Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Гудима, Н. В.@<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.


    Гудима, Н. В.
    Формування медіаграмотності молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі як одне із актуальних завдань Нової Української Школи [Электронный ресурс] / Н. В. Гудима, Н. В. Мєлєкєсцева, O. Kовальчук // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 1. - С. 32-42
Рубрики:
фывфывфыв:
медіаосвіта, медіаграмотність, формування медіаграмотності, учні початкових класів, мовно-літературна освітня галузь
Аннотация: Глобальна інформатизація сучасного суспільства виконує завдання виховання самодостатньої особистості з критичним мисленням і вільною орієнтацією в медіаосвіті. Формування інформаційної культури та підготовка підростаючого покоління до життя в інформаційному просторі – завдання медіаосвіти. Проблема формування особистості, яка здатна розумно орієнтуватись у швидкоплинному потоці інформації та ефективно здобувати нові знання – сьогодні особливо актуальна, зважаючи на те, що новітні технології стали важливою частиною життя сучасних дітей. Сьогодні перед педагогами є низка нових викликів, які зумовлені стрімким розвитком сучасних школярів. Учителям зараз необхідно навчати інших дітей, які мислять зовсім не так, як їхні батьки. Сучасних дітей називають цифровими дітьми або поколінням Z. У дітей, які ніколи не жили без Інтернету, процеси опанування інформацією та формування уявлень про навколишнє середовище відбуваються з великим впливом медіа. Саме через це для сучасних школярів важливим є формування їх медіаграмотності. Адже досить часто інформація, яку подають медіа, не є правдивою та об’єктивною. Сучасна освіта зорієнтована не тільки на здобуття учнями теоретичних знань про правильне використання медіапристроїв, сучасних технологій і аналіз інформації з медіаджерел, але й на формування практичних навичок самостійного створення та презентації медіапродуктів. Адже саме процес створення таких продуктів розвиватиме медіаграмотність учнів, а також зробить процес навчання більш насиченим та ефективним. Тому вчителеві необхідно спрямовувати педагогічну діяльність на те, щоб формувати в учнів медіаграмотність, яка допоможе правильно та ефективно організувати роботу школярів із використанням медіапродуктів. У статті описано теоретичні аспекти формування навичок медіаграмотності учнів початкових класів, зумовлених використанням медіа в освітньому просторі Нової української школи; виокремлено напрями медіа на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі; визначено й схарактеризовано педагогічні умови формування медіаграмотності здобувачів початкової освіти на уроках української мови та читання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Мєлєкєсцева, Н. В.; Ковальчук, O.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

2.
159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). №1 / за заг. ред. В. В. Бурназової. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 93 с. - Загл. с титул. экрана. - ISSN 2663-4902. - Б. ц.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Йотка, В. В. До сутності поняття «наукова школа» / В. В.Йотка . - С .7-13
Пісоцька, Л. М. Особливості формування організованості дітей 5–6 років засобами предметно-практичної діяльності / Л. М. Пісоцька . - С .14-21
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бондаренко, Ю. І. Формування способів мислення школярів на уроках літератури в контексті компетентнісного навчання / Ю. І. Бондаренко . - С .22-31
Гудима, Н. В. Формування медіаграмотності молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі як одне із актуальних завдань Нової Української Школи / Н. В. Гудима, Н. В. Мєлєкєсцева, Н. В. Мєлєкєсцева . - С .32-42
Дорож, І. А. Формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів в освітньому процесі НУШ / І. А. Дорож, А. Ф. Ковальчук . - С .43-53
Матвієнко, С. І. Гра як засіб забезпечення наступності у формуванні логіко-математичної компетентності старших дошкільників і учнів першого класу НУШ / С. І. Матвієнко . - С .54-62
Пісоцький, О. П. Особливості формування гуманного ставлення дітей 5–6 років до вихователів закладу дошкільної освіти / О. П. Пісоцький . - С .63-70
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Демченко, Н. М. Особливості використання навчального тренінгу як засобу підготовки майбутнього вчителя / Н. М. Демченко,Т. В. Гордієнко. - С .71-78
Шовкун, Т. М. Особливості впровадження STEM освіти в позакласній роботі учнів / Т. М. Шовкун, С. О. Коваленко, Л. О. Лобань, Л. П. Кузьменко . - С .79-85
Другие авторы: Коваленко С. О., Лобань Л. О., Кузьменко Л. П.
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Мартинюк, О. В. Підготовка та діяльність учителя як умова функціонування системи забезпечення підручниками шкільної освіти Німеччини / О. В. Мартинюк . - С .86-93
УДК
Рубрики: Кафедра психології
   Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту

   Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Кузьменко, Л. П.
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 23.07.2024
Число запросов 11971
Число посетителей 602
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя