Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (60)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (17)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=працівник<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
373.66:17(076)
П 84


   
    Професійно-етична культура соціального працівника [Электронный ресурс] : методичні рекомендації до підготовки семінарських занять та виконання завдань самостійної роботи / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; упоряд.: Ж. М. Володченко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 32 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
УДК
ББК 74.6я73 + 87я73
Рубрики: Соціальний працівник--професійна культура
   Професійна культура--соціальний педагог

   Професійна майстерність педагога

   Культура спілкування--соціальний педагог

   Соціальна робота--методичні рекомендації для ВНЗ

Аннотация: Видання складається із завдань та методичних вказівок щодо підготовки семінарських занять, які передбачають поглиблення і узагальнення знань, отриманих під час лекцій, у процесі самостійної підготовки та виконання ІНДЗ, та які мають зорієнтувати студентів на етичні аспекти майбутньої професії, забезпечити розвиток у них системи умінь і навичок мислення, узагальнення, формування професійно-етичної культури, спираючись на професійно-етичні норми і цінності. До кожної теми семінарського заняття додається перелік питань для обговорення та детального аналізу; література; методичні вказівки до виконання завдань самостійної роботи та індивідуального, науково-дослідного завдання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Володченко, Жанна Михайлівна \уклад.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

2.
373.66:17(076)
П 84


   
    Професійно-етична культура соціального працівника [Электронный ресурс] : методичні рекомендації до підготовки семінарських занять та виконання завдань самостійної роботи / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; упоряд.: Ж. М. Володченко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016 (на зв. тит. л. 2017). - 28 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
УДК
ББК 74.6я73 + 87я73
Рубрики: Соціальний працівник--професійна культура
   Професійна культура--соціальний педагог

   Професійна майстерність педагога

   Культура спілкування--соціальний педагог

   Соціальна робота--методичні рекомендації для ВНЗ

Аннотация: Видання складається із завдань та методичних вказівок щодо підготовки семінарських занять, які передбачають поглиблення і узагальнення знань, отриманих під час лекцій, у процесі самостійної підготовки та виконання ІНДЗ, та які мають зорієнтувати студентів на етичні аспекти майбутньої професії, забезпечити розвиток у них системи умінь і навичок мислення, узагальнення, формування професійно-етичної культури, спираючись на професійно-етичні норми і цінності. До кожної теми семінарського заняття додається перелік питань для обговорення та детального аналізу; література; методичні вказівки до виконання завдань самостійної роботи та індивідуального, науково-дослідного завдання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Володченко, Жанна Михайлівна \уклад.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

3.
304
К 30


    Качалова, Тетяна Василівна.
    Соціальне інспектування: Теоретичні та прикладні аспекти [Электронный ресурс] : методичні рекомендації / Т. В. Качалова, О. В. Нестеренко, Л. М. Гузій ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 24 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра філософії та соціології
   Соціальна робота--методи--методичні рекомендації для ВНЗ

   Соціальний працівник--професійна культура

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Нестеренко, О. В.; Гузій, Л. М.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

4.
304
К 30


    Качалова, Тетяна Василівна.
    Соціальний аудит та соціальне інспектування [Электронный ресурс] : навч.-метод. посібник / Т. В. Качалова ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 75 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра філософії та соціології
   Соціальна робота--методи--методичні рекомендації для ВНЗ

   Соціальний працівник--професійна культура

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

5.
378.001-057.87
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів і аспірантів. Вип. 22 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 321 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Содержание:
Природничо-географічні науки
Глушко, Д. О. Торнадо на території України: особливості утворення / Д. О. Глушко. - С .3-7
Мінчукова, Л. І. Вплив соціальних мереж на учнів 8-11 класів: сучасний стан проблеми / Л. І. Мінчукова. - С .7-10
Тригубенко, О. О. Сучасні агрокліматичні умови вирощування озимих культур на Чернігівщині / О. О. Тригубенко. - С .10-14
Фізико-математичні науки, інформатика
Жугров, Д. В. Комплексні числа та їх застосування / Д. В. Жугров. - С .14-15
Ковальчук, Н. С. Многочлени при вивченні алгебри в загальноосвітній школі / Н. С. Ковальчук. - С .18-21
Макаренко, М. О. Статистичний аналіз результатів тестування засобами програмного середовища R / М. О. Макаренко. - С .21-27
Історія, право, політологія
Максименко, П. І. Технічні підприємства тростянецької економії фірми "Л. Є. Кенінг – спадкоємці" кінця ХІХ – початку ХХ ст. / П. І. Максименко. - С .32-36
Семенюк, А. П. Партизанський рух на Чернігівщині: особистісний вимір (з розповідей Петра Кропив’янського) / А. П. Семенюк. - С .39-43
Страшко, Є. М. Міфи та історичні реалії образу князя Володимира Великого у творчому доробку професора В. М. Рички / Є. М. Страшко, В. П. Козлов : 49-53
Страшко, Є. М. Динаміка політичного представництва жінок в Ніжинській міській раді (1994-2015): ресурс модернізації міського самоврядування / Є. М. Страшко, В. В. Луценко. - С .53-58
Циганок, Є. О. Наполеонівські плани щодо України / Є. О. Циганок. - С .64-67
Соціально-економічні науки
Щербак, М. П. Сутність та основні етапи розробки товарної політики підприємства / М. П. Щербак. - С .73-77
Філологічні науки
Аненко, А. І. Методичні засади формування читацьких умінь учнів середнього шкільного віку на уроках української літератури / А. І. Аненко. - С .77-81
Васецька, В. П. Художня рецепція роману Ф. С. Фіцджеральда "Великий Гетсбі" в екранізації База Лурмана 2013 року / В. П. Васецька. - С .102-105
Даниленко, А. В. Речення з однорідними підметами в художньому мовленні І. Багряного / А. В. Даниленко. - С .107-112
Десятник, А. О. Семантико-стилістичний аспект військової терміносистеми сучасної української мови / А. О. Десятник. - С .112-115
Донська, Д. П. Вербалізація тривожного стану людини засобами української фразеології / Д. П. Донська. - С .115-119
Єсипенко, Н. О. Урок в умовах особистісно-зорієнтованого навчання / Н. О. Єсипенко. - С .119-121
Коваленко, Г. І. Стильові пошуки М. Коцюбинського крізь призму еволюції його творчості / Г. І. Коваленко. - С .130-132
Лисенко, В. В. Проблематика роману Софії Андрухович "Фелікс Австрія" / В. В. Лисенко. - С .136-139
Мельник, А. С. Домінантні маркери ідіолекту Валер’яна Підмогильного / А. С. Мельник. - С .139-143
Іноземні мови
Буйницька, М. О. Можливості мобільних технологій як засобу формування англомовної комунікативної компетентності у молодших школярів / М. О. Буйницька. - С .149-153
Василенко, І. Д. Фразеологічні аспекти перекладу / І. Д. Василенко. - С .157-162
Гаркуша, А. А. Шляхи формування мотивації на уроці англійської мови / А. А. Гаркуша. - С .166-170
Жуковська, М. С. Застосування рідної мови на уроці англійської мови: за і проти / М. С. Жуковська. - С .179-181
Коваленко, Г. І. Режими роботи на уроках англійської мови: переваги та недоліки / Г. І. Коваленко. - С .183-185
Сікун, Т. А. Проблема метафори у сучасній лінгвістиці / Т. А. Сікун. - С .188-190
Психологія, педагогіка, соціальна робота
Андрусенко, Т. Г. Форум-театр як засіб попередження булінгу у середовищі старшокласників / Т. Г. Андрусенко. - С .204-206
Бойченко, Т. П. Моніторинг якості роботи закладу загальної середньої освіти / Т. П. Бойченко. - С .210-212
Вольховська, О. О. Підвищення рівня життєвої компетентності осіб з інвалідністю / О. О. Вольховська. - С .215-220
Ворона, М. П. Теоретичні аспекти поняття молодіжний працівник: суть і зміст / М. П. Ворона. - С .220-223
Лелюх, О. В. Психічна ригідність – флексибільність в структурі особистості майбутнього менеджера / О. В. Лелюх. - С .241-244
Маринченко, Л. С. Особливості злочинної поведінки серед підлітків у закладах загальної середньої освіти / Л. С. Маринченко. - С .258-261
Медвідь, С. С. Виховання толерантності у підлітків: форми та методи роботи / С. С. Медвідь. - С .268-270
Могильна, Ю. О. Теоретичні проблеми адаптації молодших школярів / Ю. О. Могильна. - С .275-277
Полуда, В. В. Механізм управління розвитком інноваційного потенціалу закладу дошкільної освіти / В. В. Полуда. - С .293-295
Чиж, К. В. Особливості соціальної робои в територіальній громаді / К. В. Чиж. - С .306-309
Шпеко, Т. В. Формування в дітей з вадами зору асертивної поведінки в умовах інклюзивної освіти / Т. В. Шпеко. - С .309-312
Музичне мистецтво
Дяченко, Т. О. Вікові особливості формування інтересу до вокально-хорової діяльності / Т. О. Дяченко. - С .312-315
Приходько, Г. І. До сутності поняття "Художній смак" особистості / Г. І. Приходько. - С .315
УДК

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

6.


    Останіна , Н. С.
    Формування професійної компетентності працівників позашкільної сфери в умовах вищої школи [Электронный ресурс] / Н. С. Останіна, Т. В. Качалова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 135-141
Рубрики:
фывфывфыв:
компетентність, професійна компетентність, формування про- фесійної компетентності, соціальний працівник закладу позашкільної освіти
Аннотация: Автор статті висвітлює та аналізує проблему формування професійної компетентності працівників, педагогів позашкільних закладів в умовах вищої школи.
Визначена мета статті. Акцентована увага на тому, що у змісті формальної вищої освіти все більше уваги надається формуванню та розвитку компетентностей майбутніх спеціалістів гуманістичного спрямування, наголошено на необхідності вміти безперервно вчитися впродовж життя. На основі сучасної психолого-педагогічної літератури розкрито поняття «навчально-виховний процес закладу позашкільної освіти». Автор підкреслює, що в парадигмі навчання впродовж життя формальна вища освіта розглядається як відправна, де з часом змінюються пріоритети у вимогах до компетентностей працівників. Автором схарактеризовано розуміння сутності компетентнісного підходу в освіті ключових дефініцій «компетенція» і «компетентність», «професійна компетентність» в соціально-педагогічній науці й практиці. У статті визначено зміст сучасної підготовки за обраною спеціальністю представлено у нормативній моделі компетентності. Виділено та розглянуто структурні складові професійної компетентності майбутнього вчителя позашкільного закладу, зокрема знання, уміння та навички, що придбані під час навчання та практичної діяльності. Актуалізовано питання зростання професійної компетентності спеціалістів, яка базується на загальній (універсальній) компетентності, що також важлива для успішної подальшої професійної діяльності здобувача вищої освіти в різних сферах обраної професії та для його особистісного розвитку (зростання). Процес формування професійної компетентності майбутнього вчителя позашкільної освіти у вищій школі вимагає комплексного підходу до вирішення цієї проблеми, оскільки компетентність є ключовим аспектом підготовки висококваліфікованих педагогів у вищих навчальних закладах.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Качалова, T. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 16.08.2024
Число запросов 52370
Число посетителей 1072
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя