Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Йотка, В. В.@<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
159.9(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 126 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Перевод заглавия: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Особливості інклюзивного навчання здобувачів початкової освіти / Т. В. Гордієнко, О. С. Філоненко, А. А. Бобро. - С .7-14
Матвієнко, Світлана Іванівна. Музичне виховання дошкільників в умовах передшкільної освіти / С. І. Матвієнко. - С .14-22
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Сором’язливість у дошкільників: сутність, чинники виникнення та особливості вияву / Н. П. Пихтіна. - С .22-29
Турчин, Тамара Миколаївна. Магістерська робота як кваліфікаційне дослідження / Т. М. Турчин. - С .29-38
Шевчук, Марина Олександрівна. / М. О. Шевчук, Н. О. Бугаєць. - С .38-46
Йотка, Ярослав Миколайович. Сутність та зміст вокально-педагогічної діяльності / Я. М. Йотка. - С .46-52
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бондаренко, Юрій Іванович. Мозковий штурм» на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .52-61
Кононко, Олена Леонтіївна. Теоретико-методичні засади розвитку моральної позиції дошкільника у взаємодії з однолітками / О. Л. Кононко. - С .61-74
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Гордієнко, Олена Анатоліївна. Ситуативні вправи на заняттях з української мови за професійним спрямуванням як засіб формування ціннісних орієнтацій здобувачів вищої освіти / О. А. Гордієнко. - С .74-83
Мартиненко, Олена Володимирівна. Бінарний підхід у формуванні музичної компетентності майбутнього хореографа / О. В. Мартиненко, О. Ю. Ємельянова. - С .83-93
Михайленко, Олена Вікторівна. Формування лінгвістичної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови / О. В. Михайленко, О. Б. Мамчич. - С .93-101
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Вовк, Л. П. Освіта дорослих у контексті історії самореалізації українського соціуму (ІІ пол. ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.) / Л. П. Вовк. - С .101-109
Йотка, В. В. Життєвий шлях і наукові здобутки професора О. Я. Ростовського / В. В. Йотка. - С .109-116
Коваль, О. В. Мистецько-педагогічні інновації професора О. Я. Ростовського / О. В. Коваль, Ю. Ф. Дворник. - С .116-122
ГРНТИ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

2.


    Йотка, В. В.
    До сутності поняття «наукова школа» [Электронный ресурс] / В. В. Йотка // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 1. - С. 7-13
Рубрики:
фывфывфыв:
наукова школа, функції наукової школи, маркери наукової школи, науково-педагогічна школа, критерії для визначення науково-педагогічної школи, лідер наукової школи
Аннотация: У статті висвітлюються теоретичні підвалини поняття «наукова школа». Встановлено, що попри інтерес сучасних науковців до даної теми, вона є вивченою дещо фрагментарно, не завжди охоплюючи саме теоретичний аспект, натомість фокусуючись на розгляді конкретних наукових шкіл та результатів їх діяльності. Ми не маємо на меті знівелювати результати цих наукових пошуків, проте концентруємось на розгляді питання під іншим кутом, вбачаючи сенс проведеного дослідження саме у доповненні та систематизації теорії даного поняття. Для цього нами було зібрано та проаналізовано погляди вчених, виведено точки зору, що збігаються та на їх основі запропоновано узагальнююче визначення дефініції «наукова школа». Для більш глибокого розуміння нами було окреслено функції, що виконуються науковою школою у процесі її діяльності (за С. Гончаренком), а також маркери, завдяки яким можна ідентифікувати наукову спільноту як школу (за В. Євтухом). Виділено поняття «науково-педагогічна школа», як особливий вид наукової школи та вказано критерії для її визначення. Проаналізовано установчі документи провідних закладів вищої освіти України, що дає змогу говорити про плекання ними власних наукових шкіл, що закріплюється відповідними положеннями. Відповідно, встановлено, що для діяльності закладів освіти найбільш притаманними є саме науково-педагогічні школи, що зосереджуються на вихованні наступної генерації науковців шляхом їх наукового супроводу в процесі навчання та здобуття наукового ступеня через наставництво та керівництво написанням академічних робіт. У процесі проведення нашого дослідження було з’ясовано ключову роль особистості як лідера наукової школи, її керівника та засновника, харизматичного науковця, що здатен ввести наступників до наукової парадигми, у якій існує власне його вчення та у якій він прагне розвивати як себе, так і коло послідовників.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

3.
159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). №1 / за заг. ред. В. В. Бурназової. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 93 с. - Загл. с титул. экрана. - ISSN 2663-4902. - Б. ц.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Йотка, В. В. До сутності поняття «наукова школа» / В. В.Йотка . - С .7-13
Пісоцька, Л. М. Особливості формування організованості дітей 5–6 років засобами предметно-практичної діяльності / Л. М. Пісоцька . - С .14-21
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бондаренко, Ю. І. Формування способів мислення школярів на уроках літератури в контексті компетентнісного навчання / Ю. І. Бондаренко . - С .22-31
Гудима, Н. В. Формування медіаграмотності молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі як одне із актуальних завдань Нової Української Школи / Н. В. Гудима, Н. В. Мєлєкєсцева, Н. В. Мєлєкєсцева . - С .32-42
Дорож, І. А. Формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів в освітньому процесі НУШ / І. А. Дорож, А. Ф. Ковальчук . - С .43-53
Матвієнко, С. І. Гра як засіб забезпечення наступності у формуванні логіко-математичної компетентності старших дошкільників і учнів першого класу НУШ / С. І. Матвієнко . - С .54-62
Пісоцький, О. П. Особливості формування гуманного ставлення дітей 5–6 років до вихователів закладу дошкільної освіти / О. П. Пісоцький . - С .63-70
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Демченко, Н. М. Особливості використання навчального тренінгу як засобу підготовки майбутнього вчителя / Н. М. Демченко,Т. В. Гордієнко. - С .71-78
Шовкун, Т. М. Особливості впровадження STEM освіти в позакласній роботі учнів / Т. М. Шовкун, С. О. Коваленко, Л. О. Лобань, Л. П. Кузьменко . - С .79-85
Другие авторы: Коваленко С. О., Лобань Л. О., Кузьменко Л. П.
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Мартинюк, О. В. Підготовка та діяльність учителя як умова функціонування системи забезпечення підручниками шкільної освіти Німеччини / О. В. Мартинюк . - С .86-93
УДК
Рубрики: Кафедра психології
   Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту

   Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Кузьменко, Л. П.
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

4.
159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. №2 / за заг. ред. В. В. Бурназової. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 172 с. - Загл. с титул. экрана. - ISSN 2663-4902. - Б. ц.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Кононко, О. Л. Особливості уявлень дітей п’ятого-сьомого років про час – простір життя / О. Л. Кононко . - С .8-19
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білоусова, Н. В. Формування дослідницьких умінь молодших школярів на уроках із «Я досліджую світ» / Н. В.Білоусова , Т. В. Гордієнко . - С .20-25
Бондаренко, Ю. І. Формування природничої компетентності школярів засобами української літератури / Ю. І. Бондаренко . - С .26-36
Бугаєць, Н. О. Формування і розвиток stem-навичок у процесі навчання інформатики / Н. О. Бугаєць, А. А. Бобро, Т. М. Чабала . - С .37-46
Гордієнко, Т. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до трудового навчання молодших школярів в умовах інклюзії / Т. В. Гордієнко . - С .47-53
Івахно, Н. О. Вивчення образів-персонажів літературного твору як носіїв власних назв динамічного типу / Н. О. Івахно . - С .54-62
Калинюк, Т. В. Формування соціокультурної компетентності на уроці іноземної мови у контексті цифровізації освіти / Т. В. Калинюк , О. О. Добринчук . - С .63-72
Король, В. С. Особливості систематизації навчально-пізнавальних інтересів учнів / В. С.Король . - С .73-78
Лисенко, І. М. Організація дистанційного та змішаного навчання на платформі Moodle / І. М. Лисенко . - С .79-88
Михальчук, Н. І. Дослідження поетики антропонімів у процесі шкільного вивчення роману Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» / Н. І. Михальчук, Т. В. Рудюк . - С .89-95
Павленко, О. М. Особливості методики навчання джазової імпровізації Джеймі Еберсольда / О. М. Павленко . - С .96-102
Рудюк, Т. В. Особливості вивчення творчості Василя Короліва-Старого на уроках української літератури в 5 класі / Т. В. Рудюк, О. В. Капленко . - С .103-108
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Долматова, М. П. Читання англомовних художніх текстів як невід ємна складова навчання іноземної мови у ЗВО / М. П. Долматова . - С .109-115
Ельбрехт, О. М. Підвищення кваліфікації як фактор розвитку компетентностей керівника щодо управління системою забезпечення школи підручниками / О. М. Ельбрехт . - С .116-126
Качалова, Т. В. Інклюзивна компетентність викладача ЗВО: сутність, структура / Т. В. Качалова, Р. Г. Новгородський, Н. С. Останіна, М.Г. Криловець, М. Ю. Левандовський . - С .127-134
Другие авторы: Новгородський Р. Г., Останіна Н. С., Криловець М. Г., Левандовський М. Ю.
Останіна, Н. С. Формування професійної компетентності працівників позашкільної сфери в умовах вищої школи / Н. С. Останіна, Т. В. Качалова . - С .135-141
Ростовська, Ю. О. Формування виконавсько-сценічної майстерності майбутніх фахівців з хореографії у закладах вищої освіти України / Ю. О. Ростовська . - С .142-147
Шахрай, Т. О. Ретроспектива синергії міждисциплінарного підходу в освіті та науці: національний та європейський контекст / Т. О. Шахрай . - С .148-159
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Йотка, В. В. Наукова школа професора О. Я. Ростовського / В. В. Йотка . - С .160-166
Кавунник, О. А. Наукові родини професора Олександра Ростовського: представники, здобутки / О. А. Кавунник . - С .167-172
УДК
Рубрики: Кафедра психології
   Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту

   Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Криловець М. Г., Левандовський М. Ю.
Экземпляры всего: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Найти похожие

5.


    Йотка, В. В.
    Наукова школа професора О. Я. Ростовського [Электронный ресурс] / В. В. Йотка // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 160-166
Рубрики:
фывфывфыв:
наукова школа, професор О. Я. Ростовський, наукова школа професора О. Я. Ростовського, теорія і методика музичної освіти
Аннотация: У статті висвітлюється науковий доробок доктора педагогічних наук, профе- сора О. Я. Ростовського, його внесок у розвиток музичної педагогіки України та очолювану ним наукову школу з теорії та методики музичної освіти. Зроблено детальний огляд на інноваційні підходи науковця в освіті, серед яких слідування принципу музичного виховання дітей на основі національної культури, дослідження проблеми гуманізації музичної освіти, значний внесок у вивчення та систематизацію історії вітчизняної та західноєвропейської музичної педагогіки, впровадження хореографії як спеціальності навчання у педагогічному інституті, робота над проблемами ізоляції музично-педагогічної освіти та шкільної музичної педагогіки та пропоновані шляхи подолання труднощів. Представлено бачення та оцінку наукової школи від провідних науковців дотичних галузей: дослідниці наукових шкіл мистецького спрямування О. М. Олексюк, дослідниці регіональних контекстів та вимірів культуротворчості О. А. Кавунник, дослідників історії Ніжинської вищої школи Г. В. Самойленка та О. Г. Самойленка. Подано результати наукових пошуків лабораторії музичної освіти, що була ядром та прототипом наукової школи О. Я. Ростовського. Детально розглянуто інновації науковця, представлені у дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук на тему «Педагогічні основи керу- вання процесом музичного сприймання школярів». Розглянуто та проаналізовано тематику кандидатських дисертацій, що були написані й захищені під керівництвом О. Я. Ростовського його учнями та послідовниками, встановлено спільність та послідовність їх тематик, що у подальшому веде до розширення наукової парадигми, в якій функціонує школа та накопичення все більшої кількості цінних наукових знань, носіями та розповсюджувачами яких є представники наукової школи.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 15.06.2024
Число запросов 59905
Число посетителей 1585
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя