Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (446)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=майстерність<.>
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/П24
Автор(ы) : Киричок, Інна Іванівна, Кучерявець, Валентина Григорівна
Заглавие : Педагогічне спілкування у діяльності вчителя [Электронный ресурс] : Навчальний посібник для студентів історичного, філологічного, фізико-математичного факультетів вищих навчальних закладів
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :391 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Цена 978-966-7391-75-1: 23.00 грн.
ГРНТИ : 14.15
ББК : 74я73 + 74.204.2
Предметные рубрики: Педагогічне спілкування
Майстерність вчителя
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372(070.3)/П 35
Автор(ы) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Заглавие : Основи педагогічної майстерності (за вимогами КМСОНП) [Электронный ресурс] : Навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності "Дошкільне виховання. Практична психологія" напряму: 0101 - Педагогічна освіта
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :75 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 8.80 грн.
ББК : 74.10р30 + 74.204.2
Предметные рубрики: Кафедра дошкільної освіти
Педагогічна майстерність-- програми
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/П 84
Заглавие : Професійно-етична культура соціального педагога [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник для студентів та магістрантів вищих навчальних закладів спеціальності "Соціальна педагогіка"
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :133 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Бібліогр.: с. 100-103. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 19.20 грн.
ББК : 74.6я73
Предметные рубрики: Кафедра соціальної педагогіки
Соціальний педагог
Професійна культура-- соціальний педагог
Професійна майстерність педагога
Культура спілкування-- соціальний педагог
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/П 35
Автор(ы) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Заглавие : Основи педагогічної техніки [Электронный ресурс] : Тексти лекцій для спеціальності "Дошкільна освіта" денної та заочної форми навчання
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 22.33 грн.
ББК : 74я73 + 74.10я73 + 74.204.2
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Кафедра дошкільної освіти
Педагогічна техніка
Педагогічна майстерність-- вихователь ДНЗ
Професійне спілкування вихователя ДНЗ
професійно-педагогічне спілкування
Психотехніка
Техніка мовлення
Культура мовлення вчителя
комунікативна культура
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.33)/Х91
Автор(ы) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Тукач, Ірина Іванівна
Заглавие : Хрестоматія до курсу "Основи професійної майстерності соціального педагога" [Электронный ресурс]
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :385 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Разночтения заглавия :Загл., сост. каталогизатором: Основи професійної майстерності соціального педагога
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Цена : 24.20 грн.
ГРНТИ : 14.43.43
ББК : 74.6я73-3
Предметные рубрики: Культура мови психолога
Техніка мови психолога
Професійна майстерність педагога
Професійне спілкування психолога
Практичний психолог-- професійна діяльність
Содержание : Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. Первые шаги школьного психолога. Психологический тренинг/ Н. В. Самоукина. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя/ С. Б. Елканов. Подсознание может все!/ Джон Кехо. Как перестать беспокоиться и начать жить/ Д. Карнеги. Жизнь после потери/ Б. Дейтс. Як допомогти дітям пережити втрату близької людини/ Н. Козина. Я это Я, или Как стать счастливым/ Максуэл Мольтц. Игры, в которые играют.../ Н. В. Самоукина. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах/ Д. Х. Вагапова. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать/ П. Сопер. Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. Жесты в педагогическом процессе/ Е. А. Петрова. Язык и одежды/ сестры Сорины. Тренинг по макияжу/ Татьяна Тураева. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. Искусство убеждать: Учебно-практическое пособие/ В. П. Шейнов. Практический психолог в школе. Лекции, консультирование, тренинги/ Н. В. Самоукина. Психология человеческого взаимопонимания/ Е. И. Головаха, Н. В. Панина. Воспитателю о психологии и психогигиене общения/ А. Б. Добрович. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. Лабиринты общения, или Как научиться ладить с людьми/ А. П. Егидес. Групповая работа с детьми и подростками/ Р. Смид.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Колич.характеристики :239 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Содержание : Поняття “дидактичний ризик” у контексті проектування електронних посібників/ О. Ю. Балалаєва. Сучасні теоретичні підходи до управління військовою освітою/ О. О. Безносюк. Инновация образования: от традиционной технологии обучения до мультимедийных технологий/ М. Закариашвили, И. Чичашвили. Проблематика розвитку професійної освіти в Україні: сучасні тенденції та перспективи/ К. К. Краснолуцький. Складники навчального навантаження викладача як суб’єкта системи управління самостійною роботою студентів/ А. О. Кучерявий. Моделі підготовки майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідної діяльності/ О. О. Мосіюк. Концепція формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності (проект)/ В. М. Оржеховська [и др.]. Сутність та відмінні ознаки реформ вищої освіти/ Н. А. Пасько. Проблеми сталого розвитку в еколого-економічній освіті вищої школи/ О. В. Плахотнік. Функції та рівні національно-культурної ідентичності студентів/ Т. В. Потапчук. Розвиток системи підготовки педагогічних кадрів дошкільного профілю на сучасному етапі/ В. В. Яценко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Особливості контролю навчальної роботи студентів-аграріїв під час вивчення вищої математики/ Н. В. Арнаута. Педагогічні умови організації дослідної роботи учнів/ В. І. Ірза. Авторитет викладача – одна з педагогічних умов формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ А. А. Коломієць, К. І. Коцюбівська, А. В. Оларь. Особливості навчально-виробничої практики при роботі зі студентами віком до 18 років/ Я. А. Малихіна. Тренінг як засіб підвищення рівня педагогічної майстерності викладачів ВНЗ/ Г. В. Попова. Взаємозв’язок теорії та практики заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення/ Л. М. Притуляк. Методичні проблеми формування системної діяльності студентів-екологів у процесі виробничої практики/ А. М. Слюта, О. В. Лукаш. Категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження сформованості фахових компетенцій техніків-механіків/ І. П. Стаднійчук. Цифрові технології у навчальній, дослідницькій та інноваційній діяльності закладів вищої освіти/ Т. В. Тарнавська. Використання інноваційних технологій у процесі викладання англійської мови студентам технічних спеціальностей/ Л. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Використання електронного посібника “Українська духовна музика” у формуванні соціокультурної компетентності студентів педагогічних вишів/ Л. Г. Гаврілова. Підготовка керівників освітньої галузі до управління зовнішнім незалежним оцінюванням у магістратурі вищого навчального закладу/ Т. Р. Гуменникова. Формування гуманістичних ціннісних орієнтацій у студентів-філологів у навчальному процесі на основі міжкультурної комунікації/ І. А. Катушенок. Сутність і класифікація навчальних проектів у контексті професійної підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки/ А. О. Кришталь. Особистісно орієнтований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності/ Н. А. Овчаренко. Проблема розвитку позитивних взаємин дітей і дорослих у родині – складова професійного становлення фахівців з дошкільної освіти/ Л. Є. Одерій, А. І. Роздимаха. Управління фаховою підготовкою випускників професійно-технічних навчальних закладів засобами Інтернету/ Я. М. Рудик. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Георгій Вороний в історії української культури/ Є. І. Коваленко. Традиції та інновації при організації вступу абітурієнтів до Харківського університету (1804–1917 рр.)/ С. М. Куліш. Аналіз змісту професійної підготовки сербських баяністів-акордеоністів у вищій музичній школі м. Ніш (1987–2005 роки)/ В. С. Курило, О. А. Устименко-Косоріч. Методи навчання у юридичних коледжах США/ О. В. Михайленко. Вчитель природничих дисциплін як організатор екологічної освіти школярів (90-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.)/ Ю. В. Мінкіна. Зарубіжний досвід роботи спеціалізованих соціальних служб “Телефону Довіри”/ О. В. Плахотнік, С. О. Борисюк, М. Г. Криловець. Лідерський компонент у педагогічній практиці студентів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Система підготовки соціальних працівників у деяких зарубіжних країнах/ В. Є. Робак. Альтернативний погляд американського педагога Джона Холта на педагогічну майстерність/ Л. М. Рубан. Проблеми виховання в гімназіях України ХІХ – початку ХХ ст./ О. В. Самойленко, М. В. Коваленко. Інтеграція дорослих мігрантів як складова педагогічної діяльності у ФРН/ Т. В. Сидоренко. Особливості підготовки вчителя іноземної мови для початкової школи: американський досвід/ В. В. Смелянська. Ціннісні засади загальнопедагогічної підготовки вчителів у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/ С. В. Шарапа.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 6
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :244 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 74.33 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів-- початкові класи
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Сучасні освітні технології
Здоровий спосіб життя-- підлітки
Тренінг
Профорієнтація
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційні процеси
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
дозвіллєва діяльність
Педагогічна майстерність
Географич. рубрики: Сербія-- освіта
франція-- освіта
США-- освіта
Ніжинщина-- освіта
Україна-- Освіта
Содержание : Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки/ В. Н. Багрій. Aktywizacja spoleczna i zawodowa podopiecznych systemu pomocy spolecznej – paradygmaty i osiagniecia/ H. Bejger. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування/ О. О. Біла. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів/ Т. В. Гордієнко. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти/ О. А. Заболотна. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ/ В. І. Ковальчук. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей/ І. М. Леонова. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки/ І. І. Парфанович. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів/ М. М. Скиба. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження/ О. В. Спіліоті. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї/ Н. М. Стрельнікова. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України/ О. В. Хоменко. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру/ В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів/ А. А. Бобро. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів/ А. Я. Бондарчук. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства"/ Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування/ О. О. Москалець. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства/ М. В. Нагач. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості/ Т. А. Новак. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів/ І. В. Онищенко. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання/ Н. П. Пихтіна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності/ О. В. Пожидаєва. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей/ О. А. Половіна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ Т. А. Равлюк. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища/ Д. О. Стадник. Методы и приемы управления творческим воображением/ Л. И. Шрагина. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі/ С. О. Борисюк. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення прфесійної майстерності педагогів/ Л. С. Василевська. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки/ К. В. Кабриль. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір/ Л. Є. Клос. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах/ О. В. Кобилянський. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування/ Т. В. Ларіна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів/ О. Л. Остапчук. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді/ Н. О. Островська. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ/ С. Д. Підлипська. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками/ І. І. Тукач. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки/ О. М. Чусова. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи/ М. Є. Захарчук. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ І. М. Конончук. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст./ М. Є. Лещенко. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні/ Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції/ М. Ю. Трофименко. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.)/ О. А. Устименко-Косоріч.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :232 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Викладання хімії в школі
Екологічне виховання школярів
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Портфоліо-- вчителі
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта --США
Електронні підручники
Педагогічна майстерність
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Географич. рубрики: Китай-- освіта
США-- освіта вища
Німеччина-- ОСВІТА
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Роль екологічної етики у формування нової моделі взаємин людини з навколишнім природним середовищем/ Н. О. Александрович. Психологічний аспект визначення дорослості/ М. Г. Гордієнко. Використання соціальних сервісів та соціальних мереж в освіті/ С. В. Івашньова. Дослідження громадської активності сучасної студентської молоді/ О. В. Лісовець. Соціальна поведінка: сутність, типологічні та видові ознаки/ А. В. Лякішева. Значення батьківської компетентності в процесі сімейного виховання/ М. М. Марій. Формування духовного здоров’я особистостіяк сучасна педагогічна проблема/ Н. В. Науменко. Проблемы формирования школьного бюджета и расходов/ С. Рамазашвили. Портфоліо студента: дидактичний аспект/ Ю. А. Романенко. Инновационные ориентиры менеджмента учебного процесса/ Н. М. Созашвили. Соціалізація школяра у змісті діяльності дитячого закладу оздоровлення і відпочинку з денним перебуванням/ В. М. Солова. Сучасний стан виховання дітей у сім’ї/ Н. М. Стрельнікова, Н. О. Падун. Механизмы и принципы конструирования картины мира личности/ В. Д. Черноиваненко. Порівняльно-педагогічні дослідження в туризмі: методологічний аспект/ Г. П. Щука. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Експериментальна перевірка ефективності методики формування потреби в самовдосконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності/ Н. В. Білоусова. Ways to get started in teaching writing autonomy/ N. Bluashvili. Оцінювання знань студентів з дисципліни "Органічна хімія" на фармацевтичному факультеті Івано-Франківського Національного медичного університету під час вивчення модуля № 1/ О. В. Боднарчук. Age peculiarities of the I-II year students and teaching speaking to esp students/ A. Gigauri. Використання відео на заняттяз з практики усного та писемного мовлення (англійська як друга іноземна мова) як засіб мотивації до вивчення іноземних мов/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Формування хронологічної компетентності учнів у процесі навчання історії/ Д. Л. Десятов. Організація навчання на практичному занятті з фізичної та колоїдної хімії/ А. М. Дмитрів. Принципи відбору текстового матеріалу для навчання читання іноземною мовою у вищих навчальних закладах/ М. П. Долматова, К. Г. Долматова. Особливості методики навчання спеціальних дисциплін/ Н. С. Журавська. English proverbs and their translatability into the georgian language/ E. Katsiashvili. Виховання ціннісних орієнтацій старшокласників засобами ЗМІ/ І. І. Киричок, К. Б. Кузьмич. Педагогічний дизайн у контексті застосування мультимедійної презентації/ О. П. Мокрогуз. Методика формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики у процесі інструментально-виконавської підготовки/ О. М. Павленко. Teaching culture in business english classes/ М. Razmadze. Педагогічні умови ефективності самостійної роботи студентів/ М. О. Шевчук, В. Єршов. Результативність технології впровадженя педагогічних умов підвищення ефективності природничо-наукової підготовки іноземних студентів на підготовчих факультетах/ Т. А. Шмоніна. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Еколого-валеологічні знання як невід’ємний компонент еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя/ Л. В. Дрожик. Технологія портфоліо у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя/ В. Г. Кучерявець. Особливості викладання біологічної хімії для підготовки фахівців фармацевтичних і біотехнологічних виробництв/ Н. Г. Марінцова, А. М. Кричковська, М. В. Стасевич. Підготовка студентів спеціальності "дошкільна освіта" до формування у дошкільників рухових умінь і навичок/ С. І. Матвієнко, О. В. Варуха, ОлександрівнаОленченко С. О. Світлана. Інтерактивні технології навчання у професійній підготовці майбутніх економістів/ Г. І. Матукова. Професійне становлення студентів економічних коледжів: теоретичний аспект/ Л. О. Панасенко. Роль інтерактивних методів навчання у процесі формування професійної компетентності студентів/ Т. В. Ходак. Педагогічні технології в екологічній підготовці майбутнього вчителя/ І. М. Щербак. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Деякі питання дидактики в педагогічній спадщині М. Демкова/ Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. Досвід духовно-морального виховання молоді в Німеччині/ С. В. Благініна. Із зарубіжного досвіду формування педпгогічної майстерності/ Т. В. Гордієнко. Освітні домінанти у діяльності німецької окупаційної влади на території Польщі (1939-1943 рр.)/ О. В. Давиденко. Теорія та практика освіта в історіографії славістів Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст./ Н. М. Демченко. Коменіана у науково-педагогічній спадщині Федора Науменка/ Х. І. Калагурка. До історії створення першого національного підручника з органічної хімії для середньої загальноосвітньої школи/ Н. І. Лукашова. Історіографія проблеми роздільного навчання в Україні (на прикладі літературних джерел 1878- 1912 рр.)/ Ю. М. Мачача. Способы и приемы изучения немецкого как второго иностранного языка для школ Грузии/ М. Напирели. Професійна підготовка кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України: досвід 60-80-х рр. XX ст./ В. В. Паржницький. Будинок юннатів Київського зоологічного парку: повоєнне десятиліття/ Л. П. Пата. Американський підхід до проблеми лідерства вчителя/ О. В. Пономаренко. Виховний і дисциплінуючий потенціал шкільної форми (на прикладі історико-педагогічного досвіду другої половини XIX - початку XX ст.)/ С. І. Самаріна. Вплив ринкових процесів на надання освітніх послуг новозеландськими університетами наприкінці XX ст./ В. Ф. Ставцева. О вопросе обучения истории Грузии на неспециальных факультетах/ Т. Тамарашвили. Гуманістична спрямованість дидактичної системи С. Русової/ О. М. Таран. Ретроспективний аналіз розвитку сербської баянно-акордеонної школи/ О. А. Устименко-Косоріч. Ліцензування педагогічної діяльності вчителів у США в умовах неперервної педагогічної освіти/ Н. М. Щур. Стан і проблеми організації педагогічної практики в системі підготовки вчителів музики у вишах Китаю/ Юй Фей.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

9.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 8У/Л 64
Заглавие : Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 7 : Випускники Ніжинської вищої школи і їх творчість: До 175-річчя заснування інституту
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1996
Колич.характеристики :196 с
Коллективы : Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 10.00 грн.
ГРНТИ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр) + 63.3(4Укр)0-7
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- випускники
Содержание : Произведения Н. В. Гоголя -источник народоведения/ В. Г. Коваленко. Смысл названия цикла повестей "Вечера на хуторе близ Диканьки"/ И. М. Сенько. Интенсивность и семантическая структура повестей Н. В. Гоголя (на примере сборника "Миргород"/ Е. И. Нещерет. Тематические группы антропонимов и их стилистические функцыии в текстах поввестей Н. В. Гоголя "Миргород"/ Л. М. Дуб. Мифопоэтика повести Н. В. Гоголя "Страшная масть"/ А. Г. Зеленский. Таинственный круг Хомы Брута (фольклорные и литературные параллели"/ Р. Н. Поддубная. Творческое осмысление народного поверья в произведениях А. Пушкина, Н. Гоголя, О. Сомова/ З. В. Кирилюк. Ритм в повести Н. В. Гоголя "Тарас Бульба"/ Н. Н. Арват. Употребление колоритных прилагательных в повести Н. В. Гоголя "Тарас Бульба"/ Я. Ф. Андреева, Н. Н. Арват. О генезисе исторического фрагмента "Кровавый бандурист" Гоголя/ В. Д. Денисов. Мифологизация мечтателя в петербургских повестях Н. В. Гоголя/ Т. И. Агаева. Художественное время в повести Н. В. Гоголя "Нос"/ Ю. Г. Морозов. "Невский проспект" как пролог петербургского цикла Гоголя/ В. В. Каталкина. Миф о самозванце в гоголевском петербургском тексте/ Т. И. Агаева. Страх як спосіб організаації суспільного життя (комедія М. Гоголя "Резізор")/ О. Г. Ковальчук. Гоголь и Сильвио Пеллико/ П. В. Михед. Музыкальное звучание фантастического мира (опыт Гоголя в литературной судьбе мотива)/ Р. Н. Поддубная. Чехов во владениях царя степи - Гоголя/ Т. П. Маевская. Рецепция гоголевского начала в русской литературе 60-70-годов ХІХ века и роман-хроника Н. С.Лескова "Соборяне"/ Т. Г. Свербилова. К вопросу о гоголевской традиции в русском символизме/ И. Ю. Гаврикова, В. О. Михеев. Сюжетная ситуация встречи о прекрасной незнакомке в "Невском проспекте" Гоголя и "Дневнике Сатаны" Л. Андреева/ И. М. Московкина. Гоголь в оценке В. Ходасевича/ Т. М. Зибко. Опыт типологического анализа бесовства в русской литературе ХІХ - ХХ веков (Н. В. Гоголь "Вий" и М. И. Цветаева "Молодец")/ О. В. Гудошник. Традиции Гоголя в творчестве Булгакова/ Г. П. Вишневская. Методологические предпосылки анализа музыкально-сценических произведений на сюжеты Н. В. Гоголя/ В. В. Дубравин. Поетика байок Є. П. Гребінки/ О. М. Кузьмич, Т. Є. Масицька. Народнорозмовні елементи у мові байок Є. Гребінки/ О. Д. Неділько. Особливості найменування осіб та предметів у байках Є. П. Гребінки/ І. М. Демешко. Крылов И. А. и украинская реалистическая басня (Е. Гребинка, Л. Глибов)/ П. В. Михед, Т. В. Михед. Словесно-художня майстерність Леоніда Глібова/ Т. Є. Масицька, О. М. Кузьмич. Декодування відад’єктивних прикметників у байках Л. І. Глібова/ В. М. Пащенко, М. А. Ілляшенко. Семантико-стилістичні функції фразеологізмів дієслівного типу у мові байок Л. І. Глібова/ Н. В. Швець. Нежинский период - точка отсчета научной деятельности академика Е. Ф. Карского/ М. И. Конюшкевич. Градуальний ряд фразеологізмів - синонімів у контексті мовотворчої практики Є. Гуцала/ Н. І. Бойко, Л. Б. Давиденко.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 792(075.3)/О-75
Заглавие : Основи сценічної майстерності [Электронный ресурс] : Хрестоматія для студ. вищих навч. закл. напряму підготовки "Дошкільна освіта"
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Колич.характеристики :440 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Бібліогр.: с. 438. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Цена 978-617-527-088-2: 93.33 грн.
ББК : 85.33я73
Предметные рубрики: Сценічна майстерність-- підручники та посібники для ВНЗ
Акторська майстерність
Кафедра дошкільної освіти
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.66:17(076)/П 84
Заглавие : Професійно-етична культура соціального працівника [Электронный ресурс] : методичні рекомендації до підготовки семінарських занять та виконання завдань самостійної роботи
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Колич.характеристики :32 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
УДК : 373.66:17(076)
ББК : 74.6я73 + 87я73
Предметные рубрики: Соціальний працівник-- професійна культура
Професійна культура-- соціальний педагог
Професійна майстерність педагога
Культура спілкування-- соціальний педагог
Соціальна робота-- методичні рекомендації для ВНЗ
Аннотация: Видання складається із завдань та методичних вказівок щодо підготовки семінарських занять, які передбачають поглиблення і узагальнення знань, отриманих під час лекцій, у процесі самостійної підготовки та виконання ІНДЗ, та які мають зорієнтувати студентів на етичні аспекти майбутньої професії, забезпечити розвиток у них системи умінь і навичок мислення, узагальнення, формування професійно-етичної культури, спираючись на професійно-етичні норми і цінності. До кожної теми семінарського заняття додається перелік питань для обговорення та детального аналізу; література; методичні вказівки до виконання завдань самостійної роботи та індивідуального, науково-дослідного завдання.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.66:17(076)/П 84
Заглавие : Професійно-етична культура соціального працівника [Электронный ресурс] : методичні рекомендації до підготовки семінарських занять та виконання завдань самостійної роботи
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016 (на зв. тит. л. 2017)
Колич.характеристики :28 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
УДК : 373.66:17(076)
ББК : 74.6я73 + 87я73
Предметные рубрики: Соціальний працівник-- професійна культура
Професійна культура-- соціальний педагог
Професійна майстерність педагога
Культура спілкування-- соціальний педагог
Соціальна робота-- методичні рекомендації для ВНЗ
Аннотация: Видання складається із завдань та методичних вказівок щодо підготовки семінарських занять, які передбачають поглиблення і узагальнення знань, отриманих під час лекцій, у процесі самостійної підготовки та виконання ІНДЗ, та які мають зорієнтувати студентів на етичні аспекти майбутньої професії, забезпечити розвиток у них системи умінь і навичок мислення, узагальнення, формування професійно-етичної культури, спираючись на професійно-етичні норми і цінності. До кожної теми семінарського заняття додається перелік питань для обговорення та детального аналізу; література; методичні вказівки до виконання завдань самостійної роботи та індивідуального, науково-дослідного завдання.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.8)/О-75
Автор(ы) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Тукач, Ірина Іванівна
Заглавие : Основи педагогічної техніки [Электронный ресурс] : хрестоматія
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Колич.характеристики :628 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
УДК : 371(075.8)
ББК : 74я73
Предметные рубрики: Педагогічна техніка-- підручники та посібники для ВНЗ-- хрестоматії
Содержание : ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Педагогічна майстерність/ І. А. Зязюн. Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. "Искусство быть другим"/ В. Леви. ПСИХОТЕХНІКА ТА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА У ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; УЯВА ЯК ПСИХОЕНЕРГЕТИЧНА ОСНОВА ТВОРЧОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ; Логіка уяви/ Л. І. Шрагіна. Психологія взаєморозуміння. Уява/ І. М. Юсупов. Робота актора над собою/ К. С. Станіславський. УВАГА І СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Психолого-педагогічні умови майстерної взаємодії в педагогічному спілкуванні/ І. А. Зязюн. Робота актора над собою. Творча увага/ К. С. Станіславський. МАЙСТЕРНІСТЬ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО САМОПОЧУТТЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВОЇ СФЕРИ ФАХІВЦІВ ; Внутрішня техніка вчителя. Майстерність у керуванні психічним самопочуттям/ І. А. Зязюн. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя/ С. Б. Елканов. Подсознание может всѐ!/ Д. Кехо. Жизнь после потери/ Б. Дейтс. Як допомогти дітям пережити втрату близької людини/ Н. Козина. Как сказать ребенку о…/ П. Коулмен. Я – это Я, или Как стать счастливым/ М. Мольц. Игры, в которые играют... : Психологический практикум/ Н. В. Самоукина. ЗОВНІШНЯ ТЕХНІКА ТА ЗОВНІШНЯ ЕСТЕТИЧНА ВИРАЗНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Зовнішній вигляд учителя. Основи мімічної і пантомімічної виразності/ І. А. Зязюн. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать/ П. Сопер. Жесты в педагогическом процессе/ Е. А. Петрова. Язык одежды/ сестры Сорины. Психология мимики. Как читать мысли по лицу/ Б. Альфред. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. КУЛЬТУРА МОВИ І ТЕХНІКА МОВЛЕННЯ ЯК ОСНОВНІ ПРОФЕСІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Педагогічна майстерність/ І. А. Зязюн. Педагогічна розповідь як фрагмент педагогічної діяльності/ І. А. Зязюн. Курс на майстерність/ Б. А. Буяльський. Виразне читання/ Л. О. Горбушина, А. П. Ніколаїчева. Дихання і голос як елементи педагогічної техніки ; Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Дикція та спів/ К. С. Станіславський. Імідж – шлях до успіху. Ваш голос/ Л. Браун. Культура і техніка мовлення вчителя/ В. П. Чихачов. Основи культури мовлення/ Н. Д. Бабич. Людське слово могутнє/ Л. О. Введенська, Л. Г. Павлова. Живе слово/ Т. О. Ладиженська. Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Мова на сцені/ К. С. Станіславський. Дикція як елемент педагогічної техніки ; Поезія усного слова/ Б. А. Буяльський. Рекомендації щодо техніки мовлення вголос/ А. Прянишников. Основи сценічної майстерності/ І. П. Горянська. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах/ Д. Х. Вагапова. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать/ П. Сопер. Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; ОСНОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ ТЕХНІКИ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Майстерність педагогічного спілкування/ І. А. Зязюн. Комунікативність учителя/ І. А. Зязюн. Професійно-педагогічне спілкування, його сутність і структура/ І. А. Зязюн. Учителеві про педагогічне спілкування. Схильність педагога до спілкування та способи його самовиховання/ В. А. Кан-Калик. Основи педагогіки спілкування/ І. І. Риданова. Практикум з педагогічної технології/ Н. Є. Щуркова. Сучасний урок у початкових класах. Особистісно орієнтоване спілкування/ О. Я. Савченко. Психологічний контакт педагога та учня як умова успішної профілактики відхилень у поведінці школярів/ Л. Б. Філонов. Психологія взаєморозуміння/ І. М. Юсупов. Игры, в которые играют... : Психологический практикум/ Н. В. Самоукина. ОСНОВИ РЕФЛЕКСИВНОГО ТА НЕ РЕФЛЕКСИВНОГО СЛУХАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ; Я вас слухаю.../ І. Атватер. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах/ Д. Х. Вагапова. Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі/ І. А. Зязюн. МАЙСТЕРНІСТЬ ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ. ОСОБЛИВОСТІ ЧИТАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЛЕКЦІЇ ; Мистецтво говорити/ І. Томан. Як виробляти впевненість у собі і впливати на людей, виступаючи публічно/ Д. Карнегі. Искусство убеждать/ В. П. Шейнов. 101 совет оратору/ Р. Гандапас. Практический психолог в школе. Лекции, консультирование, тренинги/ Н. В. Самоукина. ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Учитель как объект психологического исследования/ Е. И. Рогов. Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин.
Аннотация: Хрестоматія включає джерела вітчизняних та зарубіжних авторів щодо сутності і складових педагогічної техніки. Тексти підібрано відповідно до розділів і тем навчальної та робочої програм дисципліни "Основи педагогічної техніки". Доцільна для використання при підготовці до семінарів і лабораторних занять з дисципліни. Може бути корисною студентам усіх педагогічних та споріднених спеціальностей (соціальна педагогіка і соціальна робота, практична психологія) та викладачам.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 159.925:81’243/Т 89
Автор(ы) : Турчин, Оксана
Заглавие : Експресивна психотехніка як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови [Электронный ресурс]
Место публикации : Психологія особистості: науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - 2013. - N 4. - С. 8 (Шифр ПО-1/2013/4)
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
УДК : 159.925:81’243
Предметные рубрики: Кафедра психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагогічна майстерність--педагогічна техніка--експресивна психотехніка--невербальна комунікація--педагогічний артистизм--рольова гра Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(06)/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : науковий журнал. № 1 : ІI мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики"
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Колич.характеристики :166 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
Цена : Б.ц.
ГРНТИ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів/ Іюань Гао. Феномен професійної рефлексії в контексті вокальної підготовки майбутніх учителів музики/ О. А. Гудзь. Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі навчання естрадного співу/ О. А. Мамикіна. Вокально-орфоепічна культура та діагностика рівнів її сформованості в іноземних магістрантів/ Яньхуа Лоу. Діагностика рівня підготовленості китайських студентів магістратури до вокально-викладацької діяльності/ Ян Мен. Тенденції розвитку в галузі методичного забезпечення підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в умовах сучасної педагогічної освіти/ Н. І. Остапенко. Педагогічні умови підготовленості вчителя до особистісно орієнтованої музичної освіти учнів/ Т. В. Раструба. Музично-виконавська майстерність учнів як педагогічна проблема/ В. В. Ревенчук. Теоретичні основи формування мотивації інструментально-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки/ І. О. Ростовська. Українська народна музична творчість як головний чинник формування інтересу студентів до занять в ансамблі бандуристів/ С. В. Чайка. Педагогічні умови формування світоглядної культури майбутнього вчителя музики/ Цзянань Чжан. Сучасні напрямки формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-музиканта в умовах фортепіанного навчання/ Лянлян Чжоу. Просвітницька спрямованість вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Юньжуй Чжу. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Методика формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. В. Ашихміна. Організація спільної діяльності викладачів та студентів у процесі підготовки мистецько-творчих проектів/ В. С. Вергунова. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва/ Юань Гао. Естетика хореографії в підготовці майбутніх учителів мистецтва/ С. Д. Клюєва. Пропедевтика типових помилок у професійній діяльності майбутніх викладачів вокалу/ Сяохан Ян. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Формування моральної культури майбутніх учителів хореографії в контексті Нової української школи/ О. Ю. Горожанкіна. Проблема професійної мобільності майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки/ Л. М. Кабур. До проблеми формування самоконтролю майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки/ А. І. Мамикіна. Професійна підготовка майбутніх учителів хореографії у контексті формування їх педагогічних переконань/ Ю. О. Ростовська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Забуті сторінки історії Чернігівщини 20-х років ХХ століття/ Т. В. Ляшенко.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.132/П 24
Заглавие : Педагогічна майстерність [Электронный ресурс] : навч.-метод. посібн. до навчальної дисципліни для студентів ІV курсу факультету психології та соціальної роботи спеціальності 013 Початкова освіта
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Колич.характеристики :142 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана
Цена : Б.ц.
УДК : 371.132
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

17.

Заглавие журнала :Український педагогічний журнал -2019г.,N 1
Интересные статьи :
Науменко С. О. Перспективи зовнішнього незалежного оцінювання на рівні базової середньої освіти в Україні у векторах європейського досвіду/ С. О. Науменко (стр.5-15)
Бялик О. В. Система підвищення кваліфікації вчителів зі статевого виховання учнів: европейский досвід/ О. В. Бялик (стр.16-22)
Редько В. Г. Засоби забезпечення системи комунікативних дій компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи: теоретико-методичний аспект/ В. Г. Редько (стр.33-44)
Пасічник О. С. Дидактичне обґрунтування емоційно-ціннісного компонента змісту навчання іноземних мов/ О. С. Пасічник, О. О. Пасічник (стр.45-56)
Онопрієнко О. В. Технологія конструювання інструментарію формувального оцінювання навчальних досягнень учнів першого та другого класів/ О. В. Онопрієнко (стр.77-85)
Пометун О. І. Оцінювання учнів з громадянської освіти в контексті компетентнісного підходу/ О. І. Пометун, Т. О. Ремех (стр.86-97)
Мосейчук Ю. Ю. Моніторинг стану сформованості культури здоров’я майбутніх учителів фізичної культури: критерії та результативні показники/ Ю. Ю. Мосейчук (стр.129-136)
Савчук О. П. Професійна підготовка майбутніх учителів дизайну в контексті сучасної освіти/ О. П. Савчук (стр.137-142)
Геращенко В. В. Юридична деонтологія та професійна етика як складники професійної підготовки викладачів правознавства/ В. В. Геращенко (стр.143-148)
Чумак М. Є. Педагогічна майстерність – продуцент розвитку точних наук в умовах вітчизняної вищої школи (ХVІІІ – перша пол. ХІХ ст.)/ М. Є. Чумак (стр.149-156)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чумак М. Є.
Заглавие : Педагогічна майстерність – продуцент розвитку точних наук в умовах вітчизняної вищої школи (ХVІІІ – перша пол. ХІХ ст.) [Электронный ресурс]
Место публикации : Український педагогічний журнал. - Київ: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2019. - N 1. - С. 149-156 (Шифр УПЖ-2/2019/1)
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шумський M. О.
Заглавие : Діяльнісна полівекторність сучасної магістерської підготовки оркестрових диригентів
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 3. - С. 64-70 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-498238)
Предметные рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): діяльнісна полівекторність, диригентська майстерність, мето- дика викладання, оркестровий диригент, вища музична освіта
Аннотация: Посилена увага педагогів мистецьких напрямів до сучасних методів підготовки спеціалістів в усьому світі пояснюється тим, що освітня система враховує та оперативно реагує на вимоги сучасного суспільства. Не є виключенням і підготовка оркестрових диригентів. Відпрацювання та удосконалення методики підготовки оркестрових диригентів має починатись з урахування складності, системності та полівекторності формування особистісної діяльнісної професійності здобувача, що передбачає запровадження комплексної методики як інноваційної технології, орієнтованої на сучасні запити у цій професії. Саме в цьому полягає актуальність представленої роботи. Метою дослідження статті є встановлення суті понять «диригування», «техніка диригування», «диригентська майстерність», «діяльнісна полівекторність», а також розглянуто складові та алгоритм підготовки диригентів, визначення змісту навчальних програм з підготовки спеціалістів, що планують присвятити себе професії диригента; представлено ті знання та навички, які необхідні для роботи в цій галузі; розглянуто основні проблемні питання щодо методів підготовки диригентів, роль природних даних та необхідність активного фахового тренінгу та постійного технічного й теоретичного вдосконалення. З метою розгляду діяльнісної полівекторності у підготовці оркестрових диригентів використано комплексний підхід до методології. Це описовий метод, аналіз та синтез, а також методика міждисциплінарних досліджень, порівняльний та зіставний методи. Основною гіпотезою у дослідженні є припущення, що формування діяльнісної полівекторності в процесі магістерської підготовки оркестрових диригентів має бути багатоцільовим, та відбуватись паралельно з поглибленим засвоєнням музично-теоретичних знань, оркестровою практикою та формуванням інноваційних за художнім змістом концепцій навчальних планів та навчальних програм, а також у синергії з професійними митцями – практиками, наставниками. Перспективними є дослідження окремих компонент діяльнісної полівекторності оркестрових диригентів, подальше винайдення ефективних концепцій змісту диригентської освіти, формування інноваційних індивідуальних навчальних програм з диригування, розширення меж застосування практичного досвіду здобувачів в умовах концертно-виконавської практики. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

 
Статистика
за 03.07.2024
Число запросов 21922
Число посетителей 656
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя