Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5013)Рідкісна книга (24)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (84)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=методика<.>
Общее количество найденных документов : 234
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372(075.3)/А 67
Автор(ы) : Аніщук, Антоніна Миколаївна
Заглавие : Дошкільна лінгводидактика [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Дошкільна освіта"
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :248 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 74.102я73
Предметные рубрики: лінгводидактика дошкільна
Мовлення-- дошкільний вік-- розвиток
Дошкільне навчання-- мова
Готовність дітей до школи
Содержание : Теоретико-методологічні засади дошкільної лінгводидактики ; Основні напрямки розвитку мовлення дітей раннього та дошкільного віку ; Методика розвитку зв’язного мовлення та організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей ; Комунікативно-мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку ; Наступність і перспективність у навчанні дітей рідної мови в ДНЗ та початковій школі
Аннотация: Посібник містить програму навчальної дисципліни, комплекс матеріалів, структурованих відповідно до навчальної програми.
Экземпляры : всего : ВІТКЗ(2)
Свободны : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У(075.3)/Б 81
Автор(ы) : Бондаренко, Юрій Іванович
Заглавие : Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору: теорія і практикум [Электронный ресурс] : навчальний посібник для студентів філологічних факультетів
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :144 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Цена 978-617-527-047-9: Б.ц.
ББК : 83.3(4Укр)я73 + 83.3(4Укр)р10
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі
Аннотация: У посібнику запропоновано теоретико-практичну модель розвитку знань і вмінь студентів-філологів організовувати шкільне вивчення епічних творів крізь призму їх сюжетно-композиційної організації. Автор навчального матеріалу окреслює систему як літературознавчої, так і власне методичної інформації, необхідної для здійснення педагогічного процесу в заданому напрямку. Крім того, посібник уміщує низку вправ, які можна використовувати для формування в майбутніх учителів літератури здатності організовувати дослідницьку діяльність учнів у площині сюжету та композиції художніх творів.
Экземпляры : всего : ВІТКЗ(2)
Свободны : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У(075.3)/Б 81
Автор(ы) : Бондаренко, Юрій Іванович
Заглавие : Методика шкільного вивчення української літератури на засадах ідеаційно-концептуального підходу: теорія і практикум [Электронный ресурс] : навчальний посібник для студентів філологічних факультетів
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :200 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Цена 978-617-527-046-2: Б.ц.
ББК : 83.3(4Укр)я73 + 83.3(4Укр)р10
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі
Аннотация: Навчальний посібник присвячений розвитку знань і вмінь майбутніх учителів української літератури організовувати шкільне вивчення художнього твору на засадах ідеаційно-концептуального осмислення. У ньому здійснено теоретичне обґрунтування поняття «ідеаційно-концептуальний аналіз», розкриті психолого-педагогічні передумови цього виду діяльності, установлено систему компетентностей, передбачених для розвитку в учнів, продемонстровано планування навчального процесу, запропоновані різні види та прийоми ідеаційно-концептуального аналізу. Теоретичний матеріал посібника доповнений системою вправ, націлених на формування в студентів здатності забезпечувати дослідницьку, конструкторську, організаторську, комунікативну діяль¬ність в аспекті, визначеному змістом поставленої проблеми.
Экземпляры : всего : ВІТКЗ(2)
Свободны : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 7А(075)/В 67
Автор(ы) : Заплішний, Іван Іванович, Кузьменко, Петро Іванович, Комендантенко, Юрій Володимирович
Заглавие : Волейбол у школі [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник [для вчителів фізичної культури, тренерів дитячих спортивних шкіл, інструкторів фізичної культури, учнів]
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Колич.характеристики :171 с
Коллективы : Чернігівська обласна рада, Ніжинський обласний педагогічний ліцей
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 75ря7 + 75.569
Предметные рубрики: викладання фізичної культури в школі
Волейбол-- методика викладання
Экземпляры : всего : ВІТКЗ(2)
Свободны : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 781.1(075.3)/К 72
Автор(ы) : Костенко, Людмила Василівна, Шумська, Людмила Юріївна
Заглавие : Методика викладання хорового диригування [Электронный ресурс] : Навчальний посібник для студентів ВНЗ
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :98 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Бібліогр.: с. 94-98. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 85.314я73
Предметные рубрики: Хорове диригування-- підручники та посібники для ВНЗ
викладання хорового диригування
Хорова музика
Экземпляры : всего : ВІТКЗ(2)
Свободны : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 57(075.35)/К 93
Автор(ы) : Курсон, Валентина Василівна, Коваленко, Світлана Олександрівна
Заглавие : Методика навчання біології [Электронный ресурс] : Лабораторний практикум для студентів природничо-географічного факультету
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Колич.характеристики :99 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 28.0ря73-5
Предметные рубрики: Викладання біології в школі
Методика навчання біології-- методичні посібники для ВНЗ
Экземпляры : всего : ВІТКЗ(2)
Свободны : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/Л 63
Автор(ы) : Лісовець, Олег Васильович, Сватенков, Олександр Васильович
Заглавие : Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності соціального педагога та практичного психолога [Электронный ресурс] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :104 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 74.6я73 + 88.492я73
Предметные рубрики: Інформаційні технології навчання
Содержание : Роль і місце інформаційних технологій у сучасній соціальній сфері ; Математичні методи й інформаційні технології в психолого-педагогічних дослідженнях ; Комп’ютерна психодіагностика ; Технологія створення і використання баз даних Microsoft Access у діяльності соціального педагога ; Технологія створення і проведення мультимедійних презентацій ; Технологія комп’ютерної обробки аудіофайлв ; Технологія комп’ютерної обробки відеофайлв ; Інтернет-технології у практичній діяльності соціального педагога та практичного психолога ; Форми комунікації в мережі Інтернет ; Використання ресурсів мережі Інтернет у науковій роботі соціального педагога та практичного психолога ; Методика створення та управління сайтом ; Веб-сайт: поняття, історія виникнення, класифікація
Экземпляры : всего : ВІТКЗ(2)
Свободны : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 54(07)/Л 84
Автор(ы) : Лукашова, Ніна Іванівна
Заглавие : Становлення і розвиток методики навчання хімії в загальноосвітніх школах України [Электронный ресурс] : Монографія
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Колич.характеристики :315 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 24р10
Предметные рубрики: викладання хімії в школі
Хімія-- методика викладання в школі
Экземпляры : всего : ВІТКЗ(2)
Свободны : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372(070.3)/М 33
Автор(ы) : Матвієнко, Світлана Іванівна
Заглавие : Методика формування у дошкільників соціальної компетентності [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :106 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 74.10р30
Предметные рубрики: Дошкільна освіта
Дошкільники
Экземпляры : всего : ВІТКЗ(2)
Свободны : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 1МИ.72(070.2)/М 54
Заглавие : Методика викладання етики та естетики [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник . -2-е вид., доп. і переробл.
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Колич.характеристики :140 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Бібліогр.: с. 71-73. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ГРНТИ : 02.51 + 02.61
ББК : 87.7р10я73 + 87.8р10я73
Предметные рубрики: Викладання етики в школі
Викладання еcтетики в школі
Етичне виховання в школі
Естетичне виховання в школі
Экземпляры : всего : ВІТКЗ(2)
Свободны : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372(070.3)/М 54
Автор(ы) : Тукач, Ірина Іванівна
Заглавие : Методика проведення занять з народознавства [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :132 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 74.102р30 + 63.52(4Укр)р
Предметные рубрики: народознавство-- дошкільне виховання
Дошкільна освіта
заняття в дошк.навч.закладі
Экземпляры : всего : ВІТКЗ(2)
Свободны : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(073.3)/Н 72
Автор(ы) : Новгородська, Юлія Григорівна
Заглавие : Актуальні проблеми педагогіки [Электронный ресурс] : Навчально-методичний комплекс для студентів V курсу денної форми навчання спеціальності 7.030301 "Педагогіка і методика середньої освіти. Історія"; спеціалізації "Правознавство"
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :40 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 8.75 грн.
ББК : 74р30-211
Аннотация: Посібник містить робочу навчальну програму, основні тези лекцій, плани семінарських занять, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, педагогічні ситуації, перелік питань до заліку, список літератури.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/Н 72
Автор(ы) : Новгородська, Юлія Григорівна
Заглавие : Актуальні проблеми педагогіки [Электронный ресурс] : Навчальний посібник для студентів V курсу спеціальності 7.030301 "Педагогіка і методика середньої освіти. Історія"
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :172 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 19.58 грн.
ББК : 74я73
Предметные рубрики: педагогіка-- підручники та посібники для ВНЗ
Аннотация: У навчальному посібнику висвітлюються актуальні питання пе-да¬го¬гі¬ки з урахуванням вимог до підготовки відповідних спеціалістів. Посібник складається з двох змістових модулів "Теоретичні основи навчання і осві¬ти", "Теорія виховання". Матеріал структурований за модульним принципом і містить як теоретичну, так і практичну частини. Для студентів і викладачів навчальних закладів різних рівнів акреди¬тації, слухачів та викладачів курсів підвищення кваліфікації.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 4И(Нім)(075.35)/М 54
Автор(ы) : Андрійко, Ірина Федорівна, Заєць, Галина Дмитрівна
Заглавие : Методичні рекомендації до лабораторних робіт для студентів ІІ курсу факультету іноземних мов денної форми навчання спеціальність 6.01.01.00 педагогіка та методика середньої освіти. Мова та література (німецька) [Электронный ресурс]
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :87 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : укр. та нім. мовами. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 13.90 грн.
ББК : 81.43.24-923
Предметные рубрики: Німецька мова-- підручники для вузів
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372(075.3)/Ф 79
Заглавие : Форми повсякденної роботи з фізичного виховання в дошкільному навчальному закладі [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 5.010101 "Дошкільне виховання"
Выходные данные : Ніжин; Прилуки: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :92 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 9.00 грн.
ББК : 74.100я73
Предметные рубрики: Кафедра дошкільної освіти
Фізичне виховання-- дошкільні навчальні заклади
дошкільна педагогіка-- свята, розваги, сценарії
ігри рухливі
сценарії свят у ДНЗ
Методика фізичного виховання дошкільнят
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фізкультурні розваги--фізкультурні свята--дні здоров’я--тижні фізкультури--туризм дитячий
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/Л 63
Автор(ы) : Лісовець, Олег Васильович
Заглавие : Теорія і методика роботи з дитячими та молодіжними організаціями України [Электронный ресурс] : Навчальний посібник
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :314 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 19.00 грн.
ГРНТИ : 14.07.05
ББК : 74.6я73 + 66.75(4Укр)я73
Предметные рубрики: Дитячі організації
Молодіжні організації
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8(070.2)/М 54
Автор(ы) : Забарний, Олександр Вадимович
Заглавие : Методика. Досвід. Пошук: Проблема вивчення шкільних курсів мови та літератури [Электронный ресурс] : Науково-методичний збірник. Вип. XI
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :239 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 38.00 грн.
ГРНТИ : 17
ББК : 83р10 + 81.2-9
Предметные рубрики: викладання української мови в школі
Викладання української літератури в школі
Кафедра методики викладання української мови і літератури
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Україна-- образ у творах
Содержание : Національна ідея та виховний ідеал в історичній повісті М. Гоголя Тарас Бульба/ О. О. Кучеренко. Аспектний аналіз образу Тараса Бульби/ О. В. Забарний. Відтворення гоголівських афоризмів у кіноповісті О. Довженка "Тарас Бульба"/ М. С. Судденко. Гоголівський "антиісторизм" і українська історична література/ І. Ю. Юрова. Особливості індивідуального стилю М. В. Гоголя/ Н. І. Головченко. Стратегії "нової" міфології у творчості Миколи Гоголя і Фрідріха Геббеля/ О. І. Кобзар. гоголівські традиції в драматургії Миколи Куліша (на матеріалі "Ревізора" та "Хулія Хурини")/ В. М. Школа. Недосяжна зірка Гоголя і світ (за щоденниками Олеся Гончара)/ Л. Г. Рева. Творчість М. Гоголя в інтертекстуальному дискурсі роману "Брухт" П. Загребельного/ С. В. Підопригора. три штрихи до теми: "Гоголь і гадацький край"/ Г. Дейна. Біографія письменника як предмет дослідження/ Г. О. Островська. Русская поэзия в оценках Н. В. Гоголя/ Н. В. Родченко, Е. А. Пирютко. Содержание и смысл основных произведений Гоголя/ С. М. Сандомирський. Литературное образование читателей ХХI века и творчество Гоголя/ Н. П. Волченкова. Петербург Н. В. Гоголя/ С. И. Шашков. "Сокровище" Н. В. Гогля: к проблеме творчества писателя/ Т. П. Целехович. Какие "человеческие движения" следует забирать с собою в путь?/ И. Н. Клеутина. Вечно живая классика/ В. К. Сенина, И. П. Калинина. Гоголь и крест/ Л. В. Ольховская. Гоголевские реминисценции в творчестве Н. С. Лескова/ Т. Н. Усольцева. Проблематика и специфика повести Н. В. Гоголя "Портрет"/ Нё Вё Радченко, М. В. Жевора. Антонимы как изобразительное средство в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть"/ О. А. Головачова. Проза Пушкина и Н. В. Гоголя как материал для обучения технике чтения и культуре речи/ И. М. Логинова. Етнокультурологічні знання як один із аспектів формування національно мовної особистості/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методика роботи над розвитком творчої особистості (із досвіду роботи)/ О. В. Пилипенко. Кличний відмінок - засіб живого спілкування (на допомогу вчителям-словесникам)/ В. М. Пащенко, Л. В. Дідик. Семінарські заняття в процесі вивчення екзистенціальної прози в старших класах загальноосвітньої школи/ О. О. Лілік. Тестування за змістом роману М. Стельмаха "Чотири броди"/ Т. А. Бронзенко. Дитячо-юнацький туризм на Прилуччині: проблеми та перспективи розвитку (використання краєзнавчого матеріалу на сучаснх уроках української літератури)/ Л. В. Дідик. "Чим дише слово "Батьківщина" (асоціативне поле "Україна" в художньому мовомисленні Євгена Маланюка)/ А. І. Бондаренко. Логічні помилки у визначеннях (на матеріалі освітніх видань)/ Н. М. Пасік. Граматичні зв’язки між компонентами стійких словосполучень в офіційно-діловому стилі/ Т. В. Жук. Образ людини у фресках Джотто ді Бондоне/ Л. І. Драчук. Гендерний аспект вивчення фразеологічних одиниць/ Т. В. Рудюк. Компетентний підхід у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя в умавах педагогічного коледжу/ Н. М. Юрченко.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :201 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 62.40 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Табори літні оздоровчі-- виховна робота
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Содержание : Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст./ Н. М. Дічек. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки/ Ю. В. Пелех. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського/ Л. Ц. Виховський. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст./ Т. Д. Кочубей. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст./ Л. В. Корж-Усенко. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху/ Н. М. Коляда. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст./ З. В. Гіптерс. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння"/ Н. В. Гагіна. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні/ С. Л. Кузьміна. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. А. Гнізділова. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський/ Н. С. Побірченко. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст./ М. М. Ткачук. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України/ Л. Ю. Султанова. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст./ О. О. Кравченко. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки/ І. В. Бабій. Епістолярії як джерело з історії педагогіки/ Д. В. Мартиненко. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії/ О. П. Мокрогуз. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів/ Т. О. Стовбчата. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів/ І. П. Нікітіна. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників/ С. В. Толочкол. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах/ А. М. Аніщук. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників/ Т. І. Бутурлим. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини/ Л. Д. Березівська. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським)/ М. В. Левківський. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини"/ С. М. Шевченко. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формівання в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності/ О. М. Ткаченко. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського/ М. В. Соловей. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології/ Н. Б. Грицай. К. Д. Ушинський про родинне виховання/ О. Б. Медвідь, М В. Клепар. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової/ Є. І. Коваленко. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості/ Н. М. Мирончук. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці/ О. Б. Петренко. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.)/ Н. А. Калініченко. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904)/ Л. В. Задорожна-Княгницька. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи/ С. С. Вітвицька. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи/ Л. С. Бондар. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка/ В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна/ Ю. М. Криловець. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст./ О. М. Заніна, Н. М. Демченко. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні/ Л. М. Пісоцька. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга)/ В. В. Олійник. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст./ В. О. Коваленко. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна/ О. В. Пономаренко. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі/ Т. А. Василенко.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 5
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :290 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 53.58 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Викладання іноземної мови
Тестування-- англійська мова
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Содержание : Дистанційне навчання в іншомовній освіті/ О. А Палій. методическое обоснование учебного пособия для формирования рецептивных грамматичнских навыков чтения/ Л. С. Панова, Н. Н. Жилко. Психолого-педагогічні засади навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку , Т. Г. Чувакова ; Особистісно діяльнісний підхід до організації самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій/ Н. В. Майєр. Наукова організація розумової праці як ефективний засіб формування навичок самоорганізації навчальної діяльності старшокласників/ О. М. Пихтелькова. Комп’ютерні технології як один із засабів інтенсіфікації навчання іноземними мовами/ Н. Ю. Шевченко, І. А. Смущенко. Тестування як ефективний засіб діагностики знань з англійської мови студентів мовних факультетів університетів/ І. В. Литньова. Лексико-граматичні комп’ютерні тести з англійської мови для бакалаврів / Н. В. Нещерет. О принципах отбора учебного материала для формирования социокультурной компетенции у студентов языкового вуза/ И. В. Пинюта. Эволюция понятия профессиональной компетенции будущих инженеров-программистов/ Л. А. Манжос. Критерії оцінювання ритміко інтонаційної складової англійського мовлення учнів 3-4 класів початкової школи/ В. А. Пономорьова. Стратегії формування навичок здорового способу життя (на основі аналізу вітчизняного зарубіжного досвіду)/ Н. П. Пихтіна, О. В. Варуха. Методичні вимоги до змісту навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англомовної художньої літератури/ М. П. Долматова. Формування патріотизму в учнів засобами писанкратства/ І. П. Андрощук. Газетні статті на заняттях з практики анлійської мови/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Самостійна робота студентів під час навчання іноземної мови в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. М. Майстренко. Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови/ Н. А. Момот, О. М. Таран. Використання тестового контролю з метою перевірки іншомовної комунікативної компетенції студентів-туризмознавців ( на базі англійської мови)/ С. Райц. Особливості навчання лексики учнів молодших класів/ Т. Г. Чувакова, Л. М. Павленко. Використання пісень у навчальному процесі на факультеті іноземих мов/ І. В. Селезенко. Методика навчання пунктуації на факультеті іноземної мови/ Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. Формування навичок швидкого читання англійською мовою за допомогою навчальної комп’ютерної програми "MasterReading@/ С. І. Шевченко. особливості навчально-виховного процесу учнів ліцею засобами фізичної культури/ М. М. Кірієнко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами моделювання педагогічних ситуацій/ М. М. Сідун. Резервні можливості використання ресурсів педагогічної практики в процесі формування готовності майбутніх учителів іноземних/ О. С. Гуманкова. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної копметентності майбутнього вчителя іноземних мов/ А. М. Мормуль. Досвід організації педагогічної практики на етапі становлення системи професійної підготовки вчителя іноземних мов в Україні (30-50-і рр. ХХ ст.)/ О. Є. Мисеченко, М. І. Митис. Підгтовка педагогічних кадрів для навчальних закладів КНР/ Н. В. Пазюра. Члени науково-природничих товариств України про національних та загальнолюдських цінностей у вихованні молоді (ІІ пол. ХІХ - почю ХХ ст.)/ А. В. Риженко. К. Д. Ушинський - основоположник сучасної педагогічної науки/ В. В. Стинська, Л. М. Прокопів. Погляди К. Ушинського на зміст та організацію середньої жіночої освіти/ Н. Б. Антонець. К. Д. Ушинський - педагог-демократ, основоположник сучасної педагогічної науки/ Т. І. Куліш. Ушинський про підготовку вчителя народної школи/ О. В. Чепка. К. Д. Ушинський об естетическом аспекте трудового воспитания/ В. М. Благинин. Соціально-педагогічні аспекти педагогічної системи К. Д. Ушинського/ Н. М. Суховєєва. Система виховання підростаючого покоління К. Д. Ушинського/ О. І. Чабан. Педагогічна термінологія в спадщині К. Ушинського/ М. Л. Ваховський. Розвиток системи поглядів на підготовку вчителів географії у ХІХ ст. / М. Г. Криловець. Педагогічні погляди М. В. Лисенка/ Л. В. Костенко. Література як засіб виховання "нової людини" у творчості Христини Алчесвької/ А. С. Киричок. Значення педагогічних ідей Х. Д. Алчесвької: досвід ретроспективного аналізу/ О. Г. Олексієнко. Ідея нової української школи і національного виховання в еміграційному педагогічному доробку С. Русової/ А. І. Лотиш. Русова про роль дитячого колективу в процесі соціалізації особистості/ Ю. Г. Новгородська. Олександр Олександрович Русов і видання Шевченкового "Кобзаря" 1876 року/ І. Г. Карєєва. Домашнє виховання у процесі формуванні молодої людини (на матеріалі спогадів Олени Пчілки)/ О. М. Ковальчук. М. І. Пирогов про загальнолюдське виховання/ Н. О. Падун. Ідеї гуманістичної освіти і виховання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Моральні цінності як основа виховання гідності дітей у науковому доробку М. І. Пирогова/ Н. А. Лещенко. Проблеми виховання "нової людини" у психолого-педагогічній спадщині П. Каптерева/ Е. А. Панасенко. Розвиток гімназійної освіти в Російській імперії другої половини ХІХ ст. у контексті поглядів П. Каптерєєва/ А. Ф. Паладьєва. О. Залужний про виховний потенціал дитячого колективу/ О. Г. Петришен. А. І. Степович (1856-1935) - засновник приватної чоловічої гімназії з правами для учнів у м. Київ/ С. О. Роєнко. Педагогічна й науково-просвітницька діяльність вихованців колегії Павла Галагана (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. М. Шевчук. Етапи розвитку музичної освіти на Чернігівщині (ХVIIІ - початок ХХ ст.)/ С. І. Матвієнко. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини/ Н. О. Ярмак. Вплив ідей Ф. Фребеля на становлення ситсеми дошкільного виховання та просвіту батьків у США/ С. В. Івасішина. До питання використання "Руководства к обучению грамотності по "звуковому способу" М. Корфа у школах Південної України/ М. М. Антощак. Проблеми початкової освіти у педагогічній спадщині та практичній діяльності М О. Корфа/ Н. Є. Колесник. Проблема виховання дітей у літературно-педагогічній спадщині М. Г. Бордуляка/ Г. С. Адамів. Втілення педагогічних ідей М. О. Корфа у вихованні засобами народного образотворчого мистецтва/ Т. К. Володько. Погляди на реальну освіту педагогів ХХ ст./ Г. В. Бондаренко. Іван Франко про психолого-педагогічні аспекти виховання "нової людини"/ Ж. М. Гущак. Педагогічне краєзнавство в контексті просвітницько-педагогічної реформації ХІХ ст./ Ю. В. Підвальна. Теоретичні основи підготовки учителів Швеції/ Н. В. Кошарна. Кейс-метод у підготовці вчителя: аналіз досвіду університетів Канади та США/ С. В. Тезікова, О. Б. Пулінець. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності учителя в системі освіти Канади/ Л. Б. Андрущенко. Особливості підготовки вчителів у країнах Західної Європи/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Модернізація освітньої системи Німеччини у працях українських та зарубіжних учених/ С. В. Павлюк. Роль самостійності позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії/ О. М. Палеха. Зарубежный опыт в подготовке андрогогов в контексте Болонского процеса/ И. В. Фольварочний. Підготовка фахiвців із вищою освітою у Данії у контексті Болонського процесу/ О. В. Ольхович.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :114 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 55.10 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: освіта в Україні
Навчання-- методи-- форми-- засоби
викладання хімії
Трудове виховання учнів
Юридична освіта-- розвиток --Україна
Музичне виховання-- методика
Засоби Multimedia
Виховання-- підлітки
Содержание : Якість освіти в контексті європейського вибору України/ А. А. Харьківська. Інформатизація освітнього простору у контексті сучасного розвитку суспільства/ Ю. Ф. Дворник. Цель и важнейшие принципы православной педагогики/ С. А. Плотников. Історико-філософський аналіз проблеми самовдосконалення особистості/ В. В. Дмитренко. Нові перспективи у моделюванні розвитку освітніх систем/ Л. П. Пата. Інтелігентність - компонент духовного і душевного здоров’я - в світлі актуальних завдань вищої школи сьогодення/ О. В. Євсєєва. Освоєння іншомовних запозичень у терміносистемах англійської мови/ Л. П. Помігієва. Пізнання студентами багатомоніторності культур у процесі навчання іноземних мов/ Я. Г. Гулецька. Особливості підготовки до навчання у вузах та інших навчальних закладах дітей-сіріт, Віл-інфікованих або хворих на СНІД/ А. І. Лотиш. Удосконалення методів відбору обдарованих спринтерів до спортивних відділень та секцій вищих навчальних закладів/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид. Гендерні стереотипи у вихованні старшокласників / І. І. Киричок, О. М. Капуста. Гендерна експертиза української суспільної думки: історичний аспект (психолого-педегогічна просвіта старшокласників)/ Т. І. Бутурлим. Організаційні форми навчання студентів з використанням інформаційно-комунікативних технологій/ Ю. В. Деркач. Створення установки на художньо-осмислене сприймання в процесі музично-слухової активності виконавців/ С. А. Сливко. Вивчення сучасних технологій навчання хімії в історичному аспекті - важливий напрям формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії/ Н. І. Лукашова. Особливості професфйної діяльності конструктора та структура конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей/ Н. І. Федорина. Концертмейтерська підготовка студента у системі музично-педагогічної освіти/ В. В. Ревенчук. Формування у студентів немовних спеціальностей читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту/ Ю. В. Романюк. Педагогічний та методичний аспекти використання мультимедійних засобів для взаємопов’язаного навчання продуктивних видів мовленевої діяльності майбутніх учителів англійської мови/ Б. В. Кукса. Вироблення у майбутнього вчителя вміння формувати орфографічну грамотність учнів початкової школи/ Н. В. Грона. Вищі народні школи Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга/ Н. Є. Шугалій. Проблема трудового виховання у педагогічній спадщині С. А. Ананьїна/ Х. М. Лісковацька. Зародження і розвиток ідеї індивідуального підходу у зарубіжній педагогічній думці/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Музика як засіб масової індоктринації в освітній політиці Третього рейху/ І. О. Сташевська. Тенденції розвитку юридичної освіти в Україні/ О. В. Михайленко.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 27.07.2024
Число запросов 64934
Число посетителей 1253
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя