Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (70)Рідкісна книга (7)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (26)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=студент<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 6. Ч. 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :218 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 53.33 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
соціальна реклама
Содержание : Проблема підготовки майбутніх соціальних педагогів до участі у педагогізації позашкільного соціуму/ Ю. Й. Поліщук. Толерантність суб’єкт-суб’єктних відносин у соціальній сфері як основа формування рофесійної культури фахівця/ О. В. Плахотнік, Т. П. Спірина. Особистісна змобілізованість майбутнього соціального педагога як предмет дослідження/ І. М. Богданова, О. С. Юрчик. Теоретичні засади підготовки соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності/ Л. І. Міцик. Особливості процесу професійного розвитку фахівців центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді/ В. С. Петрович. Новий погляд на проблеми осіб з особливими потребами в контексті Міжнародної класифікації ушкоджень, дій і участі/ А. Лукасєвич. Загрози й шанси для дітей - користувачів комп’ютерними іграми/ Ч. Галек. Культурні розбіжності між Польщею та Укпаїною у сприйманнівізульної соціальної реклами/ І. Шубіна. Музика, математика й арттерапія в педагогіці/ Я. Скварек. особливості професійної підготовки викладача соціально-педагогічних дисциплін у контексті Больнського процесу/ І. І. Доброскок. Умови формування креативних умінь та навичок у майбутніх соціальних педагогів/ В. В. Боксгорн. Система організаційно-метощдичного забезпечення діяльності соціального педагога у територіальній громаді/ А. П. Аніщенко. Проблема розвитку у майбутніх педагогів здатності до фасилітативної взаємодії у професійній діяльності/ С. О. Борисюк, Л. М. Степченко. Роль соціального педагога у налагодженні нормальної життєдіяльності дисфункційної сім’ї/ М. В. Грабовська. Виховні можливості вищої школи: проблеми та перспективи/ З. П. Бондаренко. Забезпечення домінування соціально-ціннісного мотиву у мотиваційно-настановчій педагогічній діяльності/ Л. А. Колбіна. Соціально-педагогічний зміст поняття "гендерна компетентність"/ С. П. Архипова, Н. В. Байдюк. Умови підготовки майбутнього соціального як суб’єкта професійної діяльності/ К. М. Віцукаєва. Підготовка майбутніх фахівців нового типу як нагальна потреба подальшого розвитку соціально-педагогічної сфери/ М. М. Марій. Вивчення стану підготовки викладачів ВНЗ ІІ рівня акредитації до навчання студентів із соматичними захворюваннями/ Н. Ю. Кисла. Зміст та особливості соціально-педагогічної підтримки сімей військовослужбовців Збройних Сил України/ Н. С. Олексюк. Соціально-педагогічні проблеми соціально-виховної та психологічної служби виховної колонії/ А. В. Скіць. Аналіз реалізації педагогічної взаємодії в системі "викладач-студент"/ В. А. Кручек. Особливості соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх/ В. В. Коваль. Соціально-правова клініка як форма організації навчальної практики майбутніх соціальних педагогів/ В. О. Гуріч. Напрями профілактики ВІЛ/СНІДу у закладах освіти/ В. В. Лях. Соціально-педагогічні умови підготовки студентів з обмеженими можливостями у ВНЗ/ М. О. Гладиш. Організаційні умови підвищення якості професійної підготовки соціального педагога вищої школи/ О. Ф. Усик. Організаційна культура ЗНЗ - важливий фактор управлінської діяльності/ Г. М. Тимошко. Структурно-функціональна модель процесу формування потреби у самовдоконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності/ Н. В. Білоусова. Формування здорового способу життя дитини в процесі гувернерської діяльності/ Н. І. Корпач. Профілактична робота соціального педагога з підлітками, схильними до адиктивної поведінки/ І. І. Сидорук. Методика проведення презентації як форми семінарскьо-практичного заняття у процесі професійної підготовки соціальних педагогів/ О. В. Лісовець. Зміст індивідуальної соціально-педагогічної роботи з неповнолітнім засудженим у процесі його ресоціаллізації/ Ю. В. Гарасимів. Виховання здорового способу життя у фахівців із соціальної педагогіки/ Л. М. Маценко. коучинг як інноваційна форма управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю/ Р. В. Чубук. Соціально-педагогічний тренінг як метод формування життєвої компетентності дітей-сиріт/ Ю. Ю. Бондаренко. Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей/ Т. Л. Лях. Особливості роботи соціальних педагогів із сім’ями трудових мігрантів та підготовки фахівців до цієї діяльності у педагогічному університеті/ Н. В. Гордієнко, А. Ю. Ізотова. Волонтерство як шлях професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ А. І. Конончук. Особливості підготовки соціальних педагогів до роботи з членами неформальних об’єднань та угрупувань/ Л. І. Романовська. Інноваційне психолого-педагогічне забезпечення професійного самовдосконалення спеціалістів соціально-педагогічної діяльності/ Н. Є. Троценко. До питання про взаємодію у професійно-правовій підготовці соціального педагога/ І. М. Гриник. Підготовка соціальних педагогів до використання соціально-педагогічних технологій у професійній діяльності/ Н. В. Заверико. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного забезпечення прав дітей/ Ж. В. Петрочко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері/ О. В. Сватенков. Практична підготовка майбутніх фахівців до здійснення соціально-педагогічної діяльності/ С. В. Виговська. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми девіантної поведінки/ Н. П. Пихтіна. Соціальний супровід неповнолітніх правопорушників як важливий аспект фахової підготовки соціального педагога/ С. Р. Хлєбік. Організаційно-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками/ М. М. Ярошко. Технологізація процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в сільському соціумі/ О. В. Лапа. Соціально-педагогічні ідеї Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко, Є. І. Коваленко. Проблеми соціалізації особистості у процесі естетичного засвоєння світу у вітчизняній педагогіці/ Т. М. Тюльпа. Проблеми розвитку громадянської культури студентів у процесі навчання/ Р. С. Мохнюк.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

2.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 8У/Л 64
Автор(ы) : Самойленко, Григорій Васильович
Заглавие : Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 65 : Соціальні аспекти регіонального та загальноукраїнського історико-культурного розвитку
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :363 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 84.75 грн.
ГРНТИ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
Предметные рубрики: Кафедра української літератури
Кафедра світової літератури та історії культури
Гоголезнавчий науково-методичний центр
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мікроісторія
Содержание : Образ маски в художественной системе романа М. Ю. Лермонтова "Герой нашего времени"/ Н. В. Сулейманова. "Я иду тою же дорогою...": к вопросу духовных истоков Гоголя/ Ю. В. Якубина. "Впрочем, до Гоголя всякому далеко...": рецепція другого тому "Мертвих душ" у творах "Садівник у засланні" Кіра Буличова та "Зустріч у дорозі" Анни Зегерс)/ Н. М. Сквіра. Гоголь и Лесь Курбас/ Е. Е. Прохоренко. / Ю. А. Ганошенко. Ліричний герой як форма реалізації авторської свідомості (на матеріалі збірки "Три перстені" Б.-І. Антонича)/ Я. Г. Рубан. Ніжинський козацький полк доби Б. Хмельницького (1648-1957 рр.): військово-політичний аспект/ О. В. Ростовська, Р. А. Желєзко. До питання типології конфліктів за участю магістрату у деяких містах Лівобережної України XVI-XVIII ст./ Л. В. Лесик. Волинь в системі польської політичної доктрини першої третини ХІХ ст./ В. І. Денисюк. Участь Житомирського окружного суду у вирішенні справ чиновників в умовах судової реформи 1864 р./ О. В. Максимов. Соціально-демографічна ситуація у Київській губернії наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст./ М. Г. Казьмирчук. "Відчит до Центрального бюро пролетарського студенства при ВУРПС. До ІІ конференції прлетарського студенства України" як джерело до вивчення життя студенства закладів УСРР 20-х рр. ХХ ст./ О. О. Лаврут. Студенство педагогічних технікумів України на початку 30-х рр. ХХ ст. (на матеріалах журналу "Студент революції")/ О. Б. Комарніцький. Повсякденне життя українських студентів у 1930-ті рр./ О. Л. Рябченко. Етнічний склад студентського контингенту та національне питання в Київському комерційному інституті/ А. І. Чуткий. Українська радянська інтелігенція в 20-40-ві рр. ХХ ст.: еволюція образу у вітчизняній історіографії/ М. О. Бистра, М. В. Кириченко. Особливості проведення вербувальних акцій переміщення населення Волині на примусові роботи до Третього рейху (1941-1843 рр.)/ К. П. Абрамчук. Кадрова політика радянської влади з відродження вугільних шахт Донбасу в роки Великої Вітчизняної війни (1943-1945 рр.): гендерний аспект/ І. М. Єсіп. Особливості повсякденного життя мешканців українських міст довоєнної та повоєнної доби: порівняльний аналіз/ Я. М. Гирич. Динаміка чисельності населення УРСР у 1950-80-х рр.: регіональний вимір/ І. В. Субботіна. Регіональні особливості етноміграційних процесів в Україні у другій половині ХХ ст./ О. Г. Воронко. Соціальна структура населення та типологія сімей міста Мени чернігівського полку за матеріалами сповідних книг 1746 р./ Д. В. Казімірова. Роль Феофана Прокоповича в розвитку Української православної церкви/ Д. П. Коваль. Церковь Грузии в 1977-2007 гг./ Д. Маисурадзе. Особливості розбудови релігійного життя в єврейських колоніях Північного Приазов’я у першій половині ХІХ ст./ О. С. Тухватулліна. До історії участі духовенства чернігівської єпархії в народознавчих дослідженнях краю (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ К. А. Литвин. Священицька династія Дзбановських серед духовної еліти України ХІХ - початку ХХ ст./ О. О. Семенчук. Висвітлення заходів з відокремлення церкви від держави на сторінках преси/ Б. М. Бездітько. Православне священництво періоду нацистської окупації в документах радянських органів державної безпеки/ Л. Л. Бабенко. Становище православної церкви на Херсонщині у другій половині 1940-х рр./ О. Б. Татарченко. Благодійність і меценатство: термінологія і поняття/ Т. М. Курінна. Доброчинні товариства іноземців на Півдні України (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ І. Г. Гветадзе. Чернігівська садиба Качанівка та її власники у творчій спадщині О. М. Лазаревського/ Н. М. Товстоляк. Роль В. Ю. Данилевича у створенні та діяльності Археологічного інституту в Києві/ А. О. Гомоляко. Розвиток театрального мистецтва на Чернігівщині/ Г. В. Самойленко. Культурна дипломатія чи ідеологічна експансія?: (з історії радянсько-британських культурних зв’язків у 1941-1950 рр.)/ Л. М. Мицик. Музейне життя на Донеччині в постреволюційний та повоєнний періоди (1943-195- рр.)/ Д. М. Титаренко, О. Ю. Титаренко. Культурний рівень та фактори його розвитку: теоретичний аспект питання/ М. В. Семенова.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Колич.характеристики :274 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Викладання іноземної мови
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблеми навчання іноземної мови фахівців / П. Г. Асоянц. Вопросы эстетики труда в марксистской теории/ В. М. Благинин. Аналіз поняття "соціальне здоров’я студента"/ А. А. Бобро. Звертання – показник рівня нормативності мовлення школярів/ Н. І. Бойко, Л. В. Клепак. Провідні тенденції гуманізації освіти: теоретичний аналіз/ О. Р. Вовк. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ / Н. В. Гордієнко. Протекція розвитку української мови як педагогічна засада збереження національної ідентичності вищої освіти України/ М. М. Кудря. Характеристика структурних компонентів креативності вчителів іноземних мов/ Л. М. Мороз. Генезис поняття "міжкультурна комунікація" у педагогічній науці/ М. М. Мрачковська. Особливості виховання особистості студента-медика/ Л. Л. Примачок. Моніторинг професійного виховання майбутнього педагога як умова підвищення якості освітнього процесу в педагогічному ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації/ С. І. Рябокінь. Антропопсиходинамічний підхід у дослідженні культурно-освітнього простору педагогічних університетів/ О. Є. Смолінська. Загальноосвітній навчальний заклад виховної колонії як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Н. М. Суховєєва, М. І. Науменко. Проблеми створення нових словників для студентів технічних спеціальностей/ С. В. Харицька. Модель управління процесом формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами педагогічного проектування/ М. О. Шевчук. Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення педагогічних конфліктів/ Л. О. Ярослав, А. М. Баглай. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Деякі аспекти використання інформаційних технологій під час вивчення вищої математики/ Н. В. Арнаута. Психологічний компонент формування готовності майбутніх учителів-філологів до застосування синтетичних видів мистецтва/ О. А. Бичек. Використання розрахункових задач при вивченні неорганічної хімії на фармацевтичному факультеті ІФНМУ/ О. В. Боднарчук, А. О. Стецьків, Л. В. Стецьків. Особистісно орієнтоване навчання та виховання у вищих медичних навчальних закладах/ Л. О. Груша. Використання комп’ютерного тестування для підвищення ефективності засвоєння курсу загальної хімії/ Д. О. Мельник. Про підвищення ефективності навчання другої іноземної мови в ЗНЗ/ О. А. Палій. Оцінка готовності майбутніх учителів до гібридного навчання іноземних мов/ Є. О. Плотніков. Інтегративний підхід до проблеми змістового наповнення навчальної взаємодії в інструментальному класі/ В. В. Ревенчук. Advantages and opportunities of using ict in teaching practical English/ I. V. Shareiko. Формування професійних компетенцій майбутніх хормейстерів в умовах творчо-педагогічної практики/ С. Н. Якимчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Труднощі та їх подолання у процесі професійного становлення майбутнього педагога (на прикладі підготовки вчителя хімії)/ В. Ю. Бережок. Проектування діяльності "викладач – студент" в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах/ Є. Є. Гончарова. Комплексний підхід до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів/ Т. І. Коваль, А. О. Коваль. Навчання професійно спрямованого аудіювання англійською мовою студентів напряму підготовки 0901 "Сільське господарство і лісництво"/ Н. М. Лашук. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього вчителя хімії для загальноосвітніх навчальних закладів/ Н. І. Лукашова. Особливості професійно-методичної діяльності майбутніх викладачів французької мови/ Н. В. Майєр. Організація лабораторних занять студентів спеціальності "Дошкільна освіта" при вивченні навчальної дисципліни "Художня праця та основи дизайну"/ С. І. Матвієнко. Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх туристичних менеджерів/ Я. В. Окопна. Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери/ Я. В. Окопна, К. М. Чала. До проблеми використання музичних комп’ютерних програм у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки/ А. О. Петров. Зміст соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови/ І. Й. Халимон. Особливості процесу формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання/ В. Яковенко-Глушенкова Є. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Особливості відбору кандидатів на медичне навчання в університетах Франції/ В. Є. Абрамович. Значущі аспекти британської системи вищої освіти/ Л. Ф. Віннікова. Педагогічна думка ХVІІІ ст. про значення індивідуального підходу у формуванні особистості дитини/ Л. О. Дубровська. Філософсько-педагогічні течії на початку ХХ ст./ І. І. Киричок. Теоретичні основи правового виховання старшокласників у історії вітчизняної педагогічної думки/ Р. Ю. Клунко. Тенденції розвитку дошкільного виховання в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст./ Є. І. Коваленко. Питання ефективності співпраці школи і сім’ї у просвітницько-педагогічній діяльності товариства "Знання" (друга половина ХХ ст.)/ В. В. Ковнер. Теоретико-методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії/ І. О. Паламаренко. Олександр Іванович Стронін – ініціатор відкриття недільних шкіл на Полтавщині/ В. В. Пилипенко. Галузева система підготовки фахівців сфери туризму в Російській Федерації/ Г. П. Щука.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 15/Н 34
Автор(ы) : Гончарова, Євгенія Євгеніївна
Заглавие : Проектування діяльності "викладач – студент" в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах [Электронный ресурс]
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - № 1. - С. 151-157 (Шифр 15/Н 34-117415)
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ББК : 88я5 + 74я5 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

5.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 8У/Л 64
Автор(ы) : Самойленко, Григорій Васильович
Заглавие : Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 34 : Проблеми історії, філології та культури в сучасних дослідженнях
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Колич.характеристики :259 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : 8.25 грн.
ГРНТИ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
Географич. рубрики: Ніжин, місто-- культура, 1654-1764
Содержание : Експресиви в системі художнього тексту/ Н. І. Бойко. Спостереження над специфікою вокалізму східнополіської системи діалектних мікросистем/ В. М. Пащенко, В. М. Бережняк. До питання про розвиток якісних значень у семантичних структурах відносних прикметників/ Л. І. Коткова. Специфічні особливості казкового тексту/ Т. В. Жук. Роман "Голяндія" Дмитра Бузька: метанаративний дискурс/ О. М. Капленко. Проблема щастя у ранній прозі В. Винниченка (Аналіз одного оповідання)/ О. О. Костенко. Пізня сповідь (Літературний портрет Василя Охріменка)/ О. В. Забарний. Теоретичні основи дослідження іронії/ І. І. Волощук. Антропологічний аспект тілесного міметизму в текстових стратегіях сучасної літератури/ Ф. М. Штейнбук. Християнські мотиви в народних історичних переказах про монголо-татарську навалу на Чернігівщині/ Ю. В. Кузьменко. Полеміка М. Погодіна - М. Костомарова про походження Русі на сторінках часопису "Современник"/ С. О. Кириленко. Національні переживання української молоді в 40-х рр. XIX ст. (студент Київського університету св. Володимира Г. Андрузький)/ Г. М. Дудченко. Іван Васильович Лашнюков - перший видатний історик в Ніжині/ О. Г. Самойленко. Промислова політика самодержавства пореформенної Росії: зміст поняття, сутність та наслідки/ О. В. Крупенко. Загальний нарис становища промисловості на Україні (друга половина XIX -початок XX ст.)/ М. М. Москалюк. Проект федерації Південних Радянських Республік - невдала спроба більшовицького державотворення на Україні/ О. О. Лейберов. Місце "економічної контрреволюції" в діяльності органів ВУНК-ДПУ УСРР в 1920-ті роки/ С. П. Лясковська. Правові форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у міжвоєнний період: аналіз нормативно-правових джерел УСРР/ О. С. Дудченко. До питання про створення військової підпільної організації Коменда Оборунців Польських в період 1939-1943 рр./ Ю. М. Давиденко. Два десятиріччя невтомної праці та подальшого зростання: сторінка з історії Чернігівського педінституту (1954-1974)/ Д. К. Гринь. Образотворче мистецтво на Чернігівщині у другій половині XVII-XVIII ст./ Г. В. Самойленко. Педагогічна діяльність вченого-історика Володимира Піскорського в Ніжинському історико-філологічному інституті кн. Безбородька/ О. М. В’яла. Динаміка етнокультурних процесів на Чернігівщині 1917 - на поч. 30-х рр. XX ст./ І. М. Конончук.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 83.3(4Рос)5-8(Гог/А 19-348597
Автор(ы) : Авенариус, Василий Петрович
Заглавие : Гоголь-студент [Электронный ресурс] : вторая повесть из биографической трилогии "Ученические годы Гоголя"
Выходные данные : СПб.: Издание Книжного магазина П. В. Луковникова, 1898
Колич.характеристики :344 с.: с 12 портретами и видами - фототипиями и автотипиями Ангерера и Вешля в Вене
Серия: Ученические годы Гоголя: биографическая трилогия; Ч. 2
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 83.3(4Рос)5-8(Гоголь)
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- історія-- наукові праці викладачів та випускників
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 83.3(4Рос)5-8(Гог/А 19-647332
Автор(ы) : Авенариус, Василий Петрович
Заглавие : Гоголь-студент [Электронный ресурс] : вторая повесть из биографической трилогии "Ученические годы Гоголя" . -3-е изд., вновь просмотренное автором
Выходные данные : СПб.: Издание Книжного магазина П. В. Луковникова, б/д
Колич.характеристики :251 с.: с 12 портретами и видами - фототипиями и автотипиями Ангерера и Вешля в Вене ; портр. Н. В. Гоголя
Серия: Ученические годы Гоголя: биографическая трилогия; Ч. 2
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 83.3(4Рос)5-8(Гоголь)
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- історія-- наукові праці викладачів та випускників
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 74я5/Н 37
Заглавие : Наш український дім [Электронный ресурс] : науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. № 2/2016
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Колич.характеристики :104 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Цена : Б.ц.
ББК : 74я5
Содержание : УКРАЇНОЗНАВСТВО ; Сучасна кубанська україністика: проблематика та особливості розвитку/ А. М. Авраменко. Мова і духовність нації: історико-педагогічний аспект/ Н. Демченко. НАУКОВІ РОЗВІДКИ ; Іван Франко – борець за волю українського народу/ Д. Д. Блохин. Радянська імперія чи Російська революція?/ В. Мироненко. Радянський студент у системі суспільних відносин/ М. Ломоносов. Проблема єдності українських визвольних сил за кордоном у статтях С. Бандери/ Н. П. Онищенко. Образи українських фразеологізмів у контексті повір’їв/ Н. Пасік. Залучення учнівської молоді Чернігівщини до музичної етнографії краю в ХIХ столітті/ С. Матвієнко. Історичні особистості в українських народних піснях/ В. Коробка. Вплив Михайла Грушевського на формування національної ідеї українського суспільства/ Г. Калюжна. До питання подібності вбрання Миколи Гоголя та його персонажів (на матеріалі поеми "Мертві душі")/ О. Дацько. МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ; Розмовляємо й читаємо українською/ С. Лукач. ПОЕЗІЯ, ПРОЗА, ПЕРЕКЛАДИ, РЕЦЕНЗІЇ ; Лучицькі. Талан. Ролі і долі однієї української театральної династії/ Н. Онищенко.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.14(073)/П 65
Автор(ы) : Коваленко, Євгенія Іванівна, Дубровська, Лариса Олександрівна, Білоусова, Надія Валентинівна, Гордієнко, Тетяна Володимирівна, Дубровський, Валерій Леонідович, Філоненко, Олена Станіславівна
Заглавие : Початкова школа та студент-практикант [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник з організації педагогічної практики студентів ІV курсу факультету психології та соціальної роботи спеціальності: 6.010102 Початкова освіта та англійська мова
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Колич.характеристики :152 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
Примечания : Загл. с титул. экрана
Цена : Б.ц.
УДК : 378.14(073)
ББК : 74.58я73
Предметные рубрики: Початкова школа-- педагогічна практика-- методичні посібники для ВНЗ
Аннотация: У посібнику висвітлено мету, завдання, зміст і особливості організації та проведення педагогічної практики. Визначено перелік знань, практичних умінь і навичок студентів. Висунуто основні вимоги до контролю і оцінювання видів діяльності на педагогічній практиці, до оформлення звітної документації студентів. Розкрито зміст, форми, методи навчальної та виховної роботи у почат-ковій школі, співпрацю школи та сім’ї, проведення педагогічного дослідження тощо. Подано практичний матеріал, який можна використати у навчально-виховній роботі як студентам-практикантам, так і вчителям, вихователям початкової школи.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Михайло Ломоносов - один з кращих
Место публикации : Вісті. - 2017. - 8 грудня, № 49. - С.3.
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- викладачі, студенти, випускники (персоналії)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): кращий студент україни - 2017
Аннотация: Михайло Ломоносов, студент НДУ імені Миколи Гоголя, визнаний кращим студентом-медійником Чернігівщини 2017 року.
Экземпляры :ВІТКЗ(1)
Свободны : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яланська, Світлана
Заглавие : Психологічні перспективи розвитку толерантності особистості в освітньому середовищі [Электронный ресурс]
Место публикации : Психологія особистості: науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - 2016. - N 7. - С. 9 (Шифр ПО-1/2016/7)
Вид и объем ресурса: Электрон. текстовые дан.
УДК : 159.923.2 – 044.352: 37.02
Предметные рубрики: Кафедра психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток--толерантність--особистість--взаєморозуміння--особистісна відповідальність--доброзичливість--студент--учень--освітнє середовище Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Качалова T. В., Новгородський Р. Г., Останіна Н. С., Криловець M. Г., Левандовський M. Ю.
Заглавие : ІІнклюзивна компетентність викладача ЗВО: сутність, структура
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 127-134 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-172512)
Предметные рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): студент з особливими освітніми потребами, заклад вищої освіти, пвикладач зво, інклюзивна компетентність, професійна компетентність, інклюзивне освітнє середовище
Аннотация: У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування інклюзивної компетентності викладача закладу вищої освіти, яка полягає в тому, що сучасний працівник ЗВО повинен бути готовий до реалізації педагогічної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі та вміти його створювати. Подано аналіз сутності дефініції «інклюзивна компетентність педагога ЗВО» крізь призму поглядів сучасних науковців з педагогіки, спеціальної педагогіки, психології та спеціальної психології. В статті наголошується, що інклюзивна компетент- ність викладача є складовою його професійної компетентності. Автори визначають сутність інклюзивної компетентності викладача закладу вищої та розкривають її значення в організації та реалізації інклюзивного навчан- ня студентів з особливими освітніми потребами. В статті науковці стверджують, що інклюзивна компетентність викладача закладу вищої освіти – це інтегральний компонент професійної компетентності, який має свою структуру: мотиваційний, когнітивний, рефлексивний та операційний елементи. Дослідники пропонують розглядати нову модель професійної компетентності педагога вищої школи, яка має охоплювати різні сфери – інформаційну, комунікативну, продуктивну, морально-психологічну, предметно-операційну. Відповідно професійна діяльність педагога викладача закладу вищої освіти має включати питання розробки індивідуальних програм розвитку студента з ООП, обізнаність у сфері різних нозологій дітей з ООП, підвищення особистісного професійного рівня щодо використання інноваційних технологій у роботі з дітьми з ООП їх оцінювання та створення безбар єрного освітнього середовища. Аналізуючи особливості інклюзивної компетентності викладача ЗВО дослідники подають аналіз її основних складових (мотиваційний компонент, когнітивний компонент, операційний компонент та рефлексивний компонент). Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 86918
Число посетителей 1214
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя