Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5013)Рідкісна книга (24)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (84)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=методика<.>
Общее количество найденных документов : 234
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Шаф, О. В.
    «Тарас Бульба» Миколи Гоголя в полоні ідеологічних спекуляцій: з досвіду підготовки майбутніх вчителів-словесників [Электронный ресурс] / О. В. Шаф // Література та культура Полісся. - 2024. - Вип. 110. - С. 17-27
Рубрики:
фывфывфыв:
Микола Гоголь, повість «Тарас Бульба», імперіалізм / колоніалізм, ідеологія, стереотип, методика викладання в закладі вищої освіти
Аннотация: Стаття присвячена висвітленню особливостей викладання в закладі вищої освіти для здобувачів першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності «Середня освіта (українська мова та література)» творчості Миколи Гоголя, зокрема його повісті «Тарас Бульба». Постать письменника та його місце в історії української літератури й досі відкриті для спекуляцій через нерозуміння колоніальної специфіки літературного процесу тої доби, через некритичне засвоєння й поширення імперських стереотипів про Гоголя. Збереження теми життєтворчості Гоголя в шкільній програмі із зарубіжної літератури відповідно до її перегляду комісією МОН у 2022 році, хоча й позитивне вивченням спадщини видатного митця, але має мінус у тому, що закріплює за ним статус «іноземного», «чужого», «російського» й у такий спосіб підтримує експропріацію імперією його генія. Епізодичний моніторинг методичних розробок уроків, присвячених творчості Гоголя, розділів шкільних підручників, а також програм з «Історії української літератури І половини ХІХ століття» гуманітарних спеціальностей у ЗВО IV рівня акредитації виявив проблеми у виробленні постколоніальної стратегії інтерпретації й викладу життєтворчості Гоголя, зокрема його повісті «Тарас Бульба». Варіанти вирішення окремих з них запропоновані в цій статті. Майбутнім вчителям української літератури необхідно знати обидві редакції повісті, розуміти (ідеологічні) причини і характер внесених у редакцію 1842 року змін, уміти науково обґрунтувати спекулятивні аспекти номінального (Русь, Росія, руський), риторичного («патріотичні» промови й заклики) рівнів другого варіанта твору, виявити ідеологічне підґрунтя неоднозначного (в обох редакціях) образно-сюжетного рівня, а саме концепції головного героя, перипетій його історії, системи конфліктів тощо. У межах практичних занять з теми пропонуються, зокрема, варіанти застосування рольової гри, мозкового штурму, різнопланових творчих завдань.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

2.


    Таранець, С.
    Історико-археографічні й етнографічні експедиції Музею історії та культури старообрядства України в 1998–2017 рр.: завдання, методика, результати [Электронный ресурс] / С. Таранець // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2018. - N 4. - С. 231-237 . - ISSN 0130-5247
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

3.
371(075.3)
Н 72


    Новгородська, Юлія Григорівна.
    Актуальні проблеми педагогіки [Электронный ресурс] : Навчальний посібник для студентів V курсу спеціальності 7.030301 "Педагогіка і методика середньої освіти. Історія" / Ю. Г. Новгородська ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 172 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ
Аннотация: У навчальному посібнику висвітлюються актуальні питання пе-да¬го¬гі¬ки з урахуванням вимог до підготовки відповідних спеціалістів. Посібник складається з двох змістових модулів "Теоретичні основи навчання і осві¬ти", "Теорія виховання". Матеріал структурований за модульним принципом і містить як теоретичну, так і практичну частини. Для студентів і викладачів навчальних закладів різних рівнів акреди¬тації, слухачів та викладачів курсів підвищення кваліфікації.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

4.
371(073.3)
Н 72


    Новгородська, Юлія Григорівна.
    Актуальні проблеми педагогіки [Электронный ресурс] : Навчально-методичний комплекс для студентів V курсу денної форми навчання спеціальності 7.030301 "Педагогіка і методика середньої освіти. Історія"; спеціалізації "Правознавство" / Ю. Г. Новгородська ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 40 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 8.75 грн.
ББК 74р30-211
РУБ 371(073.3)

Аннотация: Посібник містить робочу навчальну програму, основні тези лекцій, плани семінарських занять, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, педагогічні ситуації, перелік питань до заліку, список літератури.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

5.
371(075.3)
Н 72


    Новгородська, Юлія Григорівна.
    Актуальні проблеми педагогіки [Электронный ресурс] : Навчальний посібник для студентів V курсу спеціальності 7.030301 "Педагогіка і методика середньої освіти. Історія" / Ю. Г. Новгородська ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 172 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 19.58 грн.
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ
Аннотация: У навчальному посібнику висвітлюються актуальні питання пе-да¬го¬гі¬ки з урахуванням вимог до підготовки відповідних спеціалістів. Посібник складається з двох змістових модулів "Теоретичні основи навчання і осві¬ти", "Теорія виховання". Матеріал структурований за модульним принципом і містить як теоретичну, так і практичну частини. Для студентів і викладачів навчальних закладів різних рівнів акреди¬тації, слухачів та викладачів курсів підвищення кваліфікації.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

6.
373.2(082)
З-41


   
    Актуальні проблеми та інноваційні пошуки у галузі сучасної дошкільної [Электронный ресурс] : збірник наукових статей студентів, магістрів, молодих науковців спеціальності 012 Дошкільна освіта / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. проф. О. Л. Кононко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 232 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Содержание:
Біла, Оксана. Використання ідей вальдорфської педагогіки у сучасному закладі дошкільної освіти / О. Біла. - С .6-8
Білан, Олександра. Програмове забезпечення освітнього процесу з питань формування екологічної компетентності в закладі дошкільної освіти / Олександра Білан, Катерина Іванчишин. - С .9-12
Білан, Олександра. Формування фонетичної компетенції дітей дошкільного віку засобами дидактичної гри / Олександра Білан, Ірина Косик. - С .13-16
Венгер, Алла. Особливості прояву колективізму дітьми передшкільного віку у художньо-продуктивній діяльності / Алла Венгер. - С .17-20
Водоп’янова, Вікторія. Вплив рухливих ігор на фізичний розвиток дітей п’ятого року життя / Вікторія Водоп’янова. - С .21-24
Габура, Вероніка. Особливості впровадження інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти / Вероніка Габура. - С .25-32
Гачевська, Уляна. Ідея національного виховання дітей дошкільного віку у творчій спадщині Софії Русової / Уляна Гачевська. - С .33-36
Гевко, Оксана. Екологічне виховання дітей дошкільного віку засобом ознайомлення із природою / Оксана Гевко, Томаневич Юлія . - С .37-39
Григорук, Любов. Особливості національно-патріотичного виховання старших дошкільників у ЗДО / Любов Григорук. - С .40-46
Грицик, Вікторія. Формування загальнокультурних компетентностей старших дошкільників / Вікторія Грицик. - С .44-46
Давидчик, Тетяна. Ігрова діяльність як засіб виховання моральних якостей у дітей старшого дошкільного віку / Тетяна Давидчик. - С .47-50
Деревянко, Діана. Завдання виховання громадянської культури дітей дошкільного віку / Діана Деревянко. - С .51-53
Динник, Яна. Патріотичне виховання дошкільників у ЗДО як педагогічна проблема / Яна Динник. - С .54-56
Заікіна, Людмила. Особливості виховання дисциплінованості у старших дошкільників / Людмила Заікіна. - С .57-60
Залозна, Наталія. Забезпечення наступності патріотичного виховання дитини на етапі «заклад дошкільної освіти-школа» / Наталія Залозна. - С .61-65
Згода, Вікторія. Особливості розвитку волі та вольової поведінки у період дошкільного дитинства / Вікторія Згода. - С .66-70
Зубкович, Юлія. Організація безбар’єрного простору закладу дошкільної освіти / Юлія Зубкович. - С .71-72
Кавчак, Ірина. Організація інклюзивного освітнього простору в закладах дошкільної освіти / Ірина Кавчак. - С .73-74
Качмар, Марія. Психолого-педагогічні аспекти розвитку пізнавального інтересу у старших дошкільників / Марія Качмар. - С .75-78
Кизим, Наталія. Характеристика поняття «моральна поведінка» у контексті дошкільного дитинства / Наталія Кизим. - С .79-80
Кобилецька, Мар’яна. Виховання моральної культури дошкільників / Мар’яна Кобилецька. - С .81-83
Коваленко, Катерина. Екологічні знання як складова екологічної культури дітей старшого дошкільного віку / Катерина Коваленко. - С .84-89
Кожухівська, Наталія. Організаційно-педагогічні умови розвитку діалогічного мовлення у дітей середнього дошкільного віку / Наталія. Кожухівська. - С .90-93
Корзун, Олена. Впровадження інклюзії в умовах дошкільної освіти / Олена Корзун. - С .94-99
Костюк, Каріна. Ефективні педагогічні технології екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку / Каріна Костюк. - С .100-103
Куйбіда, Галина. Особливості педагогічного супроводу дітей старшого дошкільного віку у навчанні образотворчого мистецтва / Галина Куйбіда. - С .104-108
Лаврук, Олена. Діагностика та умови ефективного розвитку соціальних умінь у дітей раннього віку / Олена Лаврук. - С .109-114
Личак, Катерина. Основні чинники розвитку здатності до логічного мислення старших дошкільників / Катерина Личак. - С .115-119
Мартинова, Інна. Специфіка розвитку соціально-комунікативних умінь у дітей передшкільного віку / Інна Мартинова. - С .120-123
Медвідь, Наталія. Особливості сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників п’ятого року життя / Наталія Медвідь. - С .124-130
Медвідь, Світлана. Значення художньої літератури у процесі виховання чесності і правдивості у старших дошкільників / Світлана Медвідь. - С .131-135
Мельник, Віта. Роль дошкільної освіти в формуванні національної ідентичності та розвитку освітньої системи / Віта Мельник. - С .136-139
Миколенко, Наталія. Проблема поведінкових відхилень у дітей старшого дошкільного віку / Наталія Миколенко. - С .140-144
Мінчак, Софія. Вплив рухливих ігор на всебічний розвиток і виховання старших вихованців закладу дошкільної освіти / Софія Мінчак. - С .145-147
Могила, Діана. Експериментальне вивчення лексичного розвитку дітей старшого дошкільного віку / Діана Могила. - С .148-149
Нестеренко, Олена. Ігрова діяльність як засіб розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку / Олена Нестеренко. - С .150-154
Нещерет, Вікторія. Особливості розвитку спостережливості у дітей дошкільного віку / Вікторія Нещерет. - С .155-158
Онопрієнко, Вікторія. Проблема комунікативної компетентності дошкільника у педагогічній науці / Вікторія Онопрієнко. - С .159-162
Панасть, Мар’яна. Завдання здоров’язбереження дитини-дошкільника в умовах сучасного суспільства / Мар’яна Панасть. - С .163-164
Панібратюк, Галина. Педагогічні умови формування творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку / Галина Панібратюк. - С .165-168
Парасюк, Людмила. Особливості розвитку екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку / Людмила Парасюк. - С .169-173
Пархоменко, Анастасія. Особливості екологічної культури дітей старшого дошкільного віку / Анастасія Пархоменко. - С .174-178
Пархомчук, Леся. Особливості виховання довільної поведінки дітей молодшого дошкільного віку / Леся Пархомчук. - С .179-184
Плескач, Олена. Особливості розвитку художньо-мовленнєвої компетентності у старших дошкільників / Олена Плескач. - С .185-189
Полікарпова, Марія. Роль вихователя у соціалізації дітей передшкільного віку засобами предметно-перетворювальної діяльності / Марія Полікарпова. - С .190-193
Русин, Оксана. Роль родоводу у патріотичному вихованні дошкільників / Оксана Русин. - С .194-198
Рябоконь, Лариса. Моральна складова соціальної готовності дитини до навчання у школі / Лариса Рябоконь. - С .199-202
Силка, Олена. Діагностика та оптимізація процесу виховання гордості у дітей раннього віку / Олена Силка. - С .203-207
Сінкевич, Алла. Діагностика та активізація соціальної компетентності дітей раннього віку / Алла Сінкевич. - С .208-212
Стрілець, Олена. Педагогічні умови виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами у поведінці / Олена Стрілець. - С .213-216
Херович, Софія. Засоби формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників / Софія Херович. - С .217-220
Шибунька, Ольга. Змістові засади гендерного виховання старших вихованців закладу дошкільної освіти / Ольга Шибунька. - С .221-223
Шкіра, Анастасія. Виховання креативності старших дошкільників у конструктивній діяльності / Анастасія Шкіра. - С .224-228
Ященко, Альона. Програма та методика вивчення педагогічних умов профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених кризами психовікового розвитку / Альона Ященко. - С .229-232
УДК
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Кононко, О. Л. \сост.\; Пихтіна , Н. П. \сост.\; Матвієнко , С. І. \сост.\
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

7.


    Власова, Галина Вікторівна.
    Аналітико-синтетична переробка інформації [Электронный ресурс] : Навчальний посібник / Г. В. Власова, В. І. Лутовинова, Л. І. Титова ; Міністерство культури і туризму України, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Электрон. текстовые дан. - К. : ДАКККіМ, 2006. - 290 с. - Загл. с титул. экрана. - ISBN 966-8683-39-0 : Б. ц.
    Содержание:
Аналітико-синтетична переробка інформації: сутність, призначення, види . - С .5-7
МАКРОАНАЛІТИЧНЕ ЗГОРТАННЯ ІНФОРМАЦІЇ
Бібліографічний опис електронних ресурсів . - С .8-16
Форматне представлення бібліографічних даних в автоматизованих інформаційних системах (АІС) . - С .17-34
Методика використання програмних систем для створення електронних каталогів та баз даних . - С .35-57
Анотування документів . - С .58-62
Методика анотування . - С .63-89
МІКРОАНАЛІТИЧНЕ ЗГОРТАННЯ ІНФОРМАЦІЇ
Індексування як процес аналітико-синтетичної переробки інформації . - С .93-171
Реферування документів . - С .172-209
Підготовка оглядових документів . - С .210-269
Рубрики: Електронні видання--бібліографічний опис
   Електронний каталог

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Лутовинова, Валентина Іванівна; Титова, Людмила Іванівна; Міністерство культури і туризму України; Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

8.
74.58.268я43
В 11


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 17 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 245 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Содержание:
ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ
Куліш, К. А. Дослідження епіфітної мікрофлори насіння томатів та огірків / К. А. Куліш. - С .3-6
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА
Какало, О. В. Застосування в’язок матриць до інтегрування систем лінійних диференціальних рівнянь / О. В. Какало. - С .7-12
Мартинюк, О. І. Застосування функцій від матриць до інтегрування систем лінійних диференціальних рівнянь зі сталими коефіцієнтами / О. І. Мартинюк. - С .13-17
Мельник, Я. В. Розробка в PascalABC програми для побудови загального розв’язку рівняння Ейлера другого порядку / Я. В. Мельник. - С .17-19
Цирин, О. О. Обчислення сум подвійних числових рядів / О. О. Цирин. - С .19-24
ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ
Авраменко, Р. С. Археологічні знахідки моноксилів на території сучасної України / Р. С. Авраменко. - С .25-29
Адамський, В. С. Історія формування музейного комплексу Києво-Печерської Лаври / В. С. Адамський. - С .29-33
Баран, М. П. Тютюнове виробництво у Чернігівській губернії у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. (на прикладі Ніжинського повіту) / М. П. Баран. - С .33-35
Батрак, М. В. Редакція часопису "Киевская старина" (1882 – 1907 рр.): етапи розвитку та особливості діяльності / М. В. Батрак. - С .35-39
Годунок, Г. В. Напрями руського паломництва XI – XV ст. / Г. В. Годунок. - С .39-42
Демченко, Ю. А. Люблінська угода 1944 р. в українській історіографії / Ю. А. Демченко. - С .42-45
Донець, А. О. Соціально-економічний вимір повсякденного життя містян Ніжина (1953 – 1964 рр.) / А. О. Донець. - С .45-48
Зайченко, Д. В. Органи поліції на території Шосткінського району в період німецької окупації 1941 – 1943 рр. / Д. В. Зайченко. - С .48-51
Квітковська, А. В. Британська Північна Америка: причини й передумови об’єднання / А. В. Квітковська. - С .51-55
Квітковська, А. В. Особливості соціально-економічного та політичного становища британських домініонів наприкінці ХІХ ст. – початку ХХ ст. / А. В. Квітковська. - С .55-58
Колейко, В. Ю. Історія розвитку Прилуцького агротехнічного коледжу (1931 – 1991 рр.) / В. Ю. Колейко. - С .58-61
Костюченко, О. І. Структура козацького образу у турецько-татарському циклі українських народних дум / О. І. Костюченко. - С .61-65
Кришко, С. Ю. Приєднання Казанського ханства до Московського царства історіографічний вимір / С. Ю. Кришко. - С .65-69
Крупенко, О. В. Кредитна кооперативна мережа Чернігівської губернії у пореформений період / О. В. Крупенко, К. Ю. Сиволожська. - С .69-71
Луценко, В. В. До питання історико-козацьких студій у творчому доробку В. О. Голобуцького / В. В. Луценко. - С .71-75
Мариношенко, Ю. В. Роль і місце індіанського питання в політичній історії США на початку XVIII століття / Ю. В. Мариношенко. - С .75-81
Марченко, В. С. Сутність традицій характерництва крізь призму історії / В. С. Марченко. - С .81-84
Мойсейчук, І. І. Військові походи, як пріоритетний напрям зовнішньополітичної діяльності царя Давида / І. І. Мойсейчук. - С .84-86
Петренко, О. Д. Гендерна політика країн Європейського Союзу: практика Фінляндії та Швеції / О. Д. Петренко. - С .86-90
Перепелиця, О. С. Роль православної церкви у формуванні політичної ідеології Великого Московського князівства / О. С. Перепелиця. - С .90-92
Солодка, К. Ю. Освітній рівень провінційного чиновництва Наддніпрянщини другої пол. ХІХ ст. / К. Ю. Солодка. - С .92-94
Стахурська, А. В. Ляльки-мотанки України, Росії та Польщі / А. В. Стахурська. - С .94-99
Хандога, Р. І. Микола Рябовол – лідер українського національного руху на Кубані у 1917 - 1920 рр. / Р. І. Хандога. - С .99-103
Шешеня, А. С. Культурно-освітнє життя населення Ніжина в період окупації (вересень 1941 – вересень 1943 рр.) / А. С. Шешеня. - С .103-108
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Бордак, М. Г. Вербалізація концепту земля в однойменній кіноповісті О. Довженка / М. Г. Бордак. - С .108-110
Годунок, М. В. Міфологічно-космогонічні інтенції архетипу води в поетичному світі Тараса Шевченка / М. В. Годунок. - С .110-113
Івахно, Н. О. Лінгвістична характеристика номенів, що позначають прізвиська села Бурімки Ічнянського району Чернігівської області та проблема їх класифікації / Н. О. Івахно. - С .113-116
Кашуба, Т. В. Семантичні групи прикметників на позначення фізичного стану людини (на матеріалі художнього мовлення Є.Гуцала) / Т. В. Кашуба. - С .116-120
Кобзарьова, А. С. Особливості будови та семантичні особливості мікротопонімів м. Конотопа / А. С. Кобзарьова. - С .120-122
Коновал, І. І. Прагмонімна номінація сортів пшениці / І. І. Коновал. - С .122-125
Конончук, В. Л. Експресивна роль звертань у текстах замовлянь / В. Л. Конончук. - С .125-129
Кудлай, Г. В. Символичиское значение фитонимов – названий деревьев в пейзажной лирике Сергея Есенина / Г. В. Кудлай. - С .129-132
Рибалко, Ю. В. Фразеосемантичне поле мовлення в ідіостилі Євгена Гуцала / Ю. В. Рибалко. - С .132-137
Сеидова, С. М. "Белое" и "черное" в русской и английской фразеологии / С. М. Сеидова. - С .137-139
Сотніченко, К. А. Візуальне у творчості Ю.Яновського: спроби прочитання / К. А. Сотніченко. - С .139-142
Хомич, Я. І. Мотивація прізвищ та прізвиськ смт. Велика Димерка Броварського району Київської області / Я. І. Хомич. - С .142-147
ІНОЗЕМНІ МОВИ
Бурська, А. В. Фактори, що впливають на успішність оволодіння іноземною мовою / А. В. Бурська. - С .147-149
Савченко, О. В. Навчання читання як виду мовленнєвої діяльності учнів старшої школи на матеріалах інтернет-ресурсу NEWS IN LEVELS / О. В. Савченко. - С .149-152
Чепур, О. О. Критерії відбору текстів для формування компетенції професійно орієнтованого англомовного читання / О. О. Чепур. - С .152-155
ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА
Бойко, В. В. Формування у старших дошкільників почуття совісті як регулятора взаємин / В. В. Бойко. - С .155-157
Безноженко, М. В. Особливості консультування у діяльності соціального педагога / М. В. Безноженко. - С .157-162
Бондар, І. В. Здоровий спосіб життя, його складові та значення для формування здоров’я / І. В. Бондар. - С .162-164
Вітман, І. В. Характеристика дослідно-експериментальної роботи щодо вивчення стану управління інноваційною діяльністю в ЗНЗ / І. В. Вітман. - С .164-168
Висовень, А. С. Інтерактивні технології навчання молодших школярів / А. С. Висовень. - С .168-170
Голуб, К. Ю. Законодавча база працевлаштування молоді в Україні / К. Ю. Голуб. - С .170-172
Гордієнко, Ю. М. Діагностика сформованості професійної мобільності у майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів / Ю. М. Гордієнко. - С .172-176
Гузій, Л. М. Арт-терапия як засіб соціальної реабілітації дітей з психофізичними порушеннями / Л. М. Гузій. - С .176-179
Ілляшенко, Н. М. Естетичне виховання молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва / Н. М. Ілляшенко. - С .179-181
Кв’ятківська, І. В. Профілактика шкідливих звичок у школярів / І. В. Кв’ятківська. - С .181-184
Козел, Д. Ф. Проблеми організації студентського дозвілля / Д. Ф. Козел. - С .184-186
Колесник, Д. В. Розвиток інтелекту молодших школярів на основі теорії множинних інтелектів Говарда Гарднера / Д. В. Колесник. - С .186-189
Оропай, Р. О. Колективна творча діяльність дітей в умовах соціально-педагогічних закладів літнього відпочинку / Р. О. Оропай. - С .189-191
Пілеко, О. І. Вплив стилю взаємин батьків на моральне виховання дитини / О. І. Пілеко. - С .191-193
Піщулін, Д. С. Деякі особливості професійної етики соціального працівника в просвітницькій діяльності / Д. С. Піщулін. - С .193-197
Рожнова, А. І. Особливості процесу виховання толерантності в умовах полікультурного середовища навчального закладу / А. І. Рожнова. - С .197-203
Симоненко, Ю. М. Особливості соціальної роботи з прийомними сім’ями / Ю. М. Симоненко. - С .203-205
Слісаренко, М. С. Дидактичні ігри на уроках природознавства в початковій школі / М. С. Слісаренко. - С .205-208
Тарахан, О. М. Робота соціального педагога у формуванні здорового способу життя підлітків / О. М. Тарахан. - С .208-210
Ткаченко, В. В. Вивчення готовності неповнолітніх виховних колоній до вибору професії / В. В. Ткаченко. - С .210-213
Топчій, К. В. Стан сформованості правової компетентності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів / К. В. Топчій. - С .213-217
Удовичко, І. О. Пейзаж. Методика малювання пейзажу в початкових класах / І. О. Удовичко. - С .217-222
Щелочева, Х. В. Соціально-педагогічна реабілітація онкохворих дітей в умовах центру реабілітації дітей-інвалідів / Х. В. Щелочева. - С .220-222
Щітченко, Т. В. Соціально-педагогічна діяльність формування у молоді призовного віку ціннісного відношення до військової служби / Т. В. Щітченко. - С .222-224
Яцун, Л. М. До проблеми визначення поняття "сімейна депривація" у соціальній роботі / Л. М. Яцун. - С .224-226
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Іваненко-Коленда, А. С. Інвенції Й. С. Баха: аналіз редакцій / А. С. Іваненко-Коленда. - С .227-231
Ігнатов, С. В. Формування умінь імпровізації учнів у процесі навчання гри на духових інструментах / С. В. Ігнатов. - С .231-233
Кальна, Н. О. Історія розвитку музично-виконавських змагань / Н. О. Кальна. - С .233-238
Оленченко, В. Ю. Хорова спадщина Дмитра Бортнянського в історії та сучасності / В. Ю. Оленченко. - С .238-241
ББК 74.58.268я43
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--матеріали конференцій, з’їздів, симпозіумів, пленумів, засідань
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

9.
74.58.268я43
В 11


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс]. Вип. 8 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 260 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Содержание:
ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ
Гаврилей, М. А. Походження сучасних порід кішок / М. А. Гаврилей. - С .3-6
Білан, Ю. В. Небезпечні метеорологічні явища та їх сучасні особливості в місті Ніжині / Ю. В. Білан. - С .6-8
Кириченко, І. Г. Просторові аспекти та проблеми розвитку релігійного туризму в Україні / І. Г. Кириченко. - С .8-11
Лугина, Т. М. Перспективи кластеризації Чернігівської області (на прикладі міста Чернігова) / Т. М. Лугина. - С .11-14
Рябоконь, О. В. Відображення особливостей рельєфу в ойконімах Сумщини / О. В. Рябоконь. - С .14-17
Федірко, С. С. Особливості флювіальної морфоскульптури в межах басейну річки Удай / 17-18
Харченко, М. С. Радіаційна ситуація в Чернігівській області / М. С. Харченко. - С .18-22
Яцун, Р. П Форми територіальної організації розселення Сумської області / Р. П Яцун. - С .22-24
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА
Баско, А. А. Проблеми розвитку малого та середнього бізнесу в Україні та шляхи їх вирішення / А. А. Баско. - С .25-28
Бойко, Ю. С. Грошова система України: Загальне і специфічне / Ю. С. Бойко. - С .28-31
Василевський, Д. О. Xcos – система комп’ютерного моделювання у SCILAB / Д. О. Василевський. - С .31-33
Герман, О. В. Непрямі податки у контексті податкового кодексу України: теоретичні зміни та їх практичне застосування / О. В. Герман. - С .33-36
Гринь, В. О. Дослідження фотопровідності напівпровідникових кристалів оптичними методами / В. О. Гринь. - С .36-40
Дюхіна, А. М. Аналіз застосування кавітаційних та термічних деаераторів на котельнях середньої потужності / А. М. Дюхіна. - С .40-43
Малий, М. І. Використання електронно-обчислювальної техніки для одержання та обробки вимірювальної інформації / М. І. Малий. - С .43-46
Мохір, А. О. Нові можливості математичної системи SCILAB 5.3 / А. О. Мохір. - С .46-48
Павлюк, А. В. Плата студентів за проживання у гуртожитках ВНЗ / А. В. Павлюк. - С .48-49
Павлюченко, О. В. Сучасний стан ринку праці в Україні / О. В. Павлюченко. - С .49-51
Педорич, В. М. Проблеми залучення іноземних інвестицій в економіку України / В. М. Педорич. - С .51-53
Пирог, Г. О. Комп’ютерно-орієнтоване евристичне навчання математики / Г. О. Пирог. - С .53-54
Помазан, І. С. Ефект Фарадея в легованому цинком арсеніді Індію / І. С. Помазан. - С .54-57
Попело, Н. М. Земельна реформа в Україні / Н. М. Попело. - С .58-60
Сахіпзадін, Р. Р. Дослідження лікарських рослин методами ІЧ-спектроскопії / Р. Р. Сахіпзадін. - С .60-64
Сибірякова, Т. О. Дослідження способів підвищення чутливості та селективності супергетеродинних радіоприймачів / Т. О. Сибірякова. - С .64-67
Сопов, Д. О. Дослідження електропровідності деяких сучасних будівельних матеріалів / Д. О. Сопов. - С .67-69
Третяк, О. С. Розробка програмного забезпечення “Графік навчального процесу” на платформі 1С: підприємство / О. С. Третяк. - С .70-72
Юрова, Ю. В. Формування дослідницьких компетентностей в процесі навчання розв’язуванню рівнянь, нерівностей (їх систем) з параметрами методом використання властивостей функцій та застосування СКТ / Ю. В. Юрова. - С .73-76
ІСТОРІЯ, ПРАВОЗНАВСТВО, ФІЛОСОФІЯ
Борисенко, О. О. Історіографія українсько-російських взаємовідносин середини ХVІІ ст.: традиційне і нове / О. О. Борисенко. - С .77-78
Даниленко, О. А. Повсякденне життя ніжинців у період повоєнної відбудови (1943–1953 рр.): соціальний аспект / О. А. Даниленко. - С .79-81
Желєзко, Р. А. Ніжинський полковник Матвій Гвинтівка / Р. А. Желєзко. - С .81-84
Жигун, І. М. Мода як джерело вивчення історії / І. М. Жигун. - С .84-86
Заєць, Д. М. Зміна компетенцій гетьманської влади Б.Хмельницького після підписання Переяславського договору (1654–1657 рр.) / Д. М. Заєць. - С .86-90
Злиденна, Н. Становлення безвірницького руху на Ніжинщині в контексті державно-церковних відносин в УСРР у 1920-х роках / Н. Злиденна. - С .90-93
Кошкідько, А. В. Правові засади створення та функціонування Малої академії наук Уукраїни / А. Кошкідько. - С .93-95
Кошкідько, А. В. Формування політичної культури міського та сільського населення Гетьманщини у ІІ пол. XVII–XVIII століття / А. В. Кошкідько. - С .96-98
Мазурик, О. Розвиток міського транспорту України в роки “воєнного комунізму” (на прикладі міст Києва та Ніжина) / О. Мазурик. - С .99-101
Марченко, А. В. Методика використання історичних настільних ігор в навчальному процесі середньої школи / А. В. Марченко. - С .101-103
Овраменко, С. О. Актуальні проблеми методики викладання історії в сучасних російських школах / С. О. Овраменко. - С .104-105
Панченко, Н. . Еволюція шкільного підручника з нової історії України доби незалежності / Н. . Панченко. - С .105-109
Ребенок, В. В. Світоглядні уявлення українців про Московію в кінці XVI – XVII ст. / В. В. Ребенок. - С .110-112
Рослий, Д. М. “Записки українського наукового товариства у Києві” як історичне джерело / Д. М. Рослий. - С .113-116
Рудьков, О. І. Знищення української вільної торгівлі на початку XVIII століття / О. І. Рудьков. - С .116-118
Сакун, Р. Повсякденне життя франції останньої третини ХІХ століття у творчості художників нових напрямків / Р. Сакун. - С .118-121
Самко, Ю. М. Формування філософського світогляду М. Гоголя як українського мислителя / Ю. М. Самко. - С .121-124
Тимко, Я. І. Вивчення історії у 5 класі в контексті сучасних змін у системі шкільної освіти / Я. І. Тимко. - С .124-126
Титенко, О. О. Самотворення особистості в умовах сучасного суспільства / О. О. Титенко. - С .126-130
Філь, В. М. Радянсько-китайська конфронтація 1979–1981 років через призму карикатур офіційного видання ЦК КПРС “Правда” / В. М. Філь. - С .130-133
Фоменко, К. Ю. Адміністративні та комерційні установи Прилук в ХІХ ст. / К. Ю. Фоменко. - С .133-137
Хоменко, М. В. Еволюція військово-політичних поглядів УПА (Б-Б) з зовнішньополітичними силами Другої світової війни / М. В. Хоменко. - С .137-140
Чабаненко, О. С. Ілюстрація як важливий компонент підручника та її еволюція на прикладі підручника з середніх віків / О. С. Чабаненко. - С .140-141
Юшкевич, М. Феофан Вишенський: святитель, перекладач, богослов / М. Юшкевич. - С .141-144
ІНОЗЕМНІ МОВИ
Микитенко, К. Навчання читання на уроках англійської мови у початковій школі / К. Микитенко. - С .145-147
Наріжна, Я. І. Графічний спосіб подання інформації у навчанні англійської мови / Я. І. Наріжна. - С .147-149
Онищенко, О. О. Використання пісень та віршованих творів на уроках англійської мови / О. О. Онищенко. - С .149-151
Перевідін, Я. М. Використання мережі Інтернет у процесі вивчення іноземної мови у межах професійного спрямування / Я. М. Перевідін. - С .151-153
Руденок, М. М. Навчання письма в початковій школі / М. М. Руденок. - С .153-155
Сідняєва, К. Навчання письма у початковій школі / К. Сідняєва. - С .155-158
Трошина, А. Навчання монологічного мовлення на уроках англійської мови у початковій школі / А. Трошина. - С .158-160
Шибченко, М. Особливості контролю на уроках англійської мови у початковій школі / М. Шибченко. - С .160-162
УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА
Галамага, Н. М. Безеквівалентна лексика як відображення національно-культурної своєрідності мови / Н. М. Галамага. - С .163-164
Говорун, Ю. О. Відприкметникові похідні ад’єктиви з демінутивними суфіксами в художньому мовленні Олеся Гончара / Ю. О. Говорун. - С .165-167
Дяченко, Т. І. Формування ергонімікону міста Прилук / Т. І. Дяченко. - С .167-170
Іващенко, Л. А. Стереотипи українського сьогодення в анекдотах / Л. А. Іващенко. - С .170-172
Леус, Т. В. Онімний простір поезії Василя Стуса. / Т. В. Леус. - С .172-176
Нестеренко, О. В. Перерозподіл ґендерних ролей у драматичних поемах Лесі Українки “Кассандра” та “Оргія” / О. В. Нестеренко. - С .176-178
Остапенко, О. О. Засоби ускладнення в синтаксичній організації роману Валерія Шевчука “Дім на горі” як важливий компонент індивідуального стилю письменника / О. О. Остапенко. - С .178-181
Тритяченко, О. . Реалізація фразеологічних одиниць як маркерів базових культурних знань / О. . Тритяченко. - С .181-183
ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Андрушко, А. М. До питання про організаційно-педагогічні умови застосування методу моделювання в екологічному вихованні дошкільників (практичні аспекти) / А. М. Андрушко. - С .184-186
Вашук, А. М. Зміст валеологічних знань і умінь дітей старшого дошкільного віку / А. М. Вашук. - С .186-189
Герасименко, Ю. М. Дотримання вимог базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у світі” як умова ефективності ознайомлення дітей 5–6 років із суспільним довкіллям засобами живопису / Ю. М. Герасименко. - С .189-192
Горбань, В. В. Організаційно-педагогічні умови формування у старших дошкільників відповідального ставлення до природного довкілля / В. В. Горбань. - С .192-194
Гринь, С. О. Особливості дизайнерської діяльності дітей старшого дошкільного віку / С. О. Гринь. - С .194-197
Єременко, О. О. Експериментальне дослідження особливостей виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені неправильним вихованням в сім’ї / О. О. Єременко. - С .197-202
Жажковська, В. А. Особливості інтерпретації буденності творчими людьми / В. А. Жажковська. - С .202-204
Зайцева, Я. М. Вивчення стану проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку / Я. М. Зайцева. - С .205-206
Івашко, А. М. Вивчення стану проблеми забезпечення рухової активності старших дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу / А. М. Івашко. - С .206-209
Кізенок, Д. В. Експериментальне вивчення особливостей формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці / Д. В. Кізенок. - С .209-212
Козачок, М. В. Організаційно-педагогічні умови формування уявлень здорового способу життя у дітей старшого дошкільного віку (за результатами констатувального експерименту) / М. В. Казачок. - С .212-214
Кравченко, І. В. Методика формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку / І. В. Кравченко. - С .214-216
Кріль, І. А. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору / І. А. Кріль. - С .216-219
Литвиненко, Т. С. Особливості профілактики негативних проявів у дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку / Т. С. Литвиненко. - С .219-221
Мовчан, Т. В. Інтерактивні методи навчання щодо формування відповідального ставлення до здоров’я студентської молоді / Т. В. Мовчан. - С .221-223
Недоля, Н. М. Практичне вивчення організаційно-педагогічних умов використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників / Н. М. Недоля. - С .223-225
Нестеренко, П. О. Психологічні аспекти старості як етапу онтогенезу особистості / П. О. Нестеренко. - С .225-229
Пархоменко, А. В. Вивчення труднощів у дитячо-батьківських взаємовідносинах, які потребують консультативної допомоги соціального педагога (емпіричний аспект) / А. В. Пархоменко. - С .229-233
Педора, І. В. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку / І. В. Педора. - С .233-236
Ридзель, Л. В. Психологічні умови подолання емоційного вигорання педагогічних працівників ЗНЗ / Л. В. Ридзель. - С .236-240
Скрильнікова, Н. А. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності / Н. А. Скрильнікова. - С .240-242
Ступак, І. О. Суть інтерактивних технологій та їх переваги і недоліки при використанні на уроках у школі / І. О. Ступак. - С .243-245
Хніпель, В. В. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / В. В. Хніпель. - С .245-247
Черевко, Л. М. Театралізована діяльність дітей дошкільного віку як засіб попередження негативних проявів у їх поведінці / Л. М. Черевко. - С .247-250
Шимко, Н. В. Організаційно-педагогічні умови використання досвіду педагогів ХХ століття у попередженні негативних проявів поведінки дошкільників у сучасному ДНЗ (практичні аспекти) / Н. В. Шимко. - С .250-254
Шусть, Ю. В. Організаційно-педагогічні умови виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені кризами психовікового розвитку (практичний аспект) / Ю. В. Шусть. - С .254-256
ББК 74.58.268я43

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

10.


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс]. Вип. 5. Ч. 1 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 70 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Содержание:
Приблуда, Л. Використання лексики сільського господарства в українській мові XIX століття / Л. Приблуда. - С .3-5
Федченко, Н. Засоби експресивного синтаксису в малій прозі Володимира Винниченка / Н. Федченко. - С .5-8
Откидач, І. Маніпуляції у спілкуванні та шляхи захисту від маніпулювання / І. Откидач. - С .8-11
Желєзко, Р. Ніжинський козацький полк часів гетьмана Івана Мазепи / Р. Желєзко. - С .11-15
Золотарьова, О. О. Навчання реплікування під час формування навичок діалогічного мовлення / О. О. Золотарьова. - С .15-17
Науменко, В. Індивідуально-авторські використання фразеологічних одиниць у творах Євгена Гуцала / В. Науменко. - С .17-19
Холодьон, О. Лексика Менсько-Щорського регіону Чернігівщини на тлі суміжних діалектних систем / О. Холодьон. - С .19-22
Ковальська, М. Дидактичні можливості експериментальних задач на першому ступені навчання фізики / М. Ковальська. - С .22-24
Шатун, М. Дидактичні принципи застосування НМК з іноземної мови у навчальному процесі / М. Шатун. - С .24-27
Нещерет, Н. В. Ефективність упровадження цифрових освітніх ресурсів у навчання іноземних мов / Н. В. Нещерет. - С .27-28
Олійник, С. A. Дидактичні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку / С. A. Олійник. - С .28-30
Борисенко, С. Г. Особливості формування лексичних навичок читання / С. Г. Борисенко. - С .30-32
Момот, Н. А. Організація дискусії на уроках англійської мови у середній школі / Н. А. Момот. - С .32-34
Чекаль, Г. С. Методика навчання англійської пунктуації на ІІ курсі факультету іноземних мов / Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. - С .34-37
Чекаль, Г. С. Використання авторських програм для вдосконалення навичок уживання англійського артикля на факультеті іноземних мов / Г. С. Чекаль, Л. І. Коваленко. - С .37-39
Вареник, Г. І. Використання рольових ігор у підручниках Project / Г. І. Вареник. - С .39-41
Якобсон, Ю. В. Писемне мовлення як засіб спілкування іноземною мовою / Ю. В. Якобсон. - С .41-43
Селезненко, І. В. Пісні як навчальний матеріал у курсі “Практика усного та писемного мовлення” / І. В. Селезненко. - С .43-45
Пулінець, О. Б. Підготовка майбутніх учителів в університетах: доcвід Канади / О. Б. Пулінець. - С .45-48
Губерт, М. Фізико-хімічні властивості оптично-анізотропних монокристалів ВеО / М. Губерт. - С .48-50
Чайдак, С. Сонячні елементи та їх використання в альтернативній енергетиці / С. Чайдак. - С .50-53
Вакулко, С. В. Навчання техніки читання в початковій школі / С. В. Вакулко. - С .53-56
Дудка, І. Особливості дидактичного забезпечення під час вивчення фізики в основній школі / І. Дудка. - С .56-58
Квач, Є. М. Енергозберігаючі технології: тепловий насос / Є. М. Квач. - С .58-61
Кандиба, Ю. Ю. Філософія жінки / Ю. Ю. Кандиба. - С .61-64
Кононенко, М. С. Мистецтво красно говорити / М. С. Кононенко. - С .64-67
Трофимчук, Л. В. Узгодження імпедансів антен короткохвильового діапазону та ліній передач / Л. В. Трофимчук. - С .67-69
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

11.
Шифр: ВХНУ (Журнал)
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна [Электронный ресурс]. Серія, Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов. - Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. - Выходит дважды в год
Зарегистрированы поступления:
     2019 
Найти похожие

12.


    Івахно, Н. О.
    Вивчення образів-персонажів літературного твору як носіїв власних назв динамічного типу [Электронный ресурс] / Н. О. Івахно // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 54-62
Рубрики:
фывфывфыв:
власна назва, динамічний персонаж, пообразний шлях аналізу, статусна роль, соціальний статус, ціннісно-цільова програма, «зона найближ- чого розвитку»
Аннотация: Статтю присвячено проблемі вивчення образів-персонажів крізь призму їхніх власних назв динамічного типу. У центрі уваги автора зміни, які відбуваються з персонажами на внутрішньому (характер, цілі, цінності) та зовнішньому (статусна роль, вік, власне найменування) рівнях. Поглиблена робота з літературно-художніми антропонімами, носіями яких є динамічні персонажі, на сьогодні не представлена в методиці навчання української літератури.
Дослідження онімів динамічного типу потребує спеціальної системи продуманих навчальних дій, у результаті виконання яких у старшокласників сформується цілісне уявлення про функціональність динамічних персонажів та роль їхніх власних найменувань у відображенні динаміки.
У статті представлено методичну модель роботи, сформовану для поглибленої характеристики образів-персонажів художніх творів, які вивчаються в старших класах, на основі поглибленого дослідження власних назв динамічного типу. Для наукового дослідження взято літературні тексти, передбачені для шкільного аналізу навчальною програмою для старших класів, зокрема комедія «Мартин Боруля», трагікомедія «Мина Мазайло», роман «Місто», кіноповість «Зачарована Десна». У статті запропоновано теми, цілі уроків із вивчення названих творів у 10–11 класах, види діяльності в межах різних варіантів пообразного шляху аналізу як найбільш оптимального для вивчення власних назв динамічного типу.
Визначено ряд спеціальних методико-літературознавчих компетентностей, якими слід оволодіти учням старших класів для ефективної науково- дослідницької діяльності. Окреслено елементи макроструктури уроку з літератури для поглибленого вивчення динамічних персонажів з урахуванням їхніх найменувань. Проаналізовано методи та прийоми для практичної демонстрації ролі власної назви як регулятора вивчення динамічних образів-персонажів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

13.


    Горошко, О. Л.
    Використання JINSI MEET та MOODLE для організації відеоконференцій при дистанційному навчанні у реальному часі [Электронный ресурс] / О. Л. Горошко // Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). - 2023. - Вип. 4. - С. 64-72
Рубрики:
фывфывфыв:
навчальний процес, дистанційне навчання, Jitsi Meet, Moodle, відеоконференції
Аннотация: В останні роки ситуація в Україні накладає на навчальний процес суттєві обмеження: епідемія ковіду, війна примусили шукати для традиційного «аудиторного» навчального процесу інші шляхи. Очевидним шляхом подолання такого роду проблем є застосування Інтернет-технологій. З цією метою у навчальному процесі широко використовуються системи управління навчанням, серед яких найбільшою популярністю користується Moodle. Ця система широко використовується для дистанційного навчання і в нашому навчальному закладі. Але таки системи (і Moodle у цьому плані не виключення) на жаль не мають у складі повноцінного модуля для проведення відео-конференцій, а для дистанційного навчання саме він грає ключову роль. Ця проблема може бути вирішуються шляхом використання популярних систем Zoom і Skype. Для широкого загалу використання цих систем є цілком зручним, але вони не здатні працювати в деяких країнах, наприклад, в Китаї. До того ж, ці системи працюють самостійно, за межами Moodle і мають ще й певні обмеження. Всіх цих недоліків позбавлена система для проведення відеоконференцій та онлайн-спілкування Jitsi Meet. Це безкоштовне рішення, що дозволяє працювати з контингентом студентів в будь-який країні світу. Більше того, розробники системи передбачили можливість підключення її до складу Moodle, що дозволяє створювати інтерактивні навчальні ресурси для навчання в режимі реального часу безпосередньо на сторінках курсу. У статті розглядається практичний механізм інтеграції системи з Moodle, що мало висвітлюється у літературі. Інтеграція Jitsi Meet з Moodle дозволяє планувати веб-конференції на сторінках курсів, мати протоколи про участь на конференції, відстежувати виконання діяльності, не мати обмежень за часом проведення зустрічей, ділитися екраном, здійснювати опитування, транслювати відео з YouTube та обговорювати його разом зі студентами і мати повний контроль модерації. А – головне – мати контрольоване середовище для живого спілкування зі студентами, які можуть знаходитися в будь-якій точці світу.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

14.


    Нежива, О. М.
    Використання соціальних мереж в освітньому середовищі [Электронный ресурс] / О. М. Нежива // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 3. - С. 50-57
Рубрики:
фывфывфыв:
соціальна мережа, TikTok, Instagram, блог, освітнє середовище
Аннотация: У статті проаналізовано практичне використання соціальних мереж в освітньому середовищі на прикладі викладання та вивчення іноземних мов у навчальних закладах різного типу. Визначено, що діджиталізація освіти ‒ це введення у вищу освіту сучасних методів, способів та форм щодо спеціальної підготовки майбутніх фахівців. У статті підкреслено, що це вимагає створення сильної інформаційної інфраструктури у вищих закладах освіти з розвинутим інформаційним навчальним середовищем, та застосування Інтернет-техно- логій, комунікаційних мереж, електронного навчання.
Автор дослідив переваги, та можливості використання соціальних мереж, в освітньому просторі, оскільки сучасний світ насичений інформаційними, і комунікативними технологіями, та дійшов висновку, що переважну більшість з цих ресурсів можна успішно використовувати в освітньому просторі. У статті детально розглянуто використання декількох соціальних мереж в освітньому процесі, на прикладі, використання їх при вивчені іноземної мови на заняттях.
Автор наголошує, що використання викладачами соціальних мереж під час онлайн навчання, дозволяє студентам краще засвоїти матеріал, оскільки відсутнє обмеження на перегляд освітнього матеріалу, чи коментарів до нього в часі, чого неможливо досягти при стандартному очному навчанні. Цифрові ресурси оптимізують процес навчання, роблячи його мобільним, індивідуальним, та диференційованим.
У статті розглянуто використання мережі як: TikTok, Instagram, та блоги, які використовуються для вивчення іноземних мов на заняттях у навчальних закладах різного типу. Зазначено, що використання соціальних мереж в освітньому середовищі являється потужним інструментом щодо підготовки студентів до спілкування в англомовному середовищі. А викладачеві, даний інструмент допомагає вирішити низку проблем, зокрема, подолати негативний вплив міжмовної інтерференції, а також, допомагає йти в ногу із сучасними технологічними досягненнями, як усередині, так і поза авдиторією, що є немало важливим. Це перетворює вивчення англійської мови з нудного процесу, у веселий, своєрідний квест, де сам по собі основний освітній матеріал не змінюється, проте, у зв’язку із зміною подачі цього матеріалу, змінюється сприйняття студентами цього матеріалу, інтригує їх, та у підсумку, це мотивує студентів, до поглибленого вивчення освітнього матеріалу.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

15.
7А(075)
В 67


   
    Волейбол у школі [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник [для вчителів фізичної культури, тренерів дитячих спортивних шкіл, інструкторів фізичної культури, учнів] / І. І. Заплішний, П. І. Кузьменко, Ю. В. Комендантенко ; Чернігівська обласна рада, Ніжинський обласний педагогічний ліцей. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 171 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
ББК 75ря7 + 75.569
РУБ 7А(075)
Рубрики: викладання фізичної культури в школі
   Волейбол--методика викладання

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Заплішний, Іван Іванович; Кузьменко, Петро Іванович; Комендантенко, Юрій Володимирович; Чернігівська обласна рада; Ніжинський обласний педагогічний ліцей
Экземпляры всего: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Найти похожие

16.


    Матвієнко, С. І.
    Гра як засіб забезпечення наступності у формуванні логіко-математичної компетентності старших дошкільників і учнів першого класу НУШ [Электронный ресурс] / С. І. Матвієнко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 1. - С. 54-62
Рубрики:
фывфывфыв:
наступність, наступність між ланками освіти, компетентність, логіко-математична компетентність, математична компетентність, гра, ігрова діяльність, дидактична гра
Аннотация: У статті аналізується проблема щодо забезпечення наступності у формуванні логіко-математичної компетентності дітей 6–7 років та учнів першого класу. Зазначено, що наступність є однією із основних умов успішної адаптації дошкільників до навчання у першому класі з вивчення основ математики. Вказано на те, що забезпечення наступності між дошкільною та шкільною ланкою у процесі вивчення математики постає одним із важливих напрямків освітнього процесу. Головною вимогою забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти щодо формування логіко-математичної компетентності визначається розвиток логічного мислення дітей. Зазначено, що вікові особливості дошкільників та молодших школярів, провідна для віку діяльність мають стати орієнтирами для педагогів обох ланок освіти в організації навчання математики. Вказано, що в сучасному освітньому процесі стосовно логіко-математичного розвитку доцільно використовувати різноманітні методи і технології, у тому числі – гру. З цією метою авторкою розглянуто потенціал ігрової діяльності, проаналізовано види ігор, використання яких у практиці ЗДО та першого класу НУШ з навчання математики визначає найбільший вплив щодо формування логіко-математичної компетентності. Проаналізовано ряд наукових робіт, в яких здійснено аналіз можливостей дидактичних, логічних, комп’ютерних ігор, технології LEGO у проведенні навчальної роботи з математики у закладі дошкільної освіти та першому класі школи. Вказано на те, що найбільший потенціал щодо використання у роботі з навчання математики має дидактична гра, у тому числі такі її види, як математичні ігри та вправи, а також логіко-математичні ігри. Зазначено, що опора на використання гри у процесі формування логіко-математичної компетентності дітей буде реалізована більш ефективно за використання ряду умов, запропонованих автором статті.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

17.


    Шумський, M. О.
    Діяльнісна полівекторність сучасної магістерської підготовки оркестрових диригентів [Электронный ресурс] / М. О. Шумський // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 3. - С. 64-70
Рубрики:
фывфывфыв:
діяльнісна полівекторність, диригентська майстерність, мето- дика викладання, оркестровий диригент, вища музична освіта
Аннотация: Посилена увага педагогів мистецьких напрямів до сучасних методів підготовки спеціалістів в усьому світі пояснюється тим, що освітня система враховує та оперативно реагує на вимоги сучасного суспільства. Не є виключенням і підготовка оркестрових диригентів. Відпрацювання та удосконалення методики підготовки оркестрових диригентів має починатись з урахування складності, системності та полівекторності формування особистісної діяльнісної професійності здобувача, що передбачає запровадження комплексної методики як інноваційної технології, орієнтованої на сучасні запити у цій професії. Саме в цьому полягає актуальність представленої роботи. Метою дослідження статті є встановлення суті понять «диригування», «техніка диригування», «диригентська майстерність», «діяльнісна полівекторність», а також розглянуто складові та алгоритм підготовки диригентів, визначення змісту навчальних програм з підготовки спеціалістів, що планують присвятити себе професії диригента; представлено ті знання та навички, які необхідні для роботи в цій галузі; розглянуто основні проблемні питання щодо методів підготовки диригентів, роль природних даних та необхідність активного фахового тренінгу та постійного технічного й теоретичного вдосконалення. З метою розгляду діяльнісної полівекторності у підготовці оркестрових диригентів використано комплексний підхід до методології. Це описовий метод, аналіз та синтез, а також методика міждисциплінарних досліджень, порівняльний та зіставний методи. Основною гіпотезою у дослідженні є припущення, що формування діяльнісної полівекторності в процесі магістерської підготовки оркестрових диригентів має бути багатоцільовим, та відбуватись паралельно з поглибленим засвоєнням музично-теоретичних знань, оркестровою практикою та формуванням інноваційних за художнім змістом концепцій навчальних планів та навчальних програм, а також у синергії з професійними митцями – практиками, наставниками. Перспективними є дослідження окремих компонент діяльнісної полівекторності оркестрових диригентів, подальше винайдення ефективних концепцій змісту диригентської освіти, формування інноваційних індивідуальних навчальних програм з диригування, розширення меж застосування практичного досвіду здобувачів в умовах концертно-виконавської практики.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

18.
930.2(47:477) «1945/1960»
М 12


    Маврін, О.
    До питання щодо формування теоретичних засад археографії в УРСР у повоєнний період [Электронный ресурс] / О. Маврін // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2018. - N 1. - С. 159-174 . - ISSN 0130-5247
УДК

фывфывфыв:
археографія -- теорія й методика -- УРСР -- післявоєнний період -- публікація -- історичний документ
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

19.


    Михальчук, Н. І.
    Дослідження поетики антропонімів у процесі шкільного вивчення роману Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» [Электронный ресурс] / Н. І. Михальчук, Т. В. Рудюк // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 89-95
Рубрики:
фывфывфыв:
власна назва, антропонім, топонім, символічна функція, пообраз- ний шлях аналізу
Аннотация: Статтю присвячено вивченню ономастичної системи соціально-психологічного роману Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?", зокрема одній із груп онімів – літературно-художнім антропонімам. У центрі наукового зацікавлення авторів – особливості функціонування власних художніх наймену- вань літературних персонажів у творчості реалістів Панаса Мирного та Івана Білика.
Функціонування власних назв, зокрема літературних антропонімів, у текстах шкільної програми потребує спеціального дослідження та розробки алгоритму навчальних дій для вчителя української літератури й учнів. У статті описано лише загальні зауваги до окремих елементів макроструктури (сформульовано орієнтовні теми занять для вивчення образів-персонажів із залученням їхніх власних назв) та мікроструктури (запропоновано види навчальної діяльності з використанням власного найменування як засобу характеристики героїв) уроків із вивчення образів-персонажів художнього твору.
Дослідження пропонує залучення літературно-художніх антропонімів до процесу характеристики образів-персонажів крізь призму різних варіантів пообразного шляху аналізу художнього твору, зокрема таких, як вивчення персонажів за рисами внутрішнього світу, за розвитком сюжету, за системою «виклик-відгук», осмислення ціннісно-цільової програми, психології вчинків героїв, статусно- рольова характеристика та концептуально-образний аналіз.
У цілому наукове дослідження спрямовано на вирішення питання концептуаль- ного значення найпродуктивніших літературно-художніх найменувань – антропонімів (особових імен, прізвищ та прізвиськ) – у процесі цілісної характеристики образів-персонажів реалістичного соціально-психологічного роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Запропоновано базові підходи до роботи з особовими назвами персонажів у межах пообразного та словесно-образного шляхів аналізу художнього твору, а саме: словникове опрацювання значень власних найменувань, ужитих у літературних текстах, з подальшим порівнянням із їхньою текстуальною функцією.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Рудюк, Т. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

20.
372(075.3)
А 67


    Аніщук, Антоніна Миколаївна.
    Дошкільна лінгводидактика [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Дошкільна освіта" / А. М. Аніщук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2-е вид., доп. і перероб. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 318 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Содержание:
Теоретико-методологічні засади дошкільної лінгводидактики
Основні напрямки розвитку мовлення дітей раннього та дошкільного віку
Методика розвитку зв’язного мовлення та організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей
Комунікативно-мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку
Наступність і перспективність у навчанні дітей рідної мови в ДНЗ та початковій школі
ББК 74.102я73
РУБ 372(075.3)
Рубрики: лінгводидактика дошкільна
   Мовлення--дошкільний вік--розвиток

   Дошкільне навчання--мова

   Готовність дітей до школи

Аннотация: Посібник містить програму навчальної дисципліни, комплекс матеріалів, структурованих відповідно до навчальної програми.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 27.07.2024
Число запросов 61410
Число посетителей 1253
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя