Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (140)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=міграція<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 74.58.268я43/В 11
Автор(ы) : Мельничук, Олександр Володимирович
Заглавие : Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів. Вип. 12
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Колич.характеристики :186 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Содержание : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Аналіз фітогенного рельєфу території басейну річки Уборть в межах України/ О. С. Васильчук. Оцінка водно-ресурсного потенціалу Чернігівської області/ Ю. В. Бабак. Вплив радіаційного забруднення поліського економічного району на стан здоров’я населення/ А. С. Давиденко. Аналіз антропогенної морфоскульптури Чернігівської області/ Ю. П. Дирда. Вплив промисловості на ландшафти Чернігівщини/ І. В. Мелешко. Екологічний стан ґрунтів України/ Д. М. Огієвич. Природно-заповідний фонд Ріпкинського району/ А. С. Примаченко. Екологічний стан повітряного басейну Сумської області/ М. С. Чабак. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА ; Середовище розробки java додатків Eclipse/ Є. Б. Біловол. Використання gns3 для моделювання комп’ютерних мереж/ Я . О. Валенчук. Використання алгоритмів при доведенні нерівностей/ О. О. Васильченко. Доведення проективних властивостей фігур в евклідовому просторі/ О. В. Герман. Доведення проективних властивостей фігур в евклідовому просторі/ О. В. Герман. Застосування методу аналогії до інтегрального вивчення законів електро- та магнітостатики/ Я. М. Гурчина. Системи керування контентом/ К. М. Євтушенко. Про побудову асимптотичних розв’язків вироджених систем у випадку регулярної в’язки граничних матриць/ Н. В. Мартиненко. Динамічні системи із запізненням в середовищі Matlab/ О. Г. Павенко. Аналіз засобів розробки автоматизованого навчально-методичного комплексу/ Н. А. Плавко. Застосування регресійного і кореляцяйного аналізу в економічних дослідженнях/ Р. С. Синенко. Огляд системи "1С-БІТРІКС: управління сайтом"/ Т. О. Сова. Вибір програм для діагностики комп’ютера/ Б. А. Чешко. Основні розподіли напрацювання на відмову/ А. О. Шалак. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ ; Економічна політика України та її економічна безпека/ Г. С. Харченко. Роль реклами у маркетинговій діяльності підприємства/ В. О. Шило. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ ; Визначення статі і віку покійника із роскопу в урочищі Заручав`я (м. Новгород-Сіверський)/ О. В. Беспалов. Розвиток промисел і ремесел на українських землях у ХІХ століття/ Ю. Ю. Брагінець. Історична концепція Московської держави XVІІ ст. у працях Юрія Крижанича/ Т. О. Васильченко. Вплив руху "Бурі і натиску" (Sturm und Drang) на світогляд та творчу діяльність Йогана Вольфанга фон Гете/ А. А. Гергель. Правове забезпечення діяльності товариства "Друзі дітей" в 1920-х рр./ А. О. Горова. Сучасна трудова міграція з України: основні тенденції/ О. Г. Гречка. Навчально-виховний процес у школах Борзнянщини у добу німецької окупації (1942-1943 рр.)/ О. М. Данько. Підстави набуття права спільної сумісної власності подружжя/ В. О. Коломієць. Типологія домогосподарств любеча та його околиць (за даними сповідного розпису церкви святої великомучениці Параскевії за 1740 рік)/ В. А. Копич. Розвиток реклами в Чернігівській губернії у ІІ половині ХІХ - початку ХХ століття/ К. О. Лисенко. Родина дворян Лисянських у ХVII - ХІХ століттях/ М. В. Ломоносов. Ніжинська ветеринарна лікарня у 1941-1943 рр./ Я. С. Лютова. Щодо визначення поняття "форма державного правління" в юридичній науці/ Ю. В. Пономаренко. Обрядові й оберегові ляльки-мотанки/ А. В. Сало. "Гередотова скіфія": передумови створення/ О. В. Хоменко. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Поширення компонентного складу фразеологізмів у художньому мовленні Володимира Дрозда/ Г. М. Воєводіна. Дослідження творчості Володимира Винниченкав в дорадянську й радянську добу/ С. А. Дубинська. Творчість Рея Бредбері у контксті культури ХХ століття/ М. В. Ломоносов. Дитина як позитивний герой у літературі соцреалізму/ О. В. Мазко. Бу-ба-бу: естетика та поетика/ Д. В. Москаленко. Українська фразеологія в контексті етнокультури/ В. С. Перерва. Емоційно-оцінні номінації осіб у художньому мовленні Ю. Мушкетика/ Ю. С. Приз. Роль націєцентризму в рецепції творчості Василя Стуса/ Ю. В. Пристрельська. Біографія Тараса Шевченка як "антижитіє" у сучасній шевченкофобії/ Ю. Л. Табачук. Фразеологизмы в "дневнике" Т. Г. Шевченко/ В. В. Филипович. Номінації смаку в ідіостилі Євгена Гуцала/ Н. С. Хоменко. Міф – міфологема – архетип – мотив – концепт/ О. І. Храпко. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Соціальна адаптація учнів ліцею/ А. В. Байша. Вивчення ціннісних орієнтирів сучасних старшокласників/ А. Богомаз, Я. Олефір, Ю. Симоненко. Роль молодіжних субкультур в соціалізації підлітків (на прикладі графіті)/ І. В. Вертилецька. Особливості формування професфйної орієнтації учнів ліцею, як соціально-педагогічна проблема/ А. С. Гордієнко. Особливості методичної роботи вчителя історії/ Т. М. Долінський. Особливості роботи соціального педагога з важковиховуваними підлітками в умовах учнівського колективу/ Є. В. Дудник. Розвиток життєвих компетенцій підлітків зaсобaми туристичної діяльності/ A. В. Желібa. Мислительна діяльність молодших школярів в умовах оновлення початкової освіти/ К. А. Жила. Національна самосвідомість як складова формування історичної свідомості/ М. В. Заплішна. Патріотичне виховання молодших школярів/ А. Р. Кондратенко. Особливості організації навчального процесу при вивченні пропедевтичного курсу історії україни (5 клас)/ М. М. Копаниця. Проектна діяльність молодших школярів у процесі вивчення природознавства/ Л. С. Корня, А. В. Яновська. Виховання учнів початкових класів засобами навчального предмета "природознавство"/ Д. О. Котовська. Підручник з правознавства як засіб формування правової свідомості/ Д. В. Кочкалов. ЗНО: українські реалії та перспективи/ О. Ю. Латиш. Учнівське самоврядування в Україні: проблеми і перспективи/ М. В. Ломоносов. Особливості соціалізації молоді із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування/ Л. Г. Мамченко. Формування соціальної компетентності особистості в умовах сільської школи/ Ю. В. Микитченко. Використання інтерактивних технологій у контексті шкільної суспільствознавчої освіти/ Ю. В. Олєйнік. Використання науково-популярної літератури про природу на початковому етапі навчання/ Ю. А. Палащина, Т. В. Олейніченко. Сухомлинський В. О. про роль природи у розвитку особистості учнів/ М. А. Семенчова, Ю. О. Палькевич. Використання потенціалу занять з художньої праці як умова розвитку творчої активності у дітей старшого дошкільного віку в художньому конструюванні/ В. В. Прокопчук. Метод проектів як один із сучасних методів навчання/ Л. М. Семененко. Особливості мотиваційної сфери молоді, яка виявляє громадську активність/ К. В. Топчій. Сім’я як фактор формування екологічної свідомості старшокласників/ В. Требух, Ю. Ніколаєнко. Використання можливостей інтернету на заняттях громадянської освіти/ Р. І. Хандога. Школа як провідний інститут соціалізації особистості/ В. О. Христюк. Віковий підхід до профілактики вживання психоактивних речовин/ О. О. Чернявська.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 74.58.268я43/В 11
Автор(ы) : Мельничук, Олександр Володимирович
Заглавие : Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 16
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Колич.характеристики :249 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- матеріали конференцій, з’їздів, симпозіумів, пленумів, засідань
Содержание : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Вплив агрокліматичних умов на вирощування картоплі та зернових культур на Чернігівщині/ Ю. М. Дудар, О. Ю. Лавріненко. Регіональні особливості захворюваності населення Житомирської області/ А. В. Іванова. Сучасна радіаційна ситуація в Україні/ О. Г. Михалько. Екотопоніми Полтавської області та закономірності їх поширення/ Ю. В. Покатович. Екологічний стан ґрунтів Чернігівської області/ Т. С. Федірко. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА ; Формування теоретичного мислення в процесі евристичного навчання числових систем/ В. М. Андруша. Формування проективної діяльності в еврестичному навчанні тригонометрії/ В. О. Богдан. Використання СКТ у евристичному навчанні математики/ Я. В. Горох. Поверхневі поляритонні збудження в тонких плівках оксиду цинку (ZnO) на діелектричних та напівпровідникових підкладках/ Р. В. Залозний. Асимптотичні методи розв’язання диференціальних рівнянь/ А. Р. Заріпов. 1С Підприємство розрахунок комунальних платежів/ Я. С. Зінченко. Побудова розв’язку початкової задачі для лінійних диференціальних рівнянь другого порядку у вигляді ряду Тейлора/ Я. В. Мельник. Показники ефективності тесту в MOODLE/ В. В. Петриченко. Організація пошуку на платформі "1С"/ К. О. Пилипенко. Порівняльна характеристика середовищ розробки онтологій/ А. О. Пузиренко. Розробка веб-порталу/ Т. А. Пучка. Побудова формальнного розв’язку задачі коші для лінійного диференціального рівняння другого порядку з параметром та іррегулярною особливою точкою/ І. А. Рудько. Розгортання кластера hadoop на базі платформи DOCKER/ Д. І. Сільченко. Сфери використання тестів досягнень/ Д. М. Трухан. Застосування подвійних степеневих рядів до побудови асимптотичних розв’язків диференціальних рівнянь першого порядку/ О. О. Цирин. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ ; Сучасна історіографія Веймарської Республіки/ В. В. Баров. Репресивні заходи радянської влади щодо ніжинського дисидентського гуртка на рубежі 1960-70-х рр./ Ж. П. Бондаренко. Археологія знання М. Фуко/ О. Г. Гречка. УРСР на міжнародній арені в 1944-1953 рр./ Ю. А. Демченко. Пенсійне забезпечення ніжинців у роки десталінізації/ А. О. Донець. Сміх і гумор у Київській Русі/ О. О. Дученко. Зовнішня політика США за президенства Теодора Рузвельта (1901-1909)/ Ю. В. Костіна. Особливості вивчення періоду нової історії в загальноосвітніх навчальних закладах/ Т. П. Лукашевич. Боротьба більшовицької влади з релігійними чудесами на Чернігівщині на початку 1920-х років/ Т. П. Лукашевич. Характер козацько-татарських відносин у другій половині XVI – на початку XVII ст./ В. В. Мазурик. Концептуальні засади профільного навчання історії в системі шкільної освіти/ І. І. Мойсейчук. Становлення шкільного курсу історії в навчальних закладах України (з найдавніших часів до поч. ХІХ ст.)/ О. П. Моціяка. Ситуація в Хорватії у початковий період Другої світової війни (1939-1941 рр.)/ О. П. Моціяка. Діяльність Ніжинського громадського банку (1872-1917 роках)/ К. Ю. Сиволожська. Заснування Ніжинської міської думи та її діяльність у 60–90-х рр. ХІХ ст./ К. Ю. Солодка. Кукрецька міграція наприкінці мезоліту й початок "неолітизації" Українського Лісостепу/ Н. М. Солодовник. Дипоматичні відносини Кубані з українськими державними утвореннями у 1917–1920 рр./ Р. І. Хандога. Організація навчального процесу у Ніжинській музичній школі в період окупації 1942-1943 рр./ А. С. Шешеня. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Експресивний потенціал онімів у поезіях В. Стуса/ І. В. Бутко. Деякі структурно-семантичні особливості складних багатокомпонентних речень з сурядністю і підрядністю в художньому мовленні Павла Загребельного/ І. В. Доліна. Односкладні речення як мовна домінанта ідіостилю Є. Гуцала/ О. В. Лепьошкіна. Лексико-семантичні аспекти функціонування української прагмоніміки на позначення овочевих культур/ І. Г. Примак. Вербалізація концепту любов у новелі Григора Тютюнника "Три зозулі"/ В. Л. Самборин. Метафора на позначення прагмонімних номінацій у сучасній українській мові/ О. Д. Северин. Творчество М.Булгакова в 20-е годы и место в нем повести "Собачье сердце"/ А. И. Станова. Граматична характеристика фразеологічних одиниць на позначення рис характеру людини/ А. С. Стрілець. Фразеологічні одиниці на позначення характерних рис людини у творах Марії Матіос/ О. В. Цехмістер. Використання звуконаслідувальних слів у творчості Ліни Костенко/ К. В. Цибаровська. Фразеосемантичне поле "зовнішній вигляд людини" в українській мові/ А. Ю. Шоха. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Стратегії розвитку навчальної автономії в процесі вивчення іноземної мови/ О. С. Роганіна. Основні аспекти впровадження матеріалів англомовних пісень у навчальний процес задля формування соціокультурної компетентності учнів середньої школи/ А. В. Штацька. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Педагогічні умови ефективного використання заохочення і покарання як методів виховання/ Л. В. Бондарчук. Вивчення стану функціонування методичної роботи в ДНЗ / Л. В. Богомаз. Закономірності та принципи педагогічного керівництва дошкільним навчальним закладом/ О. І. Борисенко. Устная публичная речь руководителей общеобразовательных учебных заведений/ Н. М. Боровик. Театралізована діяльність дошкільників як чинник розвитку дітей/ Т. Ю. Гергало. Проблема підготовки дитини до школи у сучасній дошкільній освіті / А. Д. Горкавенко. Психологічне благополуччя як актуальне переживання/ В. В. Драшпуль. Сучасний стан дослідження гендерних особливостей розуміння щастя/ В. М. Жорова. Проблема класифікації дослідницьких умінь/ Я. Зорко. Особистісна готовність до материнства жінок з різним рівнем агресії/ В. С. Кезля. Сутність інноваційної педагогічної діяльності/ І. О. Манжуровська. Роль засобів наочності у процесі навчання молодших школярів/ А. В. Мешкова. Естетичне виховання молодшого школяра на уроках літературного читання/ М. В. Мусієнко. Проблема визначення поняття цінність у науковій думці України і за кордоном/ О. Поливко. Естетичне виховання дітей старшого дошкільного віку: постановка проблеми/ А. М. Примаченко. Чинники емоційного вигорання вчителя/ Л. С. Прокопенко, А. Ю. Ромаскевич. Маніпулятивний вплив у діловому спілкуванні освітян/ А. Ю. Ромаскевич, Л. С. Прокопенко. Організація самостійної роботи студентів ВНЗ/ А. Ю. Ромаскевич. Проблема формування здорового способу життя у дошкільній освіті/ Н. М. Салинко. Розвиток творчості дітей старшого дошкільного віку в процесі музично-ритмічної діяльності/ О. В. Сокол. Особливості учбової мотивації сучасних підлітків/ Л. В. Старікова. Специфіка управління освітньою установою/ Ю. М. Тетюра. Психологічні особливості переживання батьками народження першої дитини/ А. П. Чепуль.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Плотніков Є.О., Ролік A.В.
Заглавие : «Щастя порядної людини» або мотив Відходу-і-Повернення в художній літературі
Место публикации : Література та культура Полісся. - 2022. - 21f. - С. 41-48 (Шифр 80:008/Л 64-264216)
Предметные рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гоголь, мотив, дія, поняття, відхід-і-повернення, творча особистість, літературна діяльність, міграція, мутація
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню природи та специфіки дії мотиву Відходу-і-Повернення в житті та творчості М. Гоголя. Творча особистість, йдучи, випадаючи зі свого соціального оточення, перетворена, повертається потім у те саме оточення; повертається, наділена новими здібностями та новими силами. Відхід дозволяє особистості реалізувати свої індивіду[1]альні потенції, які не могли бути висловлені, придушені пресом соціальних зобов’язань. Відхід дає можливість, і, можливо, і є необхідною умовою духовного перетворення; але в той же час перетворення позбавлене мети і сенсу, якщо воно не стає прелюдією до повернення перевтіленої особистості у суспільство, з якого вона пішла. Повернення є сутність всього руху, як і його остаточна мета. Мотив Відходу-і-Повернення може виявлятися у різних формах. У найпростішій їх розрив, яким закінчується глава практичної діяльності, відбувається раз і назавжди, після чого все життя творчої особистості наповнюється літературною діяльністю. У житті Гоголя ця модель складніша. Замість одного розриву там спостерігаються кілька, і періоди практичної та літературної діяльності переплітаються. На початку своєї біографії Гоголь мав намір вплинути на своїх співвітчизників через пряму дію на них своєю волею. Вимушений відхід змушував його шукати нову форму активності, інший канал своєї енергії. Позбавлений можливості безпосередньо впливати на своїх співвітчизників, він знайшов шлях для опосередкованого впливу на людей інших поколінь через літературні твори. Творчість Гоголя жива і донині і саме в цьому полягає духовне значення ритму Відходу-і-Повернення. Питання про дію мотиву Відходу-і-Повернення у творчому просторі творів Миколи Гоголя може, на наш погляд, виявитися досить продуктивним, що, природно, вимагає подальших, більш детальних досліджень. У цій статті ми зупинимося лише на одній сюжетній лінії, яка вперше артикулюється в повісті «Ніс» (1836), а потім отримує розвиток у поемі «Мертві душі» (1842), а саме щастя порядної людини. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

 
Статистика
за 05.08.2024
Число запросов 55415
Число посетителей 1161
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя