Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (329)Рідкісна книга (3)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (11)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=принципы<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 114 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 55.10 грн.
    Содержание:
Харьківська, А. А. Якість освіти в контексті європейського вибору України / А. А. Харьківська. - С .5-9
Дворник, Ю. Ф. Інформатизація освітнього простору у контексті сучасного розвитку суспільства / Ю. Ф. Дворник. - С .10-15
Плотников, С. А. Цель и важнейшие принципы православной педагогики / С. А. Плотников. - С .15-30
Дмитренко, В. В. Історико-філософський аналіз проблеми самовдосконалення особистості / В. В. Дмитренко. - С .21-24
Пата, Л. П. Нові перспективи у моделюванні розвитку освітніх систем / Л. П. Пата. - С .25-28
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Інтелігентність - компонент духовного і душевного здоров’я - в світлі актуальних завдань вищої школи сьогодення / О. В. Євсєєва. - С .32-35
Помігуєва, Лариса Петрівна. Освоєння іншомовних запозичень у терміносистемах англійської мови / Л. П. Помігієва. - С .36-38
Гулецька, Я. Г. Пізнання студентами багатомоніторності культур у процесі навчання іноземних мов / Я. Г. Гулецька. - С .39-41
Лотиш, А. І. Особливості підготовки до навчання у вузах та інших навчальних закладах дітей-сіріт, Віл-інфікованих або хворих на СНІД / А. І. Лотиш. - С .42-44
Селюнін, С. М. Удосконалення методів відбору обдарованих спринтерів до спортивних відділень та секцій вищих навчальних закладів / С. М. Селюнін, М. М. Красновид. - С .45-47
Киричок, І. І. Гендерні стереотипи у вихованні старшокласників / І. І. Киричок, О. М. Капуста. - С .48-51
Бутурлим, Т. І. Гендерна експертиза української суспільної думки: історичний аспект (психолого-педегогічна просвіта старшокласників) / Т. І. Бутурлим. - С .52-55
Деркач, Ю. В. Організаційні форми навчання студентів з використанням інформаційно-комунікативних технологій / Ю. В. Деркач. - С .56-59
Сливко, С. А. Створення установки на художньо-осмислене сприймання в процесі музично-слухової активності виконавців / С. А. Сливко. - С .64-66
Лукашова, Н. І. Вивчення сучасних технологій навчання хімії в історичному аспекті - важливий напрям формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .67-72
Федорина, Н. І. Особливості професфйної діяльності конструктора та структура конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей / Н. І. Федорина. - С .77-79
Ревенчук, В. В. Концертмейтерська підготовка студента у системі музично-педагогічної освіти / В. В. Ревенчук. - С .77-79
Романюк, Ю. В. Формування у студентів немовних спеціальностей читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту / Ю. В. Романюк. - С .80-84
Кукса, Б. В. Педагогічний та методичний аспекти використання мультимедійних засобів для взаємопов’язаного навчання продуктивних видів мовленевої діяльності майбутніх учителів англійської мови / Б. В. Кукса. - С .85-88
Грона, Наталія Вікторівна. Вироблення у майбутнього вчителя вміння формувати орфографічну грамотність учнів початкової школи / Н. В. Грона. - С .89-91
Шугалій, Н. Є. Вищі народні школи Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга / Н. Є. Шугалій. - С .92-95
Лісковацька, Х. М. Проблема трудового виховання у педагогічній спадщині С. А. Ананьїна / Х. М. Лісковацька. - С .96-99
Дубровська, Л. О. Зародження і розвиток ідеї індивідуального підходу у зарубіжній педагогічній думці / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .100-102
Сташевська, І. О. Музика як засіб масової індоктринації в освітній політиці Третього рейху / І. О. Сташевська. - С .103-107
Михайленко, О. В. Тенденції розвитку юридичної освіти в Україні / О. В. Михайленко. - С .108-112
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: освіта в Україні
   Навчання--методи--форми--засоби

   викладання хімії

   Трудове виховання учнів

   Юридична освіта--розвиток--Україна

   Музичне виховання--методика

   Засоби Multimedia

   Виховання--підлітки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 176 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 50.75 грн.
    Содержание:
Манжос, Леонід Олександрович. Принципы моделирования профессиональной подготовки будущих инженеров-программистов с использованием ООП / Л. О. Манжос. - С .7-11
Мицик, Лариса Миколаївна. Автономія університету і забезпечення якості освіти: пошук оптимальної моделі / Л. М. Мицик. - С .12-16
Пальчук, Марина Іванівна. Професійна підготовка виробничого персоналу в країнах Європейського Союзу як проблема порівняльної професійної підготовки / М. І. Пальчук. - С .17-21
Волкова, Анна Юріївна. Професійно-практична підготовка майбутніх фахівців туристичного профілю як проблема порівняльної підготовки / А. Ю. Волкова. - С .22-24
Рябуха, Іван. Наукові підходи до розгляду соціальної компетентності як об’єкта управління суб’єктів навчально-виховного процесу ліцею / І. Рябуха. - С .25-29
Базелюк, В. Г. Особливості інноваційного розвитку закладів освіти у контексті європейських освітніх цінностей / В. Г. Базелюк. - С .30-34
Сергієнко, Т. М. Соціально-педагогічний аналіз факторів дезадаптації курсантів молодших курсів (перший місяць служби) вищих військових навчальних закладів / Т. М. Сергієнко. - С .35-39
Юрченко, Надія Миколаївна. До проблеми аналізу структури підручника у процесі теоретико-методичної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Н. М. Юрченко, Н. В. Грона. - С .40-43
Биконя, Оксана Павлівна. Дидактичні основи створення навчально-методичних комплексів з комп’ютерною підтримкою у навчанні англійської мови / О. П. Биконя. - С .44-46
Іванченко, Світлана Миколаївна. Ставлення студентів до нововведень в освіті у контексті Болонського процесу / С. М. Іванченко, О. П. Щотка. - С .47-51
Благінін, Валерій Михайлович. Пізнавальна самостійність у системі чинників активізації навчальгного процесу / В. М. Благінін. - С .52-54
Першукова, Оксана Олексіївна. Європейський досвід навчання іноземних мов як засіб формування світогляду школярів / О. О. Першукова. - С .55-58
Потапюк, Лілія Миколаївна. Особливості діяльності західноукраїнських громад та молодіжних об’єднань / Л. М. Потапюк. - С .59-63
Бондаренко, Юрій Іванович. До проблеми шкільного аналізу сюжету літературного твору / Ю. І. Бондаренко. - С .64-67
Качалка, Олег Володимирович. Методи рефлексотерапії в комплексному лікуванні спортивної травми / О. В. Качалка, М. М. Красновид, П. І. Кузьменко. - С .68-70
Костриця, Наталія Миколаївна. Формування основних компонентів духовності майбутніх фахівців-аграріїв / Н. М. Костриця. - С .71-75
Долматова, Марина Петрівна. Дидактичний потенціал художніх текстів як передумова навчання читання / М. П. Долматова. - С .76-78
Удовиченко, Надія Костянтинівна. Розвиток навчальної компетентності студентів з німецької мови як другого фаху / Н. К. Удовиченко. - С .79-82
Помігуєва, Л. П. Структура навчання лексики німецької мови студентів педагогічного коледжу / Л. П. Помігуєва. - С .83-87
Чепорова, Галина Євгеніївна. Застосування облікової термінології у формуванні професійної компетентності студентів-економістів / Г. Є. Чепорова. - С .88-92
Грицяк, Леся Данилівна. Зміст і організація професійної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до стратегічного менеджменту в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Д. Грицяк. - С .93-97
Канюк, Олександра Любомирівна. Інтерактичне навчання іншомовного спілкування майбутніх фахівців як складова профемійної підготовки / О. Л. Канюк. - С .98-101
Михайленко, Олена Вікторівна. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста / О. В. Михайленко. - С .102-106
Шемуда, Марія Григорівна. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів іноземних мов до викладання другої іноземної мови в умовах багатомовної освіти / М. Г. Шемуда. - С .107-109
Саєнко, Н. С. Підготовка майбутніх інженерів до міжкультурної комунікації другою іноземною мовою / Н. С. Саєнко. - С .110-114
Нікітіна, Наталія Павлівна. До проблеми підготовки філолога з другої іноземної мови / Н. П. Нікітіна. - С .115-118
Карасьова, О. В. Питання організації самостійної науково-дослідної роботи студентів у працях виданих учених другої половини ХІХ - початку ХХ століття / О. В. Карасьова. - С .119-122
Демченко, Наталія Михайлівна. Софія Русова про особистість та професійні якості вчителя / Н. М. Демченко. - С .123-125
Листопад, Олена Валеріївна. Соціально-інформаційна освіта в контексті інноваційного розвитку суспільства: європейський досвід / О. В. Листопад. - С .126-130
Нікольська, Ніна Вікторівна. Особливості шкільної білінгвальної освіти у Великій Британії / Н. В. Нікольська. - С .131-134
Теодорович, Артем Юрійович. Організаційна діяльність Ервіна Епстейна у міжнародних асоціаціях компаравістів-освітян / А. Ю. Теодорович. - С .135-137
Постоленко, Ірина Сергіївна. Ключові етапи навчання як основа організації педагогічного процесу у британських школах / І. С. Постоленко. - С .138-141
Медведовська, Д. О. Основні напрямки реформи управління англійською системою середньої освіти наприкінці ХХ ст. / Д. О. Медведовська. - С .142-144
Шалімова, Тетяна Іванівна. Розвиток шкільного лідерства в американській теорії освітнього менеджменту / Т. І. Шалімова. - С .145-147
Лаухіна, Інна Станіславівна. Історико-культурні передумови становлення світськості у Франції / І. С. Лаухіна. - С .148-153
Павлюк, Вікторія Ігорівна. Можливості та виклики Болонського процесу для канадських університетів / В. І. Павлюк. - С .154-157
Бойчевська, Ілона Борисівна. Тенденції реформування професійної освіти у ФРН / І. Б. Бойчевська. - С .158-160
Іванчук, Галина Петрівна. Особливості шкільного навчання у Сполучених Штатах Америки / Г. П. Іванчук. - С .161-163
Мовчан, Лариса Григорівна. Сучасні реформи у педагогічній освіті вчителів іноземної мови Швеції / Л. Г. Мовчан. - С .164-166
Катруца, Наталія Борисівна. Еволюція уявлень про японську родину в історико-культурному процесі / Н. Б. Катруца. - С .167-173
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Болонський процес

   професійна підготовка студентів

   Викладання німецької мови в ВНЗ

   Освіта у світі

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 232 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Александрович, Наталія Олексіївна. Роль екологічної етики у формування нової моделі взаємин людини з навколишнім природним середовищем / Н. О. Александрович. - С .7-10
Гордієнко, Майя Григорівна. Психологічний аспект визначення дорослості / М. Г. Гордієнко. - С .11-14
Івашньова, Світлана Володимирівна. Використання соціальних сервісів та соціальних мереж в освіті / С. В. Івашньова. - С .15-17
Лісовець, Олег Васильович. Дослідження громадської активності сучасної студентської молоді / О. В. Лісовець. - С .18-22
Лякішева, Анна Володимирівна. Соціальна поведінка: сутність, типологічні та видові ознаки / А. В. Лякішева. - С .23-26
Марій, Марина Миколаївна. Значення батьківської компетентності в процесі сімейного виховання / М. М. Марій. - С .27-31
Науменко, Наталія Валентинівна. Формування духовного здоров’я особистостіяк сучасна педагогічна проблема / Н. В. Науменко. - С .32-35
Рамазашвили, Соломон. Проблемы формирования школьного бюджета и расходов = Проблеми формування шкільного бюджету та витрат / С. Рамазашвили. - С .36-37
Романенко, Юлія Анатоліївна. Портфоліо студента: дидактичний аспект / Ю. А. Романенко. - С .38-40
Созашвили, Нино Михайловна. Инновационные ориентиры менеджмента учебного процесса = Інноваційні орієнтири менеджменту учбового процесу / Н. М. Созашвили. - С .41-42
Солова, Валентина Миколаївна. Соціалізація школяра у змісті діяльності дитячого закладу оздоровлення і відпочинку з денним перебуванням / В. М. Солова. - С .43-48
Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Сучасний стан виховання дітей у сім’ї / Н. М. Стрельнікова, Н. О. Падун. - С .49-51
Черноиваненко, Варвара Дмитриевна. Механизмы и принципы конструирования картины мира личности / В. Д. Черноиваненко. - С .52-58
Щука, Галина Петрівна. Порівняльно-педагогічні дослідження в туризмі: методологічний аспект / Г. П. Щука. - С .59-62
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білоусова, Надія Валентинівна. Експериментальна перевірка ефективності методики формування потреби в самовдосконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності / Н. В. Білоусова. - С .63-66
Bluashvili, N. Ways to get started in teaching writing autonomy = З чого починати навчання автономному письму / N. Bluashvili. - С .67-71
Боднарчук, Олеся Василівна. Оцінювання знань студентів з дисципліни "Органічна хімія" на фармацевтичному факультеті Івано-Франківського Національного медичного університету під час вивчення модуля № 1 / О. В. Боднарчук. - С .72-74
Gigauri, A. Age peculiarities of the I-II year students and teaching speaking to esp students = Вікові характеристики студентів 1-2 курсу та навчання англійській мові для професійних цілей / A. Gigauri. - С .75-76
Грицай, Антоніна Модестівна. Використання відео на заняттяз з практики усного та писемного мовлення (англійська як друга іноземна мова) як засіб мотивації до вивчення іноземних мов / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .77-81
Десятов, Дмитро Леонідович. Формування хронологічної компетентності учнів у процесі навчання історії / Д. Л. Десятов. - С .82-86
Дмитрів, Анжела Миколаївна. Організація навчання на практичному занятті з фізичної та колоїдної хімії / А. М. Дмитрів. - С .87-89
Долматова, Марина Петрівна. Принципи відбору текстового матеріалу для навчання читання іноземною мовою у вищих навчальних закладах / М. П. Долматова, К. Г. Долматова. - С .90-92
Журавська, Ніна Станіславівна. Особливості методики навчання спеціальних дисциплін / Н. С. Журавська. - С .93-96
Katsiashvili, E. English proverbs and their translatability into the georgian language = Англійські прислів’я та шляхи їх перекладу грузинською мовою / E. Katsiashvili. - С .97-98
Киричок, Інна Іванівна. Виховання ціннісних орієнтацій старшокласників засобами ЗМІ / І. І. Киричок, К. Б. Кузьмич. - С .99-102
Мокрогуз, Олександр Петрович. Педагогічний дизайн у контексті застосування мультимедійної презентації / О. П. Мокрогуз. - С .103-105
Павленко, Олексій Миколайович. Методика формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики у процесі інструментально-виконавської підготовки / О. М. Павленко. - С .106-111
Razmadze, М. Teaching culture in business english classes = Вивчення культури на уроках бізнес англійської / М. Razmadze. - С .112-113
Шевчук, Марина Олександрівна. Педагогічні умови ефективності самостійної роботи студентів / М. О. Шевчук, В. Єршов. - С .114-117
Шмоніна, Тетяна Анатоліївна. Результативність технології впровадженя педагогічних умов підвищення ефективності природничо-наукової підготовки іноземних студентів на підготовчих факультетах / Т. А. Шмоніна. - С .118-123
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Дрожик, Людмила Володимирівна. Еколого-валеологічні знання як невід’ємний компонент еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя / Л. В. Дрожик. - С .124-127
Кучерявець, Валентина Григорівна. Технологія портфоліо у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя / В. Г. Кучерявець. - С .128-130
Марінцова, Наталія Геннадіївна. Особливості викладання біологічної хімії для підготовки фахівців фармацевтичних і біотехнологічних виробництв / Н. Г. Марінцова, А. М. Кричковська, М. В. Стасевич. - С .131-134
Матвієнко, Світлана Іванівна. Підготовка студентів спеціальності "дошкільна освіта" до формування у дошкільників рухових умінь і навичок / С. І. Матвієнко, О. В. Варуха, ОлександрівнаОленченко С. О. Світлана. - С .135-138
Матукова, Ганна Іванівна. Інтерактивні технології навчання у професійній підготовці майбутніх економістів / Г. І. Матукова. - С .139-142
Панасенко, Лариса Олегівна. Професійне становлення студентів економічних коледжів: теоретичний аспект / Л. О. Панасенко. - С .143-147
Ходак, Тетяна Володимирівна. Роль інтерактивних методів навчання у процесі формування професійної компетентності студентів / Т. В. Ходак. - С .148-151
Щербак, Ірина Миколаївна. Педагогічні технології в екологічній підготовці майбутнього вчителя / І. М. Щербак : 152-154
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бєлкіна, Надія Іванівна. Деякі питання дидактики в педагогічній спадщині М. Демкова / Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. - С .155-157
Благініна, Світлана Вікторівна. Досвід духовно-морального виховання молоді в Німеччині / С. В. Благініна. - С .158-160
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Із зарубіжного досвіду формування педпгогічної майстерності / Т. В. Гордієнко. - С .161-164
Давиденко, Олена Василівна. Освітні домінанти у діяльності німецької окупаційної влади на території Польщі (1939-1943 рр.) / О. В. Давиденко. - С .165-168
Демченко, Наталія Михайлівна. Теорія та практика освіта в історіографії славістів Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Демченко. - С .169-172
Калагурка, Христина Іванівна. Коменіана у науково-педагогічній спадщині Федора Науменка / Х. І. Калагурка. - С .173-175
Лукашова, Ніна Іванівна. До історії створення першого національного підручника з органічної хімії для середньої загальноосвітньої школи / Н. І. Лукашова. - С .176-180
Мачача, Юлія Миколаївна. Історіографія проблеми роздільного навчання в Україні (на прикладі літературних джерел 1878- 1912 рр.) / Ю. М. Мачача. - С .181-184
Напирели, Манана. Способы и приемы изучения немецкого как второго иностранного языка для школ Грузии / М. Напирели. - С .185-187
Паржницький, Віктор Валентинович. Професійна підготовка кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України: досвід 60-80-х рр. XX ст. / В. В. Паржницький. - С .188-190
Пата, Лілія Петрівна. Будинок юннатів Київського зоологічного парку: повоєнне десятиліття / Л. П. Пата. - С .191-195
Пономаренко, Ольга Володимирівна. Американський підхід до проблеми лідерства вчителя / О. В. Пономаренко. - С .196-199
Самаріна, Світлана Іванівна. Виховний і дисциплінуючий потенціал шкільної форми (на прикладі історико-педагогічного досвіду другої половини XIX - початку XX ст.) / С. І. Самаріна. - С .200-203
Ставцева, Вікторія Федорівна. Вплив ринкових процесів на надання освітніх послуг новозеландськими університетами наприкінці XX ст. / В. Ф. Ставцева. - С .204-208
Тамарашвили, Тамара. О вопросе обучения истории Грузии на неспециальных факультетах / Т. Тамарашвили. - С .209-212
Таран, Олена Миколаївна. Гуманістична спрямованість дидактичної системи С. Русової / О. М. Таран. - С .213-216
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Ретроспективний аналіз розвитку сербської баянно-акордеонної школи / О. А. Устименко-Косоріч. - С .217-220
Щур, Наталія Миколаївна. Ліцензування педагогічної діяльності вчителів у США в умовах неперервної педагогічної освіти / Н. М. Щур. - С .221-225
Юй Фей. Стан і проблеми організації педагогічної практики в системі підготовки вчителів музики у вишах Китаю / Юй Фей. - С .226-229
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання хімії в школі
   Екологічне виховання школярів

   Самостійна робота студентів

   Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)

   підготовка майбутніх вчителів

   Портфоліо--вчителі

   Освіта--Зарубіжний досвід

   Освіта--США

   Електронні підручники

   Педагогічна майстерність

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів

   Китай--освіта
    США--освіта вища

    Німеччина--ОСВІТА

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

4.
15
Н 34


    Черноиваненко, Варвара Дмитриевна.
    Механизмы и принципы конструирования картины мира личности [Электронный ресурс] / В. Д. Черноиваненко. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - № 2. - С. 52-58
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

5.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 1. Ніжинська вища школа (1820-1990) / Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1990. - 224 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - б/ц
    Содержание:
Михальський, Е. Н. Основание гимназии высших наук князя Безбородко в Нежине / Е. Н. Михальський, Г. В. Самойленко. - С .6
Бобырь, А. В. Из истории Нежинской и Новгород-Северской гимназии / А. В. Бобырь. - С .35
Маремпольский, В. Відлуння Ніжинського періоду / В. Маремпольский. - С .38
Якубина, Ю. В. О преподавании курса словесности в гимназии высших наук князя Безбородко / Ю. В. Якубина. - С .40
Матюхова, Г. А. Роль педагогики сотрудничества в формировании личностных установок и эстетических идеалов Гоголя-гимназиста / Г. А. Матюхова. - С .41
Кричевская, К. Граф Г. А. Кушелев-Безбородко - издатель и редактор журнала "Русское слово" (1859-1862 гг.) / К. Кричевская. - С .43
Белая, А. С. Из истории лингвистических исследований в Нежинском историко-филологическом институте (Наследие А. С. Будиловича) / А. С. Белая. - С .48
Добродомов, И. Г. А. С. Будилович и проблемы народной школы в революционной России / И. Г. Добродомов. - С .50
Стрелкова, Н. М. Вопросы морфологической структуры слова в работе А. С. Будиловича. Анализ составных частей славянских слов с морфологической точки зрения / Н. М. Стрелкова. - С .51
Евсеев, Ф. Т. О научной и учебной деятельности Г. А. Ильинского в Нежинском историко-филологическом институте / Ф. Т. Евсеев. - С .52
Амбокадзе, Л. С. Вопросы изучения былин в работах М. Н. Сперанского / Л. С. Амбокадзе. - С .54
Киричек, Г. А. М. Н. Сперанский о Гоголе и Нежинской школе / Г. А. Киричек. - С .55
Дятлов, В. А. Научно-педагогическая деятельность В. К. Пискорского в Нежинском историко-филологическом институте / В. А. Дятлов. - С .57
Пінчук, Т. Д. Педагогіка в Ніжинському історико-філологічному інституті / Т. Д. Пінчук. - С .59
Костенко, І. П. Революційно-демократичний рух у Ніжинському історико-філологічному інституті (1805-1807 рр.) / І. П. Костенко. - С .61
Данилов, В. В. Воспоминания о Нежинской гимназии конца 19 стол. / В. В. Данилов. - С .63
Гулак, А. Н. П. Г. Редкин и украинская культура (К истории вопроса) / А. Н. Гулак. - С .77
Сокольська, М. Г. Вчений із світовим ім’ям / М. Г. Сокольська. - С .78
Зеленько, А. С. Карський Ю. Ф. про українсько-білорусько-російсько-польську взаємодії / А. С. Зеленько. - С .80
Озаровський, О. В. Формирование русского литературного языка как совокупности определенных качеств и свойств в концепции Е. Ф. Карскогоств и свойств / О. В. Озаровський, Ю. С. Долгов. - С .81
Козак, Р. В. К вопросу об изучении Е. Ф. Карским синтаксиса древнерусских летописей / Р. В. Козак, Л. Н. Марчук. - С .83
Корчиц, М. А. Конструкции с быть в "Белорусах" Е. Ф. Карского: структура, значение, функция / М. А. Корчиц
Ринберг, В. Л. П. О. Потапов - воспитанник и последователь Нежинского филологического направления / В. Л. Ринберг. - С .85
Кочерган, М. П. Вопросы лексикологии в лингвистическом наследии П. О. Потапова / М. П. Кочерган. - С .87
Волков, А. Р. Діяльність Р. М. Волкова на царині Української фольклористики / А. Р. Волков. - С .88
Смирнов, А. А. Профессор Нежинского института В. И. Резанов (1867-1936) как историк литературы / А. А. Смирнов. - С .94
Карпенко, А. А. Из воспоминаний о Нежинском институте 20-х годов / А. А. Карпенко. - С .95
Бойко, О. Д. Здійснення українізації Ніжинського інституту народної освіти (1823-1920 рр.) / О. Д. Бойко. - С .102
Ткаченко, В. В. Краєзнавча діяльність Ніжинської науково-дослідної кафедри історії культури й мови у 20-х рр. / В. В. Ткаченко. - С .104
Коваленко, А. Б. М. Н. Бережков - историк и краевед / А. Б. Коваленко. - С .104
Сахненко, Л. О. М. Ф. Даденков - випускник Ніжинського історико-філологічного факультету / Л. О. Сахненко. - С .105
Сердюк, П. О. Поезією зачаровані (З життя літстудії інституту) / П. О. Сердюк. - С .106
Михед, П. В. Писатели Нежинской литературной школы в суждених и оценках В. Г. Белинского / П. В. Михед. - С .111
Кривонос, В. Ш. Гоголь и традиции древнерусской культуры / В. Ш. Кривонос. - С .112
Жаркевич, Н. М. "Вечера на хуторе близ Диканьки" Н. В. Гоголя в литературно-критической интерпретации 50-70-х годов / Н. М. Жаркевич. - С .113
Коваленко, В. Г. Особенности лексического состава повести Н. В. Гоголя "Сорочинская ярмарка" / В. Г. Коваленко. - С .115
Слюсарь, А. А. Жанровые особенности рассказов "Вечер накануне Ивана Купала" Н. В. Гоголя и "Гробовщик" А. С. Пушкина / А. А. Слюсарь. - С .116
Мусий, В. Б. Изображение казачества в произведениях Н. Гоголя и Н. Кукольника / В. Б. Мусий. - С .117
Сенько, И. М. Функции собственных имен в исторических повестях Гоголя / И. М. Сенько. - С .118
Чумак, Т. М. Фольклорные истоки повести Н. В. Гоголя "Страшная месть" / Т. М. Чумак. - С .120
Арват, Н. Н. Художественное время в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть" / Н. Н. Арват. - С .122
Нещерет, Е. И. Гиперболизация в повести Н. В. Гоголя "Пропавшая грамота" / Е. И. Нещерет. - С .123
Переверзева, н. А. Некоторые принципы выявления символической образности в прозе Гоголя "Вий" / н. А. Переверзева. - С .124
Сидоренко, В. А. Категория художественного времени в повести "Невский проспект" Н. В. Гоголя / В. А. Сидоренко. - С .126
Ивасенко, Л. А. Модальная структура текста повести Н. В. Гоголя "Невский проспект" / Л. А. Ивасенко, Н. М. Колмогорцева
Денисов, В. Д. "Портрет" Н. В. Гоголя и русская повесть о художнике начала 1830-х гг. / В. Д. Денисов. - С .128
Донцу, Н. Ф. Метонимия в Петербургских повестях Н. В. Гоголя как закономерный элемент стиля автора / Н. Ф. Донцу. - С .130
Гончаров, С. А. "Внешний" и "внутренний" человек Н. В. Гоголя и философия Г. Сковороды (Эстетики слова и моральная философия) / С. А. Гончаров. - С .133
Букарева, А. Н. Употребление и функции деепричастий и деепричастных оборотов в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души" / А. Н. Букарева. - С .135
Кривошей, Н. И. Антропонимы в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души" / Н. И. Кривошей. - С .136
Живоглядов, А. А. Образная реконструкция ономастикона гоголевских произведений / А. А. Живоглядов. - С .138
Волкова, Л. П. Сколько главных героев в комедиях Гоголя? / Л. П. Волкова. - С .139
Гетман, И. М. Художественные произведения Н. В. Гоголя как прецедентные тексты / И. М. Гетман, А. И. Кузьмина. - С .141
Гетман, Л. И. Особенности гоголевских заголовков / Л. И. Гетман. - С .143
Шаповалова, Л. И. Прагматические номинации адресата речи в произведениях Н. В. Гоголя / Л. И. Шаповалова. - С .144
Мельниченко, О. Г. Жест в творчестве Н. В. Гоголя / О. Г. Мельниченко. - С .145
Маевская, Т. П. Гоголь-гимназист в "Путимце" Н. С. Лескова / Т. П. Маевская. - С .147
Сидоренко, О. О. До проблеми виховання особистості у прозі Гоголя, Куліша, Панаса Мирного / О. О. Сидоренко. - С .148
Олійник, В. М. М. В. Гоголь і М. П. Драгоманов / В. М. Олійник. - С .149
Черников, И. Н. Мережковский и Гоголь / И. Н. Черников. - С .150
Доманский, В. А. Гоголевские традиции в романе М. Булгакова "Мастер и Маргарита" / В. А. Доманский. - С .152
Яблоков, Е. А. Традиции Н. В. Гоголя и творчество А. П. Платонова ("Мертвые души" и "Чевенгур") / Е. А. Яблоков. - С .153
Лиокумович, Т. Б. Гоголевские традиции в трилогии Якуба Колоса "На Росстанях" / Т. Б. Лиокумович. - С .154
Шошура, С. Н. Гоголевские традиции в романе М. А. Шолохова "Поднятая целина" (мотив возмездия) / С. Н. Шошура. - С .155
Чернов, Б. А. География в жизни и творчестве Н. В. Гоголя / Б. А. Чернов. - С .156
Петровская, С. С. "Драматическая фантазия" Н. В. Кукольника "Торквато Тассо": жанровые и стилистические особенности / С. С. Петровская, И. Н. Черников. - С .158
Аркадьева, Т. Г. Специфика семантического объема слова в исторической прозе Н. Кукольника / Т. Г. Аркадьева. - С .159
Грязнова, А. Т. Лексико-семантическая организация текста повести Н. В. Кукольника "Психея" / А. Т. Грязнова. - С .160
Проничев, В. П. О синтаксических конструкциях, передающих особенности разговорной речи, в драматических произведениях Н. Кукольника / В. П. Проничев. - С .162
Вологай, М. П. Образность разговорных фразеологических единиц в художественном тексте (на материале произведений Н. В. Кукольника) / М. П. Вологай. - С .163
Кобернюк, П. М. Є. П. Гребінка у боротьбі за народну освіту / П. М. Кобернюк, Т. Г. Кобернюк. - С .164
Журавльова, Н. М. Є. П. Гребінка і питання розвитку української мови / Н. М. Журавльова. - С .166
Міхно, О. А. Євген Гребінка у сучасній йому критиці / О. А. Міхно. - С .167
Неділько, Г. Я. Образ Богдана Хмельницького у поемі Є. Гребінки "Богдан" і в творах Т. Шевченка / Г. Я. Неділько. - С .169
Мостова, Л. Б. Фольклорні мотиви в творчості Є. П. Гребінки / Л. Б. Мостова. - С .170
Белоусова, Н. К. Е. П. Гребенка и Д. В. Григорович / Н. К. Белоусова. - С .172
Нагорная, Н. М. Е. П. Гребинка и Ф. М. Достоевский ("Петербургская сторона" и "Петербургская летопись") / Н. М. Нагорная. - С .173
Охріменко, О. М. Фольклоризм поезії В. Забіли / О. М. Охріменко. - С .174
Мозолюк, О. М. Народнопісенні елементи в поезії Віктора Забіли / О. М. Мозолюк. - С .175
Калашник, В. С. Мовностилістичні особливості лірики Віктора Забіли / В. С. Калашник, Л. Г. Савченко. - С .176
Чугуй, О. П. Драматургічні елементи в ліриці В. Забіли / О. П. Чугуй. - С .177
Михед, Т. В. Жанровые особенности повестей Я. де Бальмена / Т. В. Михед. - С .178
Середа, В. Т. Фольклорні джерела стилю українських поезій О. Афанасьєва-Чужбинського / В. Т. Середа. - С .179
Мужеловська, Л. В. Народнопісенні джерела поезій О. Афанасьєва-Чужбинського / Л. В. Мужеловська. - С .180
Статєєва, В. І. Роль Л. І. Глібова в розвитку й поширенні українського слова (до історії видання "Черниговского листка") / В. І. Статєєва. - С .182
Майборода, В. І. До проблеми категорії "образу автора" в байках Леоніда Івановича Глібова / В. І. Майборода. - С .184
Ілляшенко, Марія Антонівна. Функціонування прислів’їв та приказок Л. І. Глібова / М. А. Ілляшенко, В. М. Сірик. - С .185
Неділько, О. Д. Лексико-семантичні особливості мови байок Л. Глібова / О. Д. Неділько. - С .186
Міхальчук, Т. Р. Францішак Багушэвіч аб нацыянальнай мове / Т. Р. Міхальчук. - С .188
Прашкович, Л. И. К вопросу о языке и стиле поэзии Ф. Богушевича / Л. И. Прашкович. - С .189
Иванов, В. П. Особенности языка Францишка Богушевича / В. П. Иванов. - С .190
Олехнович, Н. Н. Фразеология Ф. Богушевича в системе белорусского языка / Н. Н. Олехнович. - С .191
Астаф’єв, О. Г. Образ автора в циклі Ф. Богушевича "Песні" / О. Г. Астаф’єв. - С .194
Куликова, З. М. М. В. Гербель - перекладач і популяризатор творів українських письменників / З. М. Куликова. - С .195
Костюк, Б. О. М. В. Гербель і перші переклади Т. Г. Шевченка на болгарську мову / Б. О. Костюк. - С .185
Гориславець, В. І. Франко та О. Кониський / В. Гориславець. - С .196
Гадзінський, Олександр Євгенович. Вплив поетики неокласиків на творчість М. Сайка / О. Є. Гадзінський. - С .198
Будівський, П. О. Роман Юрія Збанацького "Червона роса" з огляду композиції / П. О. Будівський, Т. С. Пінчук. - С .199
Кобилянська, М. Ф. Парцельовані конструкції у мові творів Ю. Збанацького / М. Ф. Кобилянська, І. Ю. Кобилянський. - С .200
Кочерган, Ю. Ф. Образ природи і тема любові до рідної землі в художньому мисленні Є. Гуцала / Ю. Ф. Кочерган. - С .201
Мисливець, Н. М. Комічне у трилогії Євгена Гуцала "Позичений чоловік", "Приватне життя феномена", "Парад планет" / Н. М. Мисливець. - С .202
Ковальчук, О. Г. Роман Є. Гуцала "Позичений чоловік" у контексті стильового розвитку української прози 70-х років / О. Г. Ковальчук. - С .204
Віняр, Г. М. Позасловникова лексика та способи її творення у прозі Є. Гуцала / Г. М. Віняр. - С .205
Коломієць, Л. І. Способи створення здорового образу в новеллах Є. П. Гуцала / Л. І. Коломієць, Г. М. Шелемеха. - С .206
Бойко, В. М. Особливості функціонування фразеологічних одиниць у творах Євгена Гуцала / В. М. Бойко. - С .207
Вербицька, О. А. До специфіки створення образної мови Євгена Гуцала / О. А. Вербицька. - С .208
Сікорська, З. С. Лінгвостилістичний аналіз новели Є. Гуцала "Пісня про мить" / З. С. Сікорська, Т. П. Терновська. - С .209
Крутиус, В. П. Таїсія Шаповаленко: початок творчого шляху / В. П. Крутиус. - С .210
Пугач, В. М. Про деякі особливості вживання предикативних форм на -но (-ено), -то у творах молодих письменників Чернігівщини / В. М. Пугач. - С .211
Арват, Ф. С. Ніжинский педагогічний інститут і перебудова / Ф. С. Арват. - С .212
ГРНТИ
ББК 83.3(4Укр) + 83.3(4Рос)5
РУБ
Рубрики: Гоголезнавчий науково-методичний центр
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович \ред.\; Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

6.
83.3(4Рос)5-8(Гоголь)4
Г 58


   
    Гоголезнавчі студії [Электронный ресурс] = Гоголеведческие студии : [збірник наукових праць]. Вип. 17 / Наук. ред.: Т. В. Михед ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Гоголезнавчий центр, Національна Академія Наук України, Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка, Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 292 с. - (До 200-річчя з дня народження). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 5.00 грн.
    Содержание:
Михед, П. В. Проблеми українського гоголезнавства: попередні підсумки й найближчі перспективи / П. В. Михед. - С .5-16
Подрига, В. М. Проза М. Гоголя в контексті української російськомовної белетристики / В. М. Подрига. - С .17-25
Мацапура, В. И. Незавершенный роман Гоголя "Гетьман": особенности поэтики, проблема контекста / В. И. Мацапура. - С .26-41
Поплавская, И. А. Поэтические принципы в повествовательной структуре "Миргорода" / И. А. Поплавская. - С .42-54
Кошелев, В. А. О "Предисловии" к гоголевской повести о двух Иванах / В. А. Кошелев. - С .55-66
Абрамович, С. Д. Мотив наркотического транса у Гоголя в контексте эволюции романтического культа фантазии / С. Д. Абрамович. - С .67-74
Кравченко, О. А. Проблема возвышенного в творчестве Н. В. Гоголя / О. А. Кравченко. - С .75-88
Звиняцковский, В. Я. Комедия "Смешнее черта" ("Ревизор" как образчик смехового искусства "украинской школы") / В. Я. Звиняцковский. - С .88-98
Колосова, Н. А. "Ревизор" Н. В. Гоголя в 20-30-годы ХХ века / Н. А. Колосова. - С .99-139
Кривонос, В. Ш. Пародийный модус в "Мертвых душах" Гоголя ("Повесть о капитане Копейкине") / В. Ш. Кривонос. - С .140-147
Сквіра, Н. М. Функціональність предметного світу в другому томі "Мертвих душ" / Н. М. Сквіра. - С .148-165
Мусий, В. Б. О жанровых особенностях "Авторской исповеди" Н. В. Гоголя / В. Б. Мусий. - С .166-173
Попова-Бондаренко, И. А. "Гоголевский код" в романе М. Булгакова "Мастер и Маргарита" / И. А. Попова-Бондаренко. - С .174-185
Фадєєва, А. В. Три роки на чужині: особливості гоголівського епістолярію 1836-1939 років / А. В. Фадєєва. - С .186-192
Воропаев, В. Список авторефератов диссертаций, посвященных творчеству Н. В. Гоголя (2006-2007) / В. Воропаев. - С .198-200
Воропаев, В. Библиография произведений Н. В. Гоголя и литературы о немс / В. Воропаев. - С .201-258
Кузьменко, Н. В. Бібліографія літератури про життя і творчість Миколи Гоголя, надрукована в Україні (2006-2007) / Н. В. Кузьменко. - С .259-282
ГРНТИ
ББК 83.3(4Рос)5-8(Гоголь)4

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Доп.точки доступа:
Михед, Тетяна Василівна; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гоголезнавчий центрНаціональна Академія Наук України; Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка; Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 126928
Число посетителей 818
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя