Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (194)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (13)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=норми<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 80+37.02 (082.2) /З-41
Заглавие : Арватівські читання – 2023 [Электронный ресурс] : матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 17 травня 2023 року
Выходные данные : Б.м., 2023
Колич.характеристики :162 с
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана
Цена : Б.ц.
УДК : 80+37.02 (082.2)
Предметные рубрики: Кафедра української мови, методики її навчання та перекладу
Кафедра української літератури, методики її навчання та журналістики
Содержание : ПЕРЕДНЄ СЛОВО ПРО КОНФЕРЕНЦІЮ ; Непроминальна роль академіка Ф. С. Арвата/ Н. І. Бойко, О. М. Петрик. Коди національного мовомислення в українській пісні 2014 – 2023 років/ І. В. Аникієнко, Т. Л. Хомич . Метафоризація флоролексем у поетичних просторах Василя Симоненка/ І. М. Баран, Н. І. Бойко . Об’єктивація лексико-семантичного поля концепту любов в ідіолекті В. Винниченка/ Т. В. Бойко, Н. І. Бойко . Аксіологічні виміри тактильної лексики в малій прозі Євгена Гуцала/ І. Р. Бондаренко, Н. М. Пасік . Об’єктивація концепту «Щастя» в романі Люко Дашвар «Покров»/ О. Л. Бояршинова, Н. І. Бойко . Інноваційні технології – інстумент формування креативної особистості учня/ А. О. Головащук, С. В. Цінько. Відображення етнічної самобутності фразеологічних одиниць крізь призму семантичного аспекту/ В. В. Головенко,Т. В. Рудюк . «Неймовірні зустрічі» за твором Ю. Яновського «Майстер корабля»/ Т. М. Даньшина . Кольорономени у віршах Надії Красоткіної про війну/ К. О. Долгова, А. М. Кайдаш . Мовленнєві засоби комічного в стендапі періоду війни в Україні/ Ю. А. Загорна, А. І. Бондаренко . Масова література як естетичний феномен/ А. В. Золотарьова, Н. І. Михальчук . Щоденник О. Довженка в літературно-критичному дискурсі/ Г. Д. Зубель, Н. І. Михальчук . Місцеві ЗМІ як джерело вивчення історії Ніжинщини/ С. О. Кєня, С. П. Шевченко . Українсько-польські прагмонімні номінації на позначення парфумів/ В. П. Козловець . До проблеми назви екранізації повісті Стівена Кінга «Rita hayworth and shawshank redemption»/ Л. Л. Корнєєва . Огляд прози Макса Кідрука/ Є. В. Корнух, О. М. Капленко . Голокост у збірці Маріанни Кіяновської «Бабин Яр. Голосами»: екстравертивний та інтровертивний аспекти / Д. О. Коськін, Ю. І. Бондаренко . Словотвірні особливості складних іменників у німецькій мові права/ О. І. Купрій, М. І. Блажко . Формування партнерських відносин вчителя і учня при вивченні курсу зарубіжної літератури/ Л. О. Левіна . Акцентуаційні норми числівників сучасної української мови/ Т. С. Маркотенко . Подієвий аналіз літературного твору в 9-11 класах загальноосвітньої школи/ А. М. Минка, Ю. І. Бондаренко . Українські фразеологізми з компонентами день і ніч/ А. Ю. Моренець, Н. М. Пасік . Образ президента України як об’єкт дослідження/ К. В. Мотяш, Н. М. Талавіра . Артбук-секвенування «Усі майбутні дні» у контексті сучасної літератури: літопис прийдешніх днів – чого він може нас навчити/ М. Назаров, Л.О. Левіна . Поетика дилогії Марини Гримич «Клавка» і «Юра»/ Л. Л. Павлова, В. П. Хархун . Жозе Сарамаго: роман «Сліпота» як варіант авторського погляду на майбутнє людства та спроба застереження читачів від такого майбутнього/ І. Петрушак, Л. О. Левіна . Теоретичні засади формування SOFT SKILLS в учнів профільної школи/ В. Є. Пилипенко, Н. М. Голуб . Особливості жадівської говірки східнополіського говору поліського наріччя/ Л. Ю. Пономаренко, Т. Л. Хомич . Лексико-граматичні інновації спортивної сфери на початку ХХ століття та їхні шанси повернутися до сучасного спортивного дискурсу/ І. Р. Процик. Рецепція творчості Марії Матіос у сучасній літературній критиці/ В. В. Рибакова, О. М. Капленко . Об’єктивація аксіологічних вимірів щоденникового дискурсу Марії Матіос (на матеріалі твору «Приватний щоденник. Майдан. Війна...»)/ Я. Р. Романенко, Н. І. Бойко . Структура комунікативної компетентності мовної особистості студента: психолінгвістичний аспект/ С. М. Романчук, Н. Г. Мичак . Назви виробів із тіста в українській фразеології та пареміології/ Т. В. Марченко, Н. М. Пасік . Стилістичні інтенції сленгізмів у романах Дари Корній/ С. І. Савченко, А. М. Кайдаш . Фразеологізми в романі Ф. М. Достоєвського «Злочин і кара»/ К. О. Саєнко, О. М. Петрик . Одиниці експресивного синтаксису в ідіолекті Григора Тютюнника/ В. Л. Самборин, М. О. Щупко . Поняття інтерпретація в гуманітарних науках/ В. М. Самойленко, О М. Петрик. Проблеми сучасних підлітків та шляхи подолання цих проблем у романі Зої Загг «Дівчина онлайн»/ А. Свірідова, Л. О. Левіна . Роль музики у створенні атмосфери та образності фільму Клер Маккарті «Офелія» (2018)/ А. В. Семеряка, Л. Л. Корнєєва. Теоретичні аспекти вивчення мовного ідіолекту письменника/ І. П. Синенко, Т. Л. Хомич . Дієслова емоційного стану в художньому мовленні М. Коцюбинського/ М. В. Чайка, Н. М. Пасік . Прислівниковий дивосвіт поезії Ліни Костенко: інтегрований урок української мови та літератури в 7 класі ЗЗСО/ С. П. Шевченко . Поезія Оксани Забужко: провідні мотиви й художні образи/ Ю.В. Шeвчeнкo, В.П. Хархун . Розвиток гнучких навичок (soft skills) на уроках української мови як підготовка учнів до успішної життєдіяльності/ К. Ю. Шутко, С. В. Цінько . Вербальні та невербальні засоби впливу у текстах англомовної реклами лікарських засобів/ І. А. Юрченко, Т. В. Міщенко .
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бовгиря А. М.
Заглавие : Образа честі гетьмана у XVIII ст.
Колич.характеристики :10 с
Место публикации : Український історичний журнал: Науковий журнал/ НАН України; Інститут історії України; Інститут політичних і етнонаціональних досліждень ім. І.Ф.Кураса. - Київ: Редакція "УІЖ", 2016. - N 2. - С. 87. - ISSN 0130-5247 (Шифр У313005/2016/2). - ISSN 0130-5247
УДК : 94 (477) 343.369 «XVIII»
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гетьман--честь--сакралізація--монарх--правові норми Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Заміщак, Марія
Заглавие : Молодший шкільний вік як важливий етап становлення [Электронный ресурс]
Место публикации : Психологія особистості: науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - 2011. - N 2. - С. 7 (Шифр ПО-1/2011/2)
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
УДК : 159.9: 37.034-057.874
Предметные рубрики: Кафедра психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): критерії моральності--моральний вибір--моральний досвід--моральні знання--моральна мотивація--моральні норми--моральні принципи--моральна самооцінка--моральні цінності Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(05)/З-41
Автор(ы) : Конончук, Антоніна Іванівна
Заглавие : Збірник наукових доробків студентів-дослідників факультету психології та соціальної роботи [Электронный ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :112 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 25.90 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74.6я43
Предметные рубрики: Адаптація студентів до ВНЗ
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): телефон довіри
Содержание : Використання технік рефлекторного і нерефлексивного слухання у роботі соціального педагога на Телефоні Довіри/ О. П. Авраменко. Особливості саморегуляції психофізичного самопочуття соціального педагога/ О. С. Аушева. Неурядові організації України як суб’єкти соціально-педагогічної роботи з дітьми та мооддю з особливими потребами/ І. А. Бобник. Неформальна організація як фактор соціалізції особистості/ Я. В. Бояринова. Діти-жертви несприятливих умов соціалізації як проблема соціальної педагогіки/ Ю. І. Гринько. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх батьків/ І. М. Даниленко. Соціально-педагогічні умови створення та функціонування прийомної сім’ї/ С. В. Дворнік. Техніки переконання у роботі соціального педагога на Телефоні Довіри/ Є. З. Дутчина. Взаємостосунки поколінь у сім’ї та їх вплив на соціалізцію особистості/ Л. М. Ігнатенко. Вплив однолітків на соціалізацію підлітка/ К. І. Карпухіна. Проституція неповнолітніх як соціально-педагогічна проблема/ Н. М. Кравченко. Проблеми дітей-інвалідів і їх сімей у сьогоденні/ С. О. Крашіненко. Театральне мистецтво як засіб соціалізації особистості/ Т. М. Кривенко. Система соціального виховання в школі-інтернаті як соціально- педагогічна проблема/ І. В. Крицька. Вплив неповноти сім’ї на гендерну соціалізцію старшокласників/ С. Лаврук. Застосування методів соціально-педагогічних досліджень у профорієнтаційній роботі соціального педагога/ Ю. О. Лимар. Теорія соціалізації в дитячому садку за Ф. Фребелем/ Л. В. Лукаш. Соціально-педагогічні засади вальдорфської педагогіки/ А. А. Маклюк. Технології ігротерапії у діяльності соціального педагога/ І. А. Мельникович. До проблеми системного підходу у професійній діяльності соціального педагога в Центрі ранньої медико-срціальної реабілітації дітей-інвалідів/ К. П. Мосєйчук. Неповнолітнє материнство як соціально-педагогічна проблема/ О. В. Прихідько. Соціально-педагогічна діяльність з прийомною сім’єю/ А. В. Руднік. Ефективність адаптації студентів-першокурсників до умов навчально-виховного процесу у ВНЗ/ Ю. І. Сикун. Формування світогляду і свідомості українців засобами системи святковості та обрядовості/ О. М. Станеску. Сім’я як фактор соціалізації особистості/ Г. М. Ткаченко. Соціально-педагогічна віктимологія як галузь соціальної педагогіки/ В. С. Шамрай. Проблема норми і відхилення від норми в соціальній педагогіці/ Ю. В. Шелестянка. Підготовка старшокласників-волонтерів до роботи на підлітковій лінії Телефону Довіри (на матеріалі досвіду фахової практики майбутніх соціальних педагогів)/ Т. А. Шкуліпа.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

5.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 8У/Л 64
Автор(ы) : Самойленко, Григорій Васильович
Заглавие : Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 46 : Проблеми літератури, історії та культури Полісся і України в сучасних дослідженнях
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Колич.характеристики :292 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 32.00 грн.
ГРНТИ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
Предметные рубрики: Київська Русь-- походження
Содержание : Мовостиль художнього тексту крізь призму "ігрових" теорій/ А. І. Бондаренко. З історії східнополіських топонімів/ В. М. Бережняк. Гуманітарні засади Гімназії вищих наук як визначальний фактор формування "ніжинської літературної школи"/ Ю. В. Якубіна. Розанов В. о природе религиозности Н. Гоголя/ А. В. Чоботько. Еще раз к вопросу о западничестве И. С. Тургенева в аспекте Пушкинской речи писателя/ Е. С. Анненкова. "Сонячна машина" В. Винниченка: стратегії досягнення досконалості як норми буття/ Л. С. Крикун. Естетизоване життя як провокація: музичний проект буття проти принципу реальності ("Раб краси" В. Винниченка)/ Н. І. Михальчук. Міфічний світ тоталітаризму (збірки М. Рильського 30-х років)/ В. П. Хархун. Роль інтертексту в романі С'юзен Ворнер "Широкий, широкий світ"/ О. В. Лось. Проблема походження Русі в радянській історичній науці в умовах ідеологічних кампаній 40-х - початку 50-х рр. ХХ ст./ С. О. Кириленко. Центральна Рада та проблема "українізації" Півдня в 1917 р./ П. П. Овдієнко, Є. М. Страшко. Форми та методи діяльності КП(б)У з організації жіночого пролетаріату у 20-х роках ХХ ст./ Н. М. Нагорна. Висвітлення проблеми охорони здоров’я в УСРР у 1920-х рр. у радянській та сучасній вітчизняній історіографії/ І. В. Ткаченко. У лещатах тоталітарного тиску: наукові кадри України у 20-30-ті роки ХХ ст./ В. В. Ткаченко. Діяльність підпільних військових організацій на теренах "приєднаних земель" у початковий період окупації Польщі (1939-1941 рр.)/ Ю. М. Давиденко. Українсько-польські відносини: проблема повернення та збереження культурних і культових цінностей/ О. М. Коваленко. Гоголівська тематика у репертуарі трупи М. Кропивницького гастрольної поїздки 1897 р. до Петербурга/ Г. В. Самойленко. "Жив як навчав". М. О. Лавровський - директор-фундатор історико-філологічного інституту князя Безюородька в Ніжині (1875-1882 рр.)/ П. П. Моціяка. Громадська діяльність В. Піскорського/ О. М. Труш. "Чорна пляма" у житті професора М. В. Рево: арешт і покарання у справі Київського осередку "Української контрреволюційної організації лікарів-бактеріологів"/ Н. О. Баранкова. Григорій Ващенко: портрет на тлі епохи/ О. М. Ковальчук. "Фронт ідеологічного шкідництва" - місцеві музеї Північного Лівобережжя (30-ті роки ХХ ст.)/ Н. М. Дмитренко. Мережа закладів культури Чернігівщини: проблема функціонування (90-ті рр. ХХ ст.)/ М. В. Семенова.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :234 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 70.58 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
викладання хімії в школі
Екологічне виховання школярів
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта --США
Електронні підручники
Географич. рубрики: Німеччина-- освіта
Франція-- освіта
Содержание : Визначення сутності і структури потреби у самовдосконаленні молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Про сутність поняття "громадянська позиція" в інформаційно-довідникових джерелах/ О. В. Дьоміна. Соціальне становлення дітей дошкільного віку/ Т. В. Зінченко. Акмеологічна спрямованість як складова андрагогічної компетентності майбутніх учителів/ І. О. Зель. Проблема формування сексуальної культури молоді - інноваційна концепція сучасної освіти/ Т. П. Івахненко. Комунікативні аспекти професійної діяльності економіста-аграрника/ А. В. Кучер. Цінності та норми хліборобського світогляду/ Н. М. Костриця. Білінгвізм: концептуальні та практичні засади/ Т. І. Малюгіна. Психологічні знання як наукова категорія/ О. В. Полозенко. Професійна культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала/ О. М. Попенко. Національна ідентичність: становлення та розвиток у сучасному суспільстві/ Т. В. Потапчук. Проект як форма організації діяльності з профілактики торгівлі людьми у студентському середовищі/ О. В. Сватенков, С. В. Лабузько. Проблема моральності у вихованні дітей батьками/ Н. М. Стрельнікова. Зміст знань про хімічні елементи в курсах дисциплін природничого циклу/ Р. Р. Абжалов. Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі/ Ю. І. Бондаренко. Мультимедійні презентації MICROSOFT POWER POINT як засіб вивчення навчальної дисципліни "Органічна хімія"/ В. Ф. Валюк. Педагогічні умови організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів/ Н. А. Іващенко, Є. І. Коваленко. Групова навчальна діяльність учнів як інноваційна технологія/ Є. І. Коваленко, Р. Микитуха. Етапність формування навичок трансформації фахового тексту у студентів немовних спеціальностей/ О. О. Колейчик, О. А. Местхарм. Навчально-дослідна діяльність як засіб формування дослідницьких умінь учнів/ Н. О. Падун. Правове виховання учнів 5-6 класів шкіл-інтернатів на засадах українських звичаїв/ О. В. Поліщук. Курси за вибором практичного спрямування як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення хімії/ Н. А. Прибора, В. А. Богатиренко. Проблема оцінювання знань і вмінь студентів за 100-бальною шкалою/ О. Н. Речицький, С. Ф. Решнова. Сприйняття підлітками художніх образів музики/ В. С. Салій. Синектика як метод активізації творчого мислення студентів/ М. О. Шевчук. Мотивації занять фізичними вправами студентів педагогічних вищих навчальних закладів/ П. І. Щербак, В. М. Благінін. Екологічне виховання учнів на уроках хімії та в позакласній роботі/ А. П. Щербина, В. М. Щербина. Організація самостійної роботи як ефективний засіб самонавчання та самопідготовки майбутнього педагога/ С. В. Благініна. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині/ С. В. Бобраков. Формування навичок основ техніки диригування у студентів-початківців/ Т. К. Головань. Методика формування музично-теоретичних знань у студентів педагогічних училищ та коледжів засобами українського музичного фольклору/ В. В. Гура. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті особистісного підходу/ С. С. Данилюк. Основні аспекти підготовки фахівців дошкільного профілю до формування екологічної компетенції у дітей дошкільного віку/ В. М. Дєда. Підготовка майбутніх педагогів до втілення виховних технологій/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних здібностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти/ Н. Л. Клясен. Формування готовності майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання хімії в процесі вивчення фахової методики/ Н. І. Лукашова. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності/ С. В. Остапенко. Специфика организации модульного контроля знаний по высшей математике у студентов агротехнологических вузов с помощью тестовых заданий/ Е. Л. Сидоренко-Николашина. Формування внутрішнього стимулу і готовності до самоконтролю при вивченні вищої алгебри/ Д. Я. Требенко, О. О. Требенко. Формирование поисково-информационной компетентности при подготовке презентаций на занятиях по иностранному языку/ С. В. Харицкая. Розвиток ідей К. Ушинського про педагогіку як науку і мистецтво виховання в спадщині М. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Освітня діяльність і педагогічні погляди А. Брока/ Н. М. Демченко, А. В. Мацегора. Система професійної підготовки вчителя у Чернігівському колегіумі (1700-1786 рр.)/ Я. М. Крапивний. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у Чернігівській земській учительській семінарії/ О. А. Осаволюк. Проблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у XX - на поч. XXI ст./ І. О. Білецька. Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН/ В. А. Гаманюк. Екологічна освіта в контексті досліджень польських учених/ Н. А. Демешкант. Концепція початкової освіти С. Й. Гессена/ І. І. Киричок. Ідеї соціальної дії (поведінки) в теоретичних концепціях М. Вебера, Т. Парсонса, Р. Мертона/ А. В. Лякішева. Дидактичні принципи навчання природничих дисциплін у педагогічній спадщині О. Я. Герда/ Н. М. Малько. Цілі, завдання, напрями та принципи розвитку соціальної активності учнівської молоді в роботах М. Бунакова/ К. С. Ямкова. Основні принципи створення електронних підручників з іноземної мови у школах Франції/ Ю. П. Радченко.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 86934
Число посетителей 1214
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя