. Сухомлинський. Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/С 37
Автор(ы) : Шевчук, Марина Олександрівна, Осаволюк, Олександр Андрійович, Семенець, Любов Григорівна
Заглавие : Сім Я або Виховання в родині [Электронный ресурс] : Навчальний посібник для студентів педагогічних спеціальностей університетів з теорії та практики родинного виховання
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :228 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ.: с. 226-227. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 28.20 грн.
ББК : 74.9я73
Предметные рубрики: Родинне виховання
Сімейне виховання
Педагогічна культура батьків
Традиції родинні
Сценарії свят
Свята родинні
Родина (сім’я)
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): 8 березня (сценарії)--тести для батьків--анкети для батьків
Содержание : ОСНОВИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ ; Українська родина як природний первинний осередок виховання дитини ; Мета і завдання сімейного виховання ; Правила сімейного виховання та функції сім'ї ; Причини негараздів сімейного виховання у сучасних родинах ; ШКОЛА І ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА БАТЬКІВ ; Педагогічна освіченість батьків і ефективність виховання ; Рівні сформованості педагогічної культури батьків ; Умови ефективної співпраці школи та сім’ї ; Діагностичні методи поглибленого вивчення сім’ї вихованця та орієнтовна програма вивчення сім’ї учня ; Напрямки роботи з батьками та форми співпраці школи і сім’ї ; Організація педагогічного всеобучу батьків ; РОДИННІ ВИХОВНІ ТРАДИЦІЇ ; Виховне значення та педагогічна роль родинних традицій ; Мета, функції та види родинних виховних традицій ; Свято сім’ї в школі ; ДОДАТКИ (матеріал для розробки сценаріїв виховних заходів з родинного виховання) ; Крилаті вислови, приказки, прислів’я ; Народна мудрість ; Дерево роду ; Мати - берегиня роду ; День матері ; Історія свята 8 Березня ; Батько - опора родини ; Бабуся та дідусь ; Наказ дітям ; Легенда про життєву мудрість ; Бувальщина про материнську любов ; Легенда про матір ; Вітання з жіночим святом ; Вірші про матір ; Вірші про родину ; Весняні заставки до маминого свята ; Джентльмен-шоу для дівчаток ; Конкурси ; Таблиця підсумків ; Приклади назв та девізів команд ; Обладнання до родинного свята ; Теми для розповідей членів родини на родинному святі ; Приклад оформлення виховного заходу ; Приклади сценаріїв родиних свят ; Тести та анкети для батьків ; Пісні до родинних свят ; Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення родинних свят
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 94884
Число посетителей 1266
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя