Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (11)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=колекціонування<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
930:7.074 «Грушевський»
Ш 44


    Шелудякова, Н. А.
    М. Грушевський – колекціонер [Электронный ресурс] / Н. А. Шелудякова // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2016. - N 2. - С. 69 . - ISSN 0130-5247
УДК

фывфывфыв:
колекціонування -- Грушевський -- історичні й археологічні пам’ятки -- предмети народного вжитку -- декоративно-прикладне мистецтво
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Грушевський, Михайло Сергійович (1866-1934) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

2.
027.1/2:477
Ф 33


    Федорова, Л. Д.
    Приватні зібрання української старовини Василя та Миколи Тарновських у контексті історії музейної справи в Києві [Электронный ресурс] / Л. Д. Федорова // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2015. - N 6. - С. 69 . - ISSN 0130-5247
УДК

фывфывфыв:
музейна справа в Україні -- приватне колекціонування -- музеї -- Тарновські
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

3.


    Остапенко, Л. М.
    Біблійний вимір роману Джона Фаулза «Колекціонер» [Электронный ресурс] / Л.М.Остапенко // Література та культура Полісся. - 2023. - 23f. - С. 198-208
Рубрики:
фывфывфыв:
Джон Фаулз, «Колекціонер», біблійний код, колекціонування, мистецтво
Аннотация: Стаття репрезентує спробу інтерпретації роману британського письменника Джона Фаулза «Колекціонер» з погляду біблійного коду.Зміст статті ставить під сумнів традиційне тлумачення цього роману як позбавленого біблійного виміру. Автор статті віднаходить імпліцитно присутні у творі біблійні компоненти та визначає їхню функціональність.Дослідження доводить, що саме компоненти біблійного коду виконують в романі змістотворчі та формотворчі функції.Особливу увагу автор статті звертає на функціонування в романі мотивів колекціонування і творчості та пов’язаних із ними образів колекціонера і митця. Автор доводить, що з огляду на біблійну семантику ці мотиви у романі характеризують бінарність людської сутності та відповідної ролі людини у світі.Розвідка демонструє, що структура роману підпорядковується цим моти- вам і спростовує традиційну опозицію Клега і Міранди як героїв-антагоністів. На думку автора, вони постають образами-двійниками, які прагнуть до духовного ідеалу, проте вбачають його не в Богові, а у митці. Студентка художнього училища Міранда уособлює ідеал для Клега, художник Джордж Престон (Чарльз Вестон) є ідеалом для Міранди. Єдиним засобом досягнення духовної досконалості для обох героїв стає колекціонування, що в біблійному контексті увиразнює профановану сутність мистецтва – підміну ду- ховної сутності матеріальними еквівалентами. Клег збирає колекцію метеликів, Міранда компонує свої картини з образів відомих художників. Клег захоплюється фотографією, Міранда копіює живопис попередників у відтворенні життя.Автор статті вважає, що інтертекстуальний план роману посилює думку письменника про примарність штучного «ідеалу», що його вбачають у мистецтві. Обидва герої опиняються в декораціях літературних кліше, які не виправдовують традиційних очікувань і позбавляють обох героїв духовних орієнтирів. Усупереч «шекспірівському сюжету» Фредерік не стає Фердинандом і саме Міранда перетворює його на Калібана. На відміну від історії Попелюшки нові черевички Міранди не роблять з неї принцесу і саме Клег стає винним у її смерті.На думку автора статті, дослідження біблійного виміру роману «Колекціонер» доводить спростування Джоном Фаулзом сакрального змісту мистецтва як такого. З огляду на бінарну сутність людини, що на ній наголошує Фаулз, мистецтво відповідає вічному прагненню людини піднестися духовно.Водночас воно продукує профанований образ світу і демонструє непереборність тілесної природи людини та її неминучу смертність. В такий спосіб біблійний код визначає структуру роману й увиразнює його ідейний зміст.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 26640
Число посетителей 731
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя