Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (592)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (152)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=потенціал<.>
Общее количество найденных документов : 50
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
1.
15
Н 34


    Бобир, Світлана Леонідівна.
    Педагогічний потенціал технології tеаm teaching для професійного розвитку майбутнього вчителя іноземних мов [Электронный ресурс] / С. Л. Бобир. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - № 2. - С. 158-162
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

2.


    Боклах, Д. Ю.
    Теоретичні аспекти формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови [Электронный ресурс] / Д. Ю. Боклах // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 3. - С. 71-76
Рубрики:
фывфывфыв:
естетична компетентність, учитель англійської мови, освітній процес, навчання, творчий потенціал, естетичне виховання, естетична культура, уміння, знання, навички
Аннотация: У статті висвітлено особливості формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Автор наголошує, що у підготовці учителя англійської мови велике значення має розвиток у нього потреби пізнавати прекрасне, розуміти естетичні цінності та творити красу як у собі, так і в майбутніх учнях, тому вона має здійснюватися шляхом гармонійного поєднання традиційних та інноваційних методик навчання. Визначено естетичну компетентність майбутнього учителя англійської мови як здатність такого фахівця естетично сприймати та розуміти прекрасне, включаючи формування естетичних знань, умінь, навичок, естетичних суджень, емоцій, цінностей, ідеалів, поведінки тощо. Автором встановлено, що формування естетичної компетентностей у майбутніх учителів англійської мови – це процес поступового засвоєння естетичних знань, розуміння та прийняття естетичних цінностей, який сприяє формуванню естетичного смаку та естетичних здібностей у таких фахівців. Виділено складові парадигми естетичної краси, без яких неможливе формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Виявлено, що естетична культура є важливою частиною ефективної навчальної та позааудиторної виховної роботи щодо формування професійної майстерності у майбутніх учителів англійської мови. Виділено педагогічні умови, на основі яких має здійснюватися формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Автором стверджено, що формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови неможливо здійснити без знайомства з кращими зразками британської та американської поезії та прози, адже уміння уважно читати й розуміти текст у єдності змісту й форми сприяє створенню умов для всебічного й цілісного розвитку, збагаченню естетичних переживань і формуванню стійкого інтересу до естетики мовлення та постійного вдосконалення, реалізації творчих можливостей. Встановлено, що формуванню естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови також сприяє участь таких фахівців у рольових іграх, конференціях, інтерв’ю, симпозіумах та дискусіях, які проводяться виключно англійською мовою.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

3.
74.58.268я43
В 11


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 16 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 249 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Содержание:
ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ
Дудар, Ю. М. Вплив агрокліматичних умов на вирощування картоплі та зернових культур на Чернігівщині / Ю. М. Дудар, О. Ю. Лавріненко. - С .3-5
Іванова, А. В. Регіональні особливості захворюваності населення Житомирської області / А. В. Іванова. - С .6-12
Михалько, О. Г. Сучасна радіаційна ситуація в Україні / О. Г. Михалько. - С .12-16
Покатович, Ю. В. Екотопоніми Полтавської області та закономірності їх поширення / Ю. В. Покатович. - С .16-18
Федірко, Т. С. Екологічний стан ґрунтів Чернігівської області / Т. С. Федірко
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА
Андруша, В. М. Формування теоретичного мислення в процесі евристичного навчання числових систем / В. М. Андруша. - С .22-25
Богдан, В. О. Формування проективної діяльності в еврестичному навчанні тригонометрії / В. О. Богдан. - С .26-29
Горох, Я. В. Використання СКТ у евристичному навчанні математики / Я. В. Горох. - С .29-35
Залозний, Р. В. Поверхневі поляритонні збудження в тонких плівках оксиду цинку (ZnO) на діелектричних та напівпровідникових підкладках / Р. В. Залозний
Заріпов, А. Р. Асимптотичні методи розв’язання диференціальних рівнянь / А. Р. Заріпов. - С .38-43
Зінченко, Я. С. 1С Підприємство розрахунок комунальних платежів / Я. С. Зінченко. - С .43-44
Мельник, Я. В. Побудова розв’язку початкової задачі для лінійних диференціальних рівнянь другого порядку у вигляді ряду Тейлора / Я. В. Мельник. - С .44-47
Петриченко, В. В. Показники ефективності тесту в MOODLE / В. В. Петриченко. - С .47-50
Пилипенко, К. О. Організація пошуку на платформі "1С" / К. О. Пилипенко. - С .50-53
Пузиренко, А. О. Порівняльна характеристика середовищ розробки онтологій / А. О. Пузиренко. - С .53-60
Пучка, Т. А. Розробка веб-порталу / Т. А. Пучка. - С .60-62
Рудько, І. А. Побудова формальнного розв’язку задачі коші для лінійного диференціального рівняння другого порядку з параметром та іррегулярною особливою точкою / І. А. Рудько. - С .62-67
Сільченко, Д. І. Розгортання кластера hadoop на базі платформи DOCKER / Д. І. Сільченко. - С .67-69
Трухан, Д. М. Сфери використання тестів досягнень / Д. М. Трухан. - С .69-70
Цирин, О. О. Застосування подвійних степеневих рядів до побудови асимптотичних розв’язків диференціальних рівнянь першого порядку / О. О. Цирин. - С .71-72
ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ
Баров, В. В. Сучасна історіографія Веймарської Республіки / В. В. Баров. - С .73-77
Бондаренко, Ж. П. Репресивні заходи радянської влади щодо ніжинського дисидентського гуртка на рубежі 1960-70-х рр. / Ж. П. Бондаренко. - С .77-80
Гречка, О. Г. Археологія знання М. Фуко / О. Г. Гречка. - С .81-85
Демченко, Ю. А. УРСР на міжнародній арені в 1944-1953 рр. / Ю. А. Демченко. - С .85-89
Донець, А. О. Пенсійне забезпечення ніжинців у роки десталінізації / А. О. Донець. - С .89-91
Дученко, О. О. Сміх і гумор у Київській Русі / О. О. Дученко. - С .91-95
Костіна, Ю. В. Зовнішня політика США за президенства Теодора Рузвельта (1901-1909) / Ю. В. Костіна. - С .95-99
Лукашевич, Т. П. Особливості вивчення періоду нової історії в загальноосвітніх навчальних закладах / Т. П. Лукашевич. - С .99-101
Лукашевич, Т. П. Боротьба більшовицької влади з релігійними чудесами на Чернігівщині на початку 1920-х років / Т. П. Лукашевич. - С .101-104
Мазурик, В. В. Характер козацько-татарських відносин у другій половині XVI – на початку XVII ст. / В. В. Мазурик. - С .104-106
Мойсейчук, І. І. Концептуальні засади профільного навчання історії в системі шкільної освіти / І. І. Мойсейчук. - С .106-109
Моціяка, О. П. Становлення шкільного курсу історії в навчальних закладах України (з найдавніших часів до поч. ХІХ ст.) / О. П. Моціяка. - С .109-111
Моціяка, О. П. Ситуація в Хорватії у початковий період Другої світової війни (1939-1941 рр.) / О. П. Моціяка. - С .111-115
Сиволожська, К. Ю. Діяльність Ніжинського громадського банку (1872-1917 роках) / К. Ю. Сиволожська. - С .115-119
Солодка, К. Ю. Заснування Ніжинської міської думи та її діяльність у 60–90-х рр. ХІХ ст. / К. Ю. Солодка. - С .119-123
Солодовник, Н. М. Кукрецька міграція наприкінці мезоліту й початок "неолітизації" Українського Лісостепу / Н. М. Солодовник. - С .123-125
Хандога, Р. І. Дипоматичні відносини Кубані з українськими державними утвореннями у 1917–1920 рр. / Р. І. Хандога. - С .126-130
Шешеня, А. С. Організація навчального процесу у Ніжинській музичній школі в період окупації 1942-1943 рр. / А. С. Шешеня. - С .130-134
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Бутко, І. В. Експресивний потенціал онімів у поезіях В. Стуса / І. В. Бутко. - С .135-138
Доліна, І. В. Деякі структурно-семантичні особливості складних багатокомпонентних речень з сурядністю і підрядністю в художньому мовленні Павла Загребельного / І. В. Доліна. - С .138-140
Лепьошкіна, О. В. Односкладні речення як мовна домінанта ідіостилю Є. Гуцала / О. В. Лепьошкіна. - С .140-144
Примак, І. Г. Лексико-семантичні аспекти функціонування української прагмоніміки на позначення овочевих культур / І. Г. Примак. - С .144-146
Самборин, В. Л. Вербалізація концепту любов у новелі Григора Тютюнника "Три зозулі" / В. Л. Самборин. - С .146-149
Северин, О. Д. Метафора на позначення прагмонімних номінацій у сучасній українській мові / О. Д. Северин. - С .149-150
Станова, А. И. Творчество М.Булгакова в 20-е годы и место в нем повести "Собачье сердце" / А. И. Станова. - С .150-152
Стрілець, А. С. Граматична характеристика фразеологічних одиниць на позначення рис характеру людини / А. С. Стрілець. - С .152-156
Цехмістер, О. В. Фразеологічні одиниці на позначення характерних рис людини у творах Марії Матіос / О. В. Цехмістер. - С .156-159
Цибаровська, К. В. Використання звуконаслідувальних слів у творчості Ліни Костенко / К. В. Цибаровська. - С .159-162
Шоха, А. Ю. Фразеосемантичне поле "зовнішній вигляд людини" в українській мові / А. Ю. Шоха. - С .162-166
ІНОЗЕМНІ МОВИ
Роганіна, О. С. Стратегії розвитку навчальної автономії в процесі вивчення іноземної мови / О. С. Роганіна. - С .167-169
Штацька, А. В. Основні аспекти впровадження матеріалів англомовних пісень у навчальний процес задля формування соціокультурної компетентності учнів середньої школи / А. В. Штацька. - С .169-171
ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА
Бондарчук, Л. В. Педагогічні умови ефективного використання заохочення і покарання як методів виховання / Л. В. Бондарчук. - С .172-176
Богомаз, Л. В. Вивчення стану функціонування методичної роботи в ДНЗ / Л. В. Богомаз. - С .176-182
Борисенко, О. І. Закономірності та принципи педагогічного керівництва дошкільним навчальним закладом / О. І. Борисенко. - С .182-183
Боровик, Н. М. Устная публичная речь руководителей общеобразовательных учебных заведений / Н. М. Боровик. - С .183-187
Гергало, Т. Ю. Театралізована діяльність дошкільників як чинник розвитку дітей / Т. Ю. Гергало. - С .187-189
Горкавенко, А. Д. Проблема підготовки дитини до школи у сучасній дошкільній освіті / А. Д. Горкавенко. - С .189-191
Драшпуль, В. В. Психологічне благополуччя як актуальне переживання / В. В. Драшпуль. - С .191-193
Жорова, В. М. Сучасний стан дослідження гендерних особливостей розуміння щастя / В. М. Жорова. - С .193-196
Зорко, Я. Проблема класифікації дослідницьких умінь / Я. Зорко. - С .196-200
Кезля, В. С. Особистісна готовність до материнства жінок з різним рівнем агресії / В. С. Кезля. - С .200-203
Манжуровська, І. О. Сутність інноваційної педагогічної діяльності / І. О. Манжуровська. - С .203-208
Мешкова, А. В. Роль засобів наочності у процесі навчання молодших школярів / А. В. Мешкова. - С .208-211
Мусієнко, М. В. Естетичне виховання молодшого школяра на уроках літературного читання / М. В. Мусієнко. - С .211-214
Поливко, О. Проблема визначення поняття цінність у науковій думці України і за кордоном / О. Поливко. - С .214-248
Примаченко, А. М. Естетичне виховання дітей старшого дошкільного віку: постановка проблеми / А. М. Примаченко. - С .218-220
Прокопенко, Л. С. Чинники емоційного вигорання вчителя / Л. С. Прокопенко, А. Ю. Ромаскевич. - С .220-223
Ромаскевич, А. Ю. Маніпулятивний вплив у діловому спілкуванні освітян / А. Ю. Ромаскевич, Л. С. Прокопенко. - С .223-225
Ромаскевич, А. Ю. Організація самостійної роботи студентів ВНЗ / А. Ю. Ромаскевич. - С .225-229
Салинко, Н. М. Проблема формування здорового способу життя у дошкільній освіті / Н. М. Салинко. - С .229-231
Сокол, О. В. Розвиток творчості дітей старшого дошкільного віку в процесі музично-ритмічної діяльності / О. В. Сокол. - С .231-234
Старікова, Л. В. Особливості учбової мотивації сучасних підлітків / Л. В. Старікова. - С .234-238
Тетюра, Ю. М. Специфіка управління освітньою установою / Ю. М. Тетюра. - С .238-241
Чепуль, А. П. Психологічні особливості переживання батьками народження першої дитини / А. П. Чепуль. - С .241-245
ББК 74.58.268я43
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--матеріали конференцій, з’їздів, симпозіумів, пленумів, засідань
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

4.
159.922.1
Г 22


    Гасюк, Мирослава.
    Вплив фактору сімейного стану на суб’єктно-ціннісні особливості самоактуалізації жіноцтва [Электронный ресурс] / М. Гасюк. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2012. - N 3. - С. 9
УДК
Рубрики: Кафедра психології
фывфывфыв:
гендер -- гуманістична психологія -- самоактуалізація -- життєвий потенціал -- життєва криза -- стиль саморегуляції -- андрогінія -- творчість
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

5.
159. 922.7
Г 61


    Голован, Василь.
    Аксіопсихологічний потенціал гуманізації професійної підготовки соціальних педагогів у крос-культурному вимірі [Электронный ресурс] / В. Голован. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2012. - N 3. - С. 10
УДК
Рубрики: Кафедра психології
фывфывфыв:
гуманність -- гуманізація -- аксіопсихологічний потенціал -- демократизація освіти -- авторитаризм -- доброзичливість -- професійно-особистісне становлення
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

6.


    Горошкова, Л. А.
    Соціально-економічний потенціал розвитку об’єднаних територіальних громад (на прикладі Запорізької області) [Электронный ресурс] / Л. А. Горошкова, Є. В. Хлобистов // Український географічний журнал : Науково-теоретичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 18-27 . - ISSN 1561-4980
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Хлобистов, Є. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

7.


    Квітка, Оксана.
    Дидактичний потенціал гуманітарних дисциплін щодо формування загальнокультурної компетентності студентів [Электронный ресурс] / О. Квітка. - Электрон. текстовые дан. // Український педагогічний журнал. - 2020. - N 2. - С. 69-74
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

8.


    Коломієць, Л.
    Фразеологічний потенціал англомовних перекладів поетичних творів Тараса Шевченка [Электронный ресурс] / Л. Коломієць. - Электрон. текстовые дан. // Шевченкознавчі студії : збірник наукових праць / Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Кафедра історії української літератури і шевченкознавства. - К., 2008. - Вип. 11. - С. 249-260
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Київський національний університет імені Тараса ШевченкаІнститут філології; Кафедра історії української літератури і шевченкознавства

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

9.
15
Н 34


    Коробченко, Ангеліна Анатоліївна.
    Виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти [Электронный ресурс] / А. А. Коробченко. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - № 2. - С. 106-112
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

10.
40
Н 34


    Краснопольська, Наталія Леонідівна.
    Номінаційний потенціал синтаксичної деривації у формуванні української термінології менеджменту [Электронный ресурс] / Н. Л. Краснопольська. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Кн. 1. - С. 165-169
ББК 81.00я5
РУБ 40

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 221026
Число посетителей 1410
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя