Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Боклах, Д. Ю.@<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
   80(06)
   Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 95. Серія "Філологічні науки". № 12 / відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 272 с. - (Філологічні науки ; № 12). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Содержание:
Щиро про Гоголя. Інтерв’ю з П. В. Михедом, професором, керівником Гоголезнавчого центру Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя . - С .6-9
До 210-ї річниці від дня народження Миколи Гоголя
Самойленко, Григорій Васильович. Здобутки ніжинських гоголезнавців / Г. В. Самойленко. - С .9-17
Лебединська, Т. М. Я благоговію перед генієм / Т. М. Лебединська. - С .17-24
Любецька, В. В. "Межа любові" у повісті "Старосвітські поміщики" М. В. Гоголя / В. В. Любецька. - С .24-31
Павельєва, А. К. Ідилічна картина світу в повісті М. В. Гоголя "Старосвітські поміщики" / А. К. Павельєва. - С .31-41
Кураш, С. Б. Гоголь: поетична концептуалізація особистого імені у складі компаративного тропа / С. Б. Кураш. - С .41-50
Блохин, Д. Микола Гоголь в творчості діаспорних вчених (до 210-річчя від дня народження) / Д. Блохин. - С .50-65
Літературознавство
Боклах, Д. Ю. Художні моделі епічного топосу Петербурга в повісті "Музыкант" Т. Шевченка / Д. Ю. Боклах. - С .65-73
Капленко, О. М. Екзистенційні мотиви в поезії Ірини Шувалової / О. М. Капленко. - С .73-82
Тверітінова, Т. І. Проблема культуроцентризму в романі Б. Акуніна "Алтин-толобас" / Т. І. Тверітінова. - С .82-91
Ісаєнко, К. П. "Сіра зона" як варіація життя війни-без-війни (на матеріалі роману А. Куркова "Сірі бджоли") / К. П. Ісаєнко. - С .91-97
Остапенко, Л. М. Біблійний вимір роману Патріка Зюскінда "Парфуми". Частина ІІІ. Духмяність духу / Л. М. Остапенко. - С .97-107
Аскеров, А. А. Літературна спадщина М. В. Гоголя в азербайджанському літературознавстві / А. А. Аскеров. - С .107-114
Мовознавство
Зеленько, А. С. Аматор-фундаменталіст у теорії мовознавства однокурсник Миколи Гоголя П. Я. Лукашевич / А. С. Зеленько. - С .114-124
Клипа, Н. І. Лінгвопсихологічна міжпредметність у визначенні проблематики мовної діяльності в курсі загального мовознавства / Н. І. Клипа. - С .124-133
Коновал, І. І. Емотивно-оцінний потенціал просторічної лексики в ідіолекті Олександра Довженка / І. І. Коновал. - С .133-142
Талавіра, Н. М. Вербалізація стану закоханості в сучасних англомовних віршах: конструкційний аспект / Н. М. Талавіра. - С .142-150
Набок, А. І. Когнітивна специфіка виявлення ефектів об’єктивності та суб’єктивності в англомовному новинному Інтернет-дискурсі / А. І. Набок. - С .150-157
Потапенко, С. І. Відтворення українського конфлікту-кризи в англомовних новинах: вербалізація комунікативного складника / С. І. Потапенко. - С .157-169
Данильченко, І. В. Вербалізація ідеї ексклюзивності у текстах рубрики "Бі-Бі-Сі подорожі" / І. В. Данильченко. - С .169-184
Блажко, М. І. Концепт vergangenheitsbewältigung / подолання минулого в німецькій лінгвокультурі / М. І. Блажко, В. О. Шевченко. - С .184-193
Мілчарек, М. М. Класифікація фразеологічних сполучень: німецько-польський контрастний погляд / М. М. Мілчарек. - С .193-211
Бондаренко, А. І. Репрезентація лінгвокультурних кодів знахарського дискурсу / А. І. Бондаренко. - С .211-222
Проблеми перекладу
Зеленько, А. С. Психологічне обґрунтування використання зіставного аналізу в теорії і практиці українсько-російського перекладу / А. С. Зеленько, О. М. Петрик. - С .222-237
Зенон, Вайхт. Між текстом оригіналу і перекладом: кілька уваг про мову Януша Корчака / Вайхт Зенон. - С .237-251
Історія культури
Бойко, Н. І. До ювілею Ніжинського осередку Товариства української мови імені Тараса Шевченка / Н. І. Бойко. - С .251-259
Рецензії
Самойленко, Г. В. Шевченкове слово у новому прочитанні. Рецензія на монографію О. Г. Ковальчука "Поезія Т. Шевченка (колективна травма як проблема українського буття)". Ніжин, 2019. 145 с. / Г. В. Самойленко. - С .259-262
Бойко, Н. І. Лексика української газетної періодики на тлі функціонально-стилістичної диференціації. Рецензія на монографію: М. І. Навальна. Лексика української газетної періодики початку ХХІ ст.: джерела поповнення та стилістичне використання: монографія. Переяслав-Хмельницький: Видавництво "К С В", 2018. 350 с. / Н. І. Бойко. - С .262-266
УДК
Рубрики: Кафедра світової літератури та історії культури
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

2.
159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. №3 / за заг. ред. В. В. Бурназової. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 118 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Вертель, А. В. Особливості взаємовідносин у діаді «мати-дитина» і динаміка «образу матері» в психо-аналітичній педагогіці Дональда Віннікотта / А. В. Вертель . - С .8-14
Матвієнко, С. І. Забезпечення наступності логіко-математичного розвитку дитини на етапі «заклад дошкільної освіти – школа» / С. І. Матвієнко . - С .15-24
Пісоцька, Л. М. Основні характеристики спілкування дітей 4–6 років у різновіковому колективі / Л. М. Пісоцька . - С .25-33
Пісоцький, О. П. Сформованість вербального інтелекту дітей 5–6 років / О. П. Пісоцький . - С .34-41
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Аніщук, А. М. Організація інклюзивного освітнього середовища у закладі дошкільної освіти / А. М. Аніщук . - С .42-49
Нежива, О. М. Використання соціальних мереж в освітньому середовищі / О. М. Нежива . - С .50-57
Шумська, Л. Ю. Формування та розвиток майстерності хорових диригентів в процесі бакалаврської підготовки / Л. Ю. Шумська . - С .58-63
Шумський, М. О. Діяльнісна полівекторність сучасної магістерської підготовки оркестрових диригентів / М. О. Шумський. - С .64-70
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Боклах, Д. Ю. Теоретичні аспекти формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови / Д. Ю. Боклах . - С .71-76
Возняк, І. І. Використання методу проєктів у підготовці майбутніх учителів початкової школи під час вивчення курсу «Сучасні підходи до навчання технологічної та мистецької освітньої галузі в початковій школі» / І. І. Возняк,Т. В. Гордієнко . - С .77-87
Гордієнко, О. А. Формування риторичної компетенції студентів на заняттях з української мови за професійним спрямуванням засобами дидактичної гри / О. А. Гордієнко . - С .88-97
Федина-Дармохвал, В. С. Особливості емоційного інтелекту в контексті підготовки майбутніх педагогів / В. С. Федина-Дармохвал . - С .98-103
Філоненко, О. С. Навчальна дисципліна «Методологія та організація наукових досліджень у початковій освіті» у підготовці магістрів початкової освіти / О. С. Філоненко, А. А. Бобро . - С .104-109
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Самойленко, О. В. Особливості формування ефективної кадрової політики закладу освіти / О. В. Самойленко, Н. М. Демченко, О. С. Філоненко. - С .110-118
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи

   Кафедра дошкільної освіти


Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

3.


    Боклах, Д. Ю.
    Теоретичні аспекти формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови [Электронный ресурс] / Д. Ю. Боклах // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 3. - С. 71-76
Рубрики:
фывфывфыв:
естетична компетентність, учитель англійської мови, освітній процес, навчання, творчий потенціал, естетичне виховання, естетична культура, уміння, знання, навички
Аннотация: У статті висвітлено особливості формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Автор наголошує, що у підготовці учителя англійської мови велике значення має розвиток у нього потреби пізнавати прекрасне, розуміти естетичні цінності та творити красу як у собі, так і в майбутніх учнях, тому вона має здійснюватися шляхом гармонійного поєднання традиційних та інноваційних методик навчання. Визначено естетичну компетентність майбутнього учителя англійської мови як здатність такого фахівця естетично сприймати та розуміти прекрасне, включаючи формування естетичних знань, умінь, навичок, естетичних суджень, емоцій, цінностей, ідеалів, поведінки тощо. Автором встановлено, що формування естетичної компетентностей у майбутніх учителів англійської мови – це процес поступового засвоєння естетичних знань, розуміння та прийняття естетичних цінностей, який сприяє формуванню естетичного смаку та естетичних здібностей у таких фахівців. Виділено складові парадигми естетичної краси, без яких неможливе формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Виявлено, що естетична культура є важливою частиною ефективної навчальної та позааудиторної виховної роботи щодо формування професійної майстерності у майбутніх учителів англійської мови. Виділено педагогічні умови, на основі яких має здійснюватися формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Автором стверджено, що формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови неможливо здійснити без знайомства з кращими зразками британської та американської поезії та прози, адже уміння уважно читати й розуміти текст у єдності змісту й форми сприяє створенню умов для всебічного й цілісного розвитку, збагаченню естетичних переживань і формуванню стійкого інтересу до естетики мовлення та постійного вдосконалення, реалізації творчих можливостей. Встановлено, що формуванню естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови також сприяє участь таких фахівців у рольових іграх, конференціях, інтерв’ю, симпозіумах та дискусіях, які проводяться виключно англійською мовою.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 05.09.2024
Число запросов 69976
Число посетителей 1389
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя